ولنتاین 2024 متفاوت باش، 15 کاری که می توانید روز ولنتاین انجام دهید

روز ولنتاین

روز ولنتاین برای همه ما یادآور هدیه دادن یک دسته گل و یک باکس شکلات است؛ اما اگر دوست دارید امسال ایده متفاوتی برای خوشحال کردن پارنترتان داشته باشید، تا پایان این مطلب همراه ما باشید. پیشنهاد ما این است که با انجام دادن یک کار خاص، لحظاتی را برای خود و شریک زندگی تان رقم بزنید که تا سال ها در ذهنتان بماند. همچنین باید بگوییم که اگر می خواهید ساده اما خاص باشید، می توانید برای خرید هدیه مورد نظرتان، از تخفیف ولنتاین هم استفاده کنید. در ادامه 15 ایده را مطرح می کنیم که هم شما را از دست کادوهای تکراری راحت می کنند و هم می توانند تجربه یک روز به یادماندنی را برایتان به ارمغان آورند.

1. اولین دیدار عاشقانه تان را تداعی کنید

اگر مدت زمانی زیادی از با هم بودنتان می گذرد، می توانید در این روز خاص دیدارتان را بازسازی کنید. بدون شک اولین باری که یکدیگر را دیده اید، روز مهم و خاطره انگیزی بوده است. در نتیجه یادآوری آن می تواند حس و حال عمیق و شیرینی را به هر دوی شما ببخشد. اگر هم در شرایطی هستید که تصمیم دارید از پارتنرتان خواستگاری کنید، می توانید این کار را در همین روز انجام دهید. اول روز اول آشنایی و خاطرات خوبتان را یادآوری کنید و در آخر هم از او درخواست کنید که برای همیشه یار و همراهتان باشد.

2. یک تفریح ساده اما جذاب را ترتیب دهید

شاید کمی اغراق آمیز باشد؛ اما می توانید برای یک ماجراجویی برنامه ریزی کنید. اگر فکر می کنید از رفتن به طبیعت، کوه و … لذت می برد، همین کار را انجام دهید. مطابق با سلیقه او چند پلن داشته باشید و با همین کارهای ساده، او را از ته دل خوشحال کنید. حتی پیشسنهاد ما این است که مکان هایی از طبیعت را انتخاب کنید که از دست نخورده ترین و بکرترین ها هستند. البته حواستان باشد که شرایط آب و هوایی آن روز را در نظر داشته باشید. ایده های دیگری هم برای انجام دادن وجود دارند که می توان به قایق سواری، تله سیژ، اسکی، تله کابین و بالن سواری اشاره کرد. اگر هم از آن دسته افراد عاشق رفتن به طبیعت است، می توانید کادویی مرتبط برای او خریداری کنید. این هدیه می تواند بطری عایق، کیسه خواب، لباس کوهنوردی و … باشد.

3. خرید دو نفره در روز ولنتاین

اگر فرصتی برای خرید کردن نداشتید یا نمی دانستید که دقیقاً با گرفتن چه هدیه ای خوشحال می شود، می توانید او را به فروشگاه مورد علاقه اش ببرید. این گونه به او نشان داده اید که تمایل دارید زمان بیشتری را با او بگذرانید. دلتان می خواهد هدیه را به او بدهید که از ته دل دوستش داشته باشد. صبور باشید، در هرید کردن او را همرای کنید تا در نهایت آن چیزی که واقعاً می خواهد را انتخاب کند.

4. به یک کافه خاص و دنج بروید

احتمالا تاکنون بارها تجربه رفتن به یک کافه را داشته اید. پیشنهاد ما این است که باز هم یک کافه خاص را پیدا کنید؛ با این تفاوت که گروه های کوچک موسیقی در آن جا اجرا داشته باشند. با این کار هم در یک محیط آرام و دلنشین بوده اید، هم از شنیدن موسیقی های آن جا، حال و هوای قشنگ تری را تجربه کردید.

رفتن به یک کافه دنج و زیبا

5. تماشای طلوع یا غروب آفتاب

اگر از آن دسته افرادی هستید که در طول روز درگیر کار هستید، پیشنهاد می کنیم در روز ولنتاین کارتان را کنار بگذارید و طلوع یا غروب آفتاب را تماشا کنید. معمولا کسی در زندگی برای تجربه چنین موقعیتی اقدام نمی کند. شما می توانید محبوب زندگی تان را به دیدن این منظره جذاب در یک لوکیشن خاص دعوت کنید.

6. روز ولنتاین را با شعر خواندن زیباتر کنید

اگر اهل کتاب خواندن است و از شعرخوانی لذت می برد، می توانید یک کار متفاوت؛ اما بسیار با احساس انجام دهید. به کتابخانه شهر و محله خود سر بزنید و کتاب هایی (شعر و متن) را از بهترین نویسندگان تهیه کنید. در یک محیط آرام، یک قوری قهوه یا چای آماده کنید و برای او شعر و متن هایی که آماده کرده اید را بخوانید.

7. تماشای فیلم عاشقانه

ایده دیگر این است که یکی از عاشقانه ترین و بزرگ ترین فیلم های تاریخ سینما را انتخاب کنید و به همراه هم به تماشای آن بنشینید. این تجربه ای خواهد بود که شاید نتوانید همیشه آن را تکرار کنید. برخی از فیلم هایی که دیدن آن ها را پیشنهاد می کنیم، عبارتند از: بانو حوا، کازابلانکا، آواز زیر باران، یک شب اتفاق افتاد، داستان فیلادلفیا، An Affair to Remember و Bringing Up Baby.

تماشای فیلم عاشقانه در روز ولنتاین

8. انجام دادن ورزش مشترک

اگر بودجه لازم را برای این روز ندارید، می توانید دوچرخه سواری کنید و یا با یکدیگر به پیاده روی بروید. شاید مدت ها باشد که فعالیت مشترکی را با یکدیگر انجام نداده باشید. اگر می دانید که شریکتان هم از فعالیت فیزیکی و ورزش لذت می برد، می توانید کارهای دیگری مثل اسکس یا اسکیت را هم امتحان کنید.

9. رقص دو نفره با آهنگ خاص

می توانید برای این که روز ولنتاین را عاشقانه سپری کنید، یک رقص دو نفره داشته باشید. حتی اگر نزدیک عروسی تان است، می توانید تمرین کردن را هم از همان روز، شروع کنید. اگر دوست داشتید می توانید از قبل با یک معلم یا کلاس رقص وقتی را رزرو کنید. همچنن اگر از قبل موسیقی خاص و فیلم آموزشی را مد نظر داشته اید، از آن ها استفاده کنید. این طور نگاه کنید که در این روز، یک کار خاض را با پارتنرتان شروع کرده اید. البته می توانید برعکس همه این ها عمل کنید. در جایی که قرار است یک جشن قشنگ دو نفره برگزار کنید، آهنگی که هر دویتان به آن علاقه مندید را پخش کنید و رقصی عاشقانه را با یکدیگر تجربه کنید.

رقص دو نفره

10. شب نشینی دور آتش

اگر در جایی هستید یا می توانید به مکانی بروید که در آن آتش روشن کنید، این کار را انجام دهید. خوراکی هایی مثل قارچ، سیب زمینی، سوسیس و … را فراهم کنید و دور آتشی که آماده کرده اید بنشید و حس و حال نابی را تجربه کنید. اگر در شهرهایی هستید که به ساحل نزدیک اند، پس یک امتیاز بزرگ دارید. تصورش هم قشنگ است که در کنار دریا دور آتش با فرد مورد علاقه تان نشسته باشید.

11. دفتر خاطرات درست کنید

معمولا آقایان حوصله درست کردن چنین چیزی را ندارند و ترجیح می دهند که کادو مناسب و مورد علاقه پارتنرشان را تهیه کنند. البته باید به مخاطبان آقا بگوییم که می توانید از پیج هایی که چیزهایی شبیه به این را دارند، خرید کنید. این اطمینان را به شما می دهیم که پارنترتان از دریافت این هدیه شما خوشحالی از ته دلی را تجربه می کند. خانم ها می توانند خودشان دست به کار شوند. می توانید از نامه ها و عکس هایی که خیلی برایتان خاطره نگیز است، استفاده کنید. همچنین می توانید در میان دفتر، خودتان هم چند خطی بنویسید و حس و حالتان را خیلی عمیق تر منتقل کنید.

مطالعه بیشتر: کادو ولنتاین مناسب پسرها

12. قرار شام و رستوران

می توانید او را به یک رستوران دعوت کنید؛ اما اگر توان مالی کافی ندارید بهتر است خودتان دست به کار شوید. غذاهای مورد علاقه اش را درست کنید. البته اگر شرایطش را دارید بهتر است با یکدیگر مشغول غذا درست کردن شوید. اگر به عنوان آقا می خواهید این کار را انجام دهید باید بگوییم که یک راه تضمین شده برای ورود به قلب خانومتان را انتخاب کرده اید.

قرار شام در روز ولنتاین

13. پختن کیک یا شیرینی

می توانید با یکدیگر مشغول پختن کیک و شیرینی شوید. این کار هم صرفه اقتصادی دارد هم می تواند یک تجربه متفاوت و شاد باشد. این گونه زمان بیشتری هم با یکدیگر خواهید بود. به جای این که کیکی را برای جشن گرفتن در روز ولنتاین خریداری کنید، می توانید یک کیک یا دسر خوشمزه درست کنید و در کنار نوشیدن چای و قهوه، لحظات به یاد ماندنی داشته باشید.

14. لیست آهنگ های مورد علاقه

یکی دیگر از کارهای فانتزی که می توانید انجام دهید، این است که مجموعه ای از آهنگ های عاشقانه که تاکنون با یکدیگر گوش داده اید را تهیه کنید. آهنگ هایی که برای یکدیگر فرستاده اید و یا آهنگ هایی که می دانید او بسیار به آن ها علاقه مند است. لیستی از آهنگ را تهیه کنید، اگر می توانید با آن ها برقصید و روز جذابی را برای یکدیگر بسازید.

آهنگ های مورد علاقه پارنتر

15. رفتن به پیک نیک در روز ولنتاین

آخرین ایده ای که در اینجا مطرح می کنیم، برنامه ریزی کردن برای یک پیک نیک خارج از شهر است. اگر آب و هوا خوب بود، وسایلتان را جمع کنید و به راه بفتید. به چیز خاصی نیاز ندارید، به همراه داشتن یک پتو، غذا، نوشیدنی و زیرانداز کافی است. اگر از ساکنین جنوب هستید، این گزینه را حتما امتحان کنید، چرا که در این موقع از سال، در آن مناطق آب و هوا بی نظیر است.

2 1 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments