پروموترهای اسنپ چقدر درآمد دارند و چه تسهیلاتی دریافت می کنند؟

پروموترهای اسنپ

به دنبال تغییراتی که در دنیای کسب و کار رخ می دهد، موقعیت های شغلی جدید نیز ایجاد می شود. پروموتری شغلی است که در گذشته کسی آن را نمی شناخت؛ اما امروزه به وفور در سطح جامعه دیده می شود. پروموتری به زبان ساده همان بازاریابی است که به صورت میدانی انجام می شود. در واقع، بازار یاب ها به جای تلفن زدن، در قلب جامعه حضور دارند و با افراد از نزدیک صحبت می کنند. این شیوه بازاریابی باعث سرعت بخشیدن به جذب نیروی کار و یا مشتریان می شود. البته، در مورد پروموترهای های اسنپ باید بدانید که آن ها سرو کاری با مشتریان ندارند. وظیفه آن ها جذب رانندگان جدید برای فعالیت در این سامانه تاکسی اینترنتی است. در ادامه، همراه ما باشید تا با این شغل پر جنب و جوش بیشتر آشنا شویم.

پروموترهای اسنپ دقیقاً چه کاری انجام می دهند؟

اگر بخواهیم وظیفه اصلی این افراد را به ساده ترین زبان ممکن به شما بگوییم، باید گفت پروموتر ها رانندگان جدید را به سامانه حمل و نقل اسنپ معرفی می کنند. آن ها نقش مهمی در گسترش این خانواده ایفا می کنند. با کمی دقت می توانید این افراد را در خیابان های پر تردد شهر مشاهده کنید. بازار یاب های فعال اسنپ با پوشش خاص که معمولاً لباس هایی با رنگ سبز است و بنر های تبلیغاتی در حال کار دیده می شوند. پروموترهای اسنپ افرادی که علاقه مند به رانندگی هستند را پیدا می کنند. در گام دوم، باید با صحبت کردن و ارائه توضیحات کامل این افراد را برای کار در ناوگان اسنپ قانع کنند. در ادامه، فرآیند ثبت نام و ارائه آموزش های اولیه نیز بر عهده همین افراد خواهد بود.

از آنجایی که پروموتری شیوه ای از بازاریابی محسوب می شود، برای انجام این کار باید مهارت های ارتباطی خوبی داشته باشید. در این شغل باید بتوانید با اقشار مختلف جامعه ارتباط بگیرید، راسخ و قانع کننده صحبت کنید و در نهایت دقت کافی برای طی مراحل ثبت نام و آموزش را داشته باشید. در کل، این موقعیت شغلی برای افراد پر انرژی، فعال و خوش صحبت بسیار مناسب است. همچنین، از آن جایی که محدودیت و الزامی در روز و ساعت کاری وجود ندارد، افراد زیادی بازاریابی میدانی برای اسنپ را به عنوان شغل دوم و پاره وقت دنبال می کنند.

به یاد داشته باشید که پروموتری اسنپ تنها بازاریابی و معرفی شغل رانندگی برای اسنپ نیست. شما زمانی که این مسئولیت را قبول کنید، وظایف مختلفی بر عهده تان قرار می گیرد. به عنوان مثال، باید کلیه مراحل ثبت نام و چک کردن مدارک لازم را انجام دهید. پس از آن، آموزش قوانین اسنپ و آموزش کار کردن با اپلیکیشن هم از وظایف شما خواهد بود. البته کار شما در این نقطه تمام نمی شود. پشتیبانی از راننده ای که به واسطه شما وارد اسنپ شده و رفع مشکلات احتمالی او نیز بر عهده شما است.

برای مطالعه بیشتر: 10 کتاب برتر بازاریابی و مارکتینگ

پروموترهای اسنپ و میزان درآمد آن ها

پروموترهای اسنپ

در مورد درآمد پروموتر های اسنپ باید گفت که هیچ مقدار ثابت و تعیین شده ای وجود ندارد. در حقیقت، این که چه مقدار بتوانید از این شغل پول در بیاورید کاملاً به عملکرد شما بستگی دارد. درآمد پروموتری اسنپ در بخش های مختلفی تقسیم می شود. اولین بخش ثبت نام رانندگان جدید است. این رانندگان می توانند در بخش تاکسی اینترنتی، پیک موتوری و راننده وانت فعالیت داشته باشند. بخش دوم به معرفی پروموترهای جدید مربوط می شود. برای معرفی بازاریاب های جدید پاداش ویژه ای در نظر گرفته شده است. به علاوه، با ثبت نام هر پروموتری که معرف آن شما باشید، مبلغی به شما تعلق می گیرد.

لازم به ذکر است که در صورت فعالیت زیاد در این شغل، زحمات شما نادیده گرفته نمی شود. در صورتی که تعداد ثبت نام هایی که از طریق شما صورت گرفته است به حد نصاب برسد، درآمد شما به طرز قابل توجهی افزایش می یابد. همچنین، مشمول دریافت طرح های تشویقی و امتیازات ویژه نیز خواهید شد. اگر پروموترهای اسنپ بتوانند 6 روز در هفته کار کند، با احتساب درآمد های حاصل از تعدا ثبت نام و معرفی نیروی کار جدید، در پایان ماه درآمد باور نکردنی خواهند داشت.

آیا این شغل جای پیشرفت هم دارد؟

فرقی نمی کند که شما بخواهید عضوی از مجموعه بزرگ اسنپ باشید یا نه. در هر صورت به شما توصیه می کنیم امکان پیشرفت را جزو اولویت های خود برای انتخاب کار در نظر بگیرید. ثابت بودن موقعیت، انگیزه شما را برای تلاش مضاعف از بین می برد. به همین دلیل است که اسنپ شرایط پیشرفت را برای بازاریاب های میدانی خود فراهم کرده است. می توان گفت بسیاری از کارشناسان، کارشناسان ارشد، سرپرست ها و حتی مدیران اسنپ، روزی کار به عنوان پروموتر را تجربه کرده اند. خیالتلن راحت باشد، اگر در این شغل خودتان را اثبات کنید، پیشرفت خوی در انتظار شما خواهد بود.

اسنپ برای پروموترهای خود تسهیلات و امتیازات ویژه ای در نظر می گیرد

یکی از بخش های جذاب کار به عنوان پروموتر اسنپ، دریافت تسهیلا ویژه است. اگرچه اسنپ با ارائه کد های تخفیف متنوع هوای همه کاربران خود را دارد؛ اما موضوع درباره پروموتر ها کمی متفاوت است. هر بازاریاب اسنپ، عضوی از باشگاه پرومو کلاب خواهد بود. این افراد تخفیفات و امتیازات ویژه و منحصر به فردی را از این مجموعه دریافت می کنند. برخی از این تسهیلات برای رانندگان هم در نظر گرفته می شوند. با مطالعه مقاله راهنمای ثبت نام در اسنپ می توانید با این مزایا بیشتر آشنا شوید.

برای مطالعه بیشتر: ارزان ترین ساعات اسنپ برای مسافر و راننده

زمانی که به عنوان پروموتر اسنپ فعالیت خود را آغاز می کنید، عضویت شما در پرومو کلاب آغاز می شود. در ادامه، بسته به مدت زمان فعالیت و نوع فعالیت می توانید امتیازات مختلفی کسب کنید. این امتیازات در هر ماه جایگاه شما را مشخص می کنند. با توجه به جایگاهی که موفق به کسب آن شوید تسهیلات متفاوتی به شما تعلق می گیرد. بدیهی است که هرچه امتیاز کسب شده بیشتر باشد، تسهیلات بهتر خواهند بود.

تسهیلات و تخفیف های پرو کلاب در دسته های متنوع غذایی، شارژ و بسته اینترنت، خدمات تفریحی، خرید کالا، خدمات درمانی، خدمات خودرویی و وام بانکی در نظر گرفته شده است. از میان همه این تسهیلات، کد های تخفیف اسنپ فود و اسنپ اکسپرس نزد پروموترهای اسنپ محبوب تر هستند. بسته به امتیازی که در پرو کلاب کسب کرده باشید، می توانید از کد های تخفیف 50 و 100 هزار تومانی برای خرید انلاین از اسنپ فود استفاده کنید. همچنین، این بن های تخفیف به مبالغ 50،100 و 250 هزار تومان برای اسنپ اکسپرس عرضه می شوند.

1.7 3 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments