بهترین های تکنولوژی و گجت های مناسب کادو روز پدر

کادو روز پدر

هر سال به روز پدر که نزدیک می شویم، شوخی های قدیمی مثل خریدن جوراب و لوازم ارزان قیمت دوباره تکرار می شود. اگر شما هم نمی دانید که برای کادو روز پدر و مرد چه چیزی بخرید که هم کاربردی باشد هم او را خوشحال کند، در این مقاله همراه ما باشید. در این جا قرار است گجت هایی را معرفی کنیم که می توانند برای هدیه دادن در روز مرد پیشنهادهای جذابی باشند. اگر قصد خرید داشتید، می توانید با انتخاب فروشگاه های معتبر و با تخفیف روز پدر، ضمن تهیه یک کادو جذاب و کاربردی، خرید مقرون به صرفه ای داشته باشید. دقت داشته باشید با خرید از فروشگاه های شناخته شده، از بابت کیفیت محصولات دغدغه ای نخواهید داشت.

هدفون و هندزفری

هدفون وهندزفری می تواند هدیه جذاب و کاربردی برای کادو دادن به پدر ها باشد. این وسیله ها می توانند برای پدرانی که در طول روز مرتب پشت فرمان هستند، هدیه ای کاربردی باشد. همچنین، اگر پدر شما هم جزو مردهایی است که به هنگام دیدن برنامه در گوشی، صدای آن را بیش از اندازه بلند می کند، خریدن هدفون و هندرفری برای او می تواند کارآمد باشد. برخی از مدل هایی که کیفیت آن ها توسط مشتریان تایید شده است، عبارتند از هایلو Haylou T15 و کیو سی وای T13. هر دو مدل علاوه بر کیفیت قابل قبول، قیمت مناسبی هم دارند. نکته قابل ذکر دیگر این است که با استفاده از کد تخفیف تکنولایف می توانید برای خرید این محصولات هزینه کم تری را بپردازید.

مطالعه بیشتر: معرفی 5 هدفون بی سیم

خرید قطعات کامپیوتر

اگر پدر یا همسرتان از آن افراد فنی است، می توانید امسال برای او یک کادو روز پدر متفاوت داشته باشید. اگر مرد شما هم به خوبی  از اسمبل یک سیستم خانگی آگاه است، احتمالاً از بچگی اهل کارهای فنی بوده یا دارای تحصیلات دانشگاهی است. ممکن است او به یک کارت گرافیک جدید یا حتی یک رم مناسب نیاز داشته باشد. می توانید برای خرید این لوازم یا هر لوازم جانبی دیگری با هزینه ای مناسب، از کد تخفیف مقداد آی تی استفاده کنید. لوازم جانبی دیگر می توانند شامل فلش مموری، کیبورد، موس یا حتی یک اسپیکر باکیفیت باشد. می توانید تمام این لوازم را از فروشگاه های معتبری مثل مقداد آی تی تهیه کنید.

خرید شارژ‌ر و پاوربانک

اگر پدرتان از آن دسته مردهایی است که همیشه شارژ کردن گوشی خود را فراموش می کند، می توانید برای کادو روز پدر به او یک شارژر هدیه دهید. اگر زیاد پشت فرمان است، خرید شارژهای فندکی را پیشنهاد می کنیم. یکی از مدل هایی که می تواند نیاز افراد را در ین زمینه به خوبی برآورده کند، شارژر فندکی پاورولوجی PCCSR005 است. با این شارژر گوشی پدرتان در کمتر از نیم ساعت شارژ خواهد شد. البته، تنها خرید ابن مدل از شارژرها را پیشنهاد نمی کنیم. می توانید به جای مدل های فندکی، به سراغ پاوربانک های سبک و کاربردی دیگری مثل انکر PowerCore III A1247 بروید. با این وسیله، دیگر نگرانی از بابت خاموش ماندن گوشی، تبلت و هندرفری شان نخواهند داشت.

مطالعه بیشتر: هدیه روز پدر چی بخریم؟ 20 هدیه مناسب روز مرد

خرید گوشی موبایل برای کادو روز پدر

واضح است که داشتن تلفن همراه در زندگی همه مان ضروری و لازم است. بسیاری از پدرها در تلاش اند که بهترین گوشی ها را برای افراد خانواده خود تهیه کنند؛ اما خودشان گوشی های قدیمی دارند. اگر پدرتان از گوشی دست دوم یا خیلی قدیمی استفاده می کند، برای خرید یک گوشی کاربردی اقدام کنید. اگر توان مالی بالایی ندارید، حتماً نباید هزینه هنگفتی را بپردازید. می توانید مدلی را خریداری کنید که علاوه بر خوش قیمت بودن، کارایی خوبی هم داشته باشد.

به عنوان مثال، گوشی هایی مثل شیائومی Redmi 9A، سامسونگ Galaxy A33 و نوکیا 105 می توانند گزینه های خوبی برای کادو روز پدر باشند. البته، مدل های دیگری هم هستند که صحبت کردن درباره تمام آن ها، در این مقاله نمی گنجد. پیشنهاد می کنیم در این زمینه مقاله  4 موبایل برتر که می توان با تخفیف از دیجی کالا خرید را بخوانید.

خرید گوشی موبایل و تلبت برای کادو روز پدر

خرید ساعت و بند هوشمند

در این روزها بسیاری از افراد ترجیح می دهند به جای ساعت های کلاسیک از ساعت های هوشمند استفاده کنند. ساعت های هوشمند، قابلیت های متنوع و جذابی دارند که توجه افراد را به خود جلب کرده است. اگر فکر می کنید چنین هدیه ای باعث خوشحالی پدر شما خواهد شد، برای خرید آن اقدام کنید. این ساعت ها تنوع بسیار بالایی دارند و می تواند با هر مقدار بودجه ای که دارید، برای خرید آنها اقدام کنید. حواستان باشد که ساعت هوشمندی باکیفت و مناسب را برای خرید انتخاب کنید. اگر بخواهیم پیشنهادی در این زمینه داشته باشیم، مدل هایی مثل شیائومی Mi band 7، میبرو A1 و سامسونگ Galaxy watch5 pro را پیشنهاد می کنیم.

مطالعه بیشتر: بهترین ساعت هوشمند چیست؟

تبلت و لپ تاپ برای کادو روز پدر

شاید پدرتان ترجیح دهد که به جای یک گوشی هوشمند، از تبلتی با صفحه نمایش بزرگ استفاده کند. اگر از فروشگاه های معتبر خرید کنید، خواهید دید که مدل های مختلفی با قیمت های متنوع موجود است. در نتیجه، با هر میزان بودجه ای، خرید این کادو روز پدر امکان پذیر خواهد بود. پیشنهاد ما برای خرید مدل های سامسونگ Galaxy tab A8 و لنوو Tab M7 7305X است. اگر توان مالی لازم را برای خرید لپ تاپ دارید و فکر می کنید که پدرتان به آن نیاز دارد، در خرید این کادو روز پدر تعلل نکنید.

شاید پدرتان برای انجام کارهای حرفه ای یا حتی ساده خود نیاز به یک لپ تاپ داشته باشد. ام اس آی Alpha 15 B5EEK-066XML و لنوو IdeaPad 3 14IGL05 می توانند گزینه های مناسبی برای خرید باشند. برای آن که انتخاب درست و هوشمندانه ای داشته باشید، می توانید مقاله بررسی اجمالی انواع لپ ‌تاپ‌ ها برای انتخاب بهتر را مطالعه کنید.

1 1 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments