راهنمای تصویری استفاده از کد تخفیف موجو جم

استفاده از کد تخفیف موجو جم

موجوجم سایتی برای تفریح و سرگرمی شماست. با استفاده از خدمات متنوع این سایت می توانید خرید های درون برنامه ای انجام داده و آیتم هایی مانند سکه و جم بازی های موبایل برای توسعه و به روز رسانی بازی ها را خریداری کنید. با استفاده از کد تخفیف موجو جم، این امکان برای شما فراهم می شود که خدمات مورد نیاز خود را با قیمت کمتری تهیه کنید.

دریافت کد تخفیف موجو جم

برای دریافت جدید ترین کد تخفیف موجوجم باید به سایت کانال تخفیف یا آف چنل مراجعه کنید. در صفحه ابتدایی سایت، مطابق شکل یک نوار ابزار جست و جو در بالای صفحه خواهید دید. نام موجو جم را در این قسمت سرچ کنید تا کد ها ارائه شده برای این مجموعه به شما نشان داده شود.

استفاده از کد تخفیف موجو جم

در ادامه، از بین کد های نمایش داده شده با توجه به شرایط استفاده که برای هر یک از آن ها ذکر شده است می توانید گزینه مد نظر خود را انتخاب کنید. دقت داشته باشید که هر کد برای استفاده در شرایط خاصی تعریف شده است و باید پیش از خرید این نکته را در نظر داشته باشید.

کد های ارائه شده برای موجو جم

پس از انتخاب بن تخفیف مورد نظر، صفحه زیر را خواهید دید. با یک بار کلیلک روی کد نمایش داده شده آن را در حافظه سیستم خود ذخیره یا به اصطلاح کپی خواهید کرد. سپس روی گزینه لینک خرید کلیک کنید تا به سایت موجوجم منتقل شوید.

بن تخفیف

ثبت نام در سایت موجوجم

زمانی که وارد سایت موجو جم شدید، اولین قدم ثبت نام در سایت و ایجاد یک حساب کاربری است. با مراجعه به بخش مشخص شده در تصویر به سادگی می توانید در این سایت ثبت نام کنید.

ثبت نام

در گام بعدی، صفحه زیر را خواهید دید. قسمت اول مخصوص کسانی است که قبلا در سایت عضو شده اند. این کاربران تنها با وارد کردن رمز عبور خود می توانند وارد حساب کاربری شوند. قسمت دوم برای کسانی است که برای اولین بار از این سایت استفاده می کنند. آن ها باید با وارد کردن مشخصات خواسته شده ثبت نام کنند.

ورود به اکانت برای استفاده از کد تخفیف موجو جم

همانطور که در شکل نیز مشخص است، باید شماره یا ایمیل خود را وراد کنید. برای استفاده از کد تخفیف موجو جم طی این مراحل ضروری می باشد. مشخصات را وارد کنید. انتخاب برای ورود با کد تأیید یکبار مصرف و یا تعریف یک رمز عبور با شماست.

ثبت نام در سایت موجو جم

در صورت انتخاب کد تایید، این کد برای شماره همراهی که وارد کرده اید پیامک می شود. همچنین، می توانید این کد را از طریق ایمیل دریافت کنید. حالا کد را جایگذاری کنید و ثبت نام شما انجام می شود.

دریافت کد تایید

خرید با کد تخفیف موجوجم

در ادامه، وارد صفحه اصلی سایت می شوید. حالا می توانید محصول مورد نیاز خود را انتخاب کرده و وارد سبد خرید کنید. دقت کنید که برای استفاده از کد تخفیف موجو جم باید محصول انتخابی شما با شرایط تعریف شده برای کد مطابقت داشته باشد. مثلاً در ابتدا ما کد مخصوص بازی های موبایل را انتخاب کردیم. به همین دلیل فقط برای خرید این محصول می توانیم تخفیف بگیریم. پس یک بازی های موبایلی را انتخاب کرده و وارد مراحل بعدی می شویم.

پس از انتخاب محصول، صفحه زیر به شما نمایش داده می شود. در بخش مشخص شده کد تخفیف موجو جم را وارد کنید. توجه کنید که در بخش مبلغ قابل پرداخت، اعمال شده کد باید برای شما قابل مشاهده باشد. سپس مشخصات خواسته شده را وارد کنید. در سمت دیگر اطلاعات محصول را بررسی کنید تا از صحت آن مطمئن شوید. در نهایت، با کلیک روی گزینه ثبت سفارش وارد مرحله پرداخت می شوید.

استفاده از کد تخفیف موجو جم

حالا تنها با داشتن یک کارت بانکی عضو شتاب پرداخت خود را انجام دهید. امیدواریم از خرید خود لذت ببرید.

پرداخت
0 0 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین مفید ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments