راهنمای تصویری تماشای فیلم با کد تخفیف گپ فیلم

راهنمای استفاده از تخفیف گپ فیلم

گپ فیلم یکی از مهم ترین سایت ها برای دانلود و تماشای آنلاین انواع فیلم و سریال ایرانی و خارجی است. آثار موجود در این سایت بسیار متنوع هستند. به همین دلیل برای تمام رده های سنی و سلیقه های مختلف پیشنهادات جذابی وجود دارد. هم اکنون، با استفاده از کد تخفیف گپ فیلم می توانید با هزینه بسیار کمتری اشتراک این مجموعه را تهیه کنید.

دریافت کد تخفیف گپ فیلم

برای دریافت جدید ترین کد های تخفیف ارائه شده توسط گپ فیلم تنها کافی است به سایت یا اپلیکیشن کانال تخفیف یا آف چنل مراجعه کنید. برای مشاهده بن های ارائه شده برای گپ فیلم، کافی است نام این سایت را در قسمت مشخص شده جست و جو کنید.

استفاده از کد تخفیف گپ فیلم

پس از یافتن سایت مورد نظر، کلیه کوپن های موجود برای شما به نمایش در می آیند. از بین آن ها می توانید کد تخفیف مورد نظر خود را بدون محدودیت انتخاب کنید. در هنگام انتخاب، حتماً شرایط استفاده از هر کد را کامل و دقیق مطالعه کنید. مثلاً اگر به اشتراکی برای تماشای یک فیلم خاص نیاز دارید بن تخفیف یک روزه نیز جوابگوی نیاز شما خواهد بود. اگر فیلم دیدن یک امر روتین در زندگی شماست می توانید از اشتراک های مدت دار استفاده کنید. به عنوان مثال، ما در اینجا کد تخفیف 70% برای اشتراک 90 روزه نماوا را انتخاب می کنیم.

انواع کد

صفحه ای به شکل زیر برای شما باز خواهد شد. در این صفحه ابتدا روی کد گپ فیلم نمایش داده شده کلیک کنید تا در حافظه سیستم شما ذخیره یا به عبارتی کپی شود. در گام بعدی از گزینه لینک خرید برای انتقال به سایت گپ فیلم استفاده کنید.

دریافت کد تخفیف گپ فیلم

 

نحوه عضویت در گپ فیلم و خرید اشتراک

در ادامه، بلافاصله پس از ورود به سایت بهتر است ثبت نام خود را انجام دهید. چراکه برای خرید اشتراک یا هر فعالیت دیگری در این سایت به ایجاد یک صفحه کاربری نیاز دارید. ثبت نام در سایت بسیار ساده است. تنها کافی است روی بخش ورود، که در تصویر مشخص شده است، کلیک کنید.

عضویت در سایت گپ فیلم

پس از آن صفحه ای برای ثبت تلفن همراه مقابل خود خواهید دید. دقت کنید کد تخفیف گپ فیلم با کد هدیه ای که اینجا ذکر شده متفاوت است. اینجا بیشتر منظور کد دعوت یا معرف شما است.

ثبت نام

پس از ثبت شماره تماس، عدد مخصوصی تحت عنوان کد تأیید عضویت از طریق پیامک برای شما ارسال می شود. کافی است این کد را در بخش مربوطه قرار دهید تا ثبت نام شما تکمیل شود. حالا شما یکی از کاربران سایت گپ فیلم هستید.

کد تایید برای استفاده از کد تخفیف گپ فیلم

گزینه وضعیت اشتراک که محل قرار گیری آن در تصویر پایین مشخص شده، بعد از ثبت نام در سایت برای شما ایجاد می شود. از طریق این لینک می توانید از کد تخفیف گپ فیلم برای خرید اشتراک مورد نظر خود استفاده کنید.

خرید اشتراک

کد تخفیف گپ فیلم را کجا وارد کنیم؟

در بخش وضعیت اشتراک، طرح های اشتراکی مختلف به شما نشان داده می شود. . باید با توجه به نوع بن تخفیفی که استفاده می کنید یکی از آن ها را انتخاب کنید. برای نمونه، انتخاب ما در ابتدا اشتراک 3 ماهه بود و حالا نیز باید از همان استفاده کنیم.

در بخش پایین صفحه محل ثبت کد تخفیف گپ فیلم برای شما مشخص شده است. در این قسمت، عبارتی که در ابتدا در حافظه سیستم خود ذخیره کردید را وارد می کنید.

انتخاب نوع اشتراک و اعمال کد تخفیف گپ فیلم

پس از اعمال کوپن، باید تغییر مبلغ فاکتور قابل مشاهده باشد. ابتدا اعمال شدن صحیح تخفیف را بررسی کرده و در نهایت گزینه پرداخت را انتخاب کنید.

پرداخت

در بخش نهایی صفحه پرداخت را مشاهده خواهید کرد. در این قسمت، تنها با داشتن یک کارت بانکی عضو شبکه شتاب می توانید به سادگی پرداخت خود را انجام دهید.

مرحله آخر

تلاش تیم آف چنل همواره در جهت تامین رضایت کاربران و فراهم کردن شرایطی برای دریافت بهترین خدمات با کمترین هزینه است. امیدوارم پس از مطالعه مطلب فوق بتوانید به سادگی از کد تخفیف گپ فیلم برای تهیه اشتراک خود بهره مند شوید.

0 0 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین مفید ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments