10 هدیه جذاب روز معلم با قیمت مناسب

ایده هدیه روز معلم

دوازدهمین روز اردیبهشت ماه در تقویم ما به عنوان روز معلم نام گذاری شده است. این روز فرصتی است برای قدردانی از زحمات معلمان و استادان در تمام عرصه ها. بسیاری از افراد هدیه دادن را به عنوان روش ادای احترام و تبریک روز معلم انتخاب می کنند. به طور کلی هدیه دادن نمادی از احترام و علاقه ما به فرد مقابل است. اگر شما هم دوست دارید در این مناسب کادو مخصوصی خریداری کنید؛ اما نمی دانید چه چیزی مناسب تر است در این مقاله با ما همراه شوید. در ادامه، چند هدیه روز معلم با قیمت مناسب را به شما پیشنهاد خواهیم کرد. به یاد داشته باشید که همواره می‌توانید هدایای مورد نیاز خود را با کد تخفیف فروشگاه‌های اینترنتی ازان تر بخرید.

کادو ارزان برای تبریک روز معلم

نکته مهمی که باید قبل از هرچیزی در نظر داشته باشید این است که هدیه مناسب لزوماً یک هدیه گران قیمت نیست. همواره به یاد داشته باشید که هدف ما از خرید هدیه روز معلم نشان دادن قدردانی و احترام است. به همین دلیل نیازی نیست که برای خرید کادو های گران خود را به دردسر بیاندازید. با توجه به شرایط نه چندان مناسب اقتصادی چند کادو ارزان روز معلم را به شما معرفی می کنیم. با استفاده از این ایده ها و با به کار بردن تخفیف روز معلم می توانید با هزینه کم تری این روز را به معلم عزیز خود تبریک بگویید.

برای مطالعه بیشتر: راهنمای خرید ارزان تر از دیجی کالا

چند شاخه گل

گل به عنوان هدیه روز معلم

همانطور که گفتیم برای خرید هدیه روز معلم نیازی نیست حتماً یک محصول لوکس و گران قیمت انتخاب کنید. مطمئن باشید معلم شما حتی با یک شاخه گل هم خوشحال می شود. در واقع گل طبیعی یکی از جذاب ترین هدیه هایی است که می توانید در نظر داشته باشید. این کادو ارزان انرژی بخش است و احساس خوبی را منتقل می کند. گل طبیعی را می توانید به صورت یک دسته گل و یا حتی چند شاخه تهیه کنید. همچنین، خرید گیاهان آپارتمانی با گلدان هم ایده خوبی است اما کمی هزینه خرید شما را افزایش خواهد داد. البته این موضوع کاملاً به گلی که انتخاب می کنید بستگی دارد. گاهی یک شاخه از یک گل خاص گران تر از یک دسته گل معمولی تر است.

کارت پستال

یک کادو ارزان

یکی از ارازن ترین هدیه هایی که می توانید برای روز معلم تهیه کنید یک کارت پستال است. با استفاده از این هدیه می توانید احساس خود را به معلمات در قالب چند جمله زیبا بیان کنید. کارت پستال ها به صورت آماده در دسترس هستند و امکان ساخت آن ها نیز وجود دارد. این هدیه برای بچه ها مناسب تراست. اگر فرزندی دبستانی دارید می توانید به او بیاموزید که چگونه برای تبریک روز معلم یک کارت پستال جذاب بسازد. کودک شما می تواند با یک متن یا نقاشی زیبا یادگار جذابی به معلم خود بدهد.

هدیه های دست ساز

هدیه دست ساز برای روز معلم

هدیه های دست ساز یکی از جذاب ترین هدیه های روز معلم و یا هر مناسبت دیگری هستند. یک هدیه دست ساز به خوبی نشان می دهد که شخص مقابل چقدر برای شما ارزشمند است. تگر مهارت یا هنری بلد هستید می توانید آن را در راستای تدارک یک کادو ارزان و منحصر به فرد به کار بگیرید. تابلو های نقاشی و خطاطی، عروسک و مجسمه، زیوآلات دست ساز و یا حتی یک کلیپ جذاب، همه این موارد می توانند به عنوان یک هدیه در نظر گرفته شوند. البته قرار گرفتن این هدایا در دسته کادو های ارزان به معنی ارزش کمتر آن ها نیست، بلکه به علت کاهش هزینه های ساخت و تولید این محصولات کمی اقتصادی تر به نظر می رسند.

کتاب

کتاب، یک هدیه مناسب روز معلم

یکی از بهترین هدیه هایی که می توانید به یک معلم بدهید، کتاب است. کتاب ها هدایای ارزشمند و ماندگاری هستند که می توانند تا مدت ها مورد استفاده قرار بگیرند. از طرف دیگر با توجه به شغل این افراد، احتمالاً چنین هدیه ای برای آن ها ارزشمند خواهد بود. کتاب های رمان، شعر و ادبیات، تاریخی و روانشناسی را می توانید بنابر شناختی که از معلم خود دارید به عنوان هدیه تهیه کنید. اگر قصد داشتید این محصولات را به صورت اینترنتی تهیه کنید، مقاله مقایسه سی بوک، شهر کتاب آنلاین و ایران کتاب می تواند برای یک انتخاب هوشمندانه به شما کمک کند.

شمع های تزئینی

شمع

شمع های تزئینی هم می توانند هدیه روز معلم جذابی باشند. البته اگر معلم شما خانم باید احتمالاً از این هدیه بیشتر استقبال می کند. این شمع ها را می توان در کنار کاربرد اصلی به عنوان یک وسیله دکوری نیز استفاده کرد. به علاوه، برخی از این محصولات معطر هستند و استفاده از آن ها حس بسیار خوبی دارد. به طور کلی شمع ها به آرامش ذهن کمک می کنند و برای معلمی که شغل سختی دارد بسیار کاربردی خواهند بود.

نوشت افزار ها

انواع لوازم تحریر

اگر می خواهید برای معلم خود یک کادو ارزان و در عین حال کاربردی تهیه کنید باید به سراغ نوشت افزار ها و لوازم تحریر مختلف بروید. این محصولات بسیار متانوع هستند و به همین دلیل با هر میزان بودجه ای قادر به خرید آن ها خواهید بود. انواع دفترچه های یادداشت، سر رسید، تقویم، خودکار، روان نویس و ماژیک می توانند هدیه های جذابی برای تبریک این روز باشند.

ماگ های جذاب

ماگ

ماگ ها امروزه ه محصولاتی پر مصرف و ترند برای هدیه دادن تبدیل شده اند. این کالا های کاربردی انواع بسیار متفاوتی دارند. مثلا ماگ ها می توانند شیشه ای، سرامیکی و یا استیل باشند. همین تفاوت در جنس به علاوه تنوع طرح ها و کاربرد ها باعث می تشود این محصولات با قیمت های مختلفی عرضه شوند. بنابراین، برای خرید این هدیه روز معلم می توانید کالایی مطابق با توان مالی خود انتخاب کنید.

اکسسوری ها

اکسسوری ها به عنوان هدیه رو معلم

اکسسوری ها همیشه انتخاب های جذابی هستند. فرقی نمی کند که به عنوان هدیه روز معلم آن ها را خریداری کنید و یا برای هر مناسبت دیگری. به هرحال این محصولات هدیه هایی دوست داشتنی محسوب می شوند. انواع زیور آلات، ساعت، آویز ساعت، کلاه، کراوات، اکسسوری های مو و… را می توانید به عنوان کادو ارزان برای معلم های خانم یا آقای خود تهیه کنید.

لوازم جانبی موبایل

لوازم جانبی

تلفن های همراه هوشمند امروزه یک بخش جدا نشدنی از زندگی ما محسوب می شوند. به همین دلیل است که لوازم جانبی مرتبط با آن ها بسیاری کاربردی بوده و یک ایده بسیار خوب برای هدیه دادن محسوب می شوند. بنابراین، شما نیز می توانید محصولات این دسته از جمله گارد، گلس، آویز های موبایل، پاور بانک، هندزفری و … را به عنوان هدیه روز معلم خریداری کنید. با کد تخفیف تکنولایف هم هزینه کمتری برای این نوع هدایا خواهید پرداخت.

برای مطالعه بیشتر: راهنمای خرید رم گوشی

عطر

عطر ها

در نهایت به یک هدیه جذاب می رسیم. هر زمان که صحبت از خرید و انتخاب هدیه باشد، انواع عطر و ادکلن به عنوان یک گزینه مهم در نظر گرفته می شوند. البته ادکلن های اورجینال بسیار گران قیمت هستند و خرید آن ها برای همه ساده نخواهد بود. به همین خاطر، برای کسانی که به دنبال یک کادو ارزان و در عین حال شیک هستند، خرید عطر های گرمی می تواند انتخاب بهتری باشد.

2.5 2 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments