معرفی 10 رستوران برتر اسنپ فود تهران

برترین رستوران های تهران در اسنپ فود

در روز های پر مشغله ای که فرصت کافی برای تهیه غذا ندارید، راه حل شما چیست؟ برای همه افراد پیش می آید که بعضی روز ها فرصت کافی برای پختن غذا نداشته باشند. برخی روز ها نیز ممکن است در محل کار بسیار گرسنه می شویم. شاید حتی مریض باشید و بتوانید برای پخت و پز انرژی بگذارید. به طور کلی، دلایل زیادی وجود دارند که باعث می شوند افراد به خریدن غذای آماده روی بیاورند. ما در این مقاله 10 رستوران برتر تهران را به شما معرفی می کنیم که امکان خرید از آن ها در اسنپ فود فراهم شده است. لازم است بدانید که با استفاده از کد تخفیف اسنپ فود می توانید از این رستوران ها غذای خود را با تخفیف سفارش دهسد.

 سفارش آنلاین غذا از اسنپ فود

شرکت اسنپ در ابتدا فعالیت خود را به صورت تاکسی اینترنتی آغاز کرد. سپس با توجه به استقبال مردم این مجموعه به تدریج گسترش یافت. امروزه خدمات بسیار متنوعی در قالب یک سوپر اپلیکیشن توسط این مجموعه ارائه می شود. خرید لوازم سوپر مارکتی، رزرو بلیط و اقامتگاه، کرایه وانت، خرید از فروشگاه های معتبر و سفارش غذا از جمله خدمات تیم اسنپ هستند.

سفارش غذا از طریق اسنپ فود یکی از محبوب ترین حوزه های فعالیت این اپلیکیشن است. در اسنپ فود می توانید به راحتی همه رستوران هارا با هم مقایسه کنید و از میان آن ها بهترین را انتخاب کنید. کیفیت غذا، فاصله، تنوع منو و قیمت مناسب از جمله مواردی هستند که در انتخاب افراد تاثیر گذار بوده اند. در ادامه، ما 10 رستوران برتر تهران از نظر کاربران اسنپ فود را به شما معرفی خواهیم کرد. امیدواریم مطالعه این مطلب برای شما مفید واقع شود. اگر ساکن شهر اصفهان هستید یا به این شهر سفر می کنید، لیست10 رستوران برتر اسنپ فود اصفهان هم در دسترس شما قرار دارد و می توانید از آن استفاده کنید.

 اوریگامی کافه رستوران برتر تهران

 رستوران اوریگامی، کافه رستوران برتر تهران

لیست بهترین رستوران های تهرا در اسنپ فود را با یک کافه رستوران جذاب آغاز می کنیم. اوریگامی بهترین انتخاب برای افرادی است که به زیبایی بصری اهمیت می دهند. کیفیت مطلوب غذا به همراه زیبایی محیط می تواند یک تجربه لذت بخش را برای شما به ارمغان بیاورد. طراحی مدرن و گل آرایی های زیبا از دلایل جذابیت این مکان هستند.

در سفارش آنلاین غذا هم از زیبایی های آن بی بهره نخواهید بود. تیم اوریگامی با دیزاین های متفاوت هنگام سرو غذا و دورچین های رنگارنگ، غذای شما را به یک اثر هنری تبدیل خواهند کرد. انوع فست‌ فود، پیتزا، صبحانه، برگر، سوپ و سالاد در منو این رستوران موجود هستند. طعم و بوی عالی غذا، تنوع منو، بسته بندی های جذاب و سرعت عمل از مهم ترین ملاک های کاربران برای انتخاب این مجموعه بوده اند.

نشانی رستوران: میرداماد، میدان مادر، خیابان شاه نظری، نبش خیابان ناز آفرین، همه روزه از 8 تا 23:30

فست فود برگر لند از بهترین های اسنپ فود

فست فود برگر لند، از بهترین فست فود های اسنپ فود

رستوران بعدی در لیست معرفی رستوران های برتر تهران در اسنپ فود متعلق به عاشقان برگر است. برگر لند یکی از مشهور ترین فست فود های تهران به شمار می آید. یکی از مهم ترین مزایای خرید آنلاین از این رستوران گرم ماندن غذاست. این مجموعه سفارشات شما را در جعبه های مخصوصی که دارای عایق حرارتی هستند بسته بندی می کند و به دستتان می رساند. پس خیالتان بابت سرد نشدن غذا راحت باشد.

از دیگر مزایای این رستوران، استفاده از مواد اولیه مرغوب است. برگر ها در برگر لند از گوشت خالص گوساله تهیه می شوند. جوسی برگر و آیولی برگر از جمله معروف ‌ترین غذاهای منو این مجموعه هستند. لازم به ذکر است که در برگر لند انواع ساندویچ ها نیز سرو می شوند. شعبه اصلی برگر لند در خیابان اندرزگو واقع شده است اما 9 شعبه دیگر هم در  سعادت آباد، تهرانپارس، پاسداران، کوروش، توچال، تجریش باغ فردوس، هایپر استار، شهروند بیهقی و جم سنتر دارد. تعدد شعب این مجموعه باعث می شود بتوانید در هر نقطه از تهران به راحتی سفارش خود را ثبت کنید و زمان زیادی منتظر نمانید.

رستوران پلو سفالی در اسنپ فود

رستوران پلو سفالی

طرفداران غذاهای سنتی به هوش باشید. این یک معرفی برای شماست. پلو سفالی تجربه جدیدی از خوردن غذا های اصیل ایرانی برای شما به ارمغان می آورد. نکته منحصر به فرد در مورد این رستوران، سرو غذا در ظروف سفالی است. البته در سفارش آنلاین احتمالا امکان ارسال ظروف وجود ندارد.

این رستوران با دریافت امتیاز 5 از 5 از سوی کاربران به عنوان رستوران برتر تهران در اسنپ فود شناخته می شوند. کیفیت بالای مواد اولیه، طعم بسیار لذیذ غذا ها و حجم مناسب هر پرس غذا از مهم ترین فاکتور های تبدیل این مجموعه به یک رستوران محبوب به شمار می آیند. نشانی رستوران برای مرجعه حضوری عبارت است از محله ایرانشهر تهران، مفتح جنوبی، بعد از سمیه، کوچه صاقب، پلاک 22

شمرون کباب رستوران برتر تهران در سرو انواع کباب

شمرون کباب

فست فود کلانا در اسنپ فود

انواع کباب ها را می توان از محبوب ترین غذا ها در بین ایرانیان دانست. در طبخ یک کباب خوب، مواد اولیه بسیار مهم است. کبابی شمرون یکی از معروف ترین و قدیمی ترین رستوران های تهران است. منو این رستوران شامل انواع مختلف کباب هاست. البته کاربران لقمه کباب را به عنوان بهترین غذای این مجموعه معرفی می کنند. ارائه غذا با بهترین و مرغوب ‌ترین مواد غذایی موجود در بازار، سرویس دهی خوب، حجم مناسب غذا و بسته بندی اصولی از دلایل محبوبیت این رستوران در اسنپ فود تهران هستند. شمرون کباب سه شعبه مختلف در تجریش، دشت بهشت و نیاوران دارد.

فست فود کلانا

در ادامه لیست 10 رستوران برتر تهران در اسنپ فود، به سراغ یک کافه رستوران دیگر می رویم. رستوران کلانا در پارک وی، نیاوران، ونک 1، ونک 2، چهار راه ولیعصر، میدان ولیعصر، جنت آباد، کارگر، باغ کتاب، ایران مال، فیروزه، دولت، نیلوفر، انقلاب، سید خندان، بندرعباس و اسفندیار شعبه فعال دارد. منو این رستوران شامل صبحانه و میان وعده، نوشیدنی سرد و بستنی، ساندویچ، انواع نوشیدنی گرم و پیتزا می باشد. نکته مهم این است که برای تهیه همه این موارد از مواد اولیه ارگانیک و کاملا طبیعی استفاده می شود. این نکته با توجه به افزایش مصرف فست فود بسیار مهم است.

فست فود کلانا را می توانیم به عنوان بهترین انتخاب برای خرید سریع یک میان وعده مقوی به شما معرفی کنیم. با توجه به وجود شعب متعدد این مجموعه در سراسر تهران، در هر نقطه از شهر که از اسنپ فود سفارش غذا بدهید، در کمترین زمان به دست شما می رسد. تازگی و سلامت بودن محصولات در کنار طعم بی نظیر آن ها مهم ترین عامل در جلب رضایت مشتریان این مجموعه بوده است.

رستوران پرو کالری

رستوران پرو کالری

کافه رستوران پرو کالری مخصوص سخت پسندان است. اگر از رژیم غذایی خاصی پیروی می کنید و خوردن غذای آماده برای شما محدودیت دارد، این رستوران برای شما ساخته شده است. منو این مجموعه بسیار متنوع است و شما می توانید غذای مد نظر خور را با کالری مناسب سفارش دهید. البته لازم به ذکر است که خرید از این رستوران ممکن است کمی زمانبر باشد.

کاربران اسنپ فود کیفیت بالای غذا های این مجموعه را تایید می کنند. در این مجموعه علاوه بر غذاهای اصلی، میان وعده، انواع آبمیوه و بستنی نیز عرضه می شوند. این رستوران دارای دو شعبه در شهرک غرب و سعادت آباد است.

رستوران چلوخونه

چلوخونه، رستورانی با محیط دلنشین و آرام برای سرو غذا های اصیل ایرانی می باشد. غذاهای ایرانی، سنتی، پیش ‌غذای ایرانی، نوشیدنی سرد و بستنی، انواع کباب و انواع سالاد را می توانید از این رستوران سفارش دهید. کیفیت بالای غذا، حجم مناسب غذا، بسته بندی شکیل و سرویس دهی منظم از دلایل محبوبیت این رسنوران نزد کاربران محسوب می شود.

رستوران زیبای  چلوخونه در الهیه، خیابان فرشته، مریم شرقی، کوچه امین، ساختمان اس ام پی واقع شده و از ساعت 11 صبح تا 12 شب آماده سرویس دهی می باشد.

برای مطالعه بیشتر: چطور از اسنپ فود ارزان تر خرید کنیم؟

فست فود سوپر استار

اگر از طرفداران قدیمی و پر و پا قرص فست فود باشید، حتما نام ساندویچ سوپر استار برای شما آشناست. این رستوران با 4 شعبه فعال در سرتاسر تهران یکی از محبوب ترین مکان ها برای طرفداران ساندویچ است. شعبه اصلی این رستوران در خیابان ولیعصر واقع شده است. این شعبه دارای یک بخش مجزا برای مرغ سوخاری نیز می باشد. شعب دیگر این مجموعه در اکباتان، خیابان شریعتی، کوروش و پارک وی قرار دارد.

مشتریان این فست فود، کیفیت بالا، محیط مناسب و رسیدن به موقع سفارشات را از دلایل انتخاب خود بر می شمرند.

رستوران شاندیز(جردن)

رستوران باشکوه شاندیز یک رستوران بین المللی می باشد. در بسیاری از موارد این مجموعه میزبان مهمانان خارجی زیادی است. فضای زیبا و جذاب این رستوران، آن را به مکانی مناسب برای برگزاری مراسمات و جلسات رسمی تبدیل کرده است. اگرچه امکان ارسال غذا برای محدوده های نزدیک به رستوران وجود دارد اما پیشنهاد ما این است که حداقل یک بار برای صرف غذا به این مجموعه مراجعه کنید.

رستوران شاندیز در خیابان آفریقا واقع شده است و تنها شعبه این مجموعه در تهران می باشد. کیفیت و سرعت ارائه خدمات، طعم بی نظیر غذا ها، کیفیت مواد اولیه ومحیط جذاب از دلایل محبوبیت این مجموعه هستند.

فست فود باماهاس

یکی از گستره ترین رستوران های فست فود از نظر تعداد شعب باماهاس است. این مجموعه با داشتن 17 شعبه فعال در سرتاسر تهران تلاش می کند ارائه خدمات به تمام همشهریان عزیز را ممکن سازد. یکی از ویژگی های مثبت این مجموعه، خرید هر روزه مواد اولیه است. استفاده از مواد اولیه تازه و با کیفیت باعث می شود در نهایت غذای بسیار لذیذی به مشتریان تحویل داده شود.

0 0 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments