مقایسه رژیم لیمومی و دکتر کرمانی و دکتر غفاری

مقایسه رژیم لیمومی، دکتر غفاری و دکتر کرمانی

می خواهید وزن کم کنید؛ اما رژیم برایتان سخت است؟ سه ماه است رژیم دارید و تنها چیزی که این میان از دست داده اید، وقت است؟ می خواهید وزن اضافه کنید تا در لباس ها بهتر دیده شوید؟ امروزه افراد کمی هستند که از وزن و شرایط جسمانی بدن خود رضایت کامل داشته باشند. این نارضایتی درست باشد یا نه، یک راه برای تغییر آن وجود دارد. درمان به وسیله رژیم غذایی و تغییر سبک زندگی مطمئن ترین و پربازده ترین راهکار برای دستیابی به تغییرات دلخواه شما است. مشکلی که در این زمینه وجود دارد این است که بسیاری از افراد رژیم های مختلف را امتحان می کنند؛ اما به نتیجه نمی رسند. در ادامه، به مقایسه رژیم لیمومی، دکتر کرمانی و دکتر غفاری می پردازیم. اگر می خواهید بدانید بهترین رژیم لاغری چیست و چطور می توان به سرعت وزن کم کرد با ما همراه باشید. پیش از آن که به سراغ محتوای اصلی مقاله برویم، بد نیست بدانید که در سایت کانال تخفیف، کدهای تخفیفی برای دریافت رژیم از هر کدام یک از این مجموعه ها قابل دریافت است.

رژیم دکتر کرمانی

دکتر کرمانی یکی از نام های با سابقه ایران در زمینه ارائه انواع رژیم های غذایی است. در این وبسایت می توانید برای لاغری یا چاقی در بازه های سنی مختلف، برنامه تغذیه مناسب و شخصی سازی شده دریافت کنید. اگر از این مجموعه رژیم دریافت کنید، لازم نیست خودتان را با قوانین سخت، گرسنگی طولانی مدت یا حذف غذا های محبوبتان اذیت کنید. این مجموعه یکی از منعطف ترین برنامه های غذایی را به شما میدهد تا بدون هیچ مشکلی وزن کم کنید. علاوه بر این، مشاوران و کارشناسان در کنار شما هستند تا فشار روانی رژیم اذیتتان نکند. توصیه ها و ورزش های ارائه شده هم باعث می شود با عوارض جانبی مانند افتادگی پوست درگیر نشوید. علاوه بر این، انجام حرکات ورزشی مناسب باعث سرعت گرفتن کاهش وزن می شود یا حتی استپ وزنی را می شکند. اگر تصمیم بر خرید اشتراک گرفته اید کد تخفیف دکتر کرمانی را فراموش نکنید تا برنامه های رژیمی شما با هزینه کمتری تمام شود.

یکی از مزیت های مهم دکتر کرمانی در مقایسه با رژیم لیمومی و … تعداد برنامه های غذایی است. بر خلاف دیگر مراجع، به شما یک برنامه تکراری و ثابت داده نمی شود. در طول چند ماهی که در پروسه تناسب اندام قرار دارید، برنامه های جدیدی به شما پیشنهاد داده می شود. مزیت این شیوه این است که این برنامه ها با یکدیگر قابل جایگزینی هستند. به عبارتی، شما خودتا انتخاب می کنید که چه چیزی بخورید. علاوه بر این، مجموعه دکترکرمانی از معدود مراکزی است که شما را به حال خودتان رها نمی کند. وضعیت شما به صورت منظم کنترل می شود. در نتیجه، هم بهتر از پیشرفت خود آگاه می شوید و هم مطمئن می شوید سلامتتان در خطر نیست.

رژیم های لاغری لیمومی

می خواهید بدون فشار، احساس گرسنگی و ورزش های سنگین وزن خود را کاهش دهید؟ در عین حال تنوع غذایی بالایی داشته باشید؟ لیمومی برای شما ایده آل است. این سایت، بستری برای ارائه انواع رژیم های لاغری، چاقی و بارداری است. با مراجعه به این سامانه و ارائه اطلاعاتی درباره قد و وزن، جنسیت، شرایط فیزیکی، بیماری های زمینه ای و … می توانید در کمترین زمان برنامه غذایی دریافت کنید. یکی از مزیت های رژیم لیمومی در مقایسه با دکتر غفاری و دکتر کرمانی در توجه به نکات طب سنتی و مزاج شناسی است. ترکیب پزشکی سنتی و مدرن سبب شده است این مجموعه یکی از کاملترین برنامه های غذایی را ارائه کند. اگر تصمیم به دریافت رژیم از لیمویی گرفتید، استفاده از کد تخفیف لیمویی را فراموش نکنید. با این کد می توانید برنامه خود را با تخفیفی ویژه تهیه کنید.

اگر در سال های گذشته به فکر تغییر در وزن خود بوده اید، احتمالاً اسم لیمومی را شنیده اید. چرا این سامانه تا این اندازه محبوب شده است؟ این سایت توانسته است تغییر سبک زندگی را ساده تر از هر زمان دیگری کند. همه فرایند دریافت برنامه غذایی در این سامانه کاملاً آنلاین است. زمان هر دوره حدود یک ماه است. می توانید مطمئن باشید که در پایان هر بازه زمانی، به میزان قابل قبولی وزن کم یا اضافه خواهید کرد. علاوه بر این، برنامه های ارائه شده برای هر شخص کاملاً اختصاصی شده اند. هنگام تنظیم رژیم نیز شرایط، مشکلات و بیماری های احتمالی هر فرد نیز در نظر گرفته می شوند. یکی دیگر از ویژگی های برجسته این کلینیک تغذیه آنلاین این است که در آن از غذا های عادی و روزمره استفاده می شود و نیازی نیست هر روز سالاد بخورید.

کاهش وزن دکتر غفاری

غفاری دایت مجموعه ای تحت نظر متخصص تغذیه است که انواع برنامه های غذایی اصولی برای چاقی، لاغری، بارداری، کمک درمانی ورزشی و … را ارائه می کند.  شما می توانید برنامه های سلامتی مختلف از 1 تا 6 ماهه را از این سایت خریداری کرده و با استفاده از آن ها به وزن ایده آل خود برسید. در صورت مقایسه رژیم لیمومی، دکتر کرمانی و دکتر غفاری می توانید متوجه یک شباهت مهم بشوید. در هر سه این مجموعه ها، کارشناسان سایت سعی می کنند برنامه ای را به شما ارائه کنند که کاملاً متناسب با شرایط و خواسته های شما باشد و در نهایت منجر به بهترین نتیجه ممکن شود.

پس از ثبت نام و تقاضا برای رژیم دکتر غفاری، برنامه غذایی مورد نیاز شما در عرض 5 تا 48 ساعت آماده می شود. علاوه بر این، پلن های کوتاه مدت یک یا دوماهه نیز برای افرادی که اضافه وزن ناچیزی دارند کاملاً ایده آل است. یکی دیگر از مهم ترین ویژگی های این سامانه در این است که تمام مواد غذایی را در خود جا داده است. با این رژیم نه تنها به اندام ایده آل خود می رسید، بلکه بدنتان با هیچ گونه کمبود مواد مغذی روبرو نشده و نیاز به مصرف مکمل پیدا نمی کنید. بدیهی است که وقتی از رژیم لاغری مناسب استفاده کنید، با مشکلات رایجی مانند ریزش مو نیز مواجه نخواهید شد.

می توانید اطمینان داشته باشید تمام رژیم هایی که از غفاری دایت دریافت می کنید، کاملاً اصولی بوده و سلامت شما را به خطر نمی اندازند. حتی برنامه های غذایی با شدت و سرعت بالا هم اگر به درستی اجرا شوند، می توانند مفید باشند. برای نمونه می توان به رژیم فستینگ دکتر غفاری اشاره کرد. فستینگ تا حدی شبیه به روزه گرفتن است. این رژیم برای افرادی با اضافه وزن زیاد که به دنبال راه لاغری سریع هستند، می تواند جوابگو باشد. رایج ترین نوع این پلن، فستینگ یک روز در میان است. در این روش، فرد یک روز برنامه آزاد داشته و روز بعد فقط مجاز به مصرف 500 کالری است. این برنامه برای افرادی که دچار استپ وزنی شده باشند هم مناسب است. اگر روش فستینگ را تحت نظر بهاره غفاری یا دیگر متخصصان انجام دهید،می توانید از اثربخشی و عدم آسیب رسانی آن اطمینان داشته باشید.

یکی دیگر از نکات قابل توجه درباره این سایت این است که بسیاری از سلبریتی ها و چهره های شناخته شده نیز از خدمات آن استفاده کرده و درصد رضایت بالایی داشته اند. برای تغییر در وزن خود می توانید برنامه مورد نظر خود از قبیل لاغری، چاقی، بارداری، ورزشکاری، تثبیت و … را انتخاب کرده و در کمترین زمان ممکن آن را به صورت شخصی سازی شده دریافت کنید.

رژیم لیمومی بهتره یا دکتر غفاری؟

چاقی و اضافه وزن یکی از همه گیر ترین مشکلات انسان مدرن است. تغییر سبک زندگی ها و به تبع آن کاهش فعالیت، پرخوری و رو آوردن به غذا های ناسالم همه از عوامل پدیده همه گیر چاقی به شمار می آیند. مسئله فقط چاقی و نارضایتی از ظاهر نیست. این بیماری معمولاً زمینه ساز مشکلات متعدد دیگری مانند دیابت، فشار و چربی خون و حتی سکته است. برنامه غذایی سالم می تواند از بسیاری از این مشکلات طولانی مدت و مزمن جلوگیری کند. به همین دلیل، تعداد زیادی از افراد از سایت هایی مانند لیمومی برای لاغری استفاده می کنند. اگر شما هم می خواهید سبک زندگی خود را تغییر دهید؛ اما نمی دانید با توجه شرایط خود از بین رژیم غفاری یا لیمومی یکی را انتخاب کنید، جواب خود را در ادامه پیدا خواهید کرد.

برخلاف تصور عام، رژیم فقط برای لاغر تر شدن نیست. تغذیه مناسب برای همه افراد در تمام گروه ها سنی سرشار از منفعت است و باعث تجربه زندگی سالم تر و کاهش ریسک ابتلا به بیماری ها می شود. علاوه بر این، زنان باردار، افراد دارای بیماری های خاص، کودکان در سن رشد و … نیز نیاز به رعایت اصول تغذیه ای خاصی دارند. این افراد با داشتن برنامه منظم هم به سلامت خود کمک می کنند و هم رشد متناسب را تجربه خواهند کرد. برخی مراکز، در کنار رژیم تمرین های ورزشی هم به شما می دهند. ترکیب این دو کنار هم می تواند بهترین نتیجه را برای شما به ارمغان بیاورد.

ممکن است بپرسید چه پلن تغذیه ای برای من مناسب است؟ شیوه هایی مانند رژیم لاغری 3 روزه یا یک هفته ای، 7 کیلو کاهش وزن در یک ماه، کانادایی، کیتو، فستینگ، رژیم لاغری 123 و … وجود دارند. حقیقت این است که تقریباً تمام این موارد علی رغم اسم و توصیفات جذابی که دارند، کارآمد نیستند. فراموش نکنید که اضافه وزن یک شبه اتفاق نیفتاده است. این وزن در طول ماه ها یا سال ها انباشته شده است و طبیعتاً از دست دادن آن هم زمان می برد.

بهترین توصیه ممکن این است که از یک رژیم اصولی استفاده کنید. در ادامه ما سه مورد از شناخته شده ترین ها یعنی رژیم لیمومی، دکتر غفاری و دکتر کرمانی را با یکدیگر مقایسه می کنیم. به صورت کلی در نظر داشته باشید که یک رژیم خوب باید برخی ویژگی ها را داشته باشد. اول از همه، برنامه های عمومی و همگانی که برای همه یک نسخه می پیچند را فراموش کنید. در یک کلام، به سراغ مجموعه ای بروید که به اندازه خودتان به سلامت شما اهمیت بدهد. یکی دیگر از نکاتی که حتماً باید مد نظر قرار دهید حذف نشدن مواد غذایی است. درست است که موادی مانند کربوهیدرات یا چربی ها می توانند باعث چاقی شوند. با این حال مصرف مقادیر مشخص آن ها برای بدن ضروری است. با حذف کامل یک گروه می توانید به خودتان آسیب بزنید.

مقایسه رژیم لیمومی و دکتر کرمانی و دکتر غفاری

رژیم غفاری یا دکتر کرمانی؟ کدام بهتر است؟

بهاره غفاری، دکتر کرمانی و لیمومی سه مورد از شناخته شده ترین سایت های ارائه دهنده رژیم و برنامه های لاغری به شمار می آیند. هر سه مورد امکانات و مزایای خاص خودشان را دارند؛ اما این سؤال همچنان ذهن بسیاری از افراد را درگیر می کند که بین دکترکرمانی-، غفاری دایت و لیمومی کدام برای لاغری بهتر است؟ پاسخ این سؤال تا حد زیادی به خودتان و انظاراتی که از یک رژیم دارید، بستگی دارد. برای راحت تر شدن این تصمیم گیری، می توانید از جدول زیر استفاده کنید.

مشخصات رژیملیمومیدکتر کرمانیغفاری دایت
مدت زمان دوره لاغری21 روز3 ماه1 تا 6 ماه
میزان کاهش وزن3 کیلو12 کیلو3 تا 18 کیلو
رژیم های چاقی و تثبیت وزندارددارددارد
برنامه های ورزشیندارددارددارد
مشاوره و پشتیباندارددارددارد
تنوع غذاییدارددارددارد
قیمت هر دوره149 هزار تومان410 هزار تومان130 تا 470 هزارتومان
کد تخفیفداردداردندارد
نحوه ارسال رژیمفایل pdf در سایتفایل pdf و اپلیکیشنفایل pdf و اپلیکیشن
مقایسه رژیم لیمومی، غفاری و کرمانی

جمع بندی

ظاهر و اندام هر فرد تأثیر زیادی بر رضایت و اعتماد به نفس او دارد. به همین دلیل افراد زیادی به استفاده از رژیم های لاغری یا چاقی مختلف روی می آورند. برخی از این برنامه ها به صورت اصولی نوشته نشده اند یا مناسب شرایط همه نیستند. به همین دلیل ضرر های آن ها می تواند بیشتر از منافعشان باشد. برخی از افراد برای از دست دادن وزن اضافه خود ویگن شدن را انتخاب می کنند. کاهش مصرف محصولات حیوانی خوب است. با این حال، هیچ چیز بدون ضرر نیست. در مقاله مزایا و معایب گیاهخواری بیشتر به این موضوع پرداخته ایم. مقایسه رژیم لیمومی، دکتر کرمانی و دکتر غفاری به عنوان سه مورد از شناخته شده ترین ارائه دهندگان خدمات تغذیه می تواند به شما کمک کند راحت تر تصمیم بگیرید که کدام مجموعه برای شما مناسب تر است.

3.8 8 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین مفید ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments