نرم افزار دخل اسنپ فود؛ معرفی، آموزش نصب و دریافت سفارش

نرم افزار دخل اسنپ فود

نرم افزار دخل اسنپ فود یک اپلیکیشن مدیریتی جامع است. این پلتفرم به منظور سهولت عملکرد مجموعه های مختلف فعال در اسنپ فود راه اندازی شده و به مرور زمان توسعه یافته است. تا جایی که امروزه این نرم افزار با ارائه خدمات بسیار متنوع می تواند به عنوان یکی از بهترین پلتفرم های مدیریتی در حوزه فروش آنلاین محسوب شود. با استفاده از دخل اسنپ فود، مدیران مجموعه های همکار با اسنپ فود می توانند تمام اطلاعات و عملکرد فروشگاه خود را با تلفن همراه بررسی و مدیریت کنند. در این مقاله به شما خواهیم گفت که چگونه می توانید این نرم افزار را نصب کرده و از طریق آن به ثبت و کنترل سفارشات بپردازید.

برای مطالعه بیشتر: راحت ترین روش کسب درآمد از اسنپ فود

راهنمای نصب نرم افزار دخل

برای استفاده از نرم افزار دخل ابتدا باید آن را دانلود کرده و روی تلفن همراه خود نصب کنید. این اپلیکیشن را می توانید از طریق برنامه های معتبری مثل بازار، مایکت، گوگل پلی و … دانلود کنید. لازم به ذکر است که برای سیستم عامل های ios می توانید از نسخه تحت وب استفاده کنید. پس از نصب نرم افزار دخل، با ارائه شماه همراه خود و دریافت کد تأیید وارد برنامه خواهید شد.

پس از ورورد به نرم افزار، صفحه داشبورد را مشاهده خواهید کرد. در این بخش با کلیک روی سه خط بالایی که در تصویر نیز مشخص شده می توانید مشخصات خود را مشاهده کنید. علاوه بر داشبورد، بخش سفارش گیری و خدمات نیز قابل دسترسی است که بعداً درباره آن ها توضیح خواهیم داد. در بخش های مختلف داشبورد می توانید گزارش های فروش روزنه، هفتگی و ماهانه را بررسی کنید. همچنین، نظرات کاربران و گزارش مبالغ فروش نیز در این قسمت قابل مشاهده خواهد بود.

بخشی به نام امتیاز عملکرد هم در این جا به چشم می خورد. امتیاز فروش، امتیاز سفارش‌های تلفنی، امتیاز تحویل سریع و امتیاز نظرات مشتریان برای هر کاربر محاسبه می شود. در نهایت، این امتیاز ها برای فروشگاه شما ثبت شده و نقش موثری در انتخاب مشتریان و در نهایت افزایش میزان فروش شما خواهند داشت. در قسمت خدمات نیز می توانید به مدیریت نظرات، تعیین محدود ارسال، گزارش ها و بخش حسابداری دسترسی داشته باشید.

راهنمای نصب نرم افزار دخل

مراحل دریافت سفارش از نرم افزار دخل

بدون تردید ثبت سفارش مشتریان مهم ترین کاری است که می توانید در نرم افزار دخل انجام دهید. برای این کار کافی است در قسمت پایین نرم افزار به بخش سفارش گیری مراجعه کنید. در این قسمت سفارشات ثبت شده توسط کارابران اسنپ فود برای فروشگاه و رستوران شما قابل بل مشاهده است. مطابق با شکل زیر پس از بررسی جزئیات سفارش شامل مشخصات محصول، مشخصات مشتری و توضیحات مروبوطه می توانید سفارش را تأیید کنید. البته در این قسمت تعیین نوع پیک ( ارسال توسط مجموعه یا اسنپ اکسپرس) نیز ضروری است.

در مرحله بعدی باید زمان نسبی آماده سازی محصول را مشخص کنید. بهتر است در این قسمت حداکثر زمان را در نظر بگیرید تا فروشنده بد قولی نباشید. در پایان می توانید گزینه نیازمند به تماس را نیز برای مواقع خاص فعال کرده و سفارش را به تأیید نهایی برسانید.

تایید سفارش مشتری در دخل

برای مطالعه بیشتر: روش شرکت در فود پارتی اسنپ فود

نرم افزار دخل، نسخه ویندوز

اگر استفاده کردن مداوم از تلفن همراه برای شما آزار دهنده است، می توانید از نسخه ویندوز نرم افزار دخل برای مدیریت مجموعه خود در اسنپ فود استفاده کنید. این نرم افزار با ازائه قابلیت های فراوان به شما می تواند زمینه مدیریت هرچه بهتر مجموعه تحت مدیریت شما را فراهم کند. به طور مثال، قابلت تعیین سطوح دسترسی برای مدیریت و برای سایر کارمندان به صورت مجزا یکی از بهترین امکاناتی است که نسخه ویندوز برنامه دخل در اختیار کاربران قرار می دهد.

برای استفاده از نرم افزار دخل اسنپ فود می توانید آن را به طور مستقیم از سایت اسنپ فود و یا از طریق برنامه vms دانلود و نصب کنید. مراحل ورود و ثبت نام در این برنامه با اپلیکیشن موبایل هیچ تفاوتی ندارد و باید همان مراحل را طی کنید. سایر بخش ها مثل دریافت گزارشات و ثبت و تأیید سفارش نیز با همان روال انجام خواهد شد.

مطابق با تصویر زیر در بخش مدیریت کاربران دخل اسنپ فود می توانند نقش هر یک از کارمندان مجموعه خود را مشخص کنید. به این ترتیب افراد مختلف دسترسی های متفاوتی به بخش های متنوع این پلتفرم خواهند داشت. اگر رستوران شما دارای چند شعبه باشد، برای کارمندان هر شعبه می توانید به صورت مجزا سطح دسترسی تعیین کنید. سطح دسترسی هر فرد بر مبنای منصب تعیین شده ( مدیر یا حسابدار) به شرح زیر خواهد بود:

مدیریت: دسترسی به همه بخش های سفارش، داشبورد، مدیریت، نظرات و ارتقای فروش به صورت کامل.

صندوقدار: سفارش گیری، همه بخش های داشبورد به جز گزارش فروش، بخش های مدیریت به جز حسابداری و مدیریت کارکنان.

سطح دسترسی افراد در نرم افزار دخل

چگونه از خدمات پشتیبانی دخل اسنپ فود استفاده کنیم؟

چنانچه در طول استفاده از این نرم افزار به هر گونه چالش یا مشکلی برخورد کردید، می توانید با تیم پشتیبانی در ارتباط باشید و از آن ها کمک بخواهید. برای ارتباط با پشتیبانی نرم افزار دخل اسنپ فود باید به قسمت پشتیبانی آنلاین مراجعه کنید. در این قسمت تمام بخش هایی که ممکن است در آن به راهنمایی نیاز داشته باشید مشخص شده است. برای پاسخگویی سریع تر کارشناسان بهتر است ابتدا موضوع درخواست خود را مشخص کنید. بخش های مختلف پشتیبانی در این مجموعه به شرح زیر است:

  • اطلاعات حساب کاربری و مدیریت
  • منو و بارگذاری محصولات
  • بخش مالی، حسابداری و کیف پول
  • پیک و ارسال سفارشات
  • تخفیف ها
  • بخش سفارش گیری
  • کسب اطلاعات درباره عکس مناسب برای محصولات

در ادامه، می توانید مشکلات خود را عنوان کرده و برای کارشناسان ارسال کنید. تیم پشتیبانی دخل تلاش می کنند تا در اولین فرصت و به صورت کامل و جامع سوالات شما را پاسخ دهند. چنانچه برای حل مشکل خود نیاز به مشاوره تلفنی دارید، شماره مدیریت مجموعه را در پیام خود ذکر کنید تا با شما تماس گرفته شود. فراموش نکنید که پیام شما باید واضح، مختصر و کاملاً مرتبط با موضوع انتخابی باشد. لازم به ذکر است که پشتیبانی این مجموعه هر روز تا ساعت 23 آماده پاسخگویی هستند. بررسی پیام هایی که بعد از این ساعت ارسال می شوند، به روز بعد موکول می شود.

0 0 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments