امسال لباس چی مده؟ 10 استایل ترند نوروز 1403 برای خانم ها و آقایان

ایده هایی برای استایل ترند نوروز 1403

فصل زیبای بهار و آغاز سال نو در ایران بهانه ای است برای نو شدن و تدارک دیدن استایل های جدید و به روز. همانطور که طبیعت در شروع بهار تغییر می کند، انسان ها نیز دوست دارید این تغییر را با خرید لباس ها و اکسسوری های جدید در ظاهر خود ایجاد کنند. کسانی که علاقه مند به دنیای مد و فشن هستند، طبیعتاً دوست دارند با اطلاع از آخرید ترند های روز دنیا، استایلی به روز و منحصر به فرد داشته باشند. در این مقاله چند ایده برای داشتن یک استایل ترند نوروز 1403 در اختیار شما قرار خواهیم داد. تلاش کردیم این ایده ها کاربردی، همه جانبه و جذاب باشند. امیدواریم مطالعه این مطلب به خوشتیپ تر شدن شما کمک کند. برای کسب ایده های بیشتر درباره استایل کردن رنگ سال، مطالعه مقاله رنگ سال 1403 را به شما پیشنهاد می کنیم.

جذاب ترین استایل های ترند نوروز 1403 برای خانم ها

شاید بتوان سال های اخیر را از لحاظ مد و فشن سال هایی دانست که بیشتر به راحتی و طبیعی بودن توجه می شود. چه در زمینه استایل و لباس و چه در مورد آرایش، اخیراً تلاش می شود راحتی و سادگی اولین ملاک برای ایده های جدید باشد. به همین دلیل است که لباس های چسبان، پر زرق و برق و شلوغ کمتر در استایل های ترند دیده می شوند. این موضوع در استایل های زنانه بیشتر به چشم می خورد. در ادامه، 5 آیتم ترند برای داشتن یک استایل شیک زنانه در نوروز را با هم بررسی خواهیم کرد.

برای مطالعه بیشتر: ایده های ترند ناخن 1403

کت های کوتاه و کار شده

برای متوجه شدن میزان محبوبیت و مد شدن کت های زنانه کوتاه و ترنچ کت ها تنها کافی است گشتی در بازار و آنلاین شاپ ها بزنید. کت ها می توانند در مراسمات، مهمانی ها و حتی استایل های کژوال و خیابانی به کمک شما بیایند. البته همه چیز به انتخاب پارچه و نوع کت شما بستگی دارد. مثلاً امروزه کت هایی با پارچه های ژاکارد یا کت هایی که در دیزاین آن ها از پارچه های سوزن دوزی استفاده می شود، به عنوان انتخاب های جذابی برای مهمانی و مراسمات مختلف در نظر گرفته می شوند.در حالی که کت و شلوار های ساده تر و مخصوصاً ترنچ کت ها که از استایل های ترند نوروز 1403 هستد، می توانند انتخاب های مناسبی برای استایل های کژوال و روزمره باشند. کد تخفیف دیجی استایل این امکان را به شما می دهد که این مدل ها را با قیمت مناسب خریده و به روز باشید.

کت های کوتاه زنانه از استایل های ترند نوروز 1403

استایل های هنری

یکی از ترند های جذاب سال جدید در زمینه پوشاک و استایل، به انتخاب لباس به سبک هنری بر می گردد. محدودیت نداشتن در انتخاب طرح و رنگ از مهم ترین و اولین ویژگی هایی است که در یک تیپ هنری به چشم می خورد. استفاده از ترکیب رنگ های خلاقانه، به کار گیری طرح های سنتی مثل گل دوزی، سنگ دوزی، منجق، مکرومه و … نیز از ویژگی های جذاب این سبک محسوب می شود. همچنین، نقاشی رو پارچه و استفاده از اکسسوری های متنوع و جذاب می تواند استایل شما را به سبک هنری نزدیک تر کند. در یک استایل هنری زنانه، دامن ها، کلاه، دستکش، شال گردن و عینک می توانند بر زیبایی تیپ شما بیافزایند.

شلوار های گشاد و آزاد

شلوار های اسکینی و جذب امروزه تقریباً جایگاه خود را در دنیای مد و فشن از دست داده اند. برای استایل ترند نوروز 1403 بهتر است شلوار های گشاد تر و راحت تر را انتخاب کنید. انواع مدل های مام استایل، بوت کات، بگ، نیم بگ، استریت و واید می توانند انتخاب های جایگزینی برای شلوار های چسبان باشند. این مدل ها علاوه بر این که باعث می شوند راحت تر باشید، استایل شما را نیز امروزی تر و البته جذاب تر نشان خواهند داد.

مدل های ذکر شده در انواع شلوار های پارچه ای، جین، کتان و.. موجود هستند. بر اساس سبک استایل خود می توانید انتخاب کنید که چه جنس پارچه ای برای شما مناسب تر است. مثلاً اگر مانتو های کتی رسمی انتخاب شما هستند، بهتر است آن ها را با شلوار های پارچه ای ست کنید. برای تیپ های کژوال و اسپرت هم جین همیشه انتخاب خوبی است.

شلوار های متنوع آزاد و راحت

سارافون

از آیتم های دیگری که در سال جدید ترند هستند می توان به سارافون ها اشاره کرد. این لباس های در ترکیب با کت های کوتاه، دامن و پیراهن های رنگی و جذاب می توانند استایل بی نظیری برای مهمانی های شما ایجاد کنند. سارافون ها در طرح های و مدل های بسیار متنوعی موجو هستند. به همین دلیل، با هر سلیقه و برای هر کاربردی می توانید این لباس های زیبا را به عنوان گزینه هایی برای استایل نوروزی خود در نظر داشته باشید.

ست شومیز با دامن یا شلوار

شومیز ها یکی از جذاب ترین و البته کم دردسر ترین آیتم ها برای استایل شیک زنانه هستند. شومیز های متنوع را می توانید با انواع مختلف شلوار ها و دامن ها ست کنید. به همین دلیل داشتن یک شومیز با رنگ خنثی می توانید به شما برای ترکیب و ساخت استایل های متنوع کمک کند. شومیز های بسیار متنوع هستند و انتخاب مدل، طرح، جنس و رنگ آن ها به سلیقه و سبک پوشش شما برمی گردد. البته اگر میخواهید شومیز شما به همه چیز بیاید، بدون تردید انتخاب یک شومیز سفید نخی ساده بهترین گزینه است. در واقع، یک شومیز سفید یکی از آیتم های ضروری کمد لباس خانم ها محسوب می شود.

ست های شومیز و سارافون برای استایل ترند نوروز 1403

چند ایده استایل ترند نوروز 1403 برای آقایان

اگر گشت کوتاهی در سایت های مختلف بزنید و درباره استایل های ترند نوروز جست و جو کنید، متوجه می شوید که اکثر مطالب روی استایل های زنانه تأکید دارند. این در حالی است که بر خلاف سال های گذشته، امروزه مد، استایل و جذابیت ظاهری برای مردان هم بسیار اهمیت دارد. در این مقاله همانطور که چند ایده برای استایل های شیک زنانه در اختیار شما قرار دادیم، چند آیتم ترند و جذاب هم در استایل آقایان به شما معرفی خواهیم کرد.

کت های تک بهاره

کت ها هموراه یکی از آیتم های ضروری برای داشتن یک استایل مردانه شیک بوده اند. در فصل بهار با توجه به معتدل بودن هوا باید از کت هایی استفاده کنید که ضخیم نباشند و با پوشیدن آن ها احساس گرما نکنید. مثلاً کت های بهاره با جنس لنین یا کتان کاغذی انتخاب های خوبی هستند. توجه داشته باشید که برای یک استایل ترند در نوروز 1403 تمرکز بیشتر روی ست کردن کت های تک با شلوار های اسپرت مثل جین خواهد بود نه کت و شلوار های رسمی. استایل با کت تک و تی شرت هم می تواند ایده بسیار جذابی باشد. لازم به ذکر است که این ترکیب می تواند برای استایل های کژوال و نیمه رسمی مورد استفاده قرار گیرد.

استایل های ترند نوروز 1403 برای آقایان

استایل های مونوکروم

ست کردن لباس ها به سبک مونوکروم یکی از ترند های جذاب دنیای مد در سال 2024 محسوب می شود. استایل مونوکروم به معنی استفاده از یک رنگ خاص برای تمام لباس ها است. مثلاً یکی از پر طرفدار ترین رنگ ها برای چنین استایلی مشکی است. اگر شلوار، پیراهن یا تی شرت، کفش و کت( در صورت نیاز) خود را به صورت یکسان از رنگ مشکی یا هر رنگی دیگری انتخاب کنید شما یک استایل مونو کروم خواهد داشت.

برای چنین استایلی دو نکته را باید مد نظر داشته باشید. اول این که از رنگ های جیغ استفاده نکنید؛ چراکه باعث می شود استایل شما زننده باشد و دلنشینی خود را از دست بدهد. مورد دوم استفاده از اکسسوری هایی با رنگ های متضاد است. این اکسسوری ها می تواند جلوه بی نظیری به استایل شما ببخشد و باعث می شود لباس های شما بیشتر به چشم بیاید. بانی مد می تواند فروشگاه مناسبی برای خرید لباس های ترند 1403 برای داشتن استایلی شیک باشد. البته فراموش نکنید که کد تخفیف بانی مد را برای کاهش هزینه های خود به کار ببرید.

ست های جذاب با پیراهن یا کت جین

پیراهن ها و کت های جین یک انتخاب عالی برای یک استایل شیک و امروزی هستند. علاوه بر این، آیتم های جین بخشی از استایل های ترند نوروز 1403 را تشکیل می دهند. پارچه های جین برای فصل بهار بسیار مناسب هستند و ترکیب آن ها با شلوار های جین و کتان بی نظیر خواهد بود. از نظر ترکیب رنگ، بهترین گزینه ها برای ست کردن با جین رنگ های سفید و کرم هستند. در ضمن، اگر رنگ جین شما آبی آسمانی باشد به خوبی می توانید آن را با رنگ سال یعنی هلویی ترکیب کنید.

آیتم های جین در استایل مردانه

شلوار های مام و بگ

همانطور که در بخش ابتدایی نیز اشاره کردیم، شلوار های راحت تر و گشاد تر امروزه ترند هستند. این موضوع در مورد استایل های زنانه و مردانه صادق است. شلوار های جین و یا کتان مام استایل، بگ و نیم بگ انتخاب های جذابی هستند که می توانند یک استایل اسپورت، شیک و در عین حال راحت را برای شما به ارمغان بیاورند. در ضمن شلوار های زاپ دار را هم می توان به عنوان یکی از ترند های پوشاک در سال جدید معرفی کرد.

پیراهن های کژوال

پیراهن های کژوال، پیراهن هایی هستند که می توانند بخشی از استایل روزمره شما باشند. این پیراهن ها در طرح های متنوع وجود دارند و نکته مهمی که در مورد آن ها وجود دارد این است که از پیراهن های رسمی بسیار آزاد تر و راحت تر هستند. این لباس ها در ترکیب با شلوار های مام و حتی شلوارک ها یکی از استایل های ترند نوروز 1403 را به وجود می آورند.

2 4 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments