معرفی بهترین سایت های خرید آنلاین بلیط سینما

بهترین سایت خرید بلیط سینما

در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین سایت های خرید بلیط سینما بپردازیم. شاید برای خرید بلیط در چندین سال قبل، مجبور بودیم مدت زمان طولانی را در صه جلوی گیشه به انتظار بایستیم. اکنون با وجود وب سایت های اینترنتی، همه چیز تغییر کرده است. می توانید از هفته یا ماه قبل، بلیط فیلم مورد علاقه تان را رزرو کنید و بعداً با خیال راحت به سینما بروید. با ما باشید تا در ادامه سایت های معتبر خرید بلیط سینما را بشناسید.

سینما تیکت؛ از بهترین و معتبرترین سایت خرید بلیط سینما

در این روزها تقریباً کسی نیست که از فضای مجازی، اینترنت و فیلم دیدن در سینما دور باشد. اگر فیلم باز باشید، احتمالاً نام سینما تیکت را شنیده اید. این سایت از یک دهه پیش، فعالیت خود را شروع کرده است. به دلیل خدمات خوبی که به کاربران خود ارائه می کند، توانسته است در صدر لیست بهترین وب سات های خرید بلیط سینما قرار گیرد.

برای استفاده از خدمات سینما تیکت، لازم است که در ابتدا عضو سایت شوید. در ادامه تنها کافی است شهر، فیلم مورد نظر و سینمای دلخواه خود را انتخاب کنید. پس از آن می توانید بلیط را در تعداد مورد نظر رزرو کنید و هزینه را به صورت آنلاین و سریع، پرداخت کنید. دقت داشته باشید که تفاوتی ندارد در شمال کشور باشید یا جنوب. به هر حال می توانید از طریق این سایت  cinematicket.org، از هر شهری، بلیط سینماهای مختلف را خریداری کنید.

سینما تیکت بزرگترین مرجع فروش بلیط سینما

گیشه 7 از دیگر سایت های برتر خرید بلیط سینما

گیشه 7 از دیگر گزینه مناسب برای تهیه بلیط سینما است. با مراجعه به وب سایت gisheh7.ir، می توانید برای خرید بلیط فیم های اکران شده در استان های مختلف، اقدام کنید. در ابتدا می توانید فیلم های موجود و در دسترس را مرور کنید. در ادامه برای تماشای فیلم، بی دردسر بلیط سینما مورد نظرتان را خریداری کنید.

یکی از اقدامات جذاب این وب سایت، دسته بندی ژانرهای فیلم در حال اکران است. مخاطبان با نگاهی به دسته بندی ها، می توانند مطابق با سلیقه شان، فیلمی را برای تماشا انتخاب کنند. علاوه بر این ها، می توانید اخبار فیلم ها و هنرپیشه ها را هم دنبال کنید. نکته قابل ذکر دیگر، امکان تهیه بلیط سازمانی برای شرکت ها و ادارات مختلف است. برای خریدی ارزان تر و هیجان انگیز تر از گیشه 7 می توانید از کد تخفیف گیشه 7 استفاده کنید.

گیشه 7 از دیگر سایت های برتر خرید بلیط سینما

خرید بلیط از وب سایت ایران تیک

وب سایت irantic.com را هم می توان در فهرست سایت های خرید بلیط قرار داد. می توانید بلیط آنلاین سینما را از این سایت خریداری کنید. همچنین، خرید بلیط تئاترها و کنسرت های مختلف هم امکان پذیر است. این سایت نیز تنها محدود به پایتخت نیست. کافی است استانی که در آن زندگی می کنید را انتخاب کرده و از برنامه های اکران شده در سینما و… مطلع شوید. برنامه مورد پسندتان را انتخاب کنید و بلیط خود را رزور کنید. برای خرید بلیط تنها باید چند گام ساده را طی کنید.

خرید بلیط سینما از وب سایت ایران تیک

اسنپ تیکت و تخفیف های ویژه برای خرید بلیط سینما

در این روزها مردم اسنپ را به عنوان سیستم حمل و نقل شهری و بین شهری می شناسند. لازم به ذکر است که این سوپراپ امکانات گستره تری را در اختیار کاربران خود، قرار می دهد. اسنپ تیکت snappticket.com، وب سایتی است که می توانید از طریق آن بلیط سینما، تئاتر و مراکز تفریحی مختلف را خریداری کنید. این پلتفرم همچنان در حال توسعه است. در آینده خدمات متنوع تری را از آن شاهد خواهیم بود. لازم به ذکر است که کاربران می توانند از کد تخفیف اسنپ تیکت برای خریدی به صرفه تر استفاده کنند.

خرید بلیط سینما از اسنپ تیکت

تهیه بلیط سینما از پی پاد (اپلیکیشن بانک پاسارگاد)

پی پاد pay-pod.ir/download یک اپلیکیشن مفید و کاربردی است که خدمات متنوعی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. به این معنی که علاوه بر خدمات فروش بلیط سینما، خدمات دیگری را هم پوشش می دهد. به هر حال، با نصب این اپلیکیشن می توانید در شهرهای مختلف از جمله تهران، کرج، ساری، قزوین و… برای خرید بلیط اقدام کنید. مراحل استفاده از اپلیکیشن برای تهیه بلیط هم بسیار ساده است.

خرید بلیط سینما از پی پاد

خرید بلیط از پردیس سینمایی کوروش (مخصوص پایتخت نشینان)

برای تهیه بلیط سینماهای مختلف پایتخت از پردیس سینمایی کوروش باید به وب سایت kouroshcineplex.com مراجعه کنید. اگر در تهران ساکن هستید یا گذرتان به آن جا افتاد، می توانید بدون دغدغه، با مراجعه به وب سایت پردیس سینمایی کوروش، بلیط فیلم محبوبتان را تهیه کنید. با خرید بلیط از سایت، دیگر نگران این نخواهید بود که آیا در زمان خرید بلیط برای فروش وجود دارد یا نه. با توجه به ترافیک و شلوغی های پایتخت، استفاده از چنین بستری، بسیار کمک کننده خواهد بود.

خرید بلیط از پردیس سینمایی کوروش

تهیه بلیط سینما از گیشه 724

وب سایت گیشه 724 gisheh724.com نیز در لیست بهترین سایت خرید بلیط سینما قرار می گیرد. این وب سایت برای تمامی کاربران در تمامی نقاط ایران، قابل استفاده است. با مراجعه به وب سایت گیشه 724 و انتخاب استان مورد نظرتان، می توانید از برنامه اکران فیلم های سینمایی مطلع شوید. با رزور بلیط در روز و زمان مورد نظر، برای رفتن به سینما برنامه ریزی کنید. ناگفته نماند که تهیه بلیط برای تفریحات و رویدادهای دیگر نیز از طریق سایت 724، امکان پذیر است.

خرید بلیط سینما از سایت گیشه 724

جمع بندی

اکنون که با بهترین وب سایت های خرید بلیط سینما آشنا شده اید، می توانید برای تماشای فیلم های در حال اکران بدون دغدغه، برنامه ریزی کنید. با وجود درگیرها و ترافیک های شهر، دیر زمان آن نیست که زمانتان را بدون برنامه ریزی تلف کنید. استفاده از این پلتفرم ها و خدمات آن ها، امکانات کاربری و مفیدی را در اختیار کاربران قرار داده اند. کافیست به یکی از سایت ها مراجعه کرده و بلیط فیلم را در روز و زمان مورد نظر خریداری کنید. هر چه زودتر این کار را انجام دهید، دستتان برای انتخاب صندلی ها برای تماشای فیلم بازتر خواهد بود. آیا تاکنون تجربه خرید از این وب سایت ها و یا سایت های مشابه آن ها را داشته اید؟ تجربیات خود را با ما در میان بگذارید.

0 0 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments