روز دختر چی بخریم؟ 20 ایده کادو روز دختر 1403

کادو روز دختر

دختر ها در هر سنی که باشند روشنایی و شادابی خانه ها هستند. شاید به همین دلیل است که خوشحال کردن آن ها برای هرکسی که دوستشان دارد، مهم است. روز دختر، در تقویم ایرانی مصادف است با تولد حضرت معصومه و امسال 21 اردیبهشت با این عنوان زیباتر شده است. این مناسبت می تواند فرصت خوبی باشد تا به دختر های زندگیتان بگویید چقدر دوستشان دارید. برای ابراز این احساس و تبریک روز دختر می توانید از روش متداول هدیه خریدن استفاده کنید. در این مقاله چند ایده برای حرید کادو روز دختر با شما در میان خواهیم گذاشت.

1. باکس گل

گل های طبیعی هدایای زیبایی هستند که هرگز از مد نمی افتند. یک باکس گل یا یک دسته گل زیبا همیشه هدیه ای است که می تواند یک دختر را به وجد بیاورد. توجه داشته باشید که گل ها معانی مختلفی دارند و برای انتخاب گل باید به نوع و رنگ آن دقت کنید. همچنین، اضافه کردن یک کارت پستال یا یک نامه کوچک می تواند هدیه شما را خاص و منحصر به فرد کند.

گل طبیعی، بهترین کادو روز دختر

2. تراریوم و رز جاویدان

تنها مشکلی که ممکن است گل های طبیعی به عنوان هدیه داشته باشند، این است که ماندگاری طولانی ندارند و عمر آن ها کوتاه است. به همین دلیل، اگر دختر مورد نظر شما به گل و گیاه علاقه مند است می تواند از تراریوم و رز های جاویدان به جای گل طبیعی نیز استفاده کنید. این محصولات جذاب، هم طبیعی هستند و هم ماندگاری بسیار طولانی تری خواهند داشت. تراریوم ها گل های خاصی هستند که در محفظه های شیشه ای نگهداری می شوند. رز جاویدان هم همان گل رز است که با کاربرد مواد شیمیایی خاص به حالت پایدار درآمده.

3. لوازم آرایش

بدون شک یکی از جذاب ترین هدیه ها برای هر دختر، لوازم آرایشی است. پک های مختلف لوازم آرایش و لاک های رنگارنگ و یا حتی یک محصول آرایشی با کیفیت می تواند یک کادو روز دختر جذاب باشد. البته، خریدن انواع عطر و ادکلن نیز ایده خوبی است. فراموش نکنید که در انتخاب این هدیه ها حتماً سن طرف مقابل را در نظر داشته باشید.

برای مطالعه بیشتر: بهترین فروشگاه های آنلاین لوازم آرایشی

4. محصولات مراقبت از پوست و مو

اگر از من بپرسید چه چیزی بیشتر از همه یک دختر را خوشحال می کند، قطعاً داشتن پوست و موی سالم و شاداب را در صدر پاسخ ها قرار می دهم. بنابراین، محصولات مراقبت از پوست و مو، شامل انواع کرم ها، سرم ها، ماسک ها و.. می توانند انتخاب های بی نظیری برای کادو روز دختر باشند.

پک مراقبت پوستی

5. لوازم شخصی برقی

از دیگر محصولاتی که برای کادو روز دختر بسیار مناسب و محبوب هستند می توان به لوازم شخصی برقی اشاره کرد. محصولاتی مانند سشوار، اتو مو، ماشین های اصلاح، میکرودرم، برس های برقی، فر کننده مو، دستگاه uv و… در این دسته قرار می گیرند. البته این محصولات جزو هدایای گران قیمت محسوب می شوند.

6. زیور آلات

زیور آلات نیز جزو محصولاتی هستند که دختر ها دوست دارند به عنوان هدیه دریافت کنند. انواع گردنبند، دستبند، انگشتر، گوشواره، پابند و حتی پیرسینگ را می توانید به عنوان کادو روز دختر تهیه کنید. چنانچه بودجه کافی در اختیار دارید می توانید زیورآلات طلا یا نقره تهیه کنید. در غیر این صورت، جنس های دیگر نیز می توانند گزینه های خوبی باشند.

7. اکسسوری های مو

داشتن مدل مو های جذاب و یا استفاده از اکسسوری های مو برای ایجاد تنوع بخش مهمی از استایل یک دختر شیک پوش را تشکیل می دهد. بنابراین، انواع گیره ها، سنجاق ها، تل، کش مو و کیلیپس را می توانید به عنوان کادو روز دختر برای آن ها تهیه کنید. یکی از مهم ترین نکاتی که درباره این محصولات وجود دارد این است که برای همه سنین مناسب و کاربردی هستند. همچنین، این محصولات تنوع بسیار زیادی دارند و انتخاب را برای شما ساده تر خواهند کرد.

اکسسوری، کادو جذاب روز دختر

8. ساعت مچی

خرید ساعت مچی به عنوان هدیه روز دختر، یک انتخاب جذاب، کم ریسک و لوکس است. انواع ساعت های مچی و حتی ساعت های هوشمند را به عنوان گزینه های محبوب برای کادو روز دختر می توانید در نظر داشته باشید. برای لاکچری تر کردن این هدیه می توانید یک دستبند ست نیز به همراه آن خریداری کنید.

9. عروسک

از کودکی تا بزرگسالی، عروسک ها همیشه جایگاه خاصی برای یک دختر دارند. البته این موضوع کاملاً به سلیقه بستگی دارد و ممکن است دخترهایی باشند که از این هدیه خوششان نمی آید. برای دختر های جوان و نوجوان می توانید عروسک های خزی و بزرگ خریداری کنید. همچنین، خرید باکس های هدیه که عروسک هم بخشی از آن ها باشد ایده خوبی خواهد بود.

عروسک و مجسمه چوبی

10. مجسمه و وسایل دکوری

از دیگر محصولات مناسب برای خرید به عنوان کادو روز دختر می توان به انواع مجسمه ها و وسایل دکوری اشاره کرد. به طور مثال، مجسمه های چوبی امروزه بسیار ترند هستند و هدیه های جذابی به نظر می رسند. همچنین، وسایل دکوری مختلف مانند تابلو های دکوراتیو، گلدان ها و حتی استند های جذاب می توانند انتخاب های خوبی باشند.

11. کتاب

اگر دختر مورد نظر شما به مطالعه علاقه مند است و یا در سنی است که کتاب های آموزشی مختلف برای او مفید هستند، می توانید به سراغ این انتخاب فرهنگی بروید. کتاب های شعر، مجموعه کتاب های داستان و رمان کتاب های نفیس مخصوص هدیه، دایره المعارف ها، کتاب های تاریخی، روانشناسی و … بر اساس سلیقه و نیاز شخص همگی می توانند جزو گزینه ها باشند.

پک های نوشت افزار

12. لوازم تحریر فانتزی

اگر دختری که می خواهید برای او هدیه بخرید هنوز در حال تحصیل در مدرسه یا دانشگاه است، لوازم تحریر و نوشت افزار های مختلف و جذاب را می توانید به عنوان یک کادو روز دختر در نظر داشته باشید. این محصولات علاوه بر این که هدایای زیبایی هستند، کاربرد فراوانی نیز دارند و می توانید مطمئن باشید که یک محصول به درد بخور تهیه کرده اید.

13. آباژور شب خواب

در بین گزینه های موجود و مناسب برای خرید کادو روز دختر، شب خواب ها و چراغ های رومیزی مدرن انتخاب های جذاب و منحصر به فردی هستند. این محصولات با تنوع بالا در فروشگاه دیجی کالا موجود اند. به علاوه، می توانید با کد تخفیف دیجی کالا آن ها را ارزان تر تهیه کنید.

14. هدفون و هندزفری

زندگی کردن در عصر تکنولوژی باعث شده است که نتوانیم محصولات دیجیتال را نه از زندگی و نه حتی از لیست هدیه های پیشنهادی برای مناسبت های مختلف حذف کنیم. هدفون ها و هندزفری ها یکی از پرکاربرد ترین وسایل تکنولوژی هستند. اگر دختر مورد نظر شما به این محصول نیاز دارد، روز دختر فرصت خوبی است تا آن را به عنوان هدیه برایش خریداری کنید. برای خرید مقرون به صرفه تر این محصول، کد تخفیف تکنولایف می تواند برای شما مفید باشد.

لوازم دیجیتال، بهترین کادو روز دختر

15. موبایل یا لوازم جانبی

یک تلفن همراه هوشمند یکی از لوکس ترین و با ارزش ترین هدیه هایی است که در هر مناسبت و برای هر کس می توانید تهیه کنید. البته قیمت بالای این محصول می تواند مانع بزرگی برای خرید آن باشد. به همین دلیل به یاد داشته باشید که لوازم جانبی موبایل نیز انتخاب های خوبی برای کادو روز دختر هستند.

16. خوراکی های جذاب

به عنوان یک هدیه اقتصادی می توانیم پک های خوراکی را به شما معرفی کنیم. برای تهیه یک پک جذاب تنها کاری که باید انجام بدهید، کنار هم چیدن خوراکی های مورد علاقه دختر مورد نظر است. انواع شیرینی و شکلات، میوه های فصل، لواشک و ترشیجات، پاستیل و حتی فینگر فود ها را می توانید برای تدارک این هدیه مورد استفاده قرار دهید.

باکس شکلات، کادو جذب روز دختر

17. صندل

با توجه به این که روز دختر 1403، دقیقاً در ابتدای شروع فصل گرماست، یک صندل شیک می تواند بهترین انتخاب برای کادو روز دختر باشد. صندل ها مدل های بسیار متنوعی دارند. برای انتخاب هدیه بهتر است به سراغ یک مدل ساده با رنگ خنثی بروید تا فرد مورد نظر بتواند به راحتی آن را با لباس های خود ست کند.

صندل و کیف

18. کیف

کیف ها همواره هدیه های محبوبی برای دختر ها محسوب می شوند. از بین همه کیف های موجود در بازار، به نظر می رسد که کیف های چرم دست دوز هدیه های لوکس تر وجذاب تری هستند. با توجه به استایل فردی که می‌خواهید برای او هدیه بخرید می توانید به سراغ کیف های دستی، دوشی یا کوله پشتی بروید. رنگ های خنثی یا سفید و مشکی هم معمولاً با اکثر لباس ها ست می شوند.

19. وسایل ورزشی

برای یک دختر ورزشکار بهترین هدیه لوازم ورزشی است. بسته به رشته تخصصی حوزه فعالیت طرف مقابل می توانید لوازم ورزشی تخصصی مورد نیازش را تهیه کنید. همچنین، خرید لباس و کفش ورزشی نیز می تواند فکر خوبی باشد. اگر به باشگاه می رود می توانید یک ست مناسب خریده یا حتی کارت عضویت در باشگاه را به اوهدیه بدهید.

20. هدایای اختصاصی و خلاقانه

چنانچه هیچ کدام از پیشنهادات بالا به اندازه کافی برای شما جذاب نیست باید به سراغ هدیه های شخص سازی شده بروید. به طور مثال، یک نقاشی از چهره فرد مورد نظر، چاپ یک عکس خاطره انگیز، خرید هدیه های دارای بارکد پخش موسیقی، تابلو های ساخته شده بر اساس ماه تولد و.. می توانند هدایای جذابی باشند. 

1 1 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین مفید ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments