بقیه چی می خرند؟  10 کادو پرفروش روز پدر

بهترین هدیه های روز پدر

هدیه خریدن هم از نظر علمی و هم از دید تجربی یکی از بهترین روش ها برای ابراز احساسات مختلف است. گاهی شما هدیه را برای تشکر تهیه می کنید و گاهی برای ابراز عشق و گاهی حتی در لحظه خداحافظی به عنوان یادگاری. در هر صورت، چیزی که اهمیت دارد این است که فرد مقابل هرگاه به هدیه شما نگاه می کند، احساس آن لحظه دوباره در خاطرش زنده خواهد شد. چند روز دیگر روز پدر است، این می تواند یک فرصت مناسب باشد تا به مرد های زندگی خود بگوییم چقدر از وجود آن ها خوشحالیم و دوستشان داریم. در این مقاله به معرفی 10 کادو پرفروش روز پدر می پردازیم. در نظر داشته باشید که می توانید همه کادوهای پرفروش و جذاب را با تخفیف روز پدر به قیمت ارزان تر خریداری کنید.

با استفاده از این ایده ها از شر کادو های تکراری خلاص می شوید. برای خرید این محصولات به صورت آنلاین می توانید به دیجی کالا مراجعه کنید. فراموش نکنید که کد تخفیف دیجی کالا و همچنین، خرید در طرح های تخفیفی و مناسبتی می تواند تجربه ای جذاب و البته مقرون به صرفه برای شما باشد.

مهم ترین نکات در انتخاب هدیه روز مرد و روز پدر

کادو پرفروش روز پدر

برای خریدن هدیه فکر کنید، وقت بگذارید و تلاش کنید بهترین انتخاب را داشته باشید. البته که بهترین کادو لزوماً به معنی خرید یک محصول گران قیمت و برند نیست. منظور ما این است که هوشمندانه انتخاب کنید. قبل از اقدام برای خرید هدیه باید چند نکته را در نظر داشته باشید. اولین و مهم ترین فاکتور برای انتخاب، شناختی است که شما از پدر یا همسر خود دارید. سبک لباس پوشیدن، سرگرمی های مورد علاقه، رنج سنی، شغل و موارد مشابه باید حتماً مورد توجه قرار بگیرند.

نکته مهم بعدی، بودجه است. پول همواره یک عامل تعیین کننده خواهد بود. پس پیش از این که هدیه انتخاب کنید باید بدانید که تا چه میزان هزینه برای شما مناسب است. در ادامه، تلاش کردیم در معرفی کادو پرفروش روز پدر، محصولاتی با قیمت های متنوع و مناسب برای سلایق مختلف را در نظر بگیریم. همچنین، اگر به راهنمایی بیشتری نیاز داشتید، مقاله 20 هدیه مناسب روز مرد می تواند برای شما مفید باشد.

1. کت و شلوار

کت و شلوار

بدون تردید جذاب ترین استایل برای آقایان پوشیدن یک کت و شلوار مناسب و با کیفیت است. بنابراین، کت و شلوار می تواند یک انتخاب عالی برای کادو روز پدر باشد. این لباس را می توان هم در مراسم های رسمی و هم در مجالس استفاده کرد و یک هدیه کاربردی خواهد بود. توجه داشته باشید که در خرید کت و شلوار تناسب و اندازه بسیار مهم تر از لباس های اسپورت است. به همین دلیل حواستان باشد که حتماً سایز مناسب تهیه کنید. از آنجایی که روز پدر امسال 5 بهمن است و فاصله زیادی با عید نوروز ندارد، یک لباس شیک می تواند انتخابی باشد که پدرتان را از دردسر خرید عید هم راحت می کند.

2. تجهیزات ورزشی

هرید لوازم ورزشی

همان ابتدا به شما گفتیم که انتخاب هدیه مشروط به شناخت علایق و مهارت های فرد است. اگر پدر شما ورزش خاصی را انجام می دهد می توانید برای او تجهیزات مورد نیازش را به عنوان کادو روز پدر تهیه کنید. به طور مثال، تجهیزات کوهنوردی، لوازم کمپینگ، لباس های ورزشی متناسب با هر رشته، راکت تنیس و بدمینتون، کفش ورزشی و حتی شیکر می توانند گزینه های بسیار جذابی برای خرید باشند.

 همچنین، رزرو سالن بیلیارد، بولینگ، زمین فوتبال، والیبال و یا هر ورزشی که پدر یا همسرتان به آن علاقه مند است، می تواند یک ایده منحصر به فرد باشد. علاوه براین، تجهیزات مناسب ورزش در خانه را هم می توانید برای افرادی که ورزش خاصی را دنبال نمی کنن خریداری کنید. این تجهیزات به افراد کمک می کنند تا بدون نیاز به خارج شدن از خانه و صرف هزینه های باشگاهی و .. در مسیر سلامت و تناسب اندام گام بردارند. به طور کل، این محصولات را هم می توان در گروه کادو های پرفروش روز پدر قرار داد.

3. عینک آفتابی

عینک آفتابی یک کاود پرفروش روز پدر

زمانی که صحبت از خرید هدیه می شود، عینک های آفتابی همواره یکی از گزینه ها هستند. این محصولات اگرچه یک کادو تکراری برای روز پدر هستند؛ اما در هر حال بسیار کاربردی و مناسب خواهند بود. این محصولات در برند ها و طرح های بسیار متنوعی وجود دارند و طبیعتاً با قیمت های متفاوتی هم در دسترس قرار می گیرند. به همین خاطر است که با هر مقدار بودجه ای که دارید می توانید به خرید یک عینک آفتابی فکر کنید. البته، فراموش نکنید که چشم ها عضو های به شدت حساسی هستند و انتظار ما از عینک آفتابی محافظت از آن هاست. پس حواستان به کیفیت محصولی که می خرید باشد.

4. ست های خودکار و روان نویس

ست روان نویس

یکی از هدیه های جذابی که کمتر کسی ممکن است به آن فکر کند، ست های خودکار و روان نویس است. در حالی که این محصولات را می توان در رده هدیه های شیک و درجه یک محسوب کرد. البته، این روان نویس ها معمولاً قیمتی هستند و برای نوشتن مداوم و طولانی کاربرد ندارند بلکه بیشتر برای امضا کردن استفاده می شوند. در قرار های کاری همین جزئیات کوچک می توانند دید فرد را به طرف مقابل بسیار تغییر دهند. این محصولات در تنوع بالایی تولید می شوند و بسته به انتخاب شما می توانند یک هدیه متوسط و یا یک خرید لوکس باشند.

5. ماشین اصلاح و مو زن گوش و بینی

ماشین اصلاح یک کادو پرفروش روز پدر

در ادامه، به محصولاتی می رسیم که داشتن آن ها برای هر مردی از واجبات است. این جا دیگر بحث سلیقه چندان مطرح نیست و چیزی که مهم است بهداشت شخصی و سلامتی است. ماشین های اصلاح برای مرتب کردن ریش و سبیل و حتی گاهی مو ها بسیار پرکاربرد و مهم هستند. استفاده مداوم از این محصول آن را به یک کادو پرفروش روز پدر تبدیل کرده است.

موزر های گوش و بینی هم بر خلاف تصور عموم بسیار کاربردی هستند. تأثیری که این محصولات می تواند در زیبایی و جذابیت یک مرد داشته باشد، قابل انکار نیست. این کالا ها نیز در انواع مختلف و توسط برند های متفاوتی تولید می شوند. از آنجایی که معمولاً انتظار داریم برای مدت طولانی بتوانیم از آن ها استفاده کنیم، باید به اصالت کالا و کیفیت آن در هنگام خرید توجه داشته باشیم. به منظور خرید این محصولات با قیمت مناسب می توانید از کد تخفیف الانزا استفاده کرده و خرید خود را از این مجموعه انجام دهید.

6. فندک های کلکسیونی

فندک

مصرف مواد مخدر در هر کل و به هر میزان به طور قطع برای سلامتی مضر است. از طرفی، سلامتی و شادابی هر فرد مهم ترین خواسته اطرافیان و عزیران او محسوب می شود. به همین دلیل است که ما خرید هرگونه محصول مرتبط با این حوزه را نفی می کنیم. البته، فندک های کلکسیونی را به این خاطر در این لیست قرار دادیم که جنبه یادگاری و تزئینی دارند. به طور کلی فندک های کلکسیونی مخصوصاً با حکاکی سفارشی می توانند انتخاب های جذابی برای کادو روز پدر باشند.

7. گجت ها و محصولات دیجیتالی

گجت ها و محصولات دیجیتالی

یکی از پرفروش ترین و البته محبوب ترین کادو های روز پدر، لوازم دیجیتالی هستند. انواع لپ تاپ، تبلت، گوشی موبایل، ساعت های گوشمند و گجت های جدید و کاربردی را می توانید به عنوان یک هدیه لاکچری برای پدر یا همسر خود تهیه کنید. البته، لوازم جانبی مثل هدفون ها، پاوربانک، هارد اکسترنال، فلش و .. هم در این دسته جای می گیرند. اگر به این گونه هدایا علاقه دارید، بررسی بهترین تکنولوژی ها و گجت ها برای کادو روز پدر می تواند به شما دید بهتری برای انتخاب بدهد. همچنین، به یاد داشته باشید که استفاده از کد تخیف تکنولایف می تواند برای تجربه خرید ارازن تر این محصولات از فروشگاه تکنولایف به شما کمک کند.

8. فلاکس و ماگ

اکثر آقایان ساعات زیادی را خارج از خانه سپری می کنند. خرید یک فلاکس می تواند به آن ها برای همراه داشتن نوشیدنی های سرد و گرم مورد نیاز کمک کند. همچنین، ماگ ها با طراحی های بسیار متنوع و جذاب امروزه به یکی از محصولات ترند در بازار تبدیل شده اند و می توانند انتخاب جالبی باشند. در خرید این نوع محصولات هم مهم ترین چیز نیاز و سلیقه طرف مقابل شما خواهد بود.

9. محصولات طبی و ارگونومی

بهترین هدیه هایی که می توانید برای همسر یا پدر خود تهیه کنید، ابزاری است که به سلامت آن ها کمک می کند. محصولات ارگونومیک ابزاری هستند که در طراحی آن ها قواعدی برای حفظ سلامت افراد در نظر گرفته شده است. این محصولات برای افرادی که در شغل خود مدت ها پشت سیستم هستند بهترین انتخاب است. چراکه با اصلاح فرم نشتن و قرار گیری اعضای مختلف بدن به سلامت اسکلت و ستون فقرات آن ها کمک می کند. انواع زیر مانیتوری، استند صفحه کلید، پد های موس، پشتی های طبی و … را می توان در این گروه قرار داد.

به علاوه، محصولات طبی نیز می توانند برای سلامت افراد مفید باشند. مخصوصاً اگر فرد مسن باشد یا با با درد های عضلانی و اسکلتی مواجه باشد. یکی از بهترین گزینه ها در این دسته از محصولات کفش های طبی هستند. با این کفش ها فرد می تواند راحت تر راه برود، کم تر خسته شود و نهایتاً با تحرک بیشتر به تقویت سلامت خود کمک کند.

10. هدیه های دست ساز

در پایان به یک پیشنهاد جذاب و مقرون به صرفه می رسیم. از مهارت های خود برای هدیه دادن استفاده کنید. مثلاً اگر نقاشی بلدید یک پرتره جذاب می تواند گزینه بسیار خوبی باشد. در کل هر چیزی که با دست ها و هنر شما تولید شود، ارزش بسیاری دارد. شما می توانید برای پدر خود یک موسیقی اجرا کنید. از او یک عکس خوب بگیرید. محصولات چوبی و دکوری بسازید، یک لباس بدوزید و یا هرکار دیگری که در انجام آن تخصص و مهارت دارید را یک بار به طور ویژه برای پدر یا همسر خود انجام بدهید. البته، سایت و فروشگاه های مختلفی هستند که این کار را برای شما انجام می‌دهند. شما می توانید به آن ها کادوی اختصاصی سفارش داده یا از باکس‌ های هدیه آن ها خریداری کنید.

5 1 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments