چرا دوربین مداربسته برای امنیت لازم است؟

دوربین مداربسته

امروزه و در‌‌‌دنیای کنونی نیاز به امنیت و کنترل بیش از پیش احساس می‌شود و هر روز این نیاز بیشتر می‌شود. برای این امر سیستم‌های حفاظتی و نظارتی بوجود آمدند. استفاده جوامع و اصناف مختلف از این سیستم ها هر روز بیشتر شد تا افراد در منازل، محل کار، محیط اطراف داخلی و خارجی با استفاده مفید از این سیستم ها احساس امنیت بیشتری داشته باشند و بتوانند از راه دور هم محیط پیرامون خود را نظارت و کنترل کنند. به طوریکه اگر دوربین مداربسته در محلی باشد ارتکاب جرم به مراتب در آن خیلی کمتر رخ می‌دهد. یعنی ایمنی را افزایش داده و از فعالیت‌های مجرمانه جلوگیری می‌کنند.

قبل از خرید دوربین مداربسته توجه کنید!

ابتدا سعی کنید نیاز خود را بشناسید و با توجه به مواردی که برایتان اهمیت بالایی دارند از قبیل وضوح و کیفیت، محیط مورد استفاده، زاویه دید، لنز، دید در شب، جنس بدنه قیمت و … به جستجو و تحقیق بپردازید. با یک سرچ ساده میتوانید متوجه تفاوت های دوربین ها با هم شوید؛ زیرا محصولات موجود در بازار تنوع بالایی دارند و هر کدام برای رفع نیازی تولید شده اند. بنابراین، قبل از خرید باید حتما نیازتان را بدانید.

برترین فروشگاه آنلاین دوربین مداربسته، محصولات نظارتی وحوزه آی تی کشور

اسپاد سنتر یک فروشگاه اینترنتی است که در حوزه سیستم های نظارتی، حفاظتی، تجهیزات شبکه، لوازم جانبی، کامپیوتر همه کاره (ALL IN ONE) و …  فعالیت می‌کند. که می‌تواند کالا‌هایی متنوع، باکیفیت و دارای قیمت مناسب را در مدت زمانی کوتاه و با ضمانت‌نامه معتبر به دست مشتریان و همکاران برساند.

 از انواع دوربین های مداربسته گرفته تا لوازم جانبی سرور و شبکه و … را می‌توانید در این فروشگاه، با بهترین قیمت، پشتیبانی و خدمات پس از فروش محصولات تهیه نمایید همچنین میتوانید سایر برندهای موجود در بازار از جمله هایک ویژن، داهوا، آنیک، محصولات بدون برند و … را مشاهده و جهت خرید اقدام نمایید. همچنین با خرید از سایت اسپادسنتر می توانید برای خریدهای بعدی از تخفیفات ویژه ای بهره مند شده و مشتری دائمی فروشگاه اسپادسنتر شوید. مجموعه اسپادسنتر در بسیاری از پروژه های بزرگ مانند شرکت شیرین عسل، سن ایچ، ایران ایر و …خدماتی از قبیل فروش، نصب و راه اندازی دوربین مداربسته یا سایر تجهیزات را با موفقیت پشت سر گذاشته است و امتحان خود را به خوبی پس داده است.

اگر به دنبال هر کدام از این محصولات هستید بد نیست محصولات وبسایت را بررسی کنید.

تعداد محصولی که میتوانیم تولید و تامین کنیم

مجموعه فروشگاهی و تولیدی اسپادسنتر قادر به تامین هر محصولی از برندهای موجود در بازار از جمله هایک ویژن، داهوا و… و تولید دوربین های مداربسته حابل با هر تعداد  مورد نیاز مشتریان عزیز می باشد. ما محصولات حابل را در ایران حتی بصورت کاستومایز شده تولید میکنیم و واردکننده مستقیم برندهای مطرح جهانی مانند برند هایک ویژن و داهوا  هستیم. هایک ویژن و داهوا در حال حاضر جزو پرفروش ترین و با کیفیت ترین برندهای سیستم های حفاظتی و امنیتی میباشد که بسیار محبوب و مورد توجه است .شما کاربر گرامی میتوانید بدون نگرانی از تعداد و برند مورد نیاز سفارشتان را ثبت نمایید.

پکیج های متنوع دوربین مداربسته به همراه لوازم جانبی و تخفیفات گسترده

فروشگاه اینترنتی اسپادسنتر دارای چندین پکیج فروش دوربین مداربسته به همراه دستگاه، هارد، آداپتور و فیش هستند که با 40% تخفیف و سقف 10 میلیون تومان روی همه ی پکیج ها می توانید از تخفیفات جشنواره برخوردار شوید همچنین پکیج وی آی پی (VIP) ویژه صاحبین مشاغل با امکان بازدید رایگان، فروش اعتباری و 25 ماه ضمانت آماده ارائه خدمات می باشد. کلیک روی جشنواره پیشنهاد میشود.

حابل برند ایرانی باکیفیت در صنف دوربین مداربسته

حابل نام تجاری برند ایرانی توانمندی است که موفق به تولید دوربین های مدار بسته، تجهیزات شبکه، دزدگیر و … با کیفیتی بالاتر از رقبا و قیمتی به مراتب مقرون به صرفه تر از آن شده است. می‌توان گفت این برند با همتاهای خارجی خود به راحتی رقابت میکند و بخش بزرگی از بازار ایران را تحت پوشش قرار داده است. این برند حاصل تلاش های بی وقفه کادر مجرب و حرفه ای می باشد که درشرایط اقتصادی کنونی نقش بسیار مهمی در افزایش تولید ناخالص ملی دارد. “خرید این محصول پیشنهاد میشود”

کیفیت بالای حابل با قیمت مناسب؛ اصلی ترین دلیل خرید در این وضعیت اقتصادی

شرکت نظارت گستر امن خاورمیانه با نام فروشگاه اسپادسنتر تولید کننده انحصاری این محصول عالی و باکیفیت است. این دوربین ها از استاندارد و تنوع بالایی برخوردارند و می توانند نیازهای کاربران را با صرف هزینه پایین تامین کنند. دوربین های مداربسته حابل در دو نوع تحت شبکه (IP) و آنالوگ (AHD) طراحی و تولید شده‌اند و هر دو نوع دوربین دام و بالت را پوشش میدهد. توجه شما را به توضیحات مختصری از این برند جلب می‌کنیم.

دوربین های مداربسته تحت شبکه (IP) حابل

این گروه از دوربین ها با کیفیت 4 و 5 مگاپیکسلی تمام رنگی با قابلیت محافظت در مقابل گرد و غبار و آب (IP67) موجود هستند که یکسری از مدلهای آنها دارای کیس بدنه فلزی و با قابلیت دید در شب رنگی و زاویه دیدهای متفاوت با لنز ثابت  ,2.8/3.6/6/8 این دوربین مدل هایی با ویژگی های صدادار (در دو مدل میکروفون‌دار و میکروفون‌خور) و بی صدا دارد همچنین دارای تکنولوژی IR Range (اصطلاح IR Range یا IR Distance و یا برد دید در شب به توانایی دوربین مداربسته در نمایش تصویر در محیط های بدون نوری اشاره می کند که توسط چراغ های دید در شب مادون قرمز یا IR روشن شده‌اند.) است. برای مثال محصول پرفروش : حابل HNC-B6535-L  که همه قابلیت یک دوربین باکیفیت را دارد.  

دوربین های مداربسته آنالوگ (AHD) حابل

این گروه از دوربین ها دارای قابلیت های فراوانی بوده و با کیفیت 2 و 5 مگاپیکسلی با لنز ثابت و قابلیت محافظت در مقابل گرد و غبار و آب (IP67) طراحی شدند. برخی از بدنه های این دسته از نوع فلزی و برخی پلاستیکی هستند و دارای مدل های وریفوکال و موتورایز هستند.

همه مدل های این گروه دارای 4 سیگنال قابل تعویض میباشند(HDTVI/AHD/CVI/CVBS) که بسیار کاربردی است و همچنین دارای فناوری پیشرفته مادون قرمز با 20 متر IR فاصله. برای مثال محصول پرفروش : حابل HAC-B9535-MZ  

می‌توانید همه مدل های برند حابل را در سایت اسپادسنتر مشاهده نمایید.

گارانتی و ضمانت پس از فروش محصولات حابل

یکی از ویژگی های محصول باکیفیت داشتن ضمانت و خدمات پس از فروش است عموما محصولات باکیفیت این خدمات را بصورت کامل انجام می دهند که فروشگاه اسپادسنتر نیز از این قاعده مستثنا نیست و تا زمان معین در کارت گارانتی، در صورت بروز مشکل و خرابی می‌توانید محصول را تعویض یا تعمیر نمایید.

سخن آخر

اگر شما شخصی هستید که سخت خرید میکنید یا در محل کار یا زندگیتان تنوع محصولات پایین هست یا امکان خرید حضوری را ندارید میتوانید به راحتی خرید خود را بصورت آنلاین از سایت فروشگاه اسپادسنتر انجام دهید و به سرعت درب محل مورد نظر خود تحویل بگیرید، قبل از خرید هم میتوانید با یک تماس با مشاوران فروش شرکت صحبت کنید و از راهنمایی و تجربیات آنان بهره مند شده و اطلاعات مورد نیاز مربوط به محصول را دریافت نمایید. در یک عبارت و بطور خلاصه می‌توان گفت اسپادسنتر همیشه در کنار مشتریانش هست.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه کانال تخفیف در تهیه‌ این محتوا نقشی نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

0 0 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments