بهترین مراکز خرید بلک فرایدی ترکیه

خرید جذاب در بلک فرایدی ترکیه

کشور ترکیه به واسطه دارا بودن تولید کنندگان و برندهای مطرح و همچنین وجود نمایندگی هایی از بهترین برندهای جهان در این کشور، به یکی از بهترین مکان ها برای خرید کردن تبدیل شده است. سالانه، افراد زیادی از کشورهای مختلف برای خرید محصولات با کیفیت به این کشور توریستی سفر می کنند. علاوه بر تخفیف بلک فرایدی که در ایران برگزار می شود، یکی از بهترین فرصت ها برای تهیه محصولات مرغوب با قیمت مناسب خرید در بلک فرایدی ترکیه است. در ادامه با ما باشید تا با بهترین مراکز خرید و بهترین برندهای موجود در این کشور آشنا شوید.

فرصت خرید ارزان تر در حراج بلک فرایدی

در سال 1952 برای اولین بار در تاریخ، برند های آمریکایی تصمیم گرفتند بعد از روز شکر گذاری، محصولات خود را با تخفیف به فروش برسانند. همانطور که می دانید در این موقع مردم برای کریسمس خود خرید می کنند. در آن زمان این کار با هدف فراهم کردن امکان خرید برای همه اقشار جامعه انجام شد. سپس در سال های بعدی آخرین جمعه ماه نوامبر برای این کار انتخاب شد. این روز از همان زمان های گذشته تا کنون با نام جمعه سیاه یا بلک فرایدی شناخته می شود.

بیشتر بخوانید: کمپین بلک فرایدی؛ فروش کل سال در یک روز

البته امروزه همه چیز درباره بلک فرایدی کمی تغییر کرده است. به طور مثال، دیگر این رویداد مخصوص یک روز خاص نیست بلکه فروشگاه ها و برند های مختلف زمان های متفاوتی را برای فروش با تخفیف در نظر می گیرند. البته، این موضوع بیشتر مختص ایران است. همچنین، بلک فرایدی در بسیاری از کشورها برگزار می شود. در سال های اخیر حراج بلک فرایدی در فروشگاه ها و آنلاین شاپ های ایرانی نیز پر طرفدار بوده است.

پر تخفیف ترین مراکز خرید در بلک فرایدی ترکیه

اگر شما هم عاشق خرید کردن با تخفیف هستید، بلک فرایدی ترکیه را از دست ندهید. با توجه به فراهم بودن شرایط خرید از بهترین برند های جهانی و ترک با نصف قیمت، خرید از این کشور در زمان حراج جمعه سیاه می تواند بهترین انتخاب باشد. تفاوتی ندارد که شما تصمیم به خرید شخصی دارید یا صاحب فروشگاه یا آنلاین شاپ هستید، به هر حال می توانید خرید خود را به صورت تک یا عمده با قیمت مناسب در بلک فرایدی ترکیه انجام دهید.

در ادامه بهترین مراکز خرید برگزار کننده جشنواره بلک فرایدی را با هم بررسی می کنیم. توجه داشته باشید که شهر های وان و استانبول بهترین گزینه ها برای خرید هستند. اگر قصد دارید برای خرید در بلک فرایدی به این کشور سفر کنید، می توانید مقاله معرفی بهترین سایت های رزرو بلیط هواپیما و هتل را برای داشتن انتخابی بهتر مطالعه کنید.

مرکز خرید فروم ترکیه

مرکز خرید فروم در بلک فرایدی ترکیه

یکی از بزرگترین مراکز تجاری شهر استانبول، مرکز خرید فروم است. در این مجموعه می توانید علاوه بر خرید از فروشگاه های مختلف، از امکانات تفریحی متنوع نظیر آکواریوم، سرزمین لگو، رستوران، کافی شاپ و … نیز بهره مند شوید. یکی از بزرگترین مزیت های این مجموعه وجود نمایندگی های مختلف از بهترین برند ها است. به این ترتیب می توانید در بلک فرایدی ترکیه، هر محصولی که نیاز دارید را از بهترین برند های دنیا در این مرکز خرید تهیه کنید. آدیداس، اِی دی ال، کولزیون، فلو، فلورمار، سوبه (پوشاک کودکان)، آرچلیک (تولید کننده مبلمان)، آتاسای، باتیک، بنتون، برشکا، بوش (تأمین‌کننده لوازم خانگی)، چیکو ( پوشاک و لوازم کودکان)، و … از جمله بهترین برند های موجود در این فروشگاه بزرگ هستند. این مجتمع تجاری در در منطقه کوجا تپه، خیابان بایرام پاشا قرار دارد و با وسایل حمل و نقل عمومی به راحتی به آن دسترسی خواهید داشت.

مرکز خرید ایستینیه پارک در بلک فرایدی ترکیه

اگر به استانبول سفر کردید، سر زدن به این مجتمع تجاری بزرگ و لوکس را فراموش نکنید. در این مجموعه علاوه بر خرید محصولات مختلف می توانید از سرگرمی های متنوع مثل سینما هم استفاده کنید. مشهور ترین برند هایی که می توانید در بلک فرایدی این مرکز خرید از آن ها خرید کنید عبارتند از پرادا، آرمانی، شنل، دیور، زارا، برنیس، کلوین کلین، لاکوست و… همچنین، ایستینیه پارک یک بازار محلی جذاب نیز دارد.

مرکز خرید زورلو استانبول

مرکز خرید زورلو استانبول

مرکز خرید زورلو دقیقاً در مرکز شهر استانبول قرار گرفته است. این مجموعه جزو 10 مرکز خرید لوکس و گران قیمت این شهر محسوب می شود. بیش از 200 فروشگاه در این مرکز خرید وجود دارد که بسیاری از آن ها در بلک فرایدی ترکیه، جشنواره های جذابی برگزار می کنند. ویکتوریا سکرت، بربری، لویی ویتون، دولچه اند گابانا، منگو و دیو از جمله برند های مشهور حوزه مد و پوشاک هستند که در زورلو نمایندگی رسمی دارند. به علاوه، بهترین برند های لوازم ارایشی مثل مک، گرتیس، سویل نیز در این مجموعه حضور دارند. البته محصولات برند محدود به این موارد نمی شود و کالا های دیجیتال و.. نیز در این فروشگاه موجود و قابل خریداری هستند.

مرکز خرید پالادیوم استانبول

مرکز خرید پالادیوم استانبول

مرکز خرید پالادیوم بر خلاف زورلو درر بخش آسیایی استانبول واقع شده است. این پاساژ ساختمانی شبیه یک گوی شیشه ای دارد و بخشی از معروفیت خود را مدیون این معماری خاص خود است. به علاوه، وجود بهترین برند های ترکیه و اروپا نیز می تواند از نقاط قوت پالادیوم باشد. شما می توانید انواع محصولات مورد نیاز خود مثل لوازم ورزشی، لباس، لوازم ارایشی، کیف و کفش را در بلک فرایدی این مجموعه از بهترین برند ها تهیه کنید. از جمله این برند ها می توان به آدیداس، نایک، مک، پلو، گپ، مانگو، کوتون و موارد بسیار دیگر اشاره کرد.

برند های معروف در  جشنواره های فروش بلک فرایدی ترکیه

همانطور که در ابتدا نیز به شما گفتیم، بلک فرایدی دیگر محدود به یک روز خاص نیست. بسیاری از برند ها و فروشگاه ها روز های دیگری را در نزدیکی تاریخ بلک فرایدی برای حراج خود انتخاب و اعلام می کنند. این روز ها ممکن است در سال های مختلف متفاوت باشند. در ادامه، در جدولی که برای شما تهیه شده است، می توانید تاریخ حراج معروف ترین برند ها را مشاهده کنید. دقت داشته باشید که ایتن تاریخ ها مربوط به سال 2023 (1402) می باشد. روز بلک فرایدی امسال بر اساس تاریخ شمسی، 3 آذر ماه است.

برندتاریخ حراج بلک فرایدی
 ترندیول (Trendyol)16-21 آبان
مانگو (Mango)30 آبان
پول بیر (PUL&BEAR)2 آذر
استرادیواریوس (Strarivarius)2 آذر
 زارا (ZARA)2 آذر
اویشو (OYSHO)2 آذر
برشکا (Bershka)2 آذر
ماسیمودوتی (Massimo Dutti)2 آذر
برند سفورا (Sephora)3 آذر

همان طور که می دانید در ایران نیز برخی از فروشگاه ها تخفیف های ویژه ای را برای بلک فرایدی در نظر می گیرند که از جمله بهترین آن ها می توان به دیجی کالا اشاره کرد. اگر قصد خرید از این فروشگاه بزرگ را داشتید، مقاله بزرگ ترین حراج سال با بهترین قیمت ها در بلک فرایدی دیجی کالا را هم مطالعه کنید.

0 0 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments