بهترین گوشی هایی که با کمتر از 20 میلیون می توانید بخرید

بهترین گوشی زیر 20 میلیون

درست است که در شرایط کنونی، قیمت گوشی ها به طور غیر قابل باوری افزایش یافته اند. با این حال، باز هم با یک بررسی دقیق، می توان لیستی از بهترین گوشی زیر 20 میلیون تهیه کرد. در این مقاله قصد داریم بهترین ها را از میان برندهای مختلف معرفی کنیم. با شناخت این مدل از گوشی ها، می توانید براساس نیازتان و مشخصات موبایل ها، در نهایت بهترین انتخاب را داشته باشید. در این مطلب گوشی های مختلف را از نظر مشخصات نرم افزاری و سخت افزاری با یکدیگر مقایسه کرده ایم.

بهترین گوشی سامسونگ تا 20 میلیون

در این بخش از مقاله بهترین گوشی های زیر 20 میلیون از برند سامسونگ را معرفی می کنیم. با توجه به بررسی ها و نظرات کاربران، می توان با اطمینان گفت که این گوشی ها کارایی بسیار خوبی خواهند داشت. لازم به ذکر است که این گوشی ها را می توانید با کد تخفیف تکنولایف از این فروشگاه ارزان تر بخرید.

گلکسی S21 FE

این گوشی در سال 2022 به بازار عرضه شد. طراحی ساده و زیبایی دارد. از نظر طراحی می توان آن را شبیه به پرچمداران سال گذشته دانست. طراحی ارگونومیک و راحت این موبایل راحتی کاربر هنگام کار استفاده طولانی مدت را فراهم می کند. گلکسی S21 FE دارای رتبه IP68 و نشان دهنده این است که گوشی کاملاْ ضد آب است. سامسونگ از یک نمایشگر 6.4 اینچی Dynamic AMOLED 2X در ین مدل استفاده کرده که کیفیت بسیار بالایی داشته و رنگ ها را به طور دقیق نمایش داده و دارای وضوح بالایی است. با ارائه نرخ تازه سازی 120 هرتزی، سرعت عملکرد گوشی افزایش یافته و از پخش ویدئو تا بازی های موبایل را پوشش می دهد.

شرکت سامسونگ تراشه Exynos 2100 را در این مدل نصب کرده که دارای قدرت محاسباتی بسیار خوبی است. با وجود این تراشه، هر دستوری آسان و بدون مشکل، پردازش می شود. بدون آن که گوشی هنگ کند یا بیش از حد گرم شود، می توانید سنگین ترین بازی ها و برنامه ها را بر روی آن نصب کنید. در کل اگر به دنبال بهترین گوشی زیر 20 میلیون هستید که بازی ها را بدون مشکل اجرا کند، گلکسی S21 FE یکی از کاربردی ترین گزینه های پیش رویتان است.

گلکسی S21 FE

گلکسی A72

گوشی بعدی از برند سامسونگ که از بهترین گوشی های زیر 20 میلیون به شمار می آید، گلکسی A72 نام دارد. این مدل تقریباً با گلکسی A73 طراحی مشابهی دارد. طراحی آن ارگونومیک بوده و همین باعث می شود که استفاده طولانی مدت از آن امکان پذیر بوده و به راحتی در دست قرار بگیرد. ساعت ها هم که دستتان باشد، دستتان احساس خستگی نخواهد کرد. استاندارد گوشی IP67 است و این نشان دهنده مقاومت گوشی در برابر نفوذ گرد و غبار و آب است.

صفحه نمایش این گوشی از سامسونگ 6.7 اینچی Super AMOLED است. نرخ تازه سازی آن 90 هرتزی بوده و همه چیز از جابه جایی بین صفحات تا بازی، به راحتی اجرا می شود. دقت رنگ نمایشگر بسیار خوب است و از این جهت تمامی رنگ ها با دقت بالایی نمایش داده می شوند. روشنایی گوشی بالا بوده و به همیت علت استفاده از آن زیر نور خورشید، اذیت کننده نخواهد بود. وضوح بالای گوشی نیز سبب می شود که بتوانید جزئیات زیادی از کلیپ ها، تصاویر و بازی ها را شاهد باشید.

گلکسی A72

بهترین گوشی برای عکاسی تا 20 میلیون

بیش تر گوشی ها تا 20 میلیون تومان دوربین های خوبی دارند که می توانید با آن ها عکس های باکیفیتی را ثبت کنید. در این بخش از میان مدل هایی که در بازار به فروش می رسند، دو تا از بهترین آن ها را معرفی می کنیم که با توجه به نقدها و نظرات افراد، می توان گفت که از بهترین گوشی های میان رده برای عکاسی هستند.

هواوی P50

هواوی P50 نیز در لیست بهترین گوشی زیر 20 میلیون از نظر دوربین قرار می گیرد. در نگاه اول بسیاری آن را مشابه p50 pro می دانند؛ اما در کل دارای تفاوت هایی با یکدیگر هستند. ظاهر گوشی بسیار مستحکم و شیک است و به هنگام استفاده اصلاً در دستتان احساس سنگینی نخواهید کرد. گوشی دارای گواهینامه IP68 است که نشان می دهد گوشی ضد آب است.

صفحه نمایش هواوی در این مدل 6.5 اینچی OLED است. صفحه نمایش دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و قادر است که از یک میلیارد رنگ پشتیبانی کند. هر چیزی که با دوربین گوشی مشاهده کنید طبیعی و زنده خواهند بود. نرخ رفرش گوشی برابر با 90 هرتز است. جابه جایی بین صفحات تا انجام بازی ها و برنامه با سرعت بسیار خوبی انجام می شود. در ساخت این گوشی، بر روی سیستم عکاسی و فیلم برداری آن به طور اختصاصی کار شده است. سیستم دوربین هواوی پی 50 نسبت به بسیاری از گوشی های بازار دارای برتری خاصی است. می توان کیفیت فیلم و عکس ها آن را در بین تمام گوشی ها در رتبه دوم قرار داد. دوربین سلفی آن نیز عکس ها را با وضوح بالا و جزئیات دقیقی ثبت می کند. دوربین اصلی 50 مگاپیکسل، دوربین اولتراواید 13 مگاپیکسل، دوربین تله فوتو 12 مگاپیکسل و دوربین سلفی آن 13 مگاپبکسلی است. از دیگر مشخصات آن می توان به رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی اشاره کرد.

هواوی P50

گلکسی A73 5G

گلکسی A73 5G یکی از گوشی های میان رده ای است که ویژگی های کاربردی و جذابی را در خود جای داده است. در ادامه با مشخصات این محصول محبوب و پرفروش کره ای آشنا حواهید شد. از مشصات این محصول پرفروش می توان به صفحه نمایش Super AMOLED با نرخ نوسازی 120 هرتزی با روشنایی 80 نیت، محافظ گوریلا گلس 5، تراشه 6 نانومتری اسنپدراگون 778G 5G کوالکام، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و رم 6 یا 8 گیگابایتی اشاره کرد.

دوربین اصلی گوشی 108 مگاپیکسلی با لنز زاویه باز، دو دوربین 5 مگاپیکسلی برای درک عمق و عکاسی ماکرو و یک دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض است. رزولوشن دوربین سلفی 32 مگاپیکسل است و دارای قابلیت ضبط ویدئوهای 4K است. درست مثل این که یک دوربین اصلی در دست داشته باشید. با توجه به تمام ویژگی هایی که شرح دادیم. واضح است که گلکسی A73 5G نیز باید در لیست بهترین گوشی زیر 20 میلیون قرار گیرد. برای در دست داشتن گزینه های بیش تر، می توانید مقاله بهترین گوشی عکاسی قیمت مناسب را مطالعه کنید.

گلکسی A73 5G
0 0 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments