آموزش استفاده از کد تخفیف پارس پک

استفاده از کد تخفیف پارس پک

امروزه کسب و کار های جدید بدون یک سایت معتبر و موفق شانس چندان زیادی برای موفقیت نخواهند داشت. به همین دلیل، بسیار مهم است که برای توسعه وبسایت خود از بهترین خدمات استفاده کنید. پارس پک فروشگاه آنلاینی است که همه خدمات مورد نیاز شما برای آغاز و توسعه یک کسب و کار آنلاین را در اختیارتان قرار می دهد. انواع هاست و دامنه، سرور های ابری، سرور های اختصاصی و خدمات بسیار دیگر در این زمینه را می توانید از پارس پک دریافت کنید. هم اکنون، با استفاده از کد تخفیف پارس پک می توانید محصولات مورد نیاز خود را با قیمت کمتری خریداری کنید.

نحوه دریافت کد تخفیف پارس پک

برای دریافت جدید ترین کد های تخفیف پارس پک باید به سایت کانال تخفیف یا آف چنل مراجعه کنید. در این سایت علاوه بر دسترسی به کد های تخفیف فروشگاه های متنوع، می توانید از کلیه طرح های تخفیف و جشنواره های گوناگون مطلع شوید. همانطور که در تصویر مشخص است، پس از ورود به سایت باید نام فروشگاه مد نظر خود که اینجا پارس پک است را در نوار ابزار جست و جو کنید. حالا کوپن های ارائه شده توسط این مجموعه به شما نشان داده می شود.

کد تخفیف پارس پک

در ادامه، از بین کد های متنوعی که برای شما عزیزان در نظر گرفته شده است، بهترین مورد را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که هر کد برای استفاده تحت شرایط خاصی تعریف شده است. به همین دلیل، باید قبل از انتخاب شرایط استفاده را به صورت کامل مطالعه کنید.

انتخاب کد تخفیف پارس پک

پس از یافتن مناسب ترین روش تخفیف گرفتن تنها کافی است روی آن کلیک کنید. حالا یک کد اختصاصی برای شما به نمایش در می آید. با یکبار کلیک روی کد می توانید آن را در حافظه سیستم خود ذخیره کنید. سپس، از طریق گزینه لینک خرید به سایت پاس پک منتقل می شوید.

دریافت کد تخفیف پارس پک

 

ثبت نام و ثبت سفارش در پارس پک برای خرید با کد تخفیف پارس پک

برای خرید در این سایت ابتدا لازم است که یک حساب کاربری برای خود ایجاد کنید. این کار بسیار ساده است و زمان زیادی هم از شما نخواهد گرفت. تنها کافی است از بخش مشخص شده برای ثبت نام استفاده کنید. پس از ثبت نام و ایجاد حساب کاربری، می توانید در صفحه اصلی ثبت سفارش را آغاز کنید.

خرید سرور مجازی

در این قسمت از شما خواسته می شود که مشخصات خود را وارد کرده و یک رمز عبور تعریف کنید. این رمز را به خاطر بسپارید، زیرا دفعات بعدی برای ورود به این سایت به آن نیاز خواهید داشت.

ثبت نام در پارس پک

 از آنجایی که کد تخفیف انتخابی ما مخصوص خرید سرور مجازی بوده است، صفحه خرید همین محصول به ما نشان داده می شود. پس از انتخاب طرح مورد نظ خود با استفاده از گزینه پیکر بندی و سفارش وارد مراحل بعدی می شویم.

خرید هاست و سرور از پارس پک

در گام بعدی، می توانید جزئیات طرح را تغییر دهید. دقت کنید که این کد برای اشتراک بیشتر از یک ماه تعریف شده و باید این نکته را برای تخفیف گرفتن در نظر داشته باشید.

انتخاب زمان اشتراک

در ادامه، صفحه ای به شکل زیر خواهید دید. در قسمتی که با شماره 1 مشخص شده است باید کد تخفیف ذخیره شده در ابتدای کار را وارد کرده و اعمال کد را انتخاب کنید. سپس، در بخش دوم تأثیر کد را بررسی کنید. باید مبلغ کسر شده در فاکتور شما مشخص باشد. در نهایت، پس از بررسی کلی صورت حساب وارد مرحله پرداخت نهایی شوید.

ثبت سفارش با کد تخفیف پارس پک

در این قسمت با استفاده از یک کارت بانکی عضو شتاب، هزینه خرید خود را می کنید. امیدوارم این مطلب زمینه ساز خریدی ارزان و با کیفیت برای شما عزیزان باشد.

پرداخت
0 0 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments