رنگ سال 1403چیست؟ 4 ایده های استایل با رنگ سال

رنگ سال 2024

مؤسسه پنتن در هر سال یک رنگرا به عنوان رنگ سال انتخاب می کند. اهمیت این رنگ به قدری زیاد است که در تمام صنایع از جمله مد و پوشاک، دکوراسیون، آرایش و.. مورد استفاده قرار می گیرد. البته این انتخاب رنگ نتیجه جلسات رسمی و هم فکری تیمی است و از چیزی که به نظر می رسد پیچیده تر است. در این مقاله می خواهیم ضمن معرفی رنگ سال 1403 یا همان 2024 میلادی، ایده هایی برای استایل کردن این رنگ در اختیار شما قرار دهیم. به خطر داشته باشید که می توانید همه این لباس های ترند را از فروشگاه های اینترنتی با قیمت مناسب خریداری کنید. برای مثال کد تخفیف دیجی کالا امکان خرید ارزان این لباس ها را برای شما فراهم می کند.

رنگ سال 2024 چه رنگی است؟

پس از بررسی های متعدد و حدس و گمان های مختلف، در نهایت رنگ هلویی مخملی با کد رنگ PANTONE 13-1023، به عنوان رنگ سال جدید انتخاب شد. این رنگ آرام و ملایم می تواند تمایل به رشد را در افراد مختلف نشان دهد. موسسه پنتون این رنگ جذاب را به عنوان یک رنگ گرم و حساس معرفی می کند. رنگی که می تواند احساس لطافت، ملایمت و حس نوع دوستی را به اطرافیان ما القا کند.  رنگ هلویی از نظر طیف رنگی بین نارنجی و صورتی قرار می گیرد.

لطافت این رنگ می تواند احساس مثبتی را به ما منتقل کند. به علاوه، کم رنگ بودن آن باعث می شود بتوانیم هلویی را به راحتی در کنار رنگ های متنوع به کار ببریم. البته بدیهی است که این رنگ در کنار برخی رنگ های خاص جلوه بسیار زیباتری دارد. در ادامه، این رنگ ها را نیز با هم بررسی می کنیم تا شما بتوانید با استفاده از رنگ سال 1403 یک استایل بی نظیر داشته باشید.

دلایل انتخاب رنگ سال 1403

گسترش فناوری ها، رشد جمعیت، تغییرات متداوم در همه حوزه ها و دلایل بسیار دیگری وجود دارند که باعث شلوغی زندگی روز مره انسان ها در عصر جدید شده اند. در میان این آشفتگی ها گاهی فراموش می کنیم که علاوه بر توجه به دستاورد ها، رویداد های بیرونی و جلوه ظاهری، باید به درون خود و آرامش ذهنی و روحی هم توجه کافی داشته باشیم. پنتون با انتخاب رنگی که نمادی از توجه به سلامت روحی است این نکته را به ما یادآوری می کند. در حقیقت، رنگ هلویی 1403 نماد آرامش و توجه به خود است.

برای مطالعه بیشتر: آیتم های ضروری کمد خانم ها

رنگ سال 2024 را با چه رنگ هایی استایل کنیم؟

ترکیب رنگ سال 1403 با رنگ های مختلف

اگر از آن دسته افرادی باشید که به استفاده از ترند ها علاقه دارند، احتمالاً همین حالا به دنبال خرید لباس، اکسسوری و حتی وسایلی با رنگ هلویی خواهید رفت. البته قبل از هر چیز بهتر است بدانید که این رنگ در کنار کدام رنگ ها جلوه زیباتری دارد. در ادامه ما بهترین گزینه ها برای استایل با رنگ هلویی را به شما معرفی می کنیم. از ترکیب این رنگ ها نه تنها در انتخاب لباس بلکه در بسیاری موارد دیگر مانند طراحی دکوراسیون نیز می توانید استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: ترندهای طراحی ناخن 1403

1. رنگ های خنثی

رنگ هلویی یک رنگ بسیار ملایم است و به همین دلیل، با طیف زیادی از رنگ ها هماهنگ می شود. پالت رنگی خنثی، یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در کنار این رنگ جذاب است. رنگ های سفید، طوسی و مشکی می توانند جلوه این رنگ لطیف را بسیار بیشتر کنند. اگر هلویی را در کنار سفید استفاد کنید، یک استایل شیک به شما می دهد، این ترکیب رنگ می تواند انتخاب ایده آلی برای روز های گرم تابستان باشد.

اگر می خواهید، رنگ هلویی در استایل شما بیشتر بدرخشد، باید آن را در کنار مشکی استفاده کنید. این ترکیب رنگ، یک استایل جسورانه و نفس گیر را برای شما به ارمغان می آورد. همچنین، یک استایل با پایه رنگ مشکی و اکسسوری های هلویی می تواند یک انتخاب بی نظیر باشد. به این ترتیب یک استایل کم ریسک با به کار گیری رنگ سال خواهید داشت.

 2. استایلی جذاب با هلویی و طیف کرم-قهوه ای

به طور کلی، لباس هایی با تناژ کرم تا قهوه ای، باعث می شوند استایلی شیک و تا حدودی رسمی داشته باشید. این رنگ ها بسیار پرکاربرد هستند و به همین دلیل هماهنگی خوب آن ها با رنگ سال 1403 می تواند خبر خوبی باشد. برای داشتن یک ظاهر کلاسیک می توانید از ترکیب این رنگ ها در کنار هم استفاده کنید. همچنین، ست های دارای رنگ قهوه ای بیشتر برای رویداد های رسمی مناسب هستند. در حالی که، ترکیب کرم و هلویی یک ترکیب راحت است و می توانید هنگام مسافرت یا در جمع های خودمانی از این استایل استفاده کنید.

3. استایل مونو کروم

هلویی هم مثل هر رنگ دیگری می تواند برای یک استایل مونوکروم مورد استفاده قرار بگیرد. چنین ترکیب رنگی می تواند نمایانگر ظرافت و جذابیت باشد. همچنین، برای این که کمی از یکنواختی خارج شویم، می توان از طیف های مختلف رنگ هلویی یا رنگ های نزدیک به آن استفاده کرد. مثلاً صورتی کمرنگ، نارنجی کم رنگ، صدفی و آجری می توانند برای یک استایل مونوکروم جذاب انتخاب های خوبی باشند. به یاد داشته باشید که اگر استایل مونوکروم را انتخاب کردید، حتما در یک بخش از پوشش خود، یک رنگ متضاد را استفاده کنید. مثلا اگر همه لباس های شما هلویی باشد، استفاده از کیف و کفش سفید در کنار آن بسیار جذاب خواهد بود.

رنگ سال 1403 با آبی

4. ترکیب رنگ سال 1403 با آبی آسمانی

یکی از رنگ هایی که در ترکیب با رنگ هلویی بسیار جذاب است، آبی آسمانی است. رنگ هلویی یک رنگ گرم و آبی یک رنگ سرد است. به همین خاطر، این دو می توانند مکمل های خوبی برای هم باشند. علاوه بر این، استایلی با این طیف رنگی از مهمانی تا پیاده روی، همه جا می تواند کاربردی باشد. استایل پیشنهادی ما با این پالت رنگی، استفاده از شلوار جین آبی آسمانی، یک بلوز هلویی و کت سفید است. همچنین، اکسسوری هایی مثل عینک، ساعت، دستبند، شال گردن و … نیز با رنگ هلویی می تواند استایل شما را تکمیل کنند.

استفاده از این ترکیب رنگی در دکوراسیون هم بسیار جذاب خواهد بود. در حقیقت این دو رنگ در کنار هم به شما احساس سر زندگی و نشاط را القا می کنند. مثلا می توانید رد رنگ مبلمان، پرده ها، کوسن ها، روتختی و … از رنگ ترند سال جدید در ترکیب با آبی استفاده کنید.

2 2 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین مفید ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments