بزرگ ترین حراج سال با بهترین قیمت ها در بلک فرایدی دیجی کالا

بلک فرایدی دیجی کالا

یکی از جذاب ترین و هیجان انگیزترین روزها در دنیا، جمعه ی سیاه یا همان بلک فرایدی است. بسیاری از فروشگاه ها در این روز، محصولات خود را با تخفیف های بسیار ویژه و باورنکردنی می فروشند. در ایران نیز چندین سال است که فروشگاه ها در این روز، قیمت های باور نکردنی را بر روی محصولات خود درج می کنند. به دلیل آن که خرید حضوری در این روز، دغدغه و خستگی زیادی را به همراه دارد، ترجیح بسیاری از مردم بر این است که به صورت آنلاین خرید کنند. امسال هم همانند سال های قبل، حراج دیجی کالا جمعه سیاه و دیگر فروشگاه های معتبر با تخفیف بلک فرایدی خود توانسته اند طرفداران بسیار زیادی را به خود جذب کنند.

یک نکته در خرید آنلاین این است که نمی دانید چند نفر جلوتر از شما برای خرید محصول مورد نظرتان اقدام کرده اند. در نتیجه این امکان وجود دارد که یک قدم از شما جلوتر باشند و کالاهای پرتخفیف را زودتر خریداری کنند. البته، اگر بدانید چه ترفندهایی برای خرید در بلک فرایدی به کارتان خواهد آمد، با چنین اتفاقاتی مواجه نمی شوید. در ادامه توضیح خواهیم داد که چگونه باید با ابزارهای دیجی کالا کار کنید. چه ترفندهایی را به کار ببرید تا بتوانید به موقع بهترین ها را شکار کنید. با ما همراه باشید تا از این روزهای هیجانی پرتخفیف، دست پر برگردید. فراموش نکنید که همیشه چه در مناسبت ها و چه در زمان های عادی، با دریافت کد تخفیف دیجی کالا خرید ارزان برای شما ممکن خواهد شد.

نکاتی که باید پیش از خرید در بلک فرایدی دیجی کالا بدانید

برای آن که بتوانید خرید راحت و بذت بخشی را تجربه کنید، لازم است که بلافاصله پس از شروع تخفیف، اقدام به خرید کنید. علاوه بر این لازم است که از قبل برای خرید کردن آماده باشید. در ادامه برخی از نکات مهمی که برای آمادگی های پیش از خرید، کمک کننده خواهند بود را با یکدیگر مرور می کنیم:

اولین قدم تعیین بودجه است

پیشنهاد می کنیم اول یک قلم و کاغذ بردارید و کالاهایی که مورد نیازتان هستند را یادداشت کنید. منظور کالاهایی هستند که باید برای خریدنشان، مدتی پس انداز کنید. کالاهایی که به راحتی نمی توانید هر زمان که خواستید آن ها را خریداری کنید. زمانی که لیستتان کامل شد، نام کالاهایی که نوشتید را در دیجی کالا جست و جو کنید. قیمت حدودی هر کدام را یادداشت کنید. با یک حساب کلی، می توانید متوجه شوید که برای خرد تمام آن ها، باید چقدر بودجه داشته باشید.  اگر هزینه ها از توان خریدتان بیشتر شد، لیستتان را اولویت بندی کنید. میزان بودجه ای که در اختیارتان است را بنویسید. در روز بلک فراید، از اولویت اول شروع و کالاها را یکی یکی به سبد خریدتان اضافه کنید. تا زمان رسیدن به سقف بودجه، این کار را ادامه دهید.

قیمت ها را قبل از جمعه سیاه بررسی کنید

شاید در ابتدا تصور کنید که بررسی قیمت ها قبل از شروع تخفیف ها، کار چندان اثربخشی نیست و تنها وقت خود را تلف می کنید. نکته این جاست که با این کار می توانید کالا را در زمان تخفیف با اطمینان کامل تری خریداری کنید یا این که برای خرید کردن با توجه به قیمت های قبل و بعد، برای خودتان اولویت بندی کنید.

در اولین ساعت بلک فرایدی دیجی کالا خرید کنید

اگر در همان ساعات اولیه برای خرید اقدام کنید، امکان انتخاب های بیشتری خواهید داشت. به دلیل این که در این روز، تخفیف ها قیمت کالاها را به طور چشمگیری کاهش می دهند، تنها با گذشت چند ساعت از تخفیف موجودی ها خیلی کم خواهد شد. زودتر اقدام کنید تا بتوانید تمام کالاهایی که در لیستتان نوشته بودید را خریداری کنید.

برای دیر رسیدن کالاها آمادگی داشته باشید

تنها شما نیستید که می خواهید از فرصت بزرگی که در بلک فرایدی دیجی کالا در انتظارتان است، استفاده کنید. عده زیادی از مردم مشغول به خرید می شوند و طبیعی است که تعداد سفارشات از حالت عادی خیلی بیشتر باشد. در نتیجه ممکن است فرآیند تامین، بسته بندی و ارسال محصولات بیشتر از حالت عادی زمانبر باشد.

مقایسه کالاهای مشابه را فراموش نکنید

اگر هدفتان خرید کالایی مهم و خاص است، حتما از مقایسه کالاهای مشابه در دیجی کالا استفاده کنید. ممکن است نیاز باشد کمی زمان صرف کنید؛ اما از این بابت که بهترین خرید را انجام می دهید اطمینان خواهید داشت. در ادامه روش استفاده از قابلیت مقایسه در دیجی کالا را توضیح می دهیم.

مطالعه بیشتر: 6 دسته بندی پرفروش محصولات دیجی کالا را بشناسید

بلک فرایدی دیجی کالا

برای خرید در حراج بلک فرایدی دیجی کالا از این ابزارها استفاده کنید

ابزارهای کمکی و فیلترهای دیجی کالا کمک می کنند که در نهایت خرید خوبی را تجربه کرده و همان محصولی که مدنظرتان بود را خریداری کنید. این ابزارهامی توانند همانند یک دستیار هوشمند عمل کنند. محصولات موجود که در دیجی کالا انتخاب می کنید را بررسی کرده و بهترین گزینه ها را برای خرید پیشنهاد می دهند.

دسته بندی کالاها

در منوی اصلی سایت دیجی کالا، می توانید دسته بندی تمام کالاها را مشاهده کنید. تنها با یک کلیک به صفحه ای منتقل خواهید شد که تمام کالاهای آن دسته را یکجا نمایش می دهد.

نوار جست و جو

اگر نمی دانید کالای مورد نظرتان در کدام دسته بندی است، می توانید نام آن را در نوار جست و جو بالای سایت بنویسید و کلید اینتر کیبوردتان یا علامت ذره بین در موبایل را بزنید. در میان کالاهای پیشنهادی، محصولی که می خواهید را انتخاب کنید. هوش مصنوعی دیجی کالا، لیستی از نام های مشابه و مرتبط با کالا را پیشنهاد می دهد. در نتیجه دامنه جست و جوی تان گسترده تر خواهد بود.

فیلترهای بالای لیست

همان طور که در تصویر زیر می بینید، در لیست بالای محصولات فیلترهایی وجود دارد که با انتخاب هر کدام یک از آن ها می توانید در انتخاب اولیه کالای مورد نظرتان راحت تر عمل کنید. این فیلترها عبارتند از: مرتبط ترین، پربازدیدترین، جدیدترین، پرفروش ترین، گران ترین – ارزان ترین، سریع ترین ارسال، پیشنهاد خریداران و منتخب. علاوه بر این ها از طریق امتیاز هر کالا هم می توانید برای خرید نهایی خود در روز بلک فرایدی دیجی کالا تصمیم گیری کنید. خریداران با توجه به میزان رضایت از کالاهایی که خریده اند، امتیاز هر کالا را ثبت می کنند. بالا بودن امتیاز یک کالا، نشان دهنده بالا بودن رضایت کاربر از آن کالاست.

فیلترهای دیجی کالا برای انتخاب راحت محصول

به فیلترهای منوی سمت راست محصول هم توجه کنید

در منوی سمت راست هر محصول، فیلترهای مختلفی را مشاهده می کنید. این فیلترها مواردی مثل رنگ، برند، نوع و ویژگی های مختلف کالا در اختیارتان قرار می دهند. با استفاده از این فیلترها، نتیجه جست و جو شما نزدیک تر و محدودتر به کالای مورد نظرتان خواهد بود. به بیان دیگر، انتخاب با این فیلترها برایتان راحت تر خواهد بود. موارد دیگری که می توانند در انتخاب نهایی کالا کمک کننده باشند، عبارتند از: کامنت ها، ابزار مقایسه کالا و تصاویر خریداران.

مشخصات محصول

در این بخش تمامی مشخصات اعم از جنس، رنگ و اندازه محصول مشخص شده است. با مطالعه این بخش، می توانید در رابطه با تطایق کالایی که انتخاب کرده اید با نیازهایتان، مطمئن شوید.

مطالعه بیشتر: کالاهای تقلبی در دیجی کالا؛ چطور از اصالت محصول در دیجیکالا مطمئن شویم؟

کامنت ها

برخی از خریداران پس از آن که محصول به دستشان رسید، درباره آن در بخش کامنت ها نظر می دهند. پیشنهاد می کنیم قبل از انتخاب نهایی، قسمت کامنت ها را مطالعه کنید تا بتوانید از تجربه خریداران قبلی استفاده کنید. ممکن است برخی از کالاها دارای نقاط ضعفی باشند که در توضیحات محصول صحبتی از آن ها نشده است. در نتیجه حواستان باشد که قسمت کامنت ها را با صبر و حوصله مطالعه کنید.

ابزار مقایسه کالا

در سمت راست صفحه محصولی که باز می کنید، یک منوی عمودی مشاهده می کنید. می توانید از گزینه یکی مانده به آخر، یعنی گزینه مقایسه کالا استفاده کنید. با انتخاب این گزینه، صفحه ای همانند صفحه زیر را مشاهده می کنید.

مقایسه کالا ها در دیجیکالا
مقایسه کالاها در دیجی کالا
مقایسه کالاها

در این جا می توانید کالاهای دیگری را از همین دسته انتخاب کنید تا دیجی کالا آن ها را برایتان مقایسه کند. با انجام این کار، انتخاب نهایی برایتان آسان تر خواهد شد.

0 0 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments