6 دسته بندی پرفروش محصولات دیجی کالا را بشناسید

پرفروش ترین محصولات دیجی کالا

دیجی کالا به عنوان یکی از بزرگترین سایت های خرید آنلاین، از سال 1390 شروع به کار کرد. این وب سایت محبوب در طول این سال ها توانست رشد قابل توجهی داشته باشد. تا جایی که امروزه بخش گسترده ای از افراد، دیجی کالا را برای تأمین کالاهای مورد نیاز خود انتخاب می کنند. هم اکنون دیجی کالا بخش مهمی از بازار خرده فروشی آنلاین ایران است. حتی می توان گفت سهم دیجی کالا از فروش آنلاین به تنهایی با سایر سایت ها رقابت می کند. این روزها، افراد دییجکالا را به عنوان اصلی ترین مرجع برای خریدهای اینترنتی می دانند. البته، میزان سفارش از همه گروه های محصول به یک اندازه نیست. در این مقاله قصد داریم به معرفی پرفروش ترین محصولات دیجی کالا بپردازیم. از میان تمام اجناس موجود، برخی اجناس مانند گروه کالا های دیجیتال، کتاب و لوارم آرایش خریداران بیشتری داشته اند. تمام این موارد را هم می توانید با کد تخفیف دیجی کالا به قیمت ارزان تری خریداری کنید.

معرفی قهرمان لیست پرفروش ترین اجناس دیجی کالا

طبق آماری که از سال گذشته در اختیارمان است، با اختلاف بسیار بالایی گوشی موبایل در صدر لیست فروش اجناس قرار گرفته است. جالب است بدانید که در سال 1399، کتاب در رده دهم قرار می گرفت, اما جایگاه آن در 1400 به طور چشمگیری تغییر کرد و به رتبه دوم رسید. هندزفری و ساعت نیز در رده های سوم و چهارم قرار گرفتند. به طور کلی می توان این گونه نتیجه گیری کرد که وسایل ارتباطی و ملزومات آن ها، توسط کاربران بسیار بیش تر از کالاهای دیگر جست و جو می شدند. از این دسته بندی می توان به محصولاتی همچون لپ تاپ، تبلت، مودم، اسپیکر، مانیتور، پاوربانک و هارد اشاره کرد. لوازم خانگی مثل تلویزیون، ساعت دیواری، یخچال و گلدان هم به عنوان کالاهای محبوبی در جست و جو شناخته شدند. در ادامه لیست اجناس پرفروش دیجی کالا را به طور مفصل توضیح داده ایم.

موبایل قهرمان فروش در دیجی کالا

موبایل و لوازم دیجیتال پرفروش ترین محصولات دیجی کالا

موبایل و تبلت ها را می توان پرفروش ترین محصولات دیجی کالا دانست. بدون شک، این دستگاه ها امروزه بخش مهمی از زندگی را تشکیل می دهند و تمامی ما برای دسترسی آسان به پست الکترونیکی، بازی، شبکه های اجتماعی، جست و جوی وب و بسیاری برنامه های دیگر، به آن ها نیاز داریم. در وب سایت دیجی کالا، می توانید موبایل و تبلت مورد نظرتان را از میان یکی از برترین برند ها انتخاب کنید. برندهایی همچون آیفون، سامسونگ، شیائومی و هوآوی که در جهان طرفداران بسیار زیادی دارند. موبایل ها هر روز توسعه می یابند و با ویژگی و طراحی های جدیدی وارد بازار می شوند. بنابراین، واضح است که در لیست پرفروش ترین های دیجی کالا قرار بگیرند. البته فروش برخی موبایل ها با تخفیف ویژه در دیجی کالا هم می تواند از دلایل این استقبال باشد.

طبق آمار و ارقام به دست آمده، لوازم جانبی موبایل نیز محبوبیت بسیار زیادی میان کاربران دارند. درست است که موبایل ها دارای امکانات زیادی اند؛ اما کارایی آن ها بدون لوازم جانبی مختلف کامل نخواهد بود. در این دسته از کالاها، می توان به کاور و گلس محافظ صفحه نمایش، شارژ و کابل شارژ، هدفون و هدست بلوتوث، دوربین های سلفی، پایه نگهدارنده و سه پایه اشاره کرد.

تلویزیون و مانیتور نیز از پرفروش ترین محصولات دیجی کالا هستند. همیشه افراد به دنبال راهکاری هستند تا به هنگام تماشای فیلم و برنامه ها، تجربه ای بهتر داشته باشند. این دسته از محصولات شامل تلویزیون های LCD و LED، صفحات نمایش سینمایی و مانیتور های کامپیوتری می شوند. تنوع بالا، قیمت مناسب، امکان مقایسه و ضمانت مرجوعی از دلایل محبوببیت این نوع کالا میان خریداران دیجی کالا هستند.

لپ تاپ و رایانه ها جزء جدانشدنی از زندگی مان محسوب می شوند. امروزه با پیشرفت فناوری و نیاز بیشتر افراد برای دسترسی به دنیای دیجیتال، خرید لپ تاب و رایانه در اولویت قرار دارد. این دسته از محصولات پرفروش دیجی کالا، رایانه های رومیزی، لپ تاب های گیمینگ و اداری، تبلت ها، مودم و روتر، نوت بوک ها، کیبورد، ماوس و لوازم جانبی را شامل می شوند.

پرفروش ترین محصولات دیجیتالی دیجی کالا

کنسول بازی در لیست اجناس پرفروش

در سال های اخیر، کنسول های بازی از محبوبیت بالایی برخوردارند. دیجی کالا برای گیمرهایی که به دنبال خرید کنسول های بازی هستند، گزینه بسیار مناسبی است. از محبوب ترین کنسول ها در سال گذشته در دیجی کالا می توان به ایکس باکس سری ایکس، پلی استیشن 5 و نینتندو سوییچ اشاره کرد. تمامی این کنسول ها از بازی های خوب و گرافیک بسیار عالی برخورداراند.

در بازار ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5 به عنوان قدرتمندترین کنسول های بازی شناخته شده اند. نینتندو سوییچ نیز یک کنسول هیبریدی است که می تواند به عنوان کنسول قابل حمل و کنسول خانگی مورد استفاده قرار گیرد. برای گیمرهایی که نقل مکان می کنند، این مدل از کنسول گزینه بسیار عالی خواهد بود.

برای مطالعه بیشتر: اطمینان از اصالت محصولات دیجی کالا

لوازم خانگی از پرفروش ترین محصولات دیجی کالا

با توجه به نیاز افراد به لوازم خانگی مختلف، شاهد تنوع بالایی از محصولات در این دسته هستیم. این کالا ها را نمی توان از زندگی حذف کرد؛ چرا که در رفع نیاز های روزمره به طور قابل توجهی مؤثر هستند. دسته محصولات لوازم خانگی، تلویزیون های QLED و LED، یخچال و فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و تجهیزات روشنایی را شامل می شود. از پرفروش ترین برندهای لوازم خانگی هم می توان به برندهای ال جی،سامسونگ، فریگیدر و بوش اشاره نمود.

در این روزها افراد توجه بیشتری به ورزش کردن نشان می دهند. با توجه به همین موضوع، شاهد عرضه لوازم ورزشی بسیار متنوعی در بازار هستیم. در دیجی کالا نیز، محصولات ورزشی طرفداران بسیار زیادی دارند. این دسته از محصولات دارای تنوع بسیار بالایی هستند و محصولاتی همچون کفش ورزشی و تجهیزات ورزشی همچون تجهیزات یوگا، دستگیره های وزنه، لوازم مورد نیاز بدن سازی و کوهنوردی را شامل می شوند.

لوازم خانگی دیجی کالا

فروش بالای پوشاک در دیجی کالا

با توجه به تنوع بالای پوشاک در بازار، افراد خرید از فروشگاهی که به خوبی نمایانگر این تنوع باشد را ترجیح می دهند. می دانید که دیجی کالا یکی از جامع ترین فروشگاه های اینترنتی است. بنابراین، در انتخاب پوشاک مورد نظرتان، با تنوع بالایی رو به رو خواهید بود. به همین دلیل هم هست که لباس و پوشاک از پرفروش ترین محصولات دیجی کالا به شمار می آید. این دسته محصولات دیجی کالا، پوشاک زنانه، مردانه و بچه گانه را شامل می شوند. می توانید مطابق با سلیقه تان، بهترین شلوار، تی شرت، لباس زیر و … را از میان تعداد بالایی از اجناس موجود در فروشگاه انتخاب کنید.

خرید کتاب از دیجیکالا

امروزه دیجی کالا به عنوان یکی از جامع ترین فروشندگان کتاب آنلاین در ایران شناخته می شود. در حال حاضر، بیش از 100000 کتاب در سایت دیجی کالا به فروش می رسد. با توجه به این که فرهنگ کتابخوانی در چند سال اخیر میان افراد بیشتر جا افتاده، کتاب ها یکی از پرفروش ترین محصولات در دیجی کالا اند. وجود عناوین بسیار از انتشاراتی های مختلف سبب این فروش بالا شده است. از طرفی، امکان خرید کتاب های الکترونیک از فیدیبو هم وجود دارد. همچنین، با داشتن کد تخفیف فیدیبو می توانید این محصولات را از این فروشگاه نیز با تخفیف خریداری کنید.

خرید لوازم آرایشی و بهداشتی دیجی کالا

نیازی به توضیح نیست که چرا لوازم آرایشی و بهداشتی در لیست پرفروش ترین محصولات اینترنتی دیجی کالا قرار دارند. در این روزها، افراد به دنبال راهکاری هستند که بتوانند چهره ای زیباتر و بدنی سالم تر داشته باشند. همین سبب شده کالاهای زیبایی در طیف وسیعی به بازار عرضه شوند؛ چرا که تقاضا در این زمینه به طور قابل توجهی بالا است. دسته محصولات آرایشی و بهداشتی دیجی کالا، عطر و ادکلن، لوازم آرایشی، پک های مراقبت از پوست و مو و لوازم شخصی مختلف همچون برس، تیغ و تراش مو و لوازم بهداشتی را شامل می شوند.

جالب است بدانید علاوه بر محصولات آرایشی و بهداشتی، لوازم شخصی نیز از پرطرفدارترین های دیجی کالا است. ا این میان محصولات متنوع و محبوبی از جمله لوازم شخصی برقی، کیف و کفش و … را می توان نام برد. هر فردی نیازمند استفاده از این محصولات است. در نتیجه، همواره از پرفروش ترین های دیجی کالا به شمار می آیند.

پرفروش ترین محصولات آرایشی و بهداشتی دیجی کالا

کالاهای مربوط به کودک از پر فروش ترین محصولات دیجی کالا

از محصولات پرفروش دیگر در دیجی کالا باید به محصولات کودک که والدین خرید برخی از آن ها را ضروری می دانند، اشاره کرد. در وب سایت دیجی کالا، می توانید به مجموعه وسیعی از محصولات کودک از برندهای مختلف، دسترسی داشته باشید. برخی از محصولات پرفروش دیجی کالا در سال گذشته در این دسته پوشک، کالسکه و لباس کودک بود. این محصولات در دیجی کالا به دلیل طراحی زیبا، خوب و کیفت بالا همچنان محبوبیت بسیار بالایی دارند. برخی از برندهای محبوب محصولات کودک عبارتند از: چیکو، پمپرز و هاگیز. این برندها با تولید محصولات درجه یک و ایجاد ایمنی بالا برای نوزدان و کودکان، توانسته اند طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کنند.

در چند سال اخیر، اسباب بازی ها با تنوع بیشتری وارد بازا شده اند. افراد به منظور طراحی و ساخت آن ها، فکر و خلاقیت بیش تری خرج می کنند. از این جهت، شاهد ارائه این محصولات در دسته بندی های بسیار گسترده ای هستیم. در دیجی کالا، می توانید اسباب بازی ها متنوعی را برای سنین مختلف پیدا کنید. لازم به ذکر است که دیجی کالا در این زمینه به عنوان یکی از پرفروش ترین سایت های اینترنتی شناخته می شود.

چه کالایی در دیجی کالا بفروشیم؟

تا این جا پرفروش ترین محصولات دیجی کالا را معرفی کردیم. حال اگر قصد دارید به عنوان یک فروشنده در این پلتفرم فعالیت کنید، بهتر است پیش از انتخاب حوزه فروش، همه چیز را به خوبی بالا و پایین کنید. همان طور که در بخش ابتدایی هم خواندید، گوشی های موبایل از پرفروش ترین های این وب سایت اینترنتی اند. در نتیجه اگر دانش، تجربه و توان مالی لازم را دارید، می توانید این دسته بندی را برای فروش و فعالیت خود در دیجی کالا انتخاب کنید؛ اما اگر نمی توانید به این اندازه هزینه کنید، هیچ جای نگرانی نیست. از بین دیگر کالاهایی که پیش از این معرفی کردیم، بسته به موقعیتی که دارید آن ها را برای فروش تهیه کنید. برای دریافت اطلاعات کامل از روند فروشنده شدن در این فروشگاه اینترنتی، مقاله چطور فروشنده دیجی کالا بشویم؟ را مطالعه کنید. خلاصه و قدم به قدم، نحوه اقدام و نکات مهم را شرح داده ایم.

جمع بندی محصولات پرفروش دیجی کالا

در این مطلب تلاش کردیم به معرفی پرفروش ترین محصولات دیجی کالا بپردازیم. در کنار ارائه محصولات در طیفی گسترده، دیجی کالا خدمات ویژه ای را برای کاربران در نظر گرفته است. همه این ها در کنار هم، توانسته اند هم اکنون این وب سایت اینترنتی را به یکی از بزرگ ترین و محبوب ترین سایت های فرشو آنلاین در ایران، تبدیل کنند. به علاوه، راه های برای خرید ارزان تر از دیجی کالا هم وجود دارد که بر محبوبیت این مجموعه می افزاید. شما بیشتر برای خرید چه محصولاتی از دیجی کالا استفاده می کنید؟ با ما درمیان بگذارید.

3.9 9 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments