مقایسه سی بوک، شهر کتاب آنلاین و ایران کتاب

مقایسه سی بوک، شهر کتاب آنلاین و ایران کتاب

کتاب های زیاد و وقت کم یکی از مشکلات همیشگی کتابخوان ها بوده است. ما می خواهیم به شما کمک کنیم که این وقت کم را صرف کار های مفید تری از پیدا کردن بهترین کتابفروشی آنلاین بکنید. سایت های زیادی وجود دارند که با مراجعه به آن ها می توانید کتاب و محصولات فرهنگی بخرید؛ اما کدام یک از بقیه بهتر است؟ مقایسه سی بوک، شهر کتاب آنلاین و ایران کتاب، به عنوان سه مورد از بهترین فروشندگان کتب و آثار ادبی می تواند در داشتن خریدی ساده تر به شما کمک کند.

بهترین کتابفروشی آنلاین

تعداد فروشگاه های آنلاین در هر زمینه ای بسیار زیاد شده است و کتابفروشی ها هم از این قاعده مستثنی نیستند. به همین دلیل، ممکن است زمانی که می خواهید کتاب بخرید برای انتخاب فروشگاه تردید داشته باشید. البته، فروشگاه های حضوری زیادی در سطح شهر وجود دارند که می توانید با مراجعه به آن ها خرید خود را انجام دهید. با این حال توجه ما بیشتر روی فروشندگان اینترنتی است. چرا؟ به این دلیل که خرید از آنلاین شاپ ها هم راحت تر است و هم سریع تر.

می توان گفت که دیگر شیوه های سنتی خرید توجیه اقتصادی ندارد. چرا وقتی می توانیم به سادگی در خانه خود سفارشاتمان را تحویل بگیریم، در ترافیک و آلودگی وقت تلف کنیم. حتی اگر در شهر کوچکی زندگی می کنید که ترافیک ندارد باز هم زمانی که برای رفتن به فروشگاه صرف می شود، بیشتر از هر خرید آنلاینی است. اکنون باید ببینیم بهترین فروشگندگان اینترنتی کتاب و کالای فرهنگی چه ویژگی هایی دارند. به بیان دیگر، یک کتابفروشی آنلاین باید چه ویژگی هایی داشته باشد تا در نظر خریدار خوب باشد؟

تنوع موضوعی شهر کتاب و ایران کتاب

یکی از شباهت های مهمی که با مقایسه سی بوک، شهر کتاب آنلاین و ایران کتاب به چشم می خورد، بالا بودن تنوع عناوین در آن ها است. به صورت کلی، بسیاری از افرادی که به خرید آنلاین رو می آورند می خواهند همه چیز در دسترسشان باشد. اگر بخواهیم دنبال کتابی بگردیم و پیدا نکنیم، خب به جای سایت کتابفروشی نزدیک خانه می رویم! به همین دلیل، قبل از هر چیز حتماً دسته بندی و ژانر های موجود در هر فروشگاه را بررسی کنید. علاوه بر این، ببینید تعداد نشر ها و عنوان های موجود در هر بخش چقدر است و از این میان، چند درصد از کالا ها موجود هستند.

استفاده آسان

خرید آنلاین کتاب به خاطر آسان بودن محبوب شده است. هیچ کس نمی خواهد از سایتی خرید کند که یادگیری استفاده از آن زمان زیادی ببرد. اول از همه ظاهر و ساختار کلی وبسایت باید به شکلی باشد که شما را به راحتی به کالای مورد نظرتان برساند. علاوه بر این، چون تعداد اجناس زیاد است و در بسیاری از موارد تشابهات اسمی میان آن ها وجود دارد، سیستم جستجوی سایت هم باید قوی باشد. علاوه بر این، بسیاری از کاربران به دنبال گروه خاصی از کتاب ها مثلاً برندگان نوبل اند. توانایی فروشگاه در آسان تر کردن دسترسی شما یک مزیت محسوب می شود.

قیمت مناسب در سی بوک

بسیاری از فروشگاه های آنلاین به دلایلی مانند نداشتن شعبه حضوری قادرند، قیمت های کمتری ارائه دهند. هنگام مقایسه سی بوک، ایران کتاب و شهر کتاب آنلاین یکی از معیار های شما می تواند میزان تخفیف های آن ها باشد. برخی سایت ها نیز ممکن است به مناسبت های مختلف، جشنواره های فروش ویژه برگزار کنند که فرصت مناسبی برای خرید ارزان به شمار می آیند. به این موضوع نیز دقت داشته باشید که قیمت یک اثر در نشر های مختلف به دلایلی مانند کیفیت کاغذ، ترجمه و … می تواند با یکدیگر متفاوت باشد.

سی بوک، ارزان ترین کتابفروشی آنلاین

کتابفروشی آنلاین سی بوک در مقایسه با بسیاری از فروشگاه ها از مزیت های زیادی برخوردار است. این وبسایت تمام آن چیزی است که از یک فروشنده کتاب انتظار دارید. اول از همه، تعداد و تنوع اجناس موجود در آن چشمگیر و کم نظیر است. به قول خودشان، جای هیچ کتابی در 30 بوک خالی نیست. شما می توانید همه آثاری که دوست دارید را در ژانر های مختلف پیدا کنید. این ژانر ها عبارت اند از ادبیات، اقتصادی، پزشکی، حقوقی، سیاسی، فلسفه، روانشناسی، کسب و کار و … علاوه بر این، قابلیت جستجوی این سایت بسیار پیشرفته است و به شما اجازه می دهد هر چیزی که نیاز دارید را بر اساس نام یا بخشی از آن، ناشر، نویسنده، مترجم و … جست و جو و خریداری کنید.

مقایسه سی بوک کتابفروشی آنلاین تهران

یکی از ویژگی های مهم 30book این است که در آن می توانید کتابهای درسی و کمک درسی را نیز خریداری کنید. برای مثال، پرفروش ترین کتاب های کمک درسی کنکور را می توانید از این سایت تهیه کنید. فروشگاه های حضوری معمولاً یا کتاب درسی دارند یا کتاب عمومی. این وبسایت علاوه بر این دو، کالا های فرهنگی، وسایل فانتزی، بازی فکری و لوازم تحریر نیز دارد.

بزرگترین مزیت سی بوک در مقایسه با بقیه کتابفروشی های آنلاین قیمت های آن است. امکان ندارد زمانی به این فروشگاه مراجعه کنید و تخفیف نداشته باشد. این آفر های همیشگی را می توانید در سایت یا شبکه های مجازی پیدا کنید. نمی دانید کتابی ارزش خواندن دارد یا نه؟ می خواهید قبل از خرید متن آن را ببینید؟ با مراجعه به صفحه هر کتاب در این سایت می توانید بخشی از متن آن را دانلود و مشاهده کنید. با مطالعه توضیحات کلی و نقد و بررسی تخصصی هر اثر هم می توانید راحت تر درباره کیفیت محتوای آن تصمیم بگیرید. به علاوه، با استفاده از کد تخفیف سی بوک می توانید خرید خود را از این مجموعه با قیمت کم تری انجام دهید.

ایران کتاب؛ انتخاب سخت پسندان

در این کتابفروشی هر کتابی را نمی توانید پیدا کنید. شاید در نگاه اول فکر کنید که کاهش دادن تعداد کتاب ها ویژگی خوبی برای یک فروشگاه نیست. اگر اهل کتاب و کتابخوانی باشید، می دانید که این ویژگی مزیت بسیار بزرگی به شمار می آید. حقیقت این است که تعداد کتاب هایی که تا کنون نوشته شده یا در آینده چاپ می شود، بسیار بیشتر از آن است که کسی بتواند در طول عمر خود آن ها را بخواند. به همین دلیل است که می گویند لزوماً هر کتابی ارزش خواندن ندارد. چاره چیست؟ تنها به سراغ آثاری بروید که پس از خواندن آن ها احساس نکنید وقتتان تلف شده است.

ایران کتاب، انتخاب و خواندن کتابها را برای شما آسان می کند. اگر نمی دانید یا وقت نمی کنید به دنبال کتاب خوب برای مطالعه بگردید، کافیست به ایران‌کتاب رفته و هرچیزی که به چشمتان خورد را به سبد خرید اضافه کنید. در این فروشگاه، نه خبری از داستان های آبکی عوام پسند هست و نه تولیدات نشر های فیک. در این سایت تنها آثار دست چین و تحسین شده ادبی را می بینید. کتاب هایی که خواندنشان بدون شک ارزشش را دارد. علاوه بر این، می توانید نام کتاب هایی که پیش از خوانده و دوست داشته اید را وارد کنید تا نمونه های مشابه آن به شما پیشنهاد داده شود.

برای مطالعه بیشتر: مقایسه طاقچه و فیدیبو برای خرید کتاب صوتی

شهر کتاب آنلاین

شهر کتاب آنلاین از معدود فروشگاه های محصولات فرهنگی است که شعبه حضوری هم دارد. این مراکز در شهر های مختلفی واقع شده اند و سایت این مجموعه نیز در حقیقت شعبه آنلاین آن است. پشنهادات روز و تازه های فروشگاه اولین چیزی است که با مراجعه به سایت با آن ها مواجه می شوید. بیش از 250 هزار کتاب و کالای فرهنگی این سایت دست شما را برای اتخاب باز می گذارد. مانند چیزی که در سی بوک و ایران کتاب هم مشاهده کردیم، در اینجا هم می توانید ژانر های مختلفی را مشاهده کنید. علاوه بر این، امکان خرید کتاب های زبان اصلی نیز در این فروشگاه فراهم شده است. اگر قصد خرید کتب درسی دانشگاهی را داشته باشید هم این فروشگاه مرجعی مناسب برای خرید به شمار می آید.

جمع بندی

سفارش اینترنتی کتاب یکی از بهترین شیوه های خرید این کالای فرهنگی است. تهیه کتاب از سایت هایی مانند سی بوک، ایران کتاب و شهر کتاب آنلاین مزیت های زیادی دارد. از جمله این موارد می توان به سرعت، سهولت و تنوع بسیار بالا از نظر ژانر، موضوع و انتشارات اشاره کرد. با بررسی ویژگی ها و امکاناتی که هر کتابفروشی در اختیار شما می گذارد می توانید تصمیم بگیرید که کدام یک برای تأمین عنوان هایی که لازم دارید بهتر است.

0 0 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments