شرایط و نحوه دریافت وام از ویپاد به صورت آنلاین

راهنمای دریافت وام از ویپاد

ویپاد، یا همان ترابانک پاسارگاد در جدیدترین خدمات خود امکان دریافت تسهیلات فوری بدون نیاز به ضامن و وثیقه را فراهم کرده است. دریافت وام از ویپاد به صورت آنلاین از سال 1400 امکان پذیر شده است. در مورد ویپاد لازم است بدانید که این اپلیکیشن در حقیقت شعبه مجازی بانک پاسارگاد است. بدیهی است که ارائه تسهیلات تنها یکی از خدماتی است که می توانید به صورت آنلاین از این مجموعه دریافت کنید. در ادامه، شرایط و نحوه دریافت وام آنلاین ویپاد را با هم بررسی خواهیم کرد.

دریافت وام از ویپاد بدون ضامن و وثیقه

توسعه بانکداری اینترنتی می تواند نقش موثری در صرفه جویی در زمان و انرژی افراد داشته باشد. به علاوه، بانک های مختلف تلاش می کنند با ارائه چنین خدماتی فراگیری مالی را در جامعه افزایش دهند. فراگیری مالی به این معنی است که هر شهروند فارغ از جنس، سن، محل و شرایط زندگی خود بتواند به خدمات بانکی و مالی دسترسی داشته باشد. برهمین اساس بانک پاسارگاد نیز خدمات آنلاین خود را در قالب اپلیکیشن ویپاد ارائه می دهد.

یکی از مهم ترین و محبوب ترین خدمات آنلاین این بانک، امکان دریافت وام از ویپاد بدون نیاز به مراجعه حضوری، ضامن و وثیقه است. جایگزین شدن این روش برای دریافت وام هایی با مبالغ پایین به جای روش های سنتی و پر دردسر قدیمی می تواند گام موثری در جهت رفاه و آرامش هرچه بیشتر کاربران باشد. البته دریافت آنلاین تسهیلات از منابع دیگری نیز امکان پذیر است. با مطالعه مقاله بهترین بانک ها برای دریافت وام آنلاین می توانید اطلاعات بیشتری در این زمینه دریافت کنید.

دریافت وام از ویپاد

دریافت وام از ویپاد چه مزایایی دارد؟

همانطور که اشاره کردیم، ویپاد تنها بانکی نیست که تسهیلات آنلاین ارائه دهد، به همین دلیل لازم است بدانیم که چه مزایا و ویژگی های مثبتی باعث می شود ویپاد انتخاب بهتری باشد. در این بخش به برخی از مزایای دریافت وام از ویپاد اشاره می کنیم.

عدم نیاز به هرگونه ضامن، وثیقه و چک

برای دریات وام از ویپاد، اصلا نیازی نیست که به دنبال ضامن کارمند بگردید. حتی به چک، سفته و هیچ وثیقه دیگری هم نیاز نخواهید داشت. اعطای وام توسط ویپاد تنها بر مبنای اعتبار سنجی حساب اشخاص مختلف صورت می گیرد. به این معنی که پس از ثبت درخواست رفتار مالی کاربر در شبکه های بانکی مورد بررسی قرار می گیرد. مواردی مانند بدهی ها و چک های برگشتی در این فرآیند بررسی می شوند. در نهایت، بر اساس نتیجه این اعتبار سنجی، تسهیلات مختلف به شما تعلق می گیرد.

آنلاین بودن کلیه مراحل و عدم نیاز به مراجعه حضوری

همانطور که می دانید یکی از بزرگترین فواید انجام امور به صورت آنلاین صرفه جویی در زمان است. برای دریافت وام از این بانک می توانید کلیه مراحل را به صورت آنلاین طی کنید. در هیچ مرحله ای از ثبت نام، افتتاح حساب، افزایش موجودی، ثبت درخواست و دریافت وام نیازی به مراجعه حضوری نخواهید داشت. در واقع، در این روش از انتظار کشیدن در صف های طولانی بانک و رفت و آمد راحت می شوید.

دریافت وام از ویپاد، بدون معطلی

وقتی که کاربری درخواست وام خود را در سامانه های بانکی ثبت می کند، به این معنی است که به آن مبلغ نیاز دارد. طبیعتاً ارائه این خدمات با وقفه زمانی طولانی ممکن است کاربرد این پول را کاهش دهد. یکی از بزرگترین مزیت های ویپاد این است که بلافاصله تسهیلات مورد نیاز شما را در اختیارتان قرار می دهد. از زمان ثبت درخواست تا واریز مبلغ مورد نظر شما تنها چند دقیقه طول خواهد کشید.

انواع تسهیلاتی که می توانید از ویپاد دریافت کنید

بانک پاسارگاد در شعبه اینترنتی خود امکان دریافت وام های مختلفی را به شما می دهد. دو نوع وام پشتوانه و برآیند هردو به صورت آنلاین و بدون نیاز به ضمانت قابل درخواست هستند. در این مقاله هر دو این تسهیلات را به شما معرفی کرده و به صورت گام به گام شما را برای دریافت این وام های ویپاد راهنمایی خواهیم کرد. لازم به ذکر است که قبل از هرچیز باید اپلیکیشن ویپاد را دانلود و نصب کنید. سپس مراحل مختلف ثبت نام در این پلتفرم را طی کرده و حساب دیجیتال خود را افتتاح کنید. حالا می توانید از خدمات متنوع این مجموعه بهره مند شوید.

طرح پشتوانه

تسهیلات پشتوانه

تسهیلات پشتوانه ویپاد در قالب اعتبار خرید در اختیار شما قرار می گیرد. با استفاده از این مبلغ می توانید از فروشگاه های آنلاین و حضور مختلف خرید کنید. البته برای خرید با این اعتبار 10 روز فرصت دارید. سپس، بعد از سپری شدن این 10 روز، 20 برای تصمیم گرفتن درباره نحوه بازپرداخت فرصت خواهید داشت. در روز 31 ام از زمان دریافت وام از ویپاد می توانید همه بدهی خود را به صورت یکجا تسویه کرده یا بازپرداخت مرحله ای را انتخاب کنید.

در بازپرداخت به صورت اقساطی، مهلت زمانی شما به مبلغ وام بستگی دارد. مثلاً برای مبالغ 1 تا 10 میلیون نهایتاً 4 ماه و برای وام های 15 تا 30 میلیونی حداکثر 6 ماه فرصت خواهید داشت. لازم به ذکر است که هنگام ثبت نام باید کارمزد خدمات دیجیتال را پرداخت کنید. به علاوه، در هر مرحله از پرداخت نیز موظف به پرداخت کارمزد دیجیتال و کارمزد بانکی خواهید بود. میزان کارمزد دیجیتال به شرح زیر خواهد بود. (مبالغ ذکر شده بر حسب تومان هستند.)

مبلغ وام (میلیون تومان)1234571015202530
مبلغ کارمزد (هزار تومان)153045607591100150200250300

کارمزد بانکی نیز بر اساس 23% کارمزد سالانه روی مبلغ باقی مانده محاسبه و دریافت می شود.

مراحل دریافت تسهیلات پشتوانه ویپاد

  1. ابتدا اپلیکیشن ویپاد را از طریق گوگل پلی، بازار، مایکت و یا سیب اپ دانلود و نصب کنید
  2. با تکمیل مراحل ثبت نام و ارائه اطلاعات خواسته شده حساب دیجیتال خود را افتتاح کرده و کارت اعتباری دریافت کنید
  3. در این مرحله لازم است که حساب خود را شارژکرده و موجودی حداقلی را در ویپاد داشته باشید
  4. حالا با مراجعه به بخش تسهیلات و انتخاب تسهیلات پشتوانه می توانید میزان اعتبار مورد نیاز خود را درخواست کنید. به یاد داشته باشید که اولین درخواست وام شما پس از افتتاح حساب نمی تواند بیشتر از 1 میلیون باشد. در ادامه، با خوش حسابی در بازپرداخت و افزایش کارکرد ویپاد خود می توانید مبالغ بیشتری درخواست کنید.
  5. برای ثبت درخواست باید ابتدا اعتبار سنجی حساب انجام شود. برای این اعتبار سنجی و کارمزد دیجیتال باید مبلغ مشخصی را واریز کنید.
  6. در صورتی که در نتیجه اعتبار سنجی فعالیت های بانکی شما، چک برگشتی و بدهی معوقه وجود نداشته باشد، طی چند دقیقه مبلغ وام ویپاد در اختیار شما قرار می گیرد.
تسهیلات برایند

تسهیلات برآیند

تسهیلات برآیند، در حقیقت دریافت وام از ویپاد بر اساس میزان سپرده بانکی و امتیاز کسب شده توسط کاربران است. این تسهیلات به میزان 10 تا 50 میلیون در قالب اعتبار خرید ارائه می شوند. باز پرداخت این مبلغ می تواند طی اقساط 6 یا 12 ماهه انجام شود. دو فاکتور مهم برای دریافت این نوع وام مورد بررسی قرار می گیرد. اولین نکته تعداد سکه هایی است که در وی کلاب (باشگاه مشتریان ویپاد) به دست می آورید. هر 100 هزار تومان افزایش موجودی در هر روز یک سکه در نظر گرفته می شود.

فاکتو تأثرگذار بعدی، نتیجه اعتبار سنجی حساب شما است. این اعتبار سنجی بر اساس رفتار مالی شما در شبکه های مالی و بانکی کشور طی سه ماه اخیر انجام می شود. نکته مهمی که درباره این تسهیلات وجود دارد، پلکانی نبودن مبلغ وام است. یعنی برخلاف تسهیلات پشتوانه، برای دریافت وام برآیند اهمیتی ندارد که چه مدت در ویپاد فعالیت داشته اید. تنها چیزی که اهمیت دارد اعتبار سنجی و تعداد سکه های شما است.

پس از دریافت تسهیلات برآیند، 30 روز برای خرید با این اعتبار فرصت دارید و 5 روز بعد از آن بازپرداخت آغاز می شود. برای استفاده از اعتبار خود تنها کافی است با کارت اعتباری ویپاد خرید کنید. مزیت دیگر این نوع تسهیلات عدم دریافت کارمزد دیجیتال است. بنابراین، تنها ملزم به پرداخت 23% کارمزد بانکی برای مبلغ استفاده شده هستید. در جدول زیر می توانید مبالغ تسهیلات و تعداد سکه مورد نیاز برای دریافت هریک را مشاهده کنید. دقت کنید که تعداد سکه ها بر اساس 6 یا 12 ماهه بودن تعداد اقساط بازپرداخت، تغییر می کند.

مبلغ وام (میلیون تومان)101520253035404550
تعداد سکه(امتیاز)4500-90006750-135009000-1800011250-2250013500-2700015750-3150018000-3600020250-4050022500-45000

چگونه می توان در وی کلاب سکه دریافت کرد؟

سکه ها یا امتیازات وی کلاب بر اساس موجودی حساب شما تعیین می شود. از 12 شب تا 12 شب روز بعد، کمترین مقدار موجودی حساب شما در نظر گرفته می شود و به ازای هر 100 هزار تومان یک سکه به شما تعلق می گیرد. این کار به صورت خودکار هر 24 ساعت انجام می شود.

مراحل دریافت تسهیلات برآیند

  1. در اولین قدیم دقیقا مشابه با فرآیند دریافت وام پشتوانه باید دانلود، نصب و ثبت نام در اپلیکیشن را انجام دهید.
  2. در گام دوم به بخش تسهیلات رفته و این بار تسهیلات برآیند را انتخاب کنید.
  3. مشابه با آنچه در مورد دریافت وام پشتوانه گفته شد، باید برای شما اعتبار سنجی انجام شود و البته هزینه انجام این پروسه بر عهده شما خواهد بود.
  4. در قدم بعدی، مبالغی که با توجه به نتیجه اعتبار سنجی برای شما قابل دریافت است را مشاهده خواهید کرد و باید از بین آن ها انتخاب کنید.
  5. سپس تعیین کنید که بازپرداخت وام شما 6 ماهه یا 12 ماهه باشد.
  6. در نهایت، با توجه به مبلغ وام و مدت زمان بازپرداخت باید تعداد مشخصی از سکه های خود را خرج کنید.
  7. در نهایت مبلغ درخواستی ظرف چند دقیقه به حساب دیجیتال شما واریز می شود.
3.8 4 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین مفید ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments