بهترین بانک برای گرفتن وام آنلاین

معرفی بهترین وام ها

وام ها با عنوان های متفاوتی عرضه می شوند. وام مسکن، وام ازدواج، وام خرید کالا، وام قرض الحسنه و … از جمله آن ها هستند. هر مؤسسه قوانین خاصی برای اعطای وام دارد. برای مثال، ممکن است برای دریافت وام، به خصوص با مبالغ بالا یا سود پایین، لازم باشد مبلغ مشخصی را مدتی به عنوان سپرده در بانک نگه دارید. بسیاری از اوقات هم نیاز به یک یا چند ضامن دارید. وجود این قوانین برای مواردی مانند تضمین بازگرداندن پول به بانک ضروری اند؛ اما راهکاری دیگری هم وجود دارد که بانکها و مؤسسات مالی مدرن تر اتخاذ می کنند که باعث راحت تر شدن فراید دریافت وام می شود. در این مقاله بهترین وام هایی که از منابع مختلف مانند بانک رسالت، ملت، مهر، بلوبانک و … می توانید دریافت کنید را معرفی خواهیم کرد.

چرا باید وام بگیریم؟ دریافت وام چه کمکی به ما خواهد کرد؟

همانطور که می دانید مثبت بودن نرخ تورم در ایران باعث شده قیمت ها هر روز افزایش داشته باشند. به همین خاطر اگر به کالایی نیاز داشته باشید بهتر است خرید خود را هرچه سریع تر انجام دهید. چرا که ممکن است در آینده مجبور باشید هزینه بیشتری پرداخت کنید. مشکلی که وجود دارد این است که شاید در یک زمان کوتاه مقدار پول لازم را نتوانیم تهیه کنیم. در این مواقع، دریافت وام می تواند یک راه مناسب برای حل مشکل باشد. در واقع می توانید خرید خود را به صورت نقدی انجام دهید. سپس، بعد به تدریج مبلغ را به صورت اقساطی به بانک یا مؤسسات مالی پرداخت کنید. به این صورت هم نیاز خود را در زمان کوتاهی بر طرف کرده اید و هم با پرداخت مبالغ سنگین، فشار مالی به خودتان وارد نکرده اید.

خرید لوازم مورد نیاز با بهترین وام ها

بهترین وام هایی که می توان از هر بانک بگیریم چه ویژگی هایی دارند؟

به صورت کلی برای دریافت هر نوع وام قوانین منحصر به فردی وجود دارد. همچنین، دریافت وام از مؤسسات مختلف ممکن است تابع شرایط متفاوتی باشد. با توجه به مبلغ مورد نیاز، قوانین باز پرداخت، شرایط حساب خود و موارد دیگر می توانید تصمیم بگیرید که کدام وام از کدام بانک برای شما انتخاب مناسب تری خواهد بود. به طور کلی، برخی ویژگی های مشترک وجود دارند که می توانند ملاک انتخاب بهترین وام باشند. یکی از مهم ترین فاکتور ها دریافت سود حداقل است. دقت کنید که در برخی موارد سود های خیلی بالا می توانند شما را هنگام بازپرداخت با مشکلات بسیاری مواجه کنند. هرچه سود وام کمتر باشد برای پرداخت کننده بهتر است.

مورد دوم شرایط پرداخت است. در برخی موسات شرایط برای پرداخت وام به قدری سخت و پیچیده است که افراد به ناچار بی خیال دریافت آن می شوند. بهتر است برای دریافت وام با سود کم و تعداد قسط بالا به بانک هایی مراجعه کنید که شرایط سختی برای پرداخت نداشته باشد. به طور مثال، عدم نیاز به ضامن و حتی پرداخت غیر حضوری وام و یا پرداخت وام بدون نیاز به بلوکه شدن مبلغی از حساب تسهیلاتی هستند که برخی بانک ها در اختیار مشتریان خود قرار می دهند.

دریافت وام غیر حضوری از بلو بانک

بلو یک بانک کاملاً دیجیتالی و وابسته به بانک سامان است. بر خلاف بانک های سنتی هیچ شعبه فیزیکی برای بلو بانک وجود ندارد. تمام خدمات این بانک به صورت اینترنتی به مشتریان ارائه می شود. به همین خاطر، در کمترین زمان ممکن می توانید حساب خود را افتتاح کنید و تمام فعالیت های بانکی خود را از راه دور انجام دهید.

بلو بانک طرح ارائه وام به مشتریان خود را به تازگی به خدمات خود افزوده است. چیزی که این وام ها را در زمره بهترین وام های بانکی قرار می دهد، عدم نیاز به ضامن و ضمانت نامه است. همچنین، مراحل ثبت نام وام بدون هیچ مشکلی در 5 دقیقه انجام می شود. وام های بلو بانک با توجه به میانگین 3 ماهه حساب که باید حداقل 3 میلیون باشد و اعتبار حساب به متقاضیان تعلق می گیرد. مبلغ وام های پرداختی در بلو بانک می تواند از 3 تا 10 میلیون برای اشخاص و تا سقف 20 میلیون برای سازمان ها باشد. نرخ سود این وام ها 18 درصد بوده و میزان کارمزد به مدت زمان باز پرداخت بستگی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد می شود مقاله شرایط و نحوه دریافت وام از بلو بانک را مطالعه کنید.

دریافت وام بدون نیاز به ضامن از بانکینو

زمانی که به صورت فوری نیاز به پول نقد دارید، بانکینو می تواند بهترین وام را در اختیار شما قرار دهد. دریافت وام از این بانک به راحتی آب خوردن است و هیچ دردسری ندارد. تنها کافی است در اپلیکیشن بانکینو ثبت نام کنید و در مدت کوتاهی وام خود را دریافت خواهید کرد. پیدا کردن ضامن برای بسیاری از افراد کار ساده ای نیست و بانکینو توانسته این مشکل را برطرف کند.

مبلغ پرداختی توسط این بانک حداکثر 10 میلیون تومان است. میزان وامی که به افراد مختلف تعلق می گیرد توسط امتیاز آن ها مشخص خواهد شد. اساس امتیاز دهی به کاربران مختلف میزان میانگین حساب است که به صورت ماهانه محاسبه می شود. هرچه امتیاز بیشتری داشته باشید مبلغ بیشتری به شما اعطا می شود. از دیگر ویژگی های بسیار خوب این نوع وام می توانیم به نرخ سود تنها 4 درصد در سال اشاره کنیم. اگگر به اطلاعات بیشتری در این باره نیاز دارید به شما پیشنهاد می کنیم که مطالعه مقاله نحوه دریافت وام فوری از بانکینو را به هیچ عنوان از دست ندهید.

مطالعه بیشتر: بلوبانک و بانکینو، مقایسه دو بانک دیجیتالی پیشرو در ایران

وام رسالت غیرحضوری بدون ضامن

اگر به یک وام با مبالغ بالاتر نیاز دارید می توانید از بانک رسالت کمک بگیرید. بانک رسالت در طرح وام قرض الحسنه تا سقف 300 میلیون تومان به شما وام خواهد داد. از مهم ترین مزیت های این وام این است که تنها با 2 درصد کارمزد پرداخت می شود. از دیگر عواملی که این وام را به یکی از بهترین وام ها تبدیل می کند می توان به امکان باز پرداخت طولانی مدت (حداکثر 6 ماه) اشاره کرد.

کلیه مراحل ثبت نام، ارائه مدارک، معرفی ضامن ها، بررسی اعتبار حساب و .. به صورت اینترنتی انجام می شود. بنابراین، نه تنها برای دریافت وام مجبور به پرداخت بهره های سنگین نمی شوید بلکه زمان زیادی هم صرف ثبت نام برای دریافت آن نمی کنید. البته، برای دریافت این وام باید حداقل 3 ماه سپرده خواب در حساب بانک رسالت خود داشته باشید. به تناسب بیشتر شدن این زمان، می توانید تعداد اقساط خود را افزایش دهید.

دریافت بهترین وام از بانک های مختلف

وام فوری بانک ملت

بانک ملت طرح های متفاوتی برای ارئه وام به مشتریان خود دارد. وام های فوری یکی از بهترین وام هایی هستند که توسط این بانک قابل دریافت هستند. این وام ها در عنوان های مختلف و برای شرایط متفاوت به متقاضیان تعلق می گیرند و می توانند از 50 تا 200 میلیون باشند. برای دریافت تسهیلات 50 میلیونی به ضامن نیاز ندارید ولی برای مبالغ بالاتر یک ضمانت قابل اطمینان لازم است. به علاوه، دریافت این وام به رتبه اعتباری شما بستگی دارد. این رتبه بر اساس کلیه سوابق و فعالیت های بانکی شما تعیین می شود. سود دریافتی در این طرح می تواند از 7 تا 18 درصد باشد و به زمان باز پرداخت اقساط مربوط است. این زمان به انتخاب شما می تواند از 12 تا 60 ماه باشد.

وام قرض الحسنه بانک شهر، از بهترین وام های بانکی

اگر برای دریافت وام ضامن ندارید می توانید از وام های 3 تا 50 میلیونی بانک شهر بهره مند شوید. برای دریافت این وام باید حتما مشتری بانک شهر باشید و حداقل 3 ماه از زمان افتتاح حساب شما گذشته باشد. بازه پرداخت اقساط می تواند حداکثر 36 ماه باشد. نرخ سود سالیانه برای این نوع وام 18 درصد است.

بانک مهر ایران و وام خرید کالا

اگر برای خرید کالا به وجه نقد نیاز دارید، بهترین وام برای شما، وام خرید کالاست که از بانک مهر می توانید دریافت کنید. کالا کارت بانک مهر تا سقف 100 میلیون تومان وجه نقد در اختیار شما قرار می دهد تا با استفاده از آن وسایل مورد نیاز خود را خریداری کنید. مبلغ دریافتی را باید طی 24 قسط و تنها با 4 درصد سود با بانک بازگردانید. توجه داشته باشید که برای دریافت این وام به ضامن نیاز دارید و خرید تنها از فروشگاه های مشخصی برای شما امکان پذیر است. البته کالا کارت را با قیمت 75 میلیون تومان در بازار می توانید به فروش برسانید.

علاوه بر کالابرگ، بانک مهر ایران وام هایی را بر اساس میانگین حساب به شما اختصاص می دهد که تنها با سپرده و بدون نیاز به ضامن قابل دریافت است. لازم به ذکر است که اقساط این وام ها نیز بلند مدت بوده و از 12 تا 60 ماه متغیر است. سود وام هم تنها 4 درصد بوده و با توجه به شرایط آسان دریافت وام نسبت به سایر بانک ها می توان گفت که ارزش دریافت را دارد.

رسالت، بهترین بانک برای گرفتن وام

یکی دیگر از بهترین بانک ها برای دریافت وام با شرایط مناسب مانند عدم نیاز به ضامن، سرعت ارائه خدمات و … رسالت است. در بانک رسالت هر فرد می تواند متناسب با میانگین حساب خود تا سقف 300 میلیون تومان وام بگیرد. این وام 2 درصد بهره و 2 درصد کارمزد دارد. به عبارت دیگر، این وام را تنها با 4 درصد سود بازپرداخت می کنید. لازم به ذکر است که باید مبلغ سپرده لازم برای تعلق گرفتن وام، حداقل 3 و حداکثر 6 ماه در حساب شما بماند. زمان بازپرداخت هم از 12 تا 60 قسط متغیر است. دریافت وام هم به صورت اینترنتی و بدون نیاز به مراجعه به شعب حضوری انجام می گیرد. مشخص است که محوه دریافت وام و شرایط آن در دو بانک مهر ایران و رسالت تا حد زیادی به یکدیگر شباهت دارد و همین باعث می شود افراد بپرسند وام رسالت بهتر است یا مهر؟ حقیقت این است که جواب این سؤال تا حد زیادی بستگی به شرایط و انتظارات شما دارد و باید قبل از هر تصمیمی، شرایط هر دو بانک را با دقت خوانده و نهایتاً با توجه به آن بهترین وام را انتخاب کنید.

دریافت بهترین وام ها از طریق اسنپ پی

 خرید اعتباری از اسنپ پی را هم می توان نوعی وام در نظر گرفت. به این صورت که اسنپ هزینه محصولات و خدمات خریداری شده را پرداخت می کند و سپس شما به صورت اقساطی آن را باز میگردانید. برای دریافت این نوع تسهیلات باید در سرویس اعتباری اسنپ ثبت نام کنید. اگر واجد شرایط باشید این سرویس برای شما فعال می شود.

نکته مهم این است که برای دریافت این اعتبار نیازی به ضامن ندارید. همچنین برای باز پرداخت کارمزدی از شما دریافت نمی شود. اما این اعتبار تنها برای خرید از اسنپ تخصیص یافته است. اگر از کد تخفیف اسنپ پی استفاده کنید، بخشی از مبلغ نهایی برای شما کسر خواهد شد.

جمع بندی

انتخاب از بین وام های معرفی شده کاملا به شرایط شما بستگی دارد. اگر با مبلغ های کم مشکل شما حل می شود ما بانکینو و بلو بانک را به خاطر شرایط ساده و دریافت وام در زمان کوتاه به شما توصیه می کنیم. همچنین، اگر ضامن معتبر ندارید، می توانید از تسهیلاتی استفاده کنید که برای دریافت از شما ضمانت نمی خواهند.

امیدواریم این مقاله برای شما مفید واقع شود. اگر از این بانک ها یا دیگر مؤسسات وام گرفته اید، تجربیات خوب یا بد خود را با در میان بگذارید.

4 3 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments