راهنمای استفاده از کد تخفیف فیلم نت

راهنمای استفاده از کد تخفیف فیلم نت

با توجه به تنوع فیلم و سریال ها، شبکه های نمایش خانگی در این روزها محبوبیت زیادی در بین مردم پیدا کرده اند. فیلم نت یکی از این شبکه ها است که آرشیو کاملی از فیلم و سریال های قدیمی و جدید را در اختیارتان قرار می دهد. علاوه بر فیلم و سریال، به مستندها، تئاترها و انیمیشن های متنوعی دسترسی خواهید داشت. در این مطلب قصد داریم به منظور خرید اشتراک با قیمتی ارزان تر، نحوه استفاده از کد تخفیف فیلم نت را به صورت تصویری و گام به گام توضیح دهیم. با ثبت این کد تخفیف، مقدار قابل توجهی از هزینه پرداختی تان کم می شود.

نحوه دریافت کد تخفیف فیلم نت

در اولین مرحله کافی است به وب سایت کانال تخفیف مراجعه کنید. در این وب سایت می توانید به تمامی کدهای فروشگاه ها دسترسی داشته باشید. برای استفاده از کدهای فیلم نت، نام آن را در نوار جست و جو بالای وب سایت بنویسید و آن را سرچ کنید. همانند تصویر پایین، بر روی نام فروشگاه کلیک کنید.

کد تخفیف فیلم نت در کانال تخفیف

همانند تصویری که در ادامه می بینید، در این صفحه به تمامی کدهای فعال فیلم نت دسترسی دارید. دقت داشته باشید که در زیر هر کد، شرایط آن نوشته شده است. در نتیجه پیش از انتخاب، مطمئن شوید که کد مورد نظر به کارتان می آید. در نهایت بر روی کد انتخابی کلیک کنید.

انواع کد تخفیف فیلم نت

در پنجره جدیدی که مشاهده می کنید، کد تخفیف قرار دارد. برای استفاده کافی است بر روی کد کلیک کنید. کد در سیستم کپی می شود. حال گزینه لینک خرید را انتخاب کنید. با کلیک کردن بر روی این گزینه به وب سایت فیلم نت هدایت می شوید.

کپی کردن کدتخفیف فیلم نت

حال لازم است که وارد سایت شوید. همانند تصویر زیر باید شماره همراه خود رابه همراه رمز عبور وارد کنید. اگر هم پیش از این در فیلم نت حساب ندارید، می توانید با کد یکبار مصرف وارد سایت شوید. در این مرحله بر روی گزینه خرید اشتراک کلیک کنید. مراحل را در تصویر زیر مشاهده می کنید.

ورود به فیلم نت
ورود به فیلم نت

در این مرحله کافی است گزینه خرید اشتراک را انتخاب کنید.

خرید اشتراک فیلم نت

کد تخفیف فیلم نت را در کدام قسمت ثبت کنم؟

در این جا باید کد تخفیفی که در سیستم کپی کرده اید را وارد کنید و گزینه ثبت را انتخاب کنید تا کد اعمال شود. اگر کد فعال باشید، پیام ثبت موفقیت آمیز کد را مشاهده می کنید.

ثبت کد تخفیف فیلم نت
خرید اشتراک سه ماهه فیلم نت

کد تخفیفی که انتخاب کرده اید برای اشتراک سه ماهه فعال است. در نتیجه، مشاهده می کنید که مبلغ اشتراک این طرح کم شد. در ادامه کافی است بر روی گزینه انتخاب و خرید کلیک کنید تا به صفحه درگاه پرداخت بروید. با پرداخت هزینه، اشتراک سه ماهه برای شما فعال می شود.

خرید اشتراک با کد تخفیف فیلم نت
پرداخت هزینه اشتراک فیلم نت
0 0 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments