نحوه دریافت وام فوری و بدون ضامن از بانکینو

دریافت وام بانکینو

بانکداری دیجیتال و ارائه خدمات مالی به صورت آنلاین توانسته است تحول مثبتی در نظام بانکی ایجاد کند. یکی از بانک هاd دیجیتال ایران که به اصطلاح نئوبانک نامیده می شوند، بانکینو است. از میان خدمات متنوع بانکینو می توان ارائه وام آنلاین فوری و بدون ضامن را به عنوان محبوب ترین خدمت معرفی کرد. برای دریافت وام بانکینو تنها کافی است حساب فعالی در این بانک داشته باشید. به این ترتیب می توانید در چند دقیقه از 100 هزار تومان تا 10 میلیون وام فوری دریافت کنید. نکته جالب این است وام بانکینو به هیچ ضمانتی نیاز ندارد. در این مقاله به بررسی شرایط و نحوه دریافت این وام می پردازیم.

برای مطالعه بیشتر: بهترین بانک ها برای دریافت وام آنلاین

بانکینو، یک بانک دیجیتال

خدمات بانکی مختلف همواره یکی از خدمات ضروری مورد نیاز برای انسان ها بوده اند. با این حال شرایط سخت دریافت آن‌ها یا کاغذبازی‌های زمانبر اداری همیشه برای متقاضیان وام اذیت کننده بوده اندامروزه ما در یک دنیای دیجیتال زندگی می کنیم و طبیعی است که تمایل داریم این خدمات را نیز به صورت اینترنتی و بدون حضور در شعب بانک ها دریافت کنیم. بانک های دیجیتالی یا همان نئو بانک ها مانند بانکینو این مسئله را به طور کامل برای ما حل کرده اند.

دریافت و افتتاح حساب، دریافت کارت، سرمایه گذاری، انتقال وجه و درخواست وام از جمله مواردی هستند که در بانکینو می توانید به صورت آنلاین انجام دهید. برای استفاده از خدمات مالی و دریافت وام از بانکینو تنها کافی است اپلیکیشن بانکینو را دانلود کرده و روی تلفن همراه خود نصب کنید. فرآیند افتتاح حساب در این بانک بسیار ساده است و در چند دقیقه انجام می شود. فقط باید مشخصات خود را ثبت کرده و احراز هویت را انجام دهید. همه این مراحل به صورت آنلاین انجام می شود.

وام آنلاین و فوری بانکینو، بهترین فرصت برای دریافت تسهیلات

حتماً برای شما هم پیش آمده است که به صورت فوری به پول نیاز داشته باشید و دلتان نخواهد از کسی قرض بگیرید. معمولاً اولین راه حلی که در این مواقع به ذهن می رسد، استفاده از تسهیلات بانکی است. در حالت عادی وام گرفتن از بانک ها مستلزم پشت سر گذاشتن مراحل بسیاری بوده و گاهی یک چالش جدی محسوب می شود. به همین دلیل، اگر مشکل شما با حداکثر 10 میلیون تومان حل می شود، وام بانکینو فوری و بدون ضامن بوده و بهترین پیشنهاد برای شما خواهد بود.

مراحل درخواست و دریافت این وام کاملاً به صورت آنلاین بوده و به راحتی انجام می شود. البته واضح است که برای این کار باید در بانکینو حساب فعالی داشته باشید. برای دریافت این وام که وامینو نیز نامیده می شود، نیازی به ضامن، چک و سفته ندارید. همچنین، ظرف مدت چند دقیقه تسهیلات به حساب شما واریز شده و سود سالیانه برای بازپرداخت آن فقط 2 درصد خواهد بود.  

برای مطالعه بیشتر: مقایسه بلو بانک و بانکینو

وام بانکینو، آنلاین و فوری

وام آنلاین بانکینو به چه کسانی تعلق می گیرد؟

تنها شرطی که برای دریافت وام آنلاین بانکینو پیش روی شما قرار دارد، امتیازات شما در این نئوبانک است. این امتیاز بر اساس میانگین موجودی حساب شما در هر ماه تعیین می شود. هر یک میلیون موجودی متوسط در هر ماه یک امتیاز است. یعنی اگر میانگین حساب شما در یک ماه کمتر از این مبلغ باشد اصلا امتیازی دریافت نمی کنید. سپس امتیازات شما در هر ماه با امتیاز ماه بعد جمع می شود و این روند تا 6 ماه ادامه دارد. پس از ماه ششم، مبنای محاسبه امتیاز میانگین موجودی شما در 6 ماه خواهد بود.

بیایید این موضوع را با یک مثال کمی روشن تر کنیم. مثلاً اگر در ماه اول میانگین حساب شما 3 میلیون باشد، 3 امتیاز می گیرید. فرض کنیم در ماه چهارم میانگین حساب شما 4 میلیون می شود و 4 امتیاز دریافت می کنید. حالا مجموع امتیازات شما برای دو ماه می شود 7 و بر اساس این امتیاز مجموع می توانید مطابق جدول زیر وام بانکینو دریافت کنید.

توجه داشته باشید که این امتیاز بر اساس میانگین موجودی شما تعیین می شود نه حداقل آن. یعنی نیازی نیست که پولی را به صورت سپرده در حساب خود قرار دهید. چیزی که در پایان محاسبه می شود، مقدار متوسط موجودی شما با توجه به واریز ها و برداشت ها خواهد بود. در جدول زیر مبلغ وام قابل دریافت براساس امتیاز قابل مشاهده است

میانگین امتیازمبلغ وام بانکینو
1100 هزار تومان
2200هزار تومان
50500 هزار تومان
101 میلیون تومان
202میلیون تومان
303 میلیون تومان
404 میلیون تومان
505 میلیون تومان
606 میلیون تومان
707 میلیون تومان
808 میلیون تومان
909 میلیون تومان
10010 میلیون تومان

مراحل ثبت درخواست و دریافت وام بانکینو

زمانی که حداقل امتیاز لازم برای دریافت وام بانکینو را به دست بیاورید، گزینه دریافت در قسمت وامینو اپلیکیشن برای شما فعال می شود. با انتخاب این گزینه و طی چند مرحله ساده، می توانید وام خود را دریافت کنید. یکی از این مراحل بررسی سابقه مالی شما است. یعنی برای وام گرفتن از این بانک باید سابقه بدهی بانکی و چک برگشتی نداشته باشید. پس از استعلام موفقیت آمیز سابقه اعتباری شما قرار داد وام آماده می شود. با تأیید و امضای الکترونیکی این قرار داد، مبلغ درخواستی به صورت خودکار به حساب شما واریز می شود.

آیا برای دریافت وام بانکینو محدودیتی وجود دارد؟

یکی از ویژگی های جذاب وام بانکینو این است که هیچ محدودیتی از نظر تعداد درخواست ها وجود ندارد. یعنی شما می توانید هر چند بار که دوست دارید از این بانک وام دریافت کنید. تنها نکته مهم این است که برای ثبت درخواست جدید باید وام قبلی خود را به طور کامل تسویه کرده باشید.

برای مطالعه بیشتر: شرایط دریافت وام آنلاین بلوبانک

تسویه حساب و بازپرداخت

با مراجعه با بخش تسویه تسهیلات در اپلیکیشن بانکینو می توانید تعداد روز های مانده تا زمان سررسید بازپرداخت وام خود را مشاهده کنید. همچنین باز پرداخت تسهیلات نیز در همین بخش قابل انجام است. توجه داشته باشید که اگر وام خود را در زمان سررسید تسویه نکنید، 6 درصد سو اضافه تر نیز به عنوان جریمه به مبلغ قابل پرداخت شما اضافه خواهد شد. چنانچه 60 روز پس از سر رسید نیز پرداختی انجام نداده باشید، این موضوع به عنوان سابقه بد حسابی در بانک مرکزی ثبت خواهد شد.

5 1 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments