محبوب ترین هنرمندان و آهنگ های ایرانی اسپاتیفای

محبوب ترین هنرمندان ایرانی در اسپاتیفای

اسپاتیفای امروزه یکی از محبوب ترن پلتفرم ها برای شنیدن موسیقی محسوب می شود. با توجه با امکاناتی که این پلتفرم در اختیار هنرمندان قرار می دهد، بسیاری از آن ها آثار خود را از این طریق منتشر می کنند. در چند سال اخیر هنرمندان ایرانی بسیاری نیز از این روش برای رساندن آثار خود به مخاطبان استفاده کرده اند. استقبال مردم و حمایت آن ها توانسته در مدت کوتاهی این آثار را در رده محبوب ترین های اسپاتیفای قرار دهد. اگر علاقه مند به موسیقی هستید این مقاله مخصوص شماست. با شناختن محبوب ترین هنرمندان ایرانی در اسپاتیفای و تِرک های هر خواننده انتخاب یک موسیقی خوب برای شما بسیار آسان خواهد شد.

اسپاتیفای چیست؟

اسپاتیفای یک پلتفرم اختصاصی برای پخش و شنیدن موسیقی است. این اپلیکیشن از سال 2006 در دسترس عموم قرار گرفت. در ابتدا پخش موزیک ها تنها فعالیت این سرویس بود. امروزه اسپاتیفای به یک مرجع محبوب برای موسیقی، پادکست، ویدیو و حتی کتاب های صوتی تبدیل شده است. با توجه به فعالیت گستره هنرمندان و استفاده زیاد مخاطبان از این سرویس، اسپاتیفای با 527 میلیون کاربر فعال در ماه به بزرگترین سرویس فعال در این حوزه تبدیل شده است.این برنامه هم برای سیستم عامل های اندروید و هم ios قابل دستیابی استفاده است. با استقبال گسترده مخاطبان از این مجموعه و مشهور شده هرچه بییشتر آن، هنرمندان ایرانی نیز انتشار آثار خود در این سرویس را آغاز کردند.

محبوب ترین هنرمندان ایرانی در اسپاتیفای چه کسانی هستند؟

با پیشرفت صنعت موسیقی در سراسر جهان، امروزه می توانیم شاهد حضور هنرمندان ایرانی در پلتفرم هایی مانند اسپاتیفای باشیم. اسپاتیفای به عنوان یکی از بزرگترین پلتفرم های استریم موسیقی با داشتن آرشیوی گسترده از آثار هنرمندان سراسر جهان، کاربران ایرانی را نیز به خود جذب کرده است. با توجه به محبوبیت این پلتفرم، بسیاری از کاربران ایرانی به خرید اکانت اسپاتیفای پرداخته و به صورت قانونی از آثار هنرمندان ایرانی و جهانی لذت می برند.

آرتیست های ایرانی نیز با توجه به استقبال بی نظیر کاربران، برای اولین بار فعالیت خود را در این پلتفرم آغاز کردند و آثار خود را به صورت رسمی در اسپاتیفای منتشر کردند. نام هایی مثل شادمهر عقیلی، سیروان خسروی، محسن چاوشی، مسعود صادقلو و بهزاد لیتو از جمله آرتیست هایی هستند که آثارشان در این پلتفرم موجود است و توانسته اند قلب مخاطبان را با آهنگ هایشان فتح کنند.

در ادامه، محبوب ترین هنرمندان ایرانی اسپاتیفای را خواهیم شناخت. همچنین، نگاهی به پر بازدید ترین موسیقی های ایرانی موجود در این پلتفرم خواهیم داشت. تعداد بیشترین شنونده ماهانه در این پلتفرم برای هر هنرمند ممشخص می شود. در واقع اساس مشخص شدن محبوبت هر خواننده در این برنامه هم همین تعداد است. البته تعداد دنبال کننده ها نیز می تواند ملاک خوبی باشد. در این مقاله سعی می کنیم هر دو فاکتور را در نظر داشته باشیم.

همایون شجریان محبوب ترین هنرمند ایرانی در اسپاتیفای

محبوب ترین و پر شنونده ترین هنرمند ایرانی در اسپاتیفای همایون شجریان است. این خواننده محبوب با سبک موسیقی اصیل ایرانی جایگاه خاصی نزد هموطنان خود دارد. همچنین، شجریان از شهرت و محبوبیت بین المللی خوبی نیز برخوردار است و همه جا به عنوان یک هنرمند بی نظیر شناخته شده است. شاید همین مورد باعث شده او با بیش از 200 هزار شنونده ماهانه، محبوب تریم خواننده ایرانی اسپاتیفای لقب بگیرد. از پر مخاطب ترین آثار این هنرمند در اسپاتیفای می توان به چه دانستم و آهای خبر دار اشاره کرد. هرکدام از این ترک ها تا کنون بیش از 2 میلیون بار شنیده شده اند.

آهنگ های محسن چاووشی در اسپاتیفای

یکی از شناخته شده ترین و محبوب ترین خوانندگان پاپ ایرانی محسن چاووشی است. این هنرمند با سبک خاصی موسیقی و صدای منحصر به فرد خود در طول سال های فعالیتش مورد استقبال گسترده مخاطبان بوده است. با شروع فعالیت چاووشی در اسپاتیفای، طرفدارانش حمایت همه جانبه خود را در این سرویس هم ادامه دادند.

هم اکنون، این خواننده با داشتن 150 هزار شنونده ماهانه، از رکورد داران در این حوزه است. به همین دلیل، محسن چاووشی را می توان یکی از محبوب ترین هنرمندان ایرانی در اسپاتیفای نامید.  ترک به رقص آ با بیش از 3 میلیون بازدید و ترک 20 هزار آرزو با بیش از 2 میلیون بار استریم، محبوب ترین آثار این هنرمند در این سرویس هستند.

محبوت ترین هنرمندان ایرانی اسپاتیفای

مهراد هیدن محبوب ترین هنرمند رپ ایرانی در اسپاتیفای

نوبتی هم باشد، بعد از یک خواننده در سبک سنتی و یک هنرمند پاپ، نوبت به یک رپر می رسد. رپ سبکی از موسیقی است که در آغاز با مقاومت بسیار زیادی در جامعه ایرانی رو به رو شد و امروزه یکی از پر طرفدار ترین سبک های موسیقی بین جوانان و نوجوانان ایرایی می باشد. مهراد مستوفی، ملقب به مهراد هیدن یکی از رپرهای ایرانی است که از همان آغاز فعالیت در این عرصه را آغاز کرده و امروزه به یکی از پر طرفدار ترین خواننده های این سبک تبدیل شده است. این هنرمند حدود 143 هزار شنونده ماهانه در اسپاتیفای دارد. از محبوب ترین آثار هیدن در اسپاتیفای می توان به نخلا، هزار و Rock&Chock اشاره کرد. هر سه ترک بیش از 2 میلیون بار شنیده شده اند.

آرش معروف ترین خواننده ایرانی اسپاتیفای

خواننده بعدی در این فهرست آرش است. آرش یکی از محبوب ترین خواننده های پاپ ایرانی است. حتما آهنگ های خاص او را در میهمانی های مختلف شنیده اید. این هنرمند به آهنگ های دو زبانه ای که می خواند معروف است. علت شنونده های بسیار زیاد آثار او هم شاید همین باشد؛ چرا که علاوه بر مخاطبان ایرانی، این موزیک ها برای انگلسیی زبان ها نیز جذاب است.

اگرچه تعداد شنونده های ماهانه آثار این خواننده حدود 160 هزار نفر است ولی تعداد دفعاتی که موزیک های او شنیده شده اند به طرز شگفت انگیزی زیاد است. موزیک های broken angle, she makes me go و برو برو هر کدام بیشتر از 37 میلیون بار شنیده شده اند که عدد بسیار بزرگ و قابل توجهی است.

محسن یگانه در اسپاتیفای

آهنگ بهت قول میدم از محسن یگانه عزیز به یکی از پر بیینده ترین موزیک های فارسی در تمام پلتفرم ها تبدیل شده است. در اسپاتیفای نیز این ترک بیشتر از 6 میلیون بار شنیده شده است که نشان دهنده محبوبیت آن می باشد. محسن یگانه یکی از با پرستیژ ترین خوانندگان سبک پاپ در ایران است و طرفداران بسیاری دارد. عدد 170 هزار شنونده ماهانه در این سرویس هم این موضوع را به خوبی تأیید می کند.

شادمهر عقیلی

شادمهر عقیلی نوازنده، خواننده، ترنه سرا و آهنگساز محبوب ایرانی است . اکثر شما این خواننده با سابقه را به صدای دلنشین و نوازندگی بی نظیر ویولن می شناسید. این هنرمند ایرانی علاوه بر محبوبت در دنیای حقیقی، در اسپاتیفای هم جزو خوانندگان برتر ایرانی قرار می گیرد. تعدا 146 هزار شنونده در ماه می توان این گفته را کاملا تصدیق کند. تقدیر و بی احساس شادمهر با بیش از 3 میلیون بازدید تا این لحظه محبوب ترین آثار این هنرمند هستند.

کوروش وانتونز

اگر از طرفداران موسیقی رپ باشید حتما نام گروه وانتونز به گوش شما خورده است. یکی از خوانندگان مطرح این گروه کوروش است که اجرای او در آهنگ های گروهی و یا انفرادی بسیار مورد توجه و استقبال قرار می گیرد. کوروش هم با تعداد  168000شنونده در ماه در زمره محبوب ترین خوانندگان اسپاتیفای قرار می گیرد.  ترک رولت با نزدیک 1 میلیون و 200 هزار بازدید محبوب ترین اثر این خواننده در اسپاتیفای است.

شروین حاجی پور

شروین حاجی پور یکی از خوانندگانی است که به تازگی به جمع هنرمندان حرفه ای ایران اضافه شده است. نکته قابل توجه این است که شروین توانسته در مدت کوتاهی به شهرت جهانی دست پیدا کند. ضمن این که این خواننده علاوه بر شهرت از محبوبیت بسیار زیادی هم نزد هموطنان خود و حتی علاقه مندان به موسیقی در تمام نقاط جهان برخوردار است. این خواننده جوان حدود 124 هزار شنونده ماهانه داردو پر مخاطب ترین آهنگ او بیش از 8 میلیون بار در این اپلیکیشن شنیده شده است.

خواننده محبوب شما کیست؟ اگر فکر می کنید جای کسی در این لیست خالی است، با ما در میان بگذارید.

0 0 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments