مقایسه بانی مد و دیجی استایل؛ بهترین سایت خرید لباس کدام است؟

مقایسه دیجی استایل و بانی مد

لباسی که می پوشید چیزی است که شما را به جامعه معرفی می کند، امروزه که سرعت ارتباطات و تعاملات انسانی بالا رفته، این لباس شما است که اولین حرف ها را به شخص مقابلتان می زند. بنابراین، مهم است که چه چیزی بپوشید و خریدتان را از کجا انجام دهید. حتماً می دانید که میان فروشگاه های آنلاین لباس در ایران، بانی مد و دیجی استایل حرف اول را می زنند؛ اما کدام یک بهتر است؟ درصد بالایی از افرادی که لباس و پوشاک خود را اینترنتی سفارش می دهند، به یکی از این دو سایت مراجعه می کنند. مزایای زیادی در این دو فروشگاه وجود دارد که آن ها را محبوب تر از بقیه رقبایشان کرده است. اگر رقابت را فقط بین این دو در نظر بگیریم، در مقایسه دیجی استایل و بانی مد کدام یک برنده می شود؟

برای مطالعه بیشتر: آیتم های ضروری برای کمد لباس خانم ها

بهترین سایت های فروش لباس چه ویژگی هایی دارند؟

بهترین سایت فروش لباس و پوشاک، فروشگاهی است که بهترین تجربه از خرید را به شما بدهد. چطور؟ بسته به مزایا و امکاناتی که یک فروشگاه اینترنتی در اختیار خریداران قرار می دهد، یا نمی دهد، می توان گفت که فروشگاه خوبی است یا نه. بنابراین، رضایت کاربر یکی از مهم ترین عواملی است که قبل از خرید از بانی مد یا دیجی استایل باید در نظر بگیرید. به طور کلی، یک فروشگاه لباس باید تنوع محصول بالایی داشته باشد. کمتر کسی وقت آن را دارد که برای سفارش لباس، چندین سایت و فروشگاه مختلف را زیر و رو کند. طبیعتاً خیلی راحت و سریع تر است که همه اقلامی که نیاز دارید را از یک جا خرید کنید. اگر تعداد محصولات بالا برود هم ممکن است از مزیت هایی مانند تخفیف روی سبد خرید یا ارسال رایگان بهره مند بشوید.

یکی دیگر از نکاتی که فروشگاه های لباس آنلاین باید رعایت کنند، ارائه توضیحات جامع و تصاویر کاربردی است. وقتی لباس، کفش اکسسوری و … را از نزدیک نمی بینید خرید آن سخت تر می شود. از کجا متوجه جنس، تنخور، سایز و … بشویم؟ بانی مد و دیجی استایل و هر فروشگاه لباس محبوب دیگری، سعی می کنند توضیحات کامل و مناسبی برای هر محصول ارائه کنند تا راحت تر تصمیم بگیرید. خدمات دیگری مانند امکان ارسال سریع، ضمانت، انتخاب شیوه پرداخت و … هم از جمله مواردی هستند که وجودشان سبب برتری یک فروشگاه می شود. به علاوه، با مطالعه مقاله مقایسه بهترین فروشگاه های آنلاین لباس می توانید از شرایط فروش فروشگاه های دیگر نیز مطلع شوید.

بررسی فروشگاه اینترنتی لباس بانی مد

بانی مد بهتر است یا دیجی استایل

اگر بخواهید بانی مد را به بقیه معرفی کنید یا بارزترین ویژگی آن را نام ببرید چه چیزی به ذهنتان می رسد؟ یکی از اولین نکاتی که با مراجعه به سایت بانی مد به چشم می خورد، تنوع بالای محصول است. در بانی مد خانم ها، آقایان و کودکان امکان خرید انواع پوشاک، اکسسوری، لباس ورزشی، کیف و کفش وجود دارد. در کنار آیتم های مد و پوشاک، بسیاری از لوازم زیبایی و بهداشتی، عطر و ادکلن و حتی شوینده و وسایل نظافتی خانه هم در این سایت به چشم می خورند.

دومین نکته مهم درباره بانی مد چیزی است که هر چه بگردید در این سایت پیدا نمی کنید. چه چیزی؟ برندهای ناشناس و اجناس بی کیفیت. همکاری با برندهای شناخته ایرانی و خارجی مرغوب از مهم ترین نکات درباره بانی مد است. شناسیم. اگر مارک لباسی که تن می کنید برایتان اهمیت دارد و می خواهید برای جنس خوب هزینه کنید، بانی مد بهترین فروشگاه لباس آنلاین است. در نظر داشته باشید که برخی از برندها مانند جین وست را فقط در همین سایت میتوانید پیدا کنید.

گارانتی 7 روزه بازگشت وجه از جمله مزایای بزرگ بانی مد در مقایسه با بسیاری از فروشگاه های لباس است. فرق این سایت در این است که علاوه بر امکان بازگشت کالا در صورت وجود نقص و مغایرت، اگر محصول مورد پسندتان نبود هم می توانید آن را مرجوع کنید. یکی دیگر از نکاتی که بانی مد را از بقیه سایت ها متمایز میکند، تخفیف های بی نظیر آن است. این فروشگاه بسیاری از اجناس خود را به صورت روزانه در حراج قرار می دهد. علاوه بر این، جشنواره ها و تخفیفیات فصلی و مناسبتی هم فرصت های مناسبی اند که لباس های برند را با قیمت بسیار مناسب یا حتی رایگان خریداری کنید. کد تخفیف بانی مد نیز می تواند یک راه جذاب دیگر برای خرید ارزان تر از این مجموعه باشد.

بررسی فروشگاه اینترنتی لباس دیجی استایل

مقایسه دیجی استایل و بانی مد

دیجی استایل از جمله زیرمجموعه های دیجیکالا است که به صورت تخصصی در حوزه پوشاک فعالیت دارد. همین موضوع سبب شده که دیجی استایل از ابتدای کار مزیت های رقابتی متعددی در مقایسه با بانی مد و … داشته باشد. در این مجموعه هم تنوع بسیاری زیادی از محصول به چشم می خورد. این اجناس در گروه های زنانه، مردانه و بچگانه دسته بندی شده اند. علاوه بر لباس و لوازم زیبایی، اکسسوری طلا و ساعت های مد روز هم در این فروشگاه به چشم می‌خورد.

با مقایسه دیجی استایل و بانی مد می توان گفت یکی از تفاوت های این دو در قیمت اجناسشان است. به عبارت دیگر، در این فروشگاه هم می توانید لباس های برند با قیمت بالا بخرید و هم مدل های معمولی با قیمت پایین تر. در هر حال کد تخفیف های متنوعی وجود دارد که با آن ها سفارش ارزان تری را تجربه میکنید. نکته دیگری که باید در نظر داشته باشید، مارکت پلیس بودن این فروشگاه است. در اینجا هم، مانند دیجی کالا، خود سایت به صورت مستقیم بسیاری از اجناس را نفروخته و آن را از فروشنده های دیگر تأمین می کند. به یاد داشته باشید که کد تخفیف دیجی استایل می تواند شرایط تجربه خریدی مقرون به صرفه را برای شما فراهم کند.

0 0 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments