بهترین گوشی مناسب عکاسی قیمت مناسب 1402

اگر به دنبال خرید بهترین گوشی مناسب عکاسی در سال 1402 هستید، در صفحه درستی قرار گرفته اید. برای آن که بتوانید بهترین گوشی ها برای عکاسی را تشخیص دهید، لازم است فاکتورهای مختلفی را مد نظر داشته باشید. در این صورت تصمیم گیری برایتان بسیار راحت تر خواهد بود. در ماژول دوربین این گوشی ها، از چندین لنز با کاربردهای متفاوتی استفاده شده است تا کاربران بتوانند عکاسی فوق العاده ای را تجربه کنند. قصد داریم در این مقاله، به معرفی گوشی هایی بپردازیم که کیفیت و کارایی دوربین آن ها، یک سر و گردن از بقیه بالاتر است. اکنون اگر برای داشتن یک گوشی با دوربینی فوق العاده برای عکاسی مصمم هستید، بهترین گزینه های روی میز در 1402 را معرفی خواهیم نمود.

معرفی بهترین گوشی ها برای عکاسی در سال 1402

بسیاری از ما دوست داریم از لحظات خوب و خاطره انگیز خود عکس بگیریم. تقریباً همه از موبایل برای عکس گرفتن استفاده می کنند. شبکه های اجتماعی هم در افزایش علاقه و تمایل افراد به در این زمینه نقش به سزایی داشته اند. به همین دلیل، هم دوبین گوشی و قابلیت آن در گرفتن عکس های باکیفیت به یکی از مهم ترین معیار های افراد برای خرید موبایل تبدیل شده اند.

حتی بارز ترین نقطه قوت تولیدات اپل هم همین کیفیت بالای عکس و ویدئو آن ها است. مدل هایی که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم، همگی دارای باکیفیت ترین دوربین ها هستند. مشخصات هر یک از آن ها را به طور کامل شرح خواهیم داد. علاوه بر این رنج قیمت آن ها بسیار گسترده است و هر کس می تواند تناسب با بودجه خود از میان آن ها انتخاب کند. موارد زیر را بررسی کرده و در نهایت بسته به نیاز و توان اقتصادی تان، بهترین مورد را انتخاب کنید. فراموش نکنید که اگر قصد خرید گوشی برای تولید محتوا را دارید، می توانید مقاله معرفی بهترین گوشی ها برای بلاگر ها را نیز مطالعه کنید.

Samsung Galaxy S21 Ultra

گوشی های سری S سامسونگ چندین سال است که به عنوان پرطرفدارترین گوشی های این برند، شناخته شده اند. بسیاری از کاربران ترجیح می دهند، برای استفاده از امکانات بی نظیر آن ها، هزینه را صرف خرید این مدل از گوشی های سامسونگ کنند. در این بخش به معرفی بهترین گوشی عکاسی میان رده می پردازیم.

وجود دوربین 180 مگاپیکسلی در این موبایل، منجر به این شد که کاربران بتوانند تصاویری با وضوح بالا را ثبت کنند. دو لنز تله فوتو و پریسکوپ نیز، این قابلیت را به وجود آورند که در حالت زوم، بتوان تصاویر باکیفیتی را ثبت کرد. در S21 Ultra، شاهد قابلیت جدید Zoom Lock نیز هستیم. این قابلیت باعث شد که در نهایت کاربران، تصاویری با وضوح بالا و کمترین لرزش را در اختیار داشته باشند. در کل باید بگوییم که دوربین این گوشی می تواند تجربه فوق العاده ای را برایتان به ارمغان آورد. البته، با وجود محصولات دیگر از این سری، پیشنهاد می کنیم اگر در پراخت هزینه مشکلی ندارید، به سراغ گزینه های بعدی بروید.

بهترین گوشی سامسونگ مناسب عکاسی

Samsung Galaxy S22 Ultra بهترین گوشی برای عکاسی حرفه ای

S22 Ultra دارای حافظه داخلی 512 گیگ و 412 گیگابایت رم است. مشخص است که برای ذخیره اطلاعاتتان، فضای نسبتاً زیادی را در اختیار خواهید داشت. ماژول دوربین این محصول از لنز اصلی، لنز فوق عرض و لنز تله فوتو تشکیل شده است. لنز اصلی 180 مگاپیکسلی کمک می کند که بتوانید تصاویر بسیار باکیفیتی را از هر آن چه که دوست دارید، ثبت کنید. همچنین، می توانید به فیلمبرداری باکیفیت 8k و با سرعت 24 فریم بر ثانیه، دسترسی داشته باشید. کیفیت بی نظیر تصاویر این موبایل قطعاً شما را به وجد خواهد آورد.

برای مطالعه بیشتر: بهترین سایت های خرید آنلاین گوشی

گوشی S23 Ultra عکاسی فوق العاده با سامسونگ

پس از ورود S23 Ultra، غوغای زیادی در بازار به پا شد. به عقیده کاربران گلسی اس 23 بهترین گوشی مناسب عکاسی با کیفیت است. در مواردی کیفیت تصاویر این موبایل می توانید با دوربین عکاسی برابری کند. دوربین آن دارای لنز چهار گانه بوده و ویژگی های منحصر به فردی دارد. لنز های این موبایل سامسونگ ، عبارتند از لنز واید ۲۰۰ مگاپیکسلی، لنز اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی، لنز تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسلی و لنز تله‌فوتو پریسکوپی ۱۰ مگاپیکسلی. بنابراین، هم برای عکاسی در فواصل زیاد . هم عکس گرفتن از اجسام نزدیک مناسب است. از دیگر قابلیت های چشمگیر این دوربین، می توان به کاهش نویز عکس ها، انتخاب های گسترده در قسمت ویرایش عکس ها، ثبت عکس های باکیفیت در شرایط نوری مناسب، زوم سه برابر و … اشاره نمود.

آیفون ۱۳ پرو و پرو مکس در لیست بهترین گوشی مناسب عکاسی 2023

اگر انتخابتان گوشی های جدید و مدرن است، آیفون 13 پرو و پرومکس را به شما معرفی می کنیم. این محصولات به عنوان محصولات پرچم دار برند اپل در بازار به فروش می رسند. هر دو نسخه در قسمت دوربین، دارای ویژگی های مشابهی هستند که آن ها به بهترین گوشی عکاسی 2023 تبدیل کرده است. در نتیجه می توان کیفیت تصویربرداری آن ها را در یک سطح دانست. دوربین سه گانه در قاب پشتی این دو گوشی از دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، دوربین تله فوتو 12 مگاپیکسلی و دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی تشکیل شده است. دوربین سلفی آن ها نیز، یک لنز 12 مگاپیکسلی فوق العاده است. برخی از مهم ترین قابلیت های این دوربین ها، عبارت اند از فوکوس خودکار تشخیص فاز، لرزش گیر اپتیکال و… .

آیفون بهترین گوشی مناسب کاسی

دوربین فوق العاده iPhone 14 Pro/Max برای عکاسی 2023

ماژول دوربین iPhone 14 Pro/Max از یک سنسور عریض 48 مگاپیکسلی، سنسور فوق عریض 12 مگاپیکسلی و سنسور تله فوتو 12 مگاپیکسلی، تشکیل شده است. دوربین سلفی آن نیز، شامل یک سنسور عریض 12 مگاپیکسلی است. همچنین در آن از فیلتر رنگ Quad bayer استفاده شده است. این مشخصات، اولین بار است که در گوشی های آیفون به چشم می خورد و هم اکنون در میان برخی از طرفداران آیفون به عنوان بهترین دوربین مناسب عکاسی شناخته شده است. این سنسور، ترکیبی از یک لنز ۲۴ میلی‌متری با گشودگی دهانه دیافراگم f/1.78 است. همچنین، در دوربین گوشی آیفون 14، شاهد لرزش گیرِ سنسور شیفت و پیکسل های کاملاً فوکوس شده نیز هستیم.

Xiaomi Redmi Note 11 Pro مناسب عکاسی در شب

در دوربین گوشی شیائومی ردمی نوت 11 پرو، از ماژول سه گانه استفاده شده است. لنز های این ماژول از یک لنز عریض 108 مگا پیکسلی، لنز فوق عریض 8 مگا پیکسلی و لنز میکرو 2 مگاپیکسلی، تشکیل شده اند. دوربین سلفی نیز، دارای یک لنز عریض 16 مگاپیکسلی است. از قابلیت های این گوشی، می توان به فوکوس آن اشاره نمود که بسیار دقیق است. نور دهی خوب در هر ساعتی از روز، از دیگر ویژگی های این گوشی است. همچنین، حالت شب خودکار نیز به طور پیش فرض، قابل استفاده است. با توجه به این مشخصه، می توان آن را در لیست بهترین گوشی عکاسی در شب، قرار داد.

گوشی شیائومی می ۱۱ اولترا یکی از بهترین گوشی عکاسی 2023

اگر می خواهید امکانات جذاب عکاسی را تجربه کنید، می توانید به سراغ شیائومی می ۱۱ اولترا بروید. این محصول از شیائومی به دلیل مشخصه های که در ادامه می خوانید، در لیست بهترین گوشی مناسب عکاسی است. شیائومی 11 اولترا دارای دوربینی سه گانه است که از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، سنسور تله فوتو ۸ مگاپیکسلی و سنسور اولترا واید ۱۳ مگاپیکسلی تشکیل شده است. از قابلیت های این دوربین، می توان به محدوده داینامیکی بسیار وسیع و زوم اپتیکال 5 برابر، اشاره نمود.

سامسونگ گلکسی Z fold 4 شاهکار عکاسی سامسونگ

از دیگر گوشی های مناسب عکاسی از برند سامسونگ، می توانیم به Z fold 4 اشاره کنیم. این محصول دارای یک دوربین سه گانه است که از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک دوربین 12 و یک دوربین 10 مگاپیکسلی، تشکیل شده است. دوربین های این گوشی نسبت به گذشته ارتقاء یافته اند و هم اکنون در سطح کیفی باکیفیتی قرار گرفته اند. تمام مشخصات مربوط به دوربین از جمله دیافراگم، لنزها و … ایده آل بوده اند و می تواند تجربه یک عکاسی فوق العاده را برای شما عزیزان، به ارمغان آورند.

بهترین گوشی ارزان قیمت برای عکاسی

گوشی آنر ۷۰ مناسب عکاسی با قیمت مناسب

و گزینه آخری که در این جا به معرفی آن می پردازیم، گوشی آنر 70 است. این محصول دارای لنز اصلی 54 مگاپیکسلی بوده و دارای لرزش گیر اپتیکال و یک دیافراگم بسیار گسترده است. پیشنهاد می کنیم در صورتی که به دنبال بهترین گوشی ارزان قیمت برای عکاسی هستید، آنر 70 را انتخاب کنید. این محصول از برند هواوی با قیمتی بسیار مقرون به صرفه به بازار عرضه شده است. می توانید ثبت تصاویری باکیفیت و جذاب را تجربه کنید.

4 1 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments