معرفی فروشگاه اینترنتی کتابستان

فروشگاه اینترتی کتابستان

فروشگاه اینترنتی کتابستان ، به آدرس KETABESTAN.NET یه فروشگاه همیشه تخفیف کتابه. توی این فروشگاه اینترنتی کتاب همیشه می تونی از بین صدها ناشر، کتاب هایی که دوست داری رو با تخفیف بخری فرقی هم نداره کجای ایران هستی. ما کتاب ها رو با بسته بندی باحال به دستت می رسونیم؛ ولی فقط همینا که گفتیم نیست. غیر از اینکه همیشه (حتی روزهای غیر از جشنواره) تخفیف داریم و در اولین فرصت با پست براتون ارسال می‌کنیم، خرید کتاب از کتابستان کلی مزیت دیگه هم داره!

  1. اول اینکه ما ارسال رایگان هم داریم. البته، برای خریدهای بالای سیصد هزار تومان که اگه به قیمت این روزهای کتاب یه نگاهی بندازید، می‌بینید که مبلغی نیست!
  2. دوم اینکه ما سلامت فیزیکی کالا رو تضمین می‌کنیم و شما وقتی با ما کار می‌کنید می‌تونید مطمئن باشید که کتاب‌ها صحیح و سالم به دست‌تون می‌رسه. تمام مراحل ثبت و سفارش و ارسال هم براتون پیامک می‌شه تا بتونید برنامه‌ریزی کنید. یه تیم پشتیبانی آنلاین هم آماده‌ست تا هر مشکلی داشته باشید برطرف کنه. خرید سریع و آسون شما از اون‌که فکر می‌کنید هم آسون‌تر می‌شه!
  3. سوم اینکه در کتابستان همواره می‌تونید جدیدترین عناوین بازار از نویسندگان و ناشران متنوع و معتبر رو تو فروشگاه ما پیدا کنید. سعی می کنیم همواره تازه ترین های بازار نشر رو برای خرید در دسترس شما قرار بدیم.
  4. در کتابستان هرچی بیشتر بخری تخفیف بیشتری هم خواهی گرفت! بله در فروشگاه اینرنتی کتابستان سیستم به طور خودکار بر اساس تعداد خرید شما از یک کتاب، روش تخفیف اعمال می کنه!
مزایای کتابستان

5. به همه این‌ها سامانه همکاری در فروش رو هم اضافه کنید که باعث می‌شه از کتابستان درآمد هم داشته باشید. این آخری علاوه بر تمام طرح‌های تشویقی متنوع کتابستانه که به‌هر بهانه‌ای تو باشگاه مشتریان ازش بهره‌مند می‌شید. پس فرصت رو از دست ندید. هر یک روز که دیرتر به جمع اهالی کتابستان بپیوندید کلی پشیمون می‌شید، از ما گفتن بود.

باشگاه مشتریان کتابستان

باشگاه مشتریان کتابستان

 اگه بخوایم به طور مختصر و مفید باشگاه مشتریان کتابستان رو به شما معرفی کنیم باید بگیم که در فروشگاه اینترنتی کتابستان برای فعالیت شما کتابستانی‌ها در فروشگاه اینترنتی، امتیاز در نظر گرفته می‌شه که به صورت سکه‌های مخصوص به حساب کاربری شما واریز می‌شه. لابد می‌پرسید این سکه‌ها چه فایده‌ای داره؟ باید بگیم سکه‌ها ارزش ریالی واقعی داره. شما می‌تونید سکه هاتون رو در فروشگاه کتابستان خرج کنید و باهاش کتاب بخرید! باحاله، نه؟!

حالا این سوال پیش میاد که سکه چجوری به‌دست میاد؟

اول اینکه شما با تکمیل ثبت نام خودتون در کتابستان، 10 تا سکه دریافت می‌کنید. هر روز که به حساب کاربری خودتون در کتابستان وارد می‌شید 1 سکه دیگه دریافت می‌کنید.

خرید کتاب روش بعدیه، یعنی شما با اولین سفارش‌تون تو کتابستان 20 تا سکه دریافت می‌کنید. به ازای هر 10,000 تومن خرید هم 1 سکه دریافت می کنید

روش دیگه هم نظر دادن در مورد محصولات کتابستانه. بابت هرنظری که برای محصولات ارسال می‌کنید و تایید می‌شه ۳ سکه به حساب کاربری شما واریز می‌شه. البته، نظرات در “مجله کتابستان” 2 سکه امتیاز برای حساب شما به ارمغان میاره

فروشگاه اینترنتی کتابستان

سامانه همکاری در فروش کتابستان

دوستای شما تو کتابستان خیلی علاقه دارن که بازارشون اونقدری گسترش پیدا کنه که همکارای خوبی مثل شما داشته باشن. پس به هیچ عنوان کسب درآمد از کتابستان رو فراموش نکنید!

خیلی ساده‌ست. کافیه در سامانه “همکاری در فروش کتابستان” یک لینک اختصاصی به هر کتابی که دوست داری برای خودت ایجاد کنی و این لینک رو با دوستات به اشتراک بذاری. این اشتراک گذاری می‌تونه توی استوری اینستاگرام یا کانال ایتا و تلگرام و یا حتی از طریق پیامک برای دوست یا خانواده باشه! اون موقع با هر بازدید یا بازدید منجر به فروش دوستات از لینک تو، توی کتابستان پورسانت نقدی دریافت می‌کنی! ما می‌تونیم این مبلغ رو به حساب بانکی‌ت واریز کنیم؛ اما اگه دوست داشتی می‌تونی با پولش از کتابستان خرید کنی!

اینجا سه سطح بازاریاب هست: مبتدی، کاربلد و حرفه‌ای. هر چی به سطح بالاتر بری پورسانت بیشتری دریافت می‌کنی. اگه احیانا صفحه اجتماعی داری که باهاش کتاب به دوستات معرفی می‌کنی، این بهترین فرصت برای کسب درآمد آسونه که پیشنهاد می‌کنیم حتما امتحانش کنی! در ضمن، میتونی بنرهای آماده ما روهم توی وبلاگ و یا وبسایتت به اشتراک بذاری و پورسانت خوبی بگیری! وقتی همه چی مهیاست فرصت رو از دست نده و همکاری در فروش رو از همین الان شروع کن!

سامانه نمایندگان فروش کتاب

 اگه فروشگاه اینترنتی و یا مغازه کتاب‌فروشی داری و خرید مداوم و با تعداد بالا از کتابستان داری هم می‌تونی از بین هزاران کتاب فروشگاه اینترنتی کتابستان که از صدها نشر هستن با تخفیف ویژه نمایندگان خرید کنی! خیلی ساده، ابتدا وارد فروشگاه اینترنتی کتابستان به آدرس KETABESTAN.NET بشوید. از منوی درخواست نمایندگی وارد بخش نمایندگان فروش کتابستان شو و درخواست اعطای نمایندگی رو ارسال کن. بعد از تایید درخواستت می‌تونی همیشه با تخفیف نمایندگی که به صورت خودکار روی کتاب‌ها اعمال می‌شه از ما خرید کنی!

ورود به فروشگاه اینترنتی کتابستان

سلب‌ مسئولیت: تحریریه کانال تخفیف در تهیه‌ این محتوا نقشی نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

3 2 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments