15 کادو ولنتاین مناسب برای دخترها

خرید هدیه ولنتاین برای دختر ها

روز ولنتاین بهترین فرصت است برای ابراز عشق ومحبت شما به طرف مقابلتان. برای بیان احساس خود می توانید از خریدن یک هدیه مناسب استفاده کنید. چنانچه طرف مقابل شما یک دختر است و برای انتخاب هدیه با چالش مواجه هستید، با مطالعه این مقاله می توانید ایده های خوبی دریافت کنید. در ادامه، 15 کادو ولنتاین مناسب برای دخترها را به شما معرفی می کنیم که با تخفیف ولنتاین قابل سفارش هستند. به این ترتیب، راهنمای خوبی برای انتخاب کردن خواهید داشت. با این حال، اگر از بین این ایده ها هیچکدام مورد پسند شما نبود، می توانید با مطالعه مقاله 20 ایده کادو ولنتاین 2024 گزینه های متنوع تری را بررسی کنید.

1. باکس های عروسک و شکلات

باکس های عروسک و شکلات

دختر ها در هر سنی که باشند به عروسک ها علاقه خاصی دارند. البته که این موضوع درباره همه صدق نمی کند؛ اما در مورد اکثر دختر های می توان انواع عروسک ها را یک هدیه محبوب و البته مناسب معرفی کرد. شکلات هم که دیگر نیاز یه معرفی ندارد و یک بخش جدا نشدنی از هدایا و باکس های ولنتاین را تشکیل می دهد. با خرید یک باکس جذاب از عروسک ها و شکلات های متنوع می توانید یک کادو ولنتاین مناسب برای دخترها تدارک ببینید.

2. رز جاویدان، هدیه ای ماندگار

رز جاویدان، کادو ولنتاین مناسب برای دختر ها

گل ها یکی از جذاب ترین هدیه ها برای هر فرد و هر مناسبتی هستند. در کنار تمام انرژی و حال خوبی که گل های طبیعی می توانند منتقل کنند، یک مشکل بزرگ با آن ها داریم. این مشکل عمر کوتاه آن ها است. احتمالاً برای شما هم پیش آمده است که یک گل زیبا هدیه بگیرید و تنها چند روز بعد مجبور باشید آن را دور بیاندازید. رز های جاویدان راه حلی برای این مشکل هستند.

با خرید رز جاویدان عمر هدیه شما از چند روز به چند سال افزایش می یابد. در ساخت این گل ها ساقه رز بریده شده و در ماده ای با ساختار اولیه گلیسرین قرار می گیرد. سپس این ماده تمام بخش های گیاه را پر کرده و باعث ماندگاری آن می شود. برای خرید ارزان تر این محصول می توانید از کد تخفیف دیجی کالا استفاده کرده و انواع رز های جاویدان را با تنوع بالا از این فروشگاه خریداری کنید.

3. نقاشی های خاص

به طور کلی، هدیه هایی که به طور اختصاصی برای یک نفر تهیه می شوند بسیار دلچسب و محبوب اند. به شما قول می دهم که هیچکس نمی تواند چنین هدیه ای را فراموش کند. نقاشی های اختصاصی و سفارشی به صورت تابلو، نقاشی روی سفال، نقاشی رو پارچه و مواردی شبیه به این، هدیه های بسیار جذابی به شمار می آیند.

یک نقاشی پرتره از شخصی که دوستش دارید، یک نقاشی الهام گرفته از عکس های عاشقانه شما یا طرحی که منظور خاصی را منتقل می کند، می توانند ایده های جذابی برای یک نقاشی به عنوان هدیه باشند. دختر ها معمولاً هدیه ای که بتوانند از طریق آن به احساس قلبی شما پی ببرند را بیشتر می پسندند. به همین دلیل این هدیه خاص را به عنوان یک ایده منحصر به فرد برای شما مطرح کردیم.

تابلو های دکوری یک کادو ولنتاین مناسب برای دختر ها

4. تابلو های دکوری منحصر به فرد

همانطور که پیش از این نیز به شما گفتیم، هدیه های اختصاصی و سفارشی می توانند بهترین انتخاب های ممکن باشند. انواع تابلو های دکوراتیو یا حتی محصولات تزئینی مثل مجسمه های می توانند گزینه های مناسبی باشند. البته، دقت کنید که می توانید با استفاده از نماد های خاطره انگیزی که بین خودتان وجود دارد، این هدایا را به محصولاتی خاص و منحصر به فرد تبدیل کنید. مثلاً از انواع تابلو های دکوری خاص می توان به تابلو های دارای بارکد اختصاصی برای پخش موزیک، تابلو هایی که ستاره ها را در یک شب خاص به تصویر می کشند و حتی تابلو های شعر که یک بیت خاطره ساز روی آن ها حک شده اشاره کرد. برای ساخت تابلو های ویژه ولنتاین هیچ نوع محدودیتی وجود ندارد و می توانید با استفاده از خلاقیت خود هدایای منحصر به فردی را خلق کنید.

5. گردن بند

از دیگر هدیه های جذابی که می توانید به مناسبت ولنتاین برای یک دختر تهیه کنید می توان به انواع گردن بند ها اشاره کرد. فرد مورد علاقه شما می تواند این هدیه را همواره همراه خود داشته باشد تا شما را در کنار خود احساس کند. گردنبندی که می خرید می تواند از جنس طلا، نقره و یا حتی جنس های دیگر باشد، این انتخاب کاملاً به موضوع بودجه برمی گردد. همچنین، اگر طرف مقابل شما به چیز علاقه داردی می توانید گردنبندی با الهام از آن تهیه کنید. مثلاً گردنبندی شبیه به ماه برای کسی که به ماه علاقه دارد.

اکسسوری و لوازم مربوط به مو

6. اکسسوری های مربوط به مو

اکسسور های به طور کلی هدایای بسیار جذابی هستند . ویژگی خاصی که برای این محصولات می توان عنوان کرد این است که در کنار جذابیت، قیمت های مناسبی هم دارند و می توانند به عنوان یک انتخاب عالی برای کادو ولنتاین مناسب برای دختر ها مطرح شوند. انواع تل، گل سر، مرواید و نگین های مخصوص مو و سایر محصولات مشابه را می توان در این گروه قرار داد. اگر می خواهید این گونه محصولات را به همراه سایر اکسسوری های جذاب با قیمت های مناسب تری خریداری کنید، تنها کافی است سری به دیجی استایل بزنید. فراموش نکنید که خرید با کد تخفیف دیجی استایل مقرون به صرفه تر خواهد بود.

7. عطر، ادکلن و بادی اسپلش

داشتن عطر دل انگیز چیزی است که همه دختر ها از آن لذت می برند. در واقع، می توان این طور گفت که معمولاً دختر ها عاشق این هستند که آن ها را با عطر خوبشان به یاد بیاورند. به همین دلیل انواع عطر ها، ادکلن ها و بادی اسپلش ها گزینه های جذابی برای هدیه دادن به یک دختر در روز ولنتاین محسوب می شوند. اگر دختر مورد علاقه شما همیشه از یک عطر خاص استفاده می کند بهتر است ریسک نکنید و همان عطر یا چیزی با طیف بویای مشابه را برای او خریداری کنید.

8. پک لوازم آرایش

بدون شک یکی از پرکاربرد ترین کادو های ولنتاین برای دختر ها لوازم آرایشی و محصولات مراقبت از پوست و مو هستند. اگر شریک عاطفی شما از برند خاصی استفاده می کند می توانید چند محصول متنوع از آن برند را به صورت یک باکس هدیه برای او تهیه کنید. همچنین، اگر می دانید استفاده از کدام محصولات مراقبت از پوست و مو در روتین روزانه او جا دارد، می توانید همان محصولات را به عنوان هدیه ولنتاین خریداری کنید.

به طور کلی، پک های رنگارنگ لوازم آرایشی برای دختر ها هدیه های بسایر محبوبی هستند. البته، برای تدارک یک باکس ولنتاین هیچ محدودیتی وجود ندارد و شما می توانید ترکیبی از عروسک، شکلات و لوازم آرایشی را در این باکس قرار دهید. همه چیز در نهایت به سلیقه و بودجه شما بستگی خواهد داشت. این محصولات در هر صورت یک کادو ولنتاین مناسب برای دخترها محسوب می شوند.

لوازم آرایشی و بهداشتی کادو ولنتاین مناسب برای دختر ها

9. محصولات مراقبت از پوست

امروزه داشتن روتین پوستی و استفاده از محصولات مراقبت از پوست بسیار ترند شده است. خوشبختانه افراد به این باور رسیده اند که بهتر است به جای استفاده از لوازم آرایشی برای زیبا تر شدن، به پوست خود رسیدگی کنند تا در بهترین حالت ممکن قرار داشته باشد. از جمله محصولات مراقبت از پوست می توان به انواع سرم ها، ماسک های صورت، تونر ها، آبرسان ها، کرم های دور چشم و کرم های ضد آفتاب اشاره کرد.

همه این محصولات گزینه های کاربردی و خوبی برای خریدکادو ولنتاین مناسب برای دخترها هستند. البته باید این محصولات را از فروشگاه های معتبری مثل شاواز تهیه کنید تا از اصالت و کیفیت آن ها مطمئن باشید. فراموش نکنید که با داشتن کد تخفیف شاواز می توانید ارازن تر خرید کنید.


10. دوربین عکاسی چاپ سریع

یک دوربین چاپ سریع

اگر دختر مورد علاقه شما، عاشق عکس گرفتن و ثبت لحظات و خاطرات مختلف است، یک دوربین با قابلیت چاپ سریع عکس می تواند یک هدیه بی نظیر برای او باشد. همچنین، اگر به دنبال یک هدیه منحصر به فرد و جدید می گردید، دوربین گزینه متفاوت و جذابی است که می توانید با آن لحظات شاد خود را در کنارهم ثبت کنید.

11. پیراهن و دامن های رنگارنگ

از من به شما نصیحت که با وجود تمام کادو های منحصر به فردی که معرفی کردیم، باز هم هیچ چیز نمی تواند برای دختر ها به اندازه لباس های متنوع جذاب باشد. البته که می توانید هر نوع لباسی را بنابر علاقه و نیاز طرف مقابل خود تهیه کنید؛ اما در این جا ما به پیراهن و دامن اشاره کردیم تا هدیه شما کاملاً دخترانه باشد. این نوع کالا ها بدون شک یک کادو ولنتاین مناسب برای دخترها هستند.

12. صندل رو فرشی

یکی از کاربردی ترین وسایل برای هر دختری بدون تردید صندل های رو فرشی است. این صندل های می توانند از انواع ساده و خانگی تا صندل های پر زرق و برق و مجلسی متفاوت باشند. بدیهی است که با توجه به نوع محصول، آن ها می توانند در طیف گسترده ای از نظر قیمتی نیز قرار داشته باشند. در هر صورت انواع صندل ها را نیز به عنوان کادو ولنتاین مناسب برای دختر ها به شما پیشنهاد می دهیم.

انواع صندل و کیف، کادو ولنتاین مناسب برای دختر ها

13. کیف

به عنوان کادو ولنتاین مناسب برای دختر ها انواع کیف را نیز می توانید به عنوان گزینه های مناسب مورد بررسی قرار دهید. از کیف های کوچک مثل کیف پول گرفته تا ساک های ورزشی و کوله پشتی، همه این محصولات به شدت کاربردی و مورد نیاز هستند. بنابراین، انتخاب یکی از آن ها به عنوان کادو ولنتاین یک انتخاب هوشمندانه خواهد بود.

14. شب خواب و آباژور

از دیگر کادو های ولنتاین مناسب برای دختر ها می توان به عنوان آباژور و شب خواب اشاره کرد. این محصولات می توانند احساس آرامش را به فرد مورد علاقه شما منتقل کنند. همچنین، امروزه محصولاتی در این دسته موجود هستند که می توانند کل فضای یک اتاق را با تصاویر هیجان انگیز مثل ستاره و کهشان ها روشن کنند. این محصولات یک فضای رویای ایجاد می کنند و انتخاب های جذابی هستند.

15. رزرو تایم برای انجام خدمات زیبایی

یکی از جذاب ترین و متفاوت ترین هدیه هایی که می توانید به یک دختر بدهید، رزور یکی از خدمات زیبایی و مراقبت از سلامتی است. به طور مثال ماساژ، پاکسازی پوست، آبرسانی و رسیدگی به مو ها و خدمات زیبایی ناخن از جمله این خدمات هستند. با رزرو یک تایم و پرداخت هزینه برای دریافت این گونه خدمات می توانید یک کادو ولنتاین مناسب برای دخترها و یک تجربه هیجان انگیز برای همسر خود تدارک ببینید.

5 1 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments