12 ایده ترند و جذاب طراحی ناخن عید 1403

ایده طراحی ناخن عید

زمانی که صحبت از آراستگی و زیبایی باشد، نمی توان اهمیت داشتن ناخن هایی مرتب با یک دیزاین شیک را تحت هیچ شرایطی نادیده گرفت. عید نوروز با توجه به میهمانی ها و مسافرت های متعدد، بهانه ای است برای این که به آراستگی خود توجه کنید. در صدر خدمات زیبایی ناخن می توان به مانیکور، پدیکور، کاشت، ژلیش و طراحی ناخن ها اشاره کرد. اگر شما دوست دارید عید امسال ناخن هایی جذاب داشته باشید در این مقاله با ما همراه باشید. در ادامه، 12 ایده ترند و جذاب طراحی ناخن عید را در اختیار شما قرار می دهیم.

1. طراحی جذاب با رنگ سال 1403

طراحی ناخن عید با رنگ سال

همانطور که احتمالاً می دانید، برای سال 2024 یا 1403 بر حسب تاریخ شمسی، رنگ هلویی به عنوان رنگ سال معرفی شده است. این رنگ بسیار جذاب و ملایم است و به راحتی با رنگ های مختلف دیگر ست می شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید مقاله رنگ سال 1403 چیست را مطالعه کنید. به هر حال برای طراحی ناخن هم مثل هر حوزه ای دیگری، اولین ترند استفاده از رنگ سال خواهد بود. رنگ هلویی مخملی را می توانی به صورت تک رنگ و ساده و یا استفاده در طرح های جذاب روی ناخن های خود استفاده کنید.

2. فرنچ معکوس

فرنچ

فرنچ معکوس را می توان به عنوان زیباترین ایده ترند برای طراحی ناخن عید معرفی کرد. در این طرح، به جای این که قسمت بالایی ناخن ها فرنچ باشد، قسمت پایینی دارای فرنچ خواهد بود. این طراحی جذاب می تواند از یک طرح ساده با رنگ های بیسسک تا یک طراحی شلوغ در ترکیب با مدل های دیگر استفاده شود. همچنین، برای فرنچ می توانید از رنگ های متنوع استفاده کنید و انرژی بهار را به استایل خود منتقل کنید. یکی از ویژگی های جذاب فرنچ این است که ناخن های شما را از سادگی در می آورد بدون این که شلوغی آن دل شما را بزند. علاوه بر این، فرنچ های کج نیز در عید 14033 بسیار ترند هستند.

3. استفاده از گلیتر رنگی و متنوع

استفاده از گلیتر برای طراحی ناخن عید

به طور کلی، استفاده از گیلتر ها یکی از ترند های جذاب و بسیار محبوب در آرایش و زیبایی سال 2024 بوده است. از گلیتر های قابل استفاده روی پوست تا لاک های درخشان،همه آن ها می توانند استایلی مدرن و درخشان را برای شما به ارمغان بیاورند. یکی از جذاب ترین ایده ها برای طراحی ناخن عید 1403 استفاده از گیلتر های میدنایت و تیره رنگ است. این مدل می تواند زیبایی و عظمت یک شب پر ستاره را به شما یاد آوری کند. البته، استفاده از گلیتر روی همه ناخن ها کمی توی ذوق میزند و بهتر است در ترکیب با لاک ساده استاده شوند.

علاوه بر این، به کار بردن گیلتر های رنگی و درشت هم می تواند ایده جذابی باشد. به شرط آن که در کنار آن‌ها از رنگ های هماهنگ و البته ملایم استفاده کنید. گیلتر ها یکی از مدل هایی هستند که در ترکیب با رنگ سال می توانند برای دیزاین ناخن ها مورد استفاده قرار گیرند.

4. پترن های حیوانی

مدل های حیوانی

پترن ها و الگو های حیوانی همیشه جایگاه ویژه ای در دنیای مد و فشن دارند. امسال هم الگو گرفتن از این مدل ها برای طراحی ناخن عید می تواند ایده جذاب و منحصر به فردی باشد. طراحی های پلنگی در صدر مدل های ترند ناخن برای سال جدید قرار دارند. این طراحی ها را با هر رنگی می توانید اجرا کنید؛ اما استفاده از رنگ های کرم و قهوه ای حالت طبیعی تری به آن می بخشد. از طراحی پلنگی برای فرنچ هم می توانید کمک بگیرید و نتیجه کار بسیار جذاب خواهد شد.

پترن هایی شبیه به پوست تمساح، از دیگر مدل های طراحی ناخن هستند که در سال جدید به شدت مورد استقبال بوده اند. برای ایجاد این طرح می توانید از رنگ های تیره و روشن ویا حتی لاک های برجسته استفاده کند. البته این طراحی قدری خاص است و احتمالاً مورد پسند همه واقع نمی شود.

5. لاک های کروم

لاک کروم برای طراحی ناخن عید

اگر می خواهید استایل عید 1403 شما همه جا به چشم بیاید و ناخن های درخشانی داشته باشید، لاک های کروم را فراموش نکنید. استفاده از لاک های کروم با رنگ ها لایت و روشن از ترند های طراحی ناخن برای عید هستند. این مدل می تواند به ناخن های شما حالت آئینه ای، لطیف و منحصر به فردی ببخشد. اگر در عید نوروز زیاد به مهمانی می روید این لاک می تواند استایل های رسمی و مجلسی شما را به خوبی تکمیل کند. لاک کروم در کنار فرنچ با رنگ سفید هم بسیار جذاب خواهد بود.

برای مطالعه بیشتر: آشنایی با بهترین فروشگاه های آنلاین لوازم آرایشی

6. بیبی بومر

طراحی ناخن عید با بیبی بومر

یکی از جذاب ترین و لطیف ترین ترند ها برای طراحی ناخن عید بدون تردید بیبی بومر است. این دیزاین سال گذشته هم به شدت مورد استقبال قرار گرفت و شاید به همین دلیل است که دوباره در بین ایده های ترند دیده می شود. بیبی بومر نام یک نوع طراحی ناخن است که با استفاده از رنگ های مختلف لاک و یک ایر براش انجام می شود. البته برای داشتن ناخن هایی جذاب تر و طبیعی تر بهتر است از رنگ های روشتن و بیسیک استفاده کنید. مثلا ترکیب رنگ هلویی سال 1403 با سفید می تواند بسیار جذاب باشد.

7. طراحی ناخن با الهام از شفق قطبی

شفق قطبی

برای داشتن ناخن هایی بی نظیر و به شدت جذاب، لاک های آئورا و یا شفق قطبی ایده بسیار خاص و مناسبی است. این لاک ها با ارائه ترکیبی از کروم و شاین بودن به علاوه رنگ های بسیار جذاب می توانند یک گزینه عالی برای طراحی ناخن ها باشند. همچنین، در این مدل رنگ لاک به تنهایی خاص است و زدن آن نیاز به مهارت خاصی ندارد. به همین دلیل می توانید یک لاک شفق قطبی تهیه کرده و در منزل ناخن های خود را دیزاین کنید.

8. طرح های مینیمال

طارحی ناخن عید با طرح های مینیمال

طرح های مینیمال یکی از مدل های کلاسیک و جذاب برای ناخن ها هستند. این ایده همیشه ترند است و هیچگاه از مد نمی افتد. یک طراحی مینیمال روی ناخن می تواند در عین سادگی بسیار جذاب باشد. اگر برای این ایده از رنگ های ملایم مثل صورتی، آبی اسمانی، هلویی و … در کنار طرح های مینیمال گل و شکوفه استفاده کنید، ناخن های شما آیینه ای از فصل زیبای بهار خواهند بود.

9. پوسته های طلایی

طلایی

یکی از ترند های جذاب طراحی ناخن عید که از سال های گذشته در حال تکرار است، استفاد از پوسته های طلایی رنگ برای دیزاین ناخن هاست. از این ایده فوق العاده می توانید روی لاک هایی با رنگ های بیسک و پایه استفاده کرده و از زیبایی ناخن های خود لذت ببرید.

10. لاک ناخن با رنگ های نود

رنگ های نود

طبیعی بودن یکی از مهم ترین نکاتی است که در آرایش های ترند سال 1403 به آن توجه شده است. در حقیقت، استفاده از رنگ های ملایم برای آرایش و برای طراحی ناخن عید ایده ای است که ظاهر ما را از حالت طبیعی خارج نمی کند؛ ولی در عین حال به استایل ما جذابیت خاصی می بخشد. استفاده از لاک های با رنگ های نود یکی از مهم ترین بخش های این سبک از استایل و آرایش است.

11. رنگ های پاستیلی مات

رنگ های پاستیلی و مات

یکی از نکاتی که در طراحی و دیزاین ناخن ها هوراه مورد توجه قرار می گیرد، توجه به فصل و زمان است. به همین دلیل رنگ های پاستیلی بهترین انتخاب برای طراحی ناخن عید 1403 و آغاز فصل رنگا و رنگ بهار هستند. یکی از نکاتی که باید در استفاده از این لاک ها مد نظر داشته باشید این است که برای سال جدید،رنگ های پاستیلی مات بیشتر مورد توجه قرار گرفته اند.

12. پترن های میوه ای

پترن های میوه ای

یکی دیگر از طرح هایی که می تواند فضای بهار را برای ما تداعی کند، استفاده پترن های میوه ای است. شما می توانید برای طراحی و دیزاین خود از میوه های مختلف الهام بگیرید و به یاد ادشته باشد که این مدل برای سال 1403 ترند است.

2.3 3 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین مفید ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments