معرفی 10 صرافی برتر ارز دیجیتال ایرانی

صرافی برتر ارز دیجیتال ایرانی

امروزه بازار ارزهای دیجیتال از محبوب ترین بازارهای مالی جهانی است و کاربران بسیاری در سرتاسر جهان مبادلات مالی خود را با استفاده از آن ها انجام می دهند. تعداد زیادی از افراد به این بازار و فعالیت در آن علاقه مند هستند. به طوری که تدریس نحوه تحلیل و معامله ارز های دیجیتال به یک شغل پر درآمد تبدیل شده است. مبادله و خرید و فروش مستقیم رمز ارزها از ایران ممکن نیست و برای انجام معاملات خود به واسطه هایی مانند صرافی ها نیاز دارید. به همین دلیل لازم دانستیم در خصوص صرافی های ایرانی فعال در این حوزه اطلاعات جامعی را به شما ارائه کنیم. در این مقاله 10 صرافی برتر ارز دیجیتال ایرانی را با هم بررسی می کنیم.

ارز های دیجیتال بازار مالی نوین

از ابتدای تاریخ بشریت تا کنون هیچ چیز ثابتی به چشم نمی خورد. تغییر و پیشرفت چیزی است که درهمه زمینه های زندگی انسان در طول زمان وجود دارد. در واقع بدون تغییرات ما هرگز به جایگاه کنونی نمی رسیدیم. بازار های مالی هم در طول زمان دستخوش تحولات گسترده ای شده اند. در حال حاضر، جدید ترین بازار مالی فعال در سرتاسر جهان به معاملات رمز ارز ها و ارز های دیجیتال مربوط می شود.

انسان ها برای پیشرفت و بهبود زندگی خود ناچار هستند خود را با تغییراتی که پیرامونشان اتفاق می افتد وفق دهند. برای نمونه، به دنبال ظهور ارزهای دیجیتال، فعالین بازار های مالی، سرمایه خود را به این سمت هدایت کرده اند. به طوری که در تمام نقاط جهان و ایران این تغییر جهت کاملا ملموس است. علاوه بر این، با توجه به سود های خوبی که این معاملات برای برخی کاربران در بر داشته است، افراد دیگر هم برای شروع فعالیت در این حوزه مشتاق هستند. اما نکته مهمی که باید به ان توجه داشته باشید این است که برای فعالیت ایمن در این حوزه به یک صرافی مطمئن و یک کیف پول امن نیاز خواهید داشت. به همین خاطر قبل از هر چیز باید بهترین صرافی ها و بهترین کیف پول های ارز دیجیتال را بشناسید. در این مقاله، چند صرافی خوب را بهشما معرفی می کنیم.

صرافی ارز دیجیتال ایرانی بهتر است یا خارجی؟

همواره به یاد داشته باشید که همه افراد فعال در این حوزه هم از آن سود های هیجان انگیز بهره مند نخواهند شد. فعالیت در بازار کریپتوکارنسی هم مثل هر کار دیگری نیازمند مهارت، دانش و استفاده از امکانات مناسب است. یکی از مهم ترین نکاتی که باید به آن توجه داشته باشید انتخاب یک صرافی یا بروکر قابل اعتماد است. برای این کار هم می توانید یک بروکر خارج از ایران انتخاب کنید و هم یک صرافی داخل ایران.

در خارج از ایران با توجه به قدمت بیشتر این بازار ها طبیعتا صرافی های معتبر و حرفه ای زیادی وجود دارد؛ اما متاسفانه در ایران به دلیل وجود فیلترینگ و تحریم استفاده از آن ها کمی دشوار خواهد بود. البته در برخی موارد می توانید این کار را با فیلتر شکن های مناسب انجام دهید. توجه داشته باشید که این کار دور زدن تحریم هاست و گاهی می تواند منجر به بلوکه شدن سرمایه شما شود. بنابراین، بهتر است این ریسک را نپذیرفته و از بروکر های خوب ایرانی استفاده کنید.

این صرافی ها مجوز های لازم را کسب کرده و محیطی امن برای معاملات شما هستند. به علاوه، اگر در طول فعالیت نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید، پشتیبان های این مجموعه همراه شما خواهند بود. همچنین، امکان واریز و برداشت وجه به صورت ریالی را هم می توان از مزیت های این مجموعه ها دانست.

صرافی بینگ ایکس صرافی برتر ارز دیجیتال ایرانی

بینگ ایکس یک بروکر معتبر بین المللی است. دفتر مرکزی این مجموعه در کشور سنگاپور قرار دارد. در این صرافی قادر خواهید بود معاملات فیچرز، اسپات و NFT را انجام دهید. میانگین کارمزد برای استفاده از خدمات این مجموعه 0.04 درصد است که در شرایط مختلف کمی تغییر می کند. امکان معامله بیش از 300 ارز دیجیتال، اپلیکیشن کاربردی برای ایفون و اندروید، پشتیبانی از طریق چت به زبان فارسی و عدم نیاز به احراز هویت برای معامله با مبالغ کم تر از 50 هزار دلار از مزیت های این صرافی محسوب می شود. به همین دلیل این صرافی را می توان صرافی برتر ارز دیجیتال ایرانی دانست. توجه داشته باشید که امکان برداشت یا وایز وجه به صورت ریالی در این صرافی وجود ندارد.

آبان تتر مرجعی برای مبادلات ارز های دیجیتال

آبان تتر را می توان به عنوان یک صرافی معتبر ایرانی در حوزه ارز های دیجیتال معرفی کرد. با استفاده از این بروکر می توانید 100 ارز دیجیتالی متنوع را با بالاترین سرعت معامله کنید. این صرافی بیش از 40 هزار کاربر فعال دارد و این موضوع می تواند قابل اعتماد بودن آن را برای شما اثبات کند. از دلایلی که آبان تتر را به یک انتخاب مناسب تبدیل می کنند می توان به موارد زیر اشاره کرد. هزینه کارمزد پایین (0.2%)، پشتیبانی 24 ساعته در تمام طول هفته، انتقالی داخلی رمز ارز ها بدون کارمزد و امنیت بسیار بالا. امکان واریز ریالی تا سقف 50 میلیون در روز و امکان برداشت ریالی به صورت نا محدرود از جذابیت های کار با این صرافی است.

 

بیت پین، یکی از بهترین صرافی های ارز دیجیتال ایرانی

بیت پین یک صرافی برای معاملات اسپات و یکی از بهترین صرافی های ارز دیجیتال ایرانی است. در این بروکر امکان معامله 150 نوع رمز ارز برای شما فراهم است. دقت کنید که قبل از هر گونه خرید و فروش باید احراز هویت انجام دهید. میزان کارمزد در این مجموعه متغیر بوده و می تواند از 0.01 درصد تا 0.32 درصد باشد. برداشت و واریز ریالی در این صرافی محدود است و به سطح معاملات شما بستگی دارد.

صرافی معتبر والکس

از دیگر صرافی های برتر ارز دیجیتال ایرانی می توان والکس را نام برد. دفتر مرکزی این بروکر در تهران واقع شده است. با استفاده از خدمات والکس می توانید 100 نوع ارز دیجیتال را به صورت لحظه ای مبادله کنید. کارمزد در این صرافی به طور میانگین حدود 0.35 درصد می باشد. همچنین، مقدار واریز و برداشت به صورت ریالی محدود بوده و سطح احراز هویت شما بستگی دارد. مشابه با سایر صرافی های معرفی شده، این مجموعه هم خدمات پشتیبانی خوبی به شما ارائه خواهد داد.

تبدیل یک صرافی برتر در ارز دیجیتال ایرانی

صرافی تبدیل هم از دیگر بروکر های خوب و معتبر ایرانی برای معاملات ارزهای دیجیتال است. در تبدیل می توانید با خیال راحت در محیط امن و حرفه ای مبادلات ارزی خود را انجام دهید. یکی از جذابت های استفاده از بروکر تبدیل این است که با معرفی دوستان خود می توانید مبالغ مشخصی هدیه دریافت کنید. کارمزد 0.35 درصدی، مجهز بودن به ابزار های مدیریت ریسک حرفه ای، خرید و فروش آنی و پشتیبانی خوب از ویژگی های این صرافی آنلاین می باشد.

صرافی نوبیتکس

یکی از شناخته شده ترین صرافی های فعال در حوزه ارز دیجیتال نوبیتکس است. این مجموعه فعالیت خود را در سال 1396 و در کشور ایران آغاز کرده است. به عنوان کلیدی ترین ویژگی های این صرافی می توان به کارمزد پایین یعنی حداکثر 0.25 درصد و امنیت بالا اشاره کرد. به علاوه، با استفاده از خدمات نوبیتکس می توانید بدون احراز هویت تا سقف 500000 تومان در هر روز، واریز انجام بدهید. همچنین، پشتیبانی فعال و همیشگی این مجموعه هم به شما کمک خواهد کرد.

بیت 24، از بهترین صرافی های ارز دیجیتال ایرانی

بیت 24 یک صرافی دانش بنیان است. این مجموعه با هدف حذف واسطه ها و افزایش سهولت و امنیت در امر مبادله و نگدار انواع رمز ارز ها ایجاد شده است. کارمزد حداکثر0.2 درصدی، پشتیبانی مناسب وامکان معامله بدون احراز هویت را می توان ا مهم ترین ویژگی های صرافی بیت24 دانست.

ایرانی کارت

صرافی ایرانی کارت با 10 سال سابه در زمینه خدمات ارزی و بین المللی به عنوان یکی از بهترین صرافی های ارز دیجیتال ایرانی شناخته می شود. این صرافی از بیش از 200 نوع رمز ارز پشتیبانی می کند. این صرافی 250 هزار کاربر فعال دارد . بنابراین می توانید امور مالی خود در حوزه ارز های دیجیتال را با خیال آسوده از این طریق انجام دهید.

پینگی از بهترین صرافی های ارز دیجیتال ایرانی

از دیگر صرافی های ایرانی فعال در این حوزه می توان به پینگی اشاره کرد. این مجموعه از سال  1399 خدمت رسانی به هموطنان خود را آغاز کرده است. در صرافی پینگی می توانید خرید و فروش انواع رمز ارز ها را با کارمزد حداکثر 0.35 درصد انجام دهید.

اکسیر

در پایان، آخرین صرافی که به شما پسشنهاد می دهیم اکسیر نام دارد. در این مجموعه امکان خرید و فروش ارز های دیجیتال، ترید در بازار های معاملاتی و نگداری دارایی برای شما فراهم خواهد بود. همچنین، پشتیبانی مناسب و نرخ کارمزد حداکثر 0.35 درصد را می توان از مهم ترین ویژگی های اکسیر دانست.

4 1 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments