شرایط ثبت نام بورسیه کلاسینو

بورسیه کلاسینو

آموزش برابر حق همه است و کلاسینو وسیله ای برای تحقق این هدف است. دشوار بودن کنکور و سنگینی رقابت آن به ویژه در رشته هایی مانند تجربی و ریاضی، بر کسی پوشیده نیست. خب در این رقابت نفس گیر، رتبه های برتر چطور موفق می شوند؟ با هوش سرشار؟ هوش شاید عامل مهمی باشد؛ اما با تلاش منظم و آموزش مناسب قابل مقایسه نیست. منابع درسی برای همه یکسان اند؛ اما برای اینکه بتوانید به نتیجه خوبی در کنکور برسید باید به آموزش های بهتر دسترسی داشته و نحوه یادگیری خود را عمیق تر کنید. همه این ها را گفتیم تا به این نکته برسیم که بورسیه کلاسینو یکی از مهم ترین مشکلات داوطلبان کنکور را برطرف می کند. کلاس های کنکور ارزان نیستند. هر چه هم کیفیت آموزش و اعتبار استاد بیشتر باشد هم هزینه دوره بالاتر می رود. در چنین شرایطی ممکن است بسیاری از دانش آموزان مستعد، به دلیل مسائل مالی، دچار مشکل بشوند. بورسیه کلاسینو نیز دقیقاً برای رفع همین مشکل ایجاد شده است. در ادامه، به همه چیز درباره نحوه دریافت این کمک هزینه، قیمت دوره های کلاسینو، راه های پرداخت هزینه ها، ثبت نام و شرایط بورسیه کلاسینو می پردازیم. لازم به ذکر است که هزینه شما هر چقدر باشد، با کد تخفیف کلاسینو این امکان را دارید که در هزینه خود صرفه جویی کنید.

شرایط ثبت نام بورسیه کلاسینو چگونه است؟

بورسیه کلاسینو، همانطور که از نام آن مشخص است، کمک هزینه ای است تا دانش آموزان مستعد و دارای مشکلات مالی، با استفاده از آن بتوانند به بهترین آموزش ها دسترسی داشته باشند. در این آموزشگاه، تنها افرادی واجد شرایط دریافت این بورسیه شناخته می شوند، که تحت پوشش کمیته امداد یا مؤسسه ابوتراب باشند. در حقیقت، خود این آموزشگاه، به صورت مستقیم کمک هزینه ای ارائه نمی کند. دریافت آن از طریق سازمان هایی مانند کمیته صورت می گیرد. این راهکار سبب می شود، همه دانش آموزان و داوطلبان توانمند، فارغ از مشکلات و دغدغه های مالی، بتوانند از فرصت برابر برای آموزش و ورود به تحصیلات عالی، برخوردار شوند. در حقیقت، شرط دریافت برسیه کلاسینو این است که از طرف این مجموعه و مراجع مربوطه، واجد شرایط شناخته شوید. برای ثبت نام کردن و دریافت بورسیه کلاسینو باید با پشتیبانی این سایت تماس بگیرید. شماره تلفن 02191008029 برای این کار در نظر گرفته شده است.

برای مطالعه بیشتر: مقایسه کلاسینو، ماز و تام لند

دوره های کنکور و تست قابل دریافت با بورسیه کلاسینو

همانطور که گفته شد، کلاسینو یک آموزشگاه کنکور است. با این حال، بهتر است با دقت بیشتری بررسی کنیم که چه آموزش هایی را می توان در این مجموعه پیدا کرد. باید بدانید که دوره های این آموزشگاه فقط مختص کنکور نبوده و از پنجم ابتدایی آغاز می شوند. در حقیقت می توانید از پایه تا آخرین سال متوسطه را با دوره های کلاسینو با موفقیت به پایان ببرید. البته، پرطرفدارترین کلاس ها، همچنان مربوط به آمادگی برای کنکور می شوند. امکان استفاده از بورسیه کلاسینو برای همه این دوره ها وجود دارد.

داوطلبان رشته های تجربی، ریاضی، انسانی و هنر می توانند با بورسیه یا بدون آن از آموزش های کلاسینو با بهترین اساتید بهره مند شوند. در کنار آموزش دروس، دوره های تست و همایش های جمع بندی این مجموعه هم مخاطبان راضی بسیاری دارند. یکی از مهم ترین مزیت هایی که باید در نظر داشته باشید، این است که می توانید قسمت های ابتدایی هر دوره را به صورت رایگان در کلاسینو ببینید. این نکته را هم فراموش نکنید که اینجا به شما ویدئو ضبط شده داده نمی شود. کلاس ها به صورت زنده برگزار شده و کاملاً تعاملی اند. البته، این امکان را دارید که بعداً ویدئو ضبط شده را هم مشاهده کنید. درباره مصرف اینترنت هم نگران نباشید. اگر از مشترکین آسیاتک، شاتل و پارس آنلاین باشید، ترافیک شما رایگان محاسبه می شود. بقیه اپراتورها هم نیم بها هستند.

ثبت نام بورسیه کلاسینو

پرداخت قسطی کلاسینو

همان طور که اشاره شد، دوره های موجود در کلاسینو که با بورسیه هم ارائه می شوند تنوع بالایی داشته و رشته ها و مقاطع مختلف را شامل می شوند. به همین دلیل، قیمت آن ها هم با یکدیگر اختلاف زیادی دارد. از طرفی، کلاسی که در آن شرکت می کنید، ممکن است دوره جامع کلاسینو، نکته و تست TNT، همایش جمع بندی و … باشد. هر کدام از این موارد تعرفه های مشخص خود را دارند. به طور کلی، کلاس هایی که برای آموزش و یادگیری کامل یک مبحث طراحی شده اند، قیمت بالاتری دارند.

یکی از مهم ترین مزیت های این مجموعه، علاوه بر بورسیه کلاسینو، برای راحت تر کردن پرداخت شهریه کلاس ها، امکان قسط بندی است. شما می توانید به جای پرداخت یک باره هزینه، آن ر ا به صورت قسطی بپردازید. به این ترتیب، لازم نیست یکبار هزینه زیادی متحمل شوید. در عین حال، به آموزش مورد نیازتان دسترسی پیدا می کنید. البته، در این شیوه پرداخت، 5% به مبلغ کل شهریه اضافه می شود.

قیمت دوره های کلاسینو چقدر است؟

قیمت دوره های کلاسینو سؤال بسیاری از افراد است. قیمت دوره های مختلف این مجموعه با یکدیگر تفاوت دارند. اول از همه هزینه پرداختی شما به پایه تحصیلی تان بستگی دارد. هر چه به پایه دوازدهم و کنکور نزدیک تر شویم، قیمت کلاس ها نیز به تناسب نکات و آموزش ها افزایش پیدا می کند. به شکل کلی، قیمت کلاس کنکور کم نیست. به همین دلیل هم وجود مزایایی مانند بورسیه کلاسینو فرصتی عالی برای آموزش برابر و به صرفه به شمار می آید. علاوه بر این، برای هر مقطع تحصیلی انواع مختلفی از دوره های آموزشی در نظر گرفته شده است. از جمله این موارد می توان به کلاس های تست، آمادگی امتحانات، جمع بندی و … اشاره کرد. برای مثال، به صورت کلی قیمت کلاس ها امتحان های پایان ترم ارزان تر از دوره های نکته و تست یا just test است.

قیمت دقیق دوره های کلاسینو را می توانید قبل از نهایی کردن خرید خود مشاهده کنید. البته، پیش از هر کاری باید ثبت نام کنید. ثبت نام در کلاسینو رایگان است و با وارد کردن یک شماره موبایل معتبر امکان پذیر است. سپس به راحتی می توانید دوره مورد نظر خود را انتخاب کرده و در آن ثبت نام کنید. به خاطر داشته باشید که قسمت های اول همه کلاس ها رایگان است و بدون پرداخت هیچ هزینه ای به آن ها دسترسی خواهید داشت.

2 7 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments