4 موبایل برتر که می توان با تخفیف از دیجی کالا خرید

خریدی به صرفه از دیجی کالا موبایل

اگر قصد خرید یک گوشی هوشمند را دارید، لازم است که پیش از انتخاب نهایی فاکتورهای متعددی را مد نظر قرار دهید. یکی از فاکتورهایی که در همان ابتدا سوال شما به عنوان خریدار خواهد بود، قیمت گوشی است. مورد بعدی پاسخ به این سؤال است که از کجا گوشی موبایل بخریم؟ این که بدانید کدام فروشگاه محصولی اورجینال و خوش قیمت را به ما تحویل می دهد، نکته مهمی برای خرید است. اگر می خواهید خریدی باکیفیت و به صرفه داشته باشید، در این مقاله همراهمان باشید. چرا که قصد داریم بهترین گوشی هایی که می توانید با قیمتی ویژه از دیجی کالا موبایل خریداری کنید را معرفی کرده و در مورد مشخصات هر کدام تا حدودی صحبت کنیم.

خریدی به صرفه با تخفیف دیجی کالا

گوشی هایی که در بخش های قبلی معرفی کردیم، می توانند گزینه های بسیار مناسبی برای خرید باشند. البته، لازم است که پیش از خرید ابتدا یک دور با خودتان مرور کنید که بیشترین استفاده تان از گوشی برای چه چیزی خواهد بود. با در نظر گرفتن موارد مورد استفاده، می توانید انتخاب بهتری داشته باشید. اگر دقت کرده باشید تمام محصولاتی که پیش از این نام بردیم، از بهترین های بازار و از شناخته شده ترین برندهای جهانی هستند. در نتیجه خبالتان از بابت کیفیت آن ها راحت است. نکته مهم و قابل توجه این جاست که می توانید هر کدام از این گوشی های هوشمند را با قمتی بسیار عالی از فروشگاه دیجی کالا موبایل خریداری کنید. در دیجی کالا، همواره پیشنهادهای شگفت انگیز زیادی می شود که این چند مدل از گوشی نیز هم اکنون در لیست پرطرفدارترین خریدهای این فروشگاه بزرگ اینترنتی توسط کاربران قرار گرفته اند. به یاد داشته باشید که با استفاده از کد تخفیف دیجی کالا همواره می توانید خریدی ارزان تری را از این مجموعه تجربه کنید.

1. سامسونگ s22 ultra

سامسونگ s22 ultra

این گوشی جذاب از برند سامسونگ در 6 فوریه 2022 به بازار جهانی موبایل معرفی شد. از ویژگی های منحصر به فرد این گوشی می توان به بدنه مقاوم آن اشاره کرد. به طور کلی، در طراحی و ساخت بدنه آن از فریمی با جنس آلمینیوم استفاده شده است. ساختار قاب پشتی و جلویی گوشی نیز از جنس شیشه است. لازم به ذکر است که این محصول مجهز به حس گر اثر انگشت است. از دیگر قابلیت های s22 ultra می توان به مقاوم بودن آن در برابر آب اشاره کرد. مزیتی که احتمال خرابی گوشی را تا حد زیاد کاهش داده است. اگر اهل بازی هستید، این مدل از گوشی سامسونگ می تواند تجربه کاربری بسیار خوبی را برایتان به ارمغان آورد. به گفته کاربران و تجربه آن ها، می توان دوربین عکاسی و سلفی گوشی را هم مناسب دانست. قلم هوشمند S Pen نیز برای این محصول در نظر گرفته شده است.

مشخصات و قیمت سامسونگ s22 ultra دیجی کالا
وزن228 گرم
ابعاد۸.۹×۱۶۳.۳×۷۷.۹ میلی‌ متر
حافظه داخلی512 GB
رم12 GB
دوربین اصلی108 MP
دوربین سلفی40 MP
سیم کارتسایز نانو (۸.۸ × ۱۲.۳ میلی ‌متر)
ظرفیت باتری5000 میلی ‌آمپر‌ساعت (فناوری شارژ سریع 45 وات)

2. شیائومی Redmi Note 10 pro 64 گیگ

شیائومی Redmi Note 10 pro M2101K6G پرو 64 گیگ

نوت 10 پرو 256 گیگ از گوشی های میان رده و قوی برند شیائومی است که در مارس 2021 معرفی شد. قاب جلو و پشتی بدنه از جنس شیشه و برای ساخت فریم از جنس پلاستیک استفاده شده است. از سری ویژگی هایی که این گوشی را در میان افراد محبوب کرده است، می توان به حس گر اثر انگشت، عکاسی قوی و مناسب بودن برای بازی اشاره کرد. در نتیجه، می توان گفت که اگر به دنبال خرید گوشی قیمت مناسبی هستید که بتوانید با آن عکس های جذابی بگیرید یا بازی های دلخواهتان را در صفحه ای مناسب و با قابلیت قوی بازی کنید، پیشنهاد ما خرید این محصول با قیمتی بسیار مناسب از دیجی کالا موبایل است.

مشخصات و قیمت گوشی شیائومی Redmi Note 10 pro M2101K6G پرو 64 گیگ دیجی کالا
وزن190 گرم
ابعاد۱۶۱.۸x۷۵.۳x۸.۹ میلی متر
حافظه داخلی64 GB
رم6 GB
دوربین اصلی108 MP
دوربین سلفی16 MP
سیم کارتدو عدد، سایز نانو (۸.۸ × ۱۲.۳ میلی‌ متر)
ظرفیت باتری5020 میلی ‌آمپر‌ساعت (فناوری شارژ سریع 33 وات)

3. فروش ویژه آیفون 13

آیفون 13 در دیجی کالا موبایل

پس از معرفی این گوشی اپل در 2021، آیفون 14 و 15 نیز به بازار آمدند؛ اما به دلایلی که در ادامه می خوانید، آیفون 13 هم چنان یک گوشی ارزشمند است. این گوشی در رنگ های مشکی، سفید، صورتی، آبی، سبز و قرمز به فروش می رسد. منحصر به فرد بودن این محصول به دلیل مقاومت بالای آن در برابر برخورد با آب، مقاوم بودن بدنه، طراجی جذاب و مناسب برای خانم ها، مجهز به حسگر تشخیص چهره، مناسب عکاسی سلفی و بازی توانسته است د میان مردم محبوبیت زیادی به دست آورد. قاب جلویی و پشتی گوشی از جنس شیشه و فریم آن از جنس آلمینیوم است. ساختار شیشه به گونه ای است که در برابر خط و خش مقاومت بسیار بالایی دارد. برای بررسی قیمت به روز این گوشی پرطرفدار می توانید به دیجی کالا موبایل مراجعه کنید. هم چنین، مقایسه آیفون 13 با آیفون 13 پرو و پرومکس نیز امکان پذیر است.

مطالعه بیشتر: بهترین گوشی موبایل مناسب بلاگرها و اینفلوئنسرها

مشخصات و قیمت آیفون 13 دیجی کالا
وزن174 گرم
ابعاد146.7×71.5×7.65 میلی متر
حافظه داخلی256 GB
رم4 GB
دوربین اصلی12 MP
دوربین سلفی12 MP
سیم کارتدو عدد، سایز نانو (۸.۸ × ۱۲.۳ میلی‌ متر)
ظرفیت باتری3240 میلی ‌آمپر‌ساعت (فناوری شارژ سریع 23 وات)

4. پوکو x4 پرو ۲۵۶ گیگ

پوکو x4 پرو ۲۵۶ گیگ در دیجی کالا موبایل

این مدل از گوشی پوکو x4 پرو از مشخصات فنی مناسبی برخوردار است و توانسته عملکرد بسیار خوبی را برای کاربران خود به ارمغان آورد. این محصول مجهز به حسگر اثرانگشت، عکس برداری باکیفیت عالی و مناسب برای علاقه مندان به بازی است. درست است که این گوشی کمی سنگین وزن است؛ اما به دلیل تمکانات جذابی که دارد، نمی توان به راحتی از خیر خرید آن گذشت. اگر در دیجی کالا موبایل نگاهی به قیمت آن بیندازید، خودتان متوجه خواهید شد.

مشخصات و قیمت گوشی پوکو x4 پرو ۲۵۶ گیگ دیجی کالا
وزن200 گرم
ابعاد163.6×74.3×8.9 میلی متر
حافظه داخلی256 GB
رم8 GB
دوربین اصلی64 MP
دوربین سلفی16 MP
سیم کارتدو عدد، سایز نانو (۸.۸ × ۱۲.۳ میلی‌ متر)
ظرفیت باتری5080 میلی ‌آمپر‌ساعت (فناوری شارژ سریع 67 وات)

4 1 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments