شیرازی و بهترین رستوران های اسنپ فود شیراز را نمی شناسی؟

بهترین رستوران ها در اسنپ فود شیراز

اسنپ فود همراه شما در هر لحظه، برای تجربه لذیذ ترین خوراکی ها. با اسنپ فود در هر کجای ایران که باشید غذای شما از بهترین رستوران های شهر و در کمترین بازه زمانی به دستتان خواهد رسید. همچنین، با استفاده از کد تخفیف اسنپ فود برای تمام خریدهای اول یا غیراول می توانید در هزینه های خود نیز صرفه جویی کنید. البته باید توجه داشت که با توجه به تعدد رستوران ها در این سامانه انتخاب برای شما دشوار می شود. از آنجا که خدمات اسنپ فود در هر شهر به صورت مجزا ارائه می شود، برای معرفی بهترین ها باید هر شهر را جداگانه بررسی کنیم. به طور مثال، در این مقاله به بررسی بهترین رستوران های اسنپ فود شیراز می پردازیم.

غذاهای اصیل شیرازی را بهتر بشناسید

قبل از این که به بررسی بهترین رستوران های اسنپ فود شیراز بپردازیم، بهتر است کمی با خوشمزه ترین غذا های این شهر آشنا شویم. امتحان کردن غذا های مخصوص هر شهر می تواند یک تجربه هیجان انگیز برای مسافران باشد. در پایان این مطلب، قادر خواهید بود بهترین غذا های شیرازی را از برترین رستوران های این شهر به راحتی سفارش دهید. همانطور که گفتیم این مقاله منحصر به معرفی برترین رستوران های اسنپ فود شیراز است. با این حال اگر اصفهانی هستید یا قصد سفر به این شهر زیبا را دارید، مقاله 10 رستوران برتر اسنپ فود اصفهان را مطالعه کنید.

انواع آش

انواع آش ها جزو غذا های پر طرفدار و محبوب در شیراز محسوب می شوند. شیرازی ها آش های متنوعی تهیه می کنند که یکی از معروف ترین آن ها آش سبزی است. این غذا دارای گوشت گوسفندی، سبزی و حبوبات مختلف است. این آش خوشمزه را می توانید در وعده های غذایی مختلف میل کنید. از دیگر آش های خوشمزه ای که به این شهر نسبت داده می شوند، می توان از آش دوغ، آش ماست و آش انار نام برد.

به علاوه، یک آش خوشمزه دیگر در شیراز تهیه می شود که در شهر های دیگر احتمالاً نمی توانید نظیر آن را پیدا کنید. این غذا یخنی عدس و کلم نامیده می شود. در ترکیبات این غذای مقوی کلم قمری، پیاز، گوشت، لیمو عمانی و عدس وجود دارد. این مواد باعث می شوند آش علاوه بر خوشمزه بودن بسیار مفید نیز باشد.

پلو های مخصوص شیرازی

در ادامه، چند غذای پلویی خوشمزه برای افرادی که به برنج علاقه دارند معرفی می کنیم. کلم پلو، هویج پلو، آلبالو پلو و لوبیا پلو از جمله غذا هایی هستند که منتسب به شیراز اند ولی در شهر های دیگر هم می توانید آن ها را میل کنید. همچنین، شیرازی پلو و پاچه پلو را می توان به عنوان دیگر غذا های محبوب شیرازی ها نام برد. این غذا ها را می توانید در بهترین رستوران های اسنپ فود شیراز به سادگی سفارش دهید. پلو اسفندی هم از غذا های خوشمزه این دسته است. پلو اسفندی، غذای مخصوص این شهر است و احتمالاً در جای دیگر به سختی می توانید مانند آن را پیدا کنید. مواد اولیه این غذا، عدس، لوبیا، نخود، ماش، جو، گندم و گوشت گوسفندی است.

کوفته های خوشمزه شیراز

اگر از طرفداران غذا های سنتی هستید،کوفته می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. ممکن است تصور شما از این غذا، کوفته های نارنجی رنگ تبریزی باشد، اما کوفته سبزی شیرازی تمام معادلات شما را به هم می زند. این غذا با گوشت، برنج، نخود، پیاز و سبزی درست می‌شود. برای سرو این کوفته یک سس مخصوص درست می شود که بسیار لذیذ است. کوفته گیشنیز هم غذای دیگری است که در شیراز می توانید بهترین نوع آن را پیدا کنید.

بهترین رستوران های اسنپ فود شیراز

بهترین رستوران های اسنپ فود شیراز

حالا که قدری با غذا های خوشمزه این شهر آشنا شدید، به سراغ معرفی بهترین رستوران های اسنپ فود شیراز می رویم. دقت داشته باشید که مبنای کار برای انتخاب این رستوران ها امتیازات کاربران اسنپ فود بوده است.

رستوران سنتی شرزه

نه تنها کاربران اسنپ فود، بلکه اکثریت شهروندان شیراز، شرزه را یکی از بهترین رستوران های این شهر می دانند. این مجموعه با داشتن سابقه ای طولانی و درخشان، نام خود را در ان لیست گنجانده و حفظ کرده است. گرچه شرزه محیط جذابی برای صرف غذا دارد؛ اما اگر زمان کافی ندارید می توانید سفارش خود را از طریق اسنپ فود ثبت کنید. انواع کباب، غذا های دریایی، پیش غذا و سالاد در این رستوران به مشتریان عرضه می شوند. کاربران اسنپ فود، کیفیت مطلوب، بسته بندی بهداشتی و مناسب، دورچین های جذاب و قیمت مناسب را از نقاط قوت این مجموعه می دانند.

کافه رستوران پیانو

رستوران پیانو با توجه به غذا های خوشمزه و باکیفیت، بسته بندی خوب و تحویل غذای گرم، حجم و قیمت مناسب غذا، در ردیف بهترین رستوران های اسنپ فود شیراز قرار می گیرد. انواع کباب ها، خورشت ها، پیش غذا و نوشیدنی را می توانید از این مجموعه سفارش دهید. این رستوران با توجه به خدمات مناسب خود موفق شده از اکثر کاربران امتیاز کامل را دریافت کند. همچنین، لازم به ذکر است که به صورت حضوری هم می توانید در رستوران پیانو غذای خود را تحویل بگیرید و یا نوش جان کنید.

پیتزا ناپل

نوبتی هم باشد، زمان معرفی یک رستوران خوب برای طرفداران فست فود است. پیتزا ناپل به پیتزاهای ایتالیایی با کیفیت خود مشهور است. البته، امکان سفارش انواع سالاد ها مثل سالاد سزار و سالاد یونانی نیز از این مجموعه وجود دارد. کیفیت خوب غذا ها در کنار پاسخگویی مسئولان این مجموعه به مشتریان، ناپل را به یکی از بهترین رستوران های اسنپ فود شیراز تبدیل کرده است.

فست فود

فست فود پرنده آبی

برای سفارش یک غذای فست فودی خوشمزه می توانید پرنده آبی را از میان رستوران های موجود در اسنپ فود انتخاب کنید. این مجموعه انواع برگر و ساندویچ را به شما ارائه می دهد. همچنین، امکان سفارش پیش غذا، نوشیدنی و سالاد هم از این مجموعه وجود دارد.

رستوران چینی اژدها

در این بخش از لیست، به یک رستوران برای طرفداران غذا های خاص و غیر تکراری می رسیم. گاهی ممکن است تمایل داشته باشید غذای جدیدی را امتحان کنید. رستوران اژدها این امکان را برای شما فراهم می کند. در این رستوران می توانید انواع سوشی، میگو، خوراک گوشت با سبک چینی، جوجه های مخصوص، رشته فرنگی و برنج های منحصر به فرد را سفارش دهید. همچنین، پیش غذا ها و سالاد های این رستوران هم با سایر مجموعه های غذا خوری متفاوت است. در کل سفارش از رستوران اژدها می تواند تجربه متفاوت و جذابی برای شما باشد.

سرو غذای چینی در یکی از یهترین رستوران های اسنپ فود شیراز
0 0 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments