روز ولنتاین چندمه؟ 20 ایده کادو ولنتاین 2024

ایده هایی برای کادو ولنتاین

روز ولنتاین یا همان روز عشق در تاریخ 14 فوریه هر سال جشن گرفته می شود که در سال 1402 معادل با 25 بهمن ماه است. در این روز مرسوم است که عاشقان در کنار هم باشند و با خریدن هدیه یا انجام یک حرکت رمانتیک عشقشان را ابراز کنند. اگرچه این روز در فرهنگ ایران نبوده؛ ولی سال هاست در ایران هم جشن گرفته می شود. اگر شما هم می خواهید کادو ولنتاین بخرید و نمی توانید بین محصولات مختلف انتخاب کنید، با ما همراه باشید تا ایده های جذابی برای خرید هدیه ولنتاین در اختیارتان قرار دهیم.

ایده هایی برای هدیه ولنتاین

همانطور که می دانید هدیه دادن یکی از بهترین راه ها برای ابراز عشق است. کادو دادن راه های بسیار متنوعی دارد. از یک شام عاشقانه گرفته تا خرید محصولات لوکس و گران قیمت، همه چیز را می توانید به عنوان کادو ولنتاین در نظر بگیرید. انتخاب شما باید با در نظر گرفتن بودجه و البته سلیقه و نیاز های فرد مقابل انجام شود. در همه حالات هم تخفیف ولنتاین فروشگاه های مختلف امکان خریدی ارزان تر را برای شما فراهم می کند. در ادامه، چند ایده کادو ولنتاین را با شما در میان می گذاریم تا انتخاب راحت تری داشته باشید. توجه کنید که در این مناسبت باکس های هدیه بسیار متداول هستند و می توانید از محصولات پیشنهاد شده چند گزینه را برای تشکیل یک باکس جذاب انتخاب کرده و خریداری کنید.

لوازم آرایشی و بهداشتی

یکی از محصولاتی که همواره کاربردی و مورد نیاز است، لوازم آرایشی و بهداشتی است. تفاوتی ندارد که برای یک آقا خرید می کنید یا یک خانم، در هر صورت این محصولات می توانند انتخاب های جذابی باشند. محصولات مراقبت از پوست و مو بخش مهمی از این گروه هستند. انواع سرم ها، کرم ها، ماسک مو و صورت و شوینده ها از جمله این محصولات هستند.

پک های لوازم آرایش هم به عنوان هدیه ولنتاین مناسب به نظر می رسند. رژ لب، ست لاک، لوازم آرایش چشم، کرم پودر و … هم گزینه هایی برای خرید لوازم آرایش هستند. اگر قصد خرید این محصولات را داشتید می توانید از فروشگاه های اینترنتی مختلف خرید کنید. همچنین، با در اختیار داشتن کد تخفیف شاواز، هزینه های خرید به طور چشمگیری برای شما کاهش خواهد یافت.

لوازم آرایش به عنوان کادو ولنتاین

عطر و ادکلن

اگر می خواهد یک هدیه کلاسیک، جذاب و همیشه به روز بخرید، بدون اتلاف زمان به سراغ عطر و ادکلن ها بروید. یک عطر خوب برای همیشه شما را در خاطر همراهتان زنده نگه می دارد. البته، اگر عطر با ادکلن را به عنوان کادو ولنتاین تهیه می کنید، باید به یک نکته اساسی توجه داشته باشد. اولین و مهم ترین فاکتور انتخاب بدون شک دانستن سلیقه طرف مقابل است. اگر بدانید طرف مقابل شما از چه طیف بویایی خوشش می آید، کار ساده می شود. مثلاً باید بدانید همسر یا پارتنر شما عطر های گرم می پسندد یا خنک، تمایل او بیشتر به سمت بو های شیرین است یا تلخ.

فاکتور دیگری که در خرید این هدیه باید در نظر داشته باشید، زیبایی ظاهری است. از آنجایی که می خواهید این کالا را به عنوان هدیه به کسی بدهید باید محصولی را انتخاب کنید که بسته بندی آن ها به اندازه کیفیت و بویی که دارد خوب باشد.

خوراکی های جذاب

شکلات ها یکی از نماد های روز ولنتاین هستند. پیشنهاد ما این است که برای تهیه یک کادو ولنتاین جذاب از خرید این محصولات خوشمزه غافل نشوید. با توجه به بودجه ای که در اختیار دارید می توانید یک جعبه شکلات یا چند شکلات معروف و خوشمزه به عنوان هدیه تهیه کنید. همچنین، می توانید از این محصولات برای تزئین هدیه اصلی خود استفاده کنید. علاوه بر شکلات، لواشک و پاستیل هم می تواند بخشی از کادو شما باشد. این که چه خوراکی را انتخاب می کنید به ذائقه و علایق شخص مقابل بستگی دارد. برای خرید سریع و آسان این خوردنی ها می توانید از خدمات سوپر مارکت های آنلاین استفاده کنید. اگر نمی دانید کدام فروشگاه انتخاب بهتری است، مطالعه مقاله مقایسه اسنپ اکسپرس، اکالا و دیجی جت می تواند برای شما مفید باشد.

شکلات و خوراکی

عروسک و مجسمه

بسیاری از افراد ولنتاین را با عروسک های بزرگ، مخصوصاً خرش قرمز به خاطر می آورند. به همین دلیل است که گاهی تصور می شود کادو ولنتاین بدون عروسک اصلاً کادو محسوب نمی شود. این که هدیه شما همان عروسک جذاب باشد و یا عروسک کوچک را همراه هدیه خود در نظر بگیرید، بستگی به سلیقه شما و البته هزینه ها دارد. در کنار عروسک ها، انواع مجسمه نیز می تواند انتخاب خوبی باشد. مجسمه های نمادین که طرف مقابل را به یاد خاطره خاصی می اندازند، معمولاً انتخاب های جذاب تری هستند.

زیورآلات

اگرچه در گذشته این محصولات بیشتر هدیه ای برای خانم ها محسوب می شد؛ اما امروزه چنین تفاوتی وجود ندارد. گردنبند، دستبند، گوشواره و انگشتر همیشه و در هر مناسبتی گزینه های جذابی برای خرید هستند. خرید این هدیه هم مثل سایر پیشنهادات بسته به بودجه شما می تواند در طیف گسترده ای قرار بگیرد. مثلاً زیور آلات انتخابی شما می توانند از جنس طلا و نقره و سنگ های قیمتی باشند. از طرف دیگر، می توانید کادو خود را از میان بدلیجات های جذاب و مدرن هم انتخاب کنید. برای خرید این محصولات با تنوع بالا و با قیمت مناسب می توانید از کد تخفیف دیجی استایل استفاده کرده و از این طریق هزینه کمتری پرداخت کنید.

زیور آلات به عنوان کادو ولنتاین

لباس

کم دردسر ترین انتخاب ها برای هدیه دادن لباس های مختلف هستند. چراکه این محصولات همیشه و برای همه یک نیاز محسوب می شوند و هیچکس از لباس هدیه گرفتن ناراحت و خسته نمی شود. لباس های خانگی، شلوار های جین، پیراهن، شومیز، مانتو، کت و شلوار و هر چیزی که بتوان پوشید در این دسته قرار می گیرد. البته، از آنجایی که ولنتاین در فصل زمستان است می توانید به عنوان هدیه لباس های گرم را انتخاب کنید. به علاوه، اکسسوری های متنوع مثل شال گردن، دستکش و کلاه هم می توانند گزینه های منحصر به فرد و خوبی باشند.

پوشاک به عنوان کادو ولنتاین

کیف و کفش

برای خرید کادو ولنتاین، کیف و کفش هم می تواند گزینه بسیار خوبی باشد. این که چه مدل کفش یا کیفی انتخاب می کنید، بستگی به این دارد که طرف مقابل شما اصولاً چه استایلی دارد و از همه مهم تر این که در حال حاضر به چه چیزی نیاز دارد. ست های کیف و کمربند چرم را هم می توانید به عنوان یک هدیه لوکس و منحصر به فرد در نظر داشته باشید.

گلدان های مینیمال و گل های زیبا

از گل خریدن غافل نشوید. هیچ چیز به اندازه گل ها نمیتواند انرژی و حال خوب منتقل کند. فرقی نمی کند که یک شاخه گل بخرید و یا یک باکس بزرگ، به هرحال این هدیه می تواند یک انتخاب بی نظیر باشد. لازم به ذکر است که خرید گل های آپارتمانی با گلدان، می تواند انتخاب بهتری نسبت به گل های شاخه ای باشد. ماندگاری طولانی مهم ترین دلیل این برتری است.

گل های آپارتمانی

ساعت

ساعت مچی، انتخابی که هرگز تکراری نمی شود. احتمالاً هر لیست پیشنهاد هدیه برای هر مناسبتی را که نگاه کنید، ساعت یکی از گزینه ها خواهد بود. با این حال، هنوز هم این هدیه بسیار انتخاب جذابی است. ساعت های مچی در مدل ها و برند های بسیار متنوعی در بازار وجود دارند. این موضوع دست شما را برای انتخاب باز خواهد گذشت. برای مشاهده به روز ترین ساعت ها از معتبر ترین برند های می توانید سری به فروشگاه ایران تایمر بزنید. فراموش نکنید که علاوه بر جشنواره ها و طرح های فروش ویژه این مجموعه، داشتن کد تخفیف ایران تایمر هم می تواند هزینه خرید شما را کاهش دهد.

ساعت به عنوان کادو ولنتاین

لوازم شخصی برقی

لوازم شخصی برقی یک انتخاب کاربردی دیگر به شمار می آیند. این محصولات شامل سشوار، اتو مو، برس های حرارتی، ماشن های اصلاح، ریش تراش ها، انواع موزر و محصولات مشابه را می توانید به عنوان کادو ولنتاین خریداری کنید. این محصولات بسیار کاربردی بوده و هم برای خانم‌ها و هم آقایان در هر سن و سال هدیه مناسبی به شمار می آیند.

لوازم دیجیتال و تجهیزات جانبی

اگر از نظر هزینه مشکلی ندارید، محصولات دیجیتال انتخاب های جذابی برای هدیه دادن در روز ولنتاین هستند. تلفن های همراه، لپ تاپ، تبلت، ساعت های هوشمند و سایر گجت ها را می توان به عنوان گزینه های لاکچری برای هدیه دادن معرفی کرد. امروزه با افزایش استفاده از تکنولوژی و محصولات دیجیتال، خرید لوازم جانبی آن ها هم به یک خرید ضروری تبدیل شده است. به همین دلیل، این محصولات می توانند هدایای کاربردی و مناسبی باشند. انواع گارد ها و گلس های محافظ، شارژر ها، هدفون، هندزفری و محصولات مشابه را می توان در این گروه جای داد. به یاد داشته باشید که با داشتن کد تخفیف تکنولایف می توانید این کالا ها را با هزینه کم تری خریداری کنید.

تجهیزات سرگرمی و بازی

اگر می خواهید یک هدیه متفاوت و جذاب انتخاب کنید، به وسایل سرگرمی و بازی فکر کنید. انتخاب این محصولات به علایق طرف مقابل بستگی دارد؛ ولی به طور کلی هدیه هایی هستند که کمتر کسی آن ها را انتخاب می کند. همین موضوع عامل جذابیت این محصولات خواهد بود. تخته نرد، شطرنج، پازل های بزرگ و بازی های فکری می توانند انتخاب هایی با قیمت مناسب در این دسته باشند. اگر می خواهید و می توانید بیشتر هزینه کنید، فوتبال دستی، میز بیلیارد، میز پینگ پونگ و کنسول های بازی ایده های جذای خواهند بود.

لوازم ورزشی

لوازم ورزشی

خرید لوازم ورزشی هم می تواند انتخاب خوبی باشد. این پیشنهاد بیشتر مربوط به کسانی است که به صورت روتین ورزش می کنند. از لباس و کفش مناسب باشگاه گرفته تا تجهیزات تخصصی ورزش های خاص، همه این محصولات را می توانید به عنوان کادو ولنتاین انتخاب کنید.

انواع ساز ها

اگر همسر شما علاقه مند است که یک نواختن یک ساز را یاد بگیرد، می تواند با خرید ساز مورد علاقه اش او را شگفت زده کنید. اگر این خرید قبلاً انجام شده، ثبت نام در یک کلاس آموزشی معتبر هم می تواند ایده بسیار جذابی باشد. برا انعطاف زمانی و راحتی بیشتر، می توانید دوره های آموزشی آنلاین را هم به عنوان یک گزینه جذاب مد نظر قرار دهید. همچنین، به یاد داشته باشید که با کد تخفیف مکتب خونه می توانید برخی آموزش های مقدماتی و کلی موسیقی را با تخفیف از این مجموعه دریافت کنید.

انواع ماگ و فلاسک

خرید انواع ماگ و فلاسک هم می تواند گزینه جذابی باشد. البته با کمی گشتن متوجه می شوید که ست های جذابی از این محصولات وجود دارد و می توانید از آن ها به عنوان هدیه استفاده کنید. به علاوه، ماگ ها به صورت سفارشی با طرح ها و نقاشی های دلخواه هم تولید می شوند و می توانند هدیه های جذابی باشند.

عینک آفتابی

یکی از انتخاب های جذاب برای کادو روز ولنتاین عینک آفتابی است. البته برای خرید این محصول باید بدانید که به صورت طرف مقابل شما چه فرمی از عینک می آید. برای این که خیالتان از مناسب بودن هدیه راحت باشد می توانید با حضور خود فرد این کادرو را انتخاب کنید.

جعبه موزیکال

در بین تمام دسته بندی های کلی که تا اینجا گفته شد، می خواهیم یک محصول منحصر به فرد و خاص را به شما معرفی کنیم. جعبه های موزیکال محصولاتی هستند که ظاهر جذاب و تزئینی دارند و می توانند یک ملودی زیبا را به صورت کوکی پخش کنند. اگر با آهنگ خاصی خاطره دارید، می توانید یک جعبه موزیکال با ملودی همان آهنگ بخرید و مطمئن باشید که هدیه شما فراموش نشدنی خواهد بود.

جعبه موزیکال به عنوان کادو ولنتاین

کتاب

یک کتاب خوب همواره هدیه ارزشمندی خواهد بود. اگر طرف مقابل شما اهل مطالعه است می توانید یک کتاب جذاب به او هدیه بدهید. البته کتابی که تهیه می کنید می تواند به صورت صوتی یا الکترونیکی هم باشد. برای خرید این محصولات می توانید به فروشگاه های طاقچه و فیدیبو سر بزند. چنانچه انتخاب از میان آن ها برای شما سخت است. مقایسه طاقچه و فیدیبو را مطالعه کنید.

عکس یادگاری

عکس ها چیزی بسیار با ارزش تر از یک قطعه کاغذی هستند. هر عکس بخشی از خاطرات ارزشمند ما است که می توانیم با خود به آینده ببریم. یکی از جذاب ترین کادو های ولنتاین عکس ها هستند. می توانید یک قاب عکس تهیه کنید یا مجموعه ای از عکس های یادگاریتان را هدیه بدهید. این هدیه در عین داشتن هزینه معقول، می تواند بسیار جذاب باشد.

0 0 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments