تکنولایف یا مقداد آی تی؟ بهترین انتخاب برای خرید لوازم دیجیتال

تکنو لایف و مقداد آی تی

به دنبال پیشرفت روز افزون تکنولوژی، خرید لوازم دیجیتالی به یکی از خرید های ضروری برای زندگی مبدل شده است. لوازم دیجیتالی مثل تلفن، کامپیوتر و … کالاهایی نیستند که به دفعات خریداری شوند. یکی از مهم ترین دلایل این امر قیمت نسبتاً بالای آنهاست. بنابراین، خرید کالای با کیفیت از یک منبع معتبر بسیار اهمیت دارد. در این مقاله با مقایسه تکنولایف و مقداد آی تی به عنوان دو فروشگاه معتبر فعال در این حوزه همراه ما باشید.

با گسترش نیاز به لوازم دیجیتال در جامعه، تعداد فروشندگان این قبیل محصولات به شدت افزایش داشته است. وجود فروشگاه های مختلف همواره این سؤال را برای مشتری ایجاد می کند که باید خرید خود را از کجا انجام بدهم. ما در کانال تخفیف تلاش می کنیم با ارائه اطلاعات لازم در مورد هر فروشگاه، شما را برای داشتن بهترین انتخاب و تجربه خریدی متفاوت راهنمایی کنیم. بنابراین، در ادامه با مقایسه خدمات متنوع دو فروشگاه آنلاین تکنولایف و مقداد آی تی، مسیر انتخاب را برای شما هموار تر خواهیم کرد.

آشنایی با تکنولایف

مجموعه تکنو لایف ارائه دهنده برترین محصولات دیجیتال از معتبر ترین برند های بازار می باشد. این فروشگاه تلاش می کند علاوه بر فروش محصول، مرجع خوبی برای اطلاع رسانی به افراد باشد. همان طور که می دانید درباره خرید کالا های دیجیتال اطلاع داشتن از ویژگی های آنها بسیار اهمیت دارد. چرا که آپشن های موجود در یک محصول می تواند مهم ترین دلیل انتخاب یاعدم انتخاب آن باشد. بر همین اساس، در سایت تکنو لایف اطلاعات جامعی درباره هر کالا وجود دارد.

یکی از مهم ترین مزایای این فروشگاه آنلاین را می توان تهیه محصولات از تولید کنندگان یا وارد کنندگان معتبر دانست. زمانی که خریدی با هزینه نسبتاً زیاد انجام می دهید، بدیهی است که انتظار دارید تا مدت ها از خرید مجدد و یا هزینه تعمیرات بی نیاز باشید. تأمین کالا از معتبر ترین منابع می تواند خیال شما را تا حدودی از این بابت راحت کند. به علاوه، کلیه محصولات فروخته شده در این سایت دارای تضمین کیفیت و اصالت هستند.

ضمانت هفت روزه یکی از نکات قابل توجه در خرید از این مجموعه است. بدین صورت که اگر کالای خریداری شده ددارای یکی از نواقص قید شده در سایت باشد، می توانید آن را مرجوع کرده و هزینه پرداختی را به صورت کامل دریافت کنید. همچنین، تنها هزینه ای که به قیمت های درج شده روی سایت اضافه می شود هزینه پیک و ارسال است. دقت کنید که هیچ مبلغی تحت عنوان مالیات در این سایت تعریف نشده است. ضمناً با داشتن کد تخفیف تکنولایف می توانید خریدی ارزان تر را نیز تجربه کنید. از دیگر مزایای خرید از این سایت می توان به پشتیبانی فعال اشاره کرد. از مشاوره پیش از خرید تا خدمات پس از خرید، هر زمان به راهنمایی نیاز داشتید تنها کافی است با تیم پشتیبانی تکنو لایف تماس بگیرید.

معرفی مختصر مقداد آی تی

مقداد آی تی یکی از معتبر ترین فروشگاه های آنلاین در زمینه لوازم دیجیتال است. این مجموعه از سال 1389 فعالیت خود را آغاز نموده است. این سایت مشتریان خود را دوستان خود می داند. به همین دلیل تلاش می کند با تأمین تجهیزات الکترونیکی با کیفیت گامی در جهت رفع نیاز و جلب رضایت آنان بر دارد. یکی از مهم ترین خدمات این مجموعه فراهم آوردن امکان مقایسه است. اگر برای خرید دو محصول مشابه دچار تردید شدید، مقداد آی تی آن ها را در تمام جزئیات و ویژگی ها برای شما مقایسه خواهد کرد. چرا که داشتن اطلاعات صحیح، اساسی ترین نکته در یک خرید موفق است.

مقداد آی تی برای فراهم آوردن شرایط بهتر برای خرید عموم مردم امکان پرداخت اقساطی را ایجاد کرده است. همان طور که می دانید در شرایط نامطلوب اقتصادی کنونی، پرداخت به صورت اقساطی می تواند راه گشا باشد. از دیگر مزایای خرید از این مجموعه می توان به ضمانت اصالت تمامی محصولات اشاره کرد. خرید محصول اورجینال می تواند شما را برای سال ها بی نیاز از خرید هر کالای مشابه دیگری کند. ضمانت 7 روزه بازگشت کالا، ارسال سریع به سراسر کشور، مشاوره رایگان و پشتیبانی مناسب از مهم ترین فاکتور های انتخاب مقداد آی تی محسوب می شوند. همچنین، امکان خرید با کد تخفیف مقداد آی تی و بهره مندی از قیمت ها مناسب تر را هم می توان به خصوصیات خوب این فروشگاه اضافه کرد.

تکنولایف و مقداد آی تی چه محصولاتی را به فروش می رسانند؟

محصولات

در این فروشگاه های آنلاین طیف گسترده ای از محصولات در حال فروش هستند. اولین گروه لوازمی که در این دو سایت ارائه می شوند، تلفن های همراه هستند. برند های شناخته شده اپل، سامسونگ، سیائومی و دیگر برند های گوشی موبایل در این فروشگاه ها موجود هستند. همچنین، انواع تبلت و هرگونه لوازم جانبی که برای موبایل یا تبلت خود نیاز دارید را نیز می توانید از این طریق خریداری کنید.

ساعت های هوشمند از برند های متنوع در هر دو سایت تکنو لایف و مقداد آی تی موجود هستند. البته، اگر قصد خرید ساعت دیجیتال یا عقربه ای دارید باید به سایت تکنولایف مراجعه کنید. هر دو فروشگاه انواع کامپیوتر، لپ تاپ و تجهیزات مرتبط با آن ها را به فروش می رسانند. علاوه بر این، یکی از بخش های جذاب در هر دو سایت را می توان وجود دوربین های عکاسی دانست.

حالا نوبت به بخش هیجان انگیز خرید از تکنو لایف و مقداد آی تی می رسد. کنسول های بازی، میز و صندلی گیمینگ، سیستم های رایانه ای مخصوص گیم و… از جمله مواردی هستند که در این قسمت به چشم می خورند. لازم به ذکر است که برخی از لوازم خانه و آشپز خانه هم در هر دو فروشگاه موجود هستند. اگر بخواهیم درباره محصولات انحصاری صحبت کنیم باید بگوییم که برخی تجهیزات در مقداد آی تی موجود هستند که در فروشگاه تکنو لایف به فروش نمی رسند. لوازم برقی شخصی، تجهیزات مراقبت از سلامتی و ماشین های اداری مثل انواع پرینتر و دستگاه فکس از جمله این موارد هستند.

تکنولایف و مقداد آی تی، انتخاب مناسب کدام است؟

هر دو فروشگاه مقداد آی تی و تکنو لایف از نظر کیفیت خدمات کاملاً قابل تأیید هستند. با توجه به این که خدمات متنوعی که در هر دو مجموعه ارائه می شوند. تمام محصولات در هر دو سایت از برند های معتبر هستند و قیمت های تقریباً یکسان هرگز نمی توان گفت یکی از این دو فروشگاه برتری دارد. برخی نکات برای انتخاب از میان این دو سایت مهم اند. مثلاً برخی کالا هایی که توسط مقداد آی تی به فروش می رسد، در محصولات فروشگاه تکنو لایف به چشم نمی خورند. از طرفی، امکان خرید اقساطی برای کسانی که این نوع خرید را ترجیح می دهند در مقداد آی تی فراهم شده است. اگر پیش از خرید نیاز به بررسی فروشگاه های بیشتری دارید، مطالعه مقایسه تکنولایف و دیجی کالا برای خرید موبایل هم می تواند مفید باشد.

0 0 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments