آموزش گام به گام استفاده از کد تخفیف کارنامه

استفاده از کد تخفیف کارنامه

هر آنچه برای خرید و یا فروش خودرو نیاز دارید در سایت کارنامه در اختیار شما قرار می گیرد. در این سایت علاوه بر خرید و فروش خودرو، می توانید درخواست کارشناسی خودرو، قیمت گذاری، نقد و بررسی اتومبیل ها و بسیاری موارد دیگر را نیز انجام دهید. در نتیجه همکاری سایت کارنامه و مجموعه کانال تخفیف، هم اکنون می توانید با استفاده از کد تخفیف کارنامه تمام خدمات ذکر شده را با هزینه بسیار پایین دریافت کنید.

در این مقاله، گام به گام و به صورت تصویری به شما اموزش می دهیم که چگونه از کد تخفیف کارنامه استفاده کنید. با اعمال کد تخفیف کارنامه، تجربه لذت بخشی از خرید و یا فروش خودرو خواهید داشت.

دریافت کد تخفیف کارنامه

در گام اول، پیش از هر چیز باد کد تخفیف مورد نیاز خود را دریافت کنید. برای این کار باید ابتدا وارد سایت یا اپلیکیشن کانال تخفیف شوید. سپس در کادر بالای سایت کلمه کارنامه را سرچ کنید.

کارنامه

پس از آن صفحه مربوط به سایت کارنامه برای شما باز می شود. در این صفحه می توانید کد های تخفیف ارائه شده توسط این مجمموعه را مشاهده کنید. سپس با توجه به شرایط استفاده از کد تخفیف که در زیر هر کد ذکر شده، و همچنین، خدماتی که نیاز دارید می توانید کد مورد نظر خود را انتخاب کنید.

انتخاب کد تخفیف

پس از انتخاب کد صفحه ای مطابق با شکل زیر را خواهید دید. در این صفحه ابتدا روی کد تخفیف کارنامه که برای شما نمایش داده شده است کلیک کنید. این کد در حافظه سیستم شما ذخیره می شود. سپس با انتخاب گزینه لینک خرید به سایت کارنامه منتقل می شوید. حالا زمان آن فرا رسیده که استفاده از کد تخفیف کارنامه خدمات مورد نیاز خود را با قیمت ویژه دریافت کنید.

دریافت کد تخفیف کارنامه

خدمات سایت کارنامه

در گام بعدی باید خدمات مورد نظر خود را در این سایت مشخص کنید. با توجه به این که در مرحله انتخاب، کد تخفیف کارشناسی را انتخاب کردیم، در سایت کارنامه نیز مستقیما وارد بخش کارشناسی می شویم. البته توجه داشته باشد که این سایت خدمات بسیار متنوعی ارائه می دهد.

به طور کلی با نگاه به آنچه در کادر مشخص شده می توان فهمید که چه خدمات متنوعی در این سایت قابل استفاده است. اما کد های تخفیف کارنامه برای خدمات خاصی در نظر گرفته شده اند. به طور مثال ما از کد تخفیف کارشناسی استفاده می کنیم. اما شما می توانید با توجه به نیاز خود از خدمات دیگر با کد تخفیف مخصوص به آن استفاده کنید.

با ورود به سایت صفحه ای به شکل پایین نمایش داده می شود. در این صفحه ابتدا باید مشخصات خودرو خود را به صورت دقیق وارد کنید. سپس مشخصات فردی، نشانی محلی که برای کارشناسی و بازدید در نظر دارید و تاریخ مناسب را وارد کنید. در نهایت گزینه کد تخفیف را انتخاب کنید.

وارد کردن اطلاعات

در صفحه باز شده، کد تخفیف ذخیره شده را وارد کنید. سپس با انتخاب گزینه ثبت کد وارد مرحله بعدی می شوید.

استفاده از کد تخفیف کارنامه

استفاده از کد تخفیف کارنامه

در گام بعدی، تمام اطلاعاتی که وارد کرده بودید به شما نشان داده می شود. تمام مندرجات را با دقت بررسی کرده و از صحیح بودن آن ها مطمئن شوید. همچنین، دقت کنید که کد تخفیف برای شما اعمال شده باشد و مبلغ مشخص شده از فاکتور شما کسر شده باشد. سپس گزینه تایید و پرداخت را انتخاب کنید.

تایید اطلاعات

در مرحله بعدی، یک کد تایید برای ثبت سفارش برای شما پیامک می شود. این کد را در جای مشخص شده وارد کنید. در پایان، تایید را انتخاب کنید تا وارد مرحله پرداخت شوید.

دریافت کد تایید

در مرحله پرداخت، می توانید با استفاده از یک کارت بانکی عضو شتاب و دارای رمز پویا پرداخت خود را انجام دهید. پس از پرداخت مبلغ مشخص شده کارشناسان کارنامه در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت . در پایان، امیدواریم با استفاده از کد تخفیف کارنامه، تجربه جدید و لذت بخشی از کارشناسی، قیمت گذاری، خرید و فروش خودرو داشته باشید.

پرداخت آنلاین
0 0 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments