طولانی ترین شب سال رو با این 8 فیلم سپری کن

چند فیلم جذاب مناسب شب یلدا

شب یلدا طولانی ترین شب سال و مطابق با آخرین شب آخرین ماه پاییز است. در شب یلدا مطابق با سنت قدیمی ایرانی، افراد با دوستان یا خانواده خود دور هم جمع می شوند. این دورهمی ها بیشتر جنبه گرامی داشت با هم بودن را دارد. در این شب می توانید تفریحات زیادی را برای نزدیکی بیشتر و لذت بردن از زمان در نظر داشته باشید. فیلم دیدن هم می تواند یکی از این فعالیت ها باشد. در ادمه، به شما چند فیلم مناسب شب یلدا را برای تماشای در کنار عزیزانتان معرفی می کنیم.

همچنین، لازم به ذکر است که برای تماشای آنلاین فیلم های جذاب می توانید اشتراک پلتفرم های نماوا، فیلیمو یا فیلم نت را به راحتی تهیه کرده و فیلم مورد علاقه خود را از این طریق تماشا کنید. برای خرید اشتراک این پلتفرم ها، کدهای تخفیفی در کانال تخفیف ارائه می شود که می توانید با استفاده از آن ها فیلم دلخواهتان را ارزان یا حتی رایگان تماشا کنید. به عنوان مثال، با داشتن کد تخفیف نماوا امکان خرید اشتراک با قیمتی بسیار ارزان امکان پذیر است. اگر فیلمی را در این پلتفرم پیدا نکردید، می توانید از فیلیمو و کد تخفیف فیلیمو برای خرید اشتراک و تماشای فیلم استفاده کنید. کد تخفیف فیلم نت نیز برای این سرویس در دسترس کاربران است که امکان خرید ارزان تر اشتراک را فراهم کرده است.

Cruella (کروئلا)، فیلم مهیج مناسب شب یلدا

  • سال ساخت: 2021
  • ستارگان: Emma Stone, Emma Thompson, Mark Strong, Paul Walter Hauser
  • ژانر:   کمدی- جنایی
  • امتیاز IMDB از 10: 7.4

لیست فیلم های مناسب برای شب یلدا را با معرفی یک اثر همه چیز تمام شروع می کنیم. کروئلا فیلمی است به کارگردانی کریگ گیلسپی  و قرار است احساسات شما را برانگیزد. در این فیلم خواهید دید که گاهی شرارت می تواند چقدر جذاب باشد. مخصوصاً وقتی آن را در مقابل یک آدم ظالم استفاده کنی. اگر انیمیشن جذاب صد و یک سگ خالدار را دیده باشید می توانید ارتباط بهتری با داستان برقرار کنید. این انیمیشن یکی از بهترین انیمیشن های دنیا است و تماشای آن را در کنار این فیلم به شدت پیشنهاد می کنیم.

About My Father (درباره پدرم)، یک فیلم کمدی مناسب برای شب یلدا

  • سال ساخت: 2023
  • ستارگان: Robert De Niro, Sebastian Maniscalco
  • ژانر: کمدی
  • امتیاز IMDB از 10: 5.7

لیست را با یک فیلم کمدی ادامه می دهیم. اگر به دنبال فیلم برای یلدا هستید که خنده دار باشد و اوقات خوبی را برای شما فراهم کند، این اثر را تماشا کنید. درباره پدرم فیلمی است به کارگردانی لورا ترورسو که مدت زیادی از اکران آن نمی گذرد. به شما قول می دهم با تماشای این اثر بخندید و لذت ببرید. به همین دلیل، درباره پدرم را در رده فیلم های مناسب یلدا قرار می دهیم. البته به یاد داشته باشید که این فیلم برای تماشای خانوادگی کمی محدودیت دارد. اگر جمع شما در شب یلدا دوستانه باشد، این اثر بهترین انتخاب است تا در کنار هم بخندید و شبی به یاد ماندنی را سپری کنید. داستان درباره آشنایی پدر ایتالیایی و سنتی سباستین با خانواده دختری است که به او علاقه دارد. از آنجایی که خانواده دختر یک خانواده ثروتمند و متفاوت آمریکایی هستید تمایز ها و تفاوت های موجود با جنبه طنز نمایش داده می شوند و دیدن آن ها خالی از لطف نیست.

بیشتر بخوانید: تخفیف های یلدا را از دست ندهید

The Creator (خالق)

  • سال ساخت: 2023
  • ستارگان: John David Washington, Madeleine Yuna Voyles, Gemma Chan
  • ژانر: اکشن، علمی-تخیلی
  • امتیاز IMDB از 10: 6.9

اگر به دنبال تماشای یک فیلم هیجان انگیز در دورهمی های شب یلدا هستید، خالق می تواند انتخاب مناسبی باشد. این اثر یکی از جدید ترین تولیدات سینمایی محسوب می شود. داستان فیلم در یک دنیای آخر الزمانی اتفاق می افتد. در این اثر کارگردان، گرت ادواردز تلاش می کند زمانی را به تصویر بکشد که هوش مصنوعی بسیار پیشرفته است. به همین دلیل انسان ها مجبورند با هوش مصنوعی بر سر زندگی رقابت کنند. البته، تولید کننده این اثر، هوش مصنوعی را چیز بدی نمیداند.

داستان از جایی شروع می شود که آمریکا تصمیم می گیرد استفاده از این فناوری را ممنوع کند. در عین حال کشورهای آسیایی این تصمیم را نمی پذیرند. در ادامه، همسر یکی از مأموران ویژه به واسطه همین فناوری جانش را از دست می دهد. حالا این مأمور که جاشوا نام دارد، مسئولیتی بزرگ را بر عهده می گیرد. او در طول فیلم تلاش می کند یک ربات هوش مصنوعی پیشرفته به نام خالق را پیدا کرده و از بین ببرد. برای این که بدانید در پایان چه اتفاقی می افتد، می توانید این فیلم مهیج را همراه دوستان و خانواده خود در شب یلدا تماشا کنید. اگر از تماشای این فیلم لذت بردید، با مراجعه به لیست بهترین فیلم های تخیلی از دید منقدان، گزینه های بیشتری برای انتخاب های بعدی خود داشته باشید.

A todo tren! Destino Asturias (یک قطار شلوغ به مقصد آستوریاس)

  • سال ساخت: 2021
  • ستارگان: Santiago Segura, Leo Harlem, Alan Miranda, Eneko Otero
  • ژانر:  کمدی، خانوادگی
  • امتیاز IMDB از 10: 5.3

تعداد زیادی از افراد ترجیح می دهند شب یلدا را در کنار خانواده خود سپری کنند. به همین دلیل انتخاب یک فیلم که تماشای آن محدودیت سنی نداشته باشد را به شما پیشنهاد می کنیم. این اثر به کارگردانی سانتیاگو سگورا در اسپانیا ساخته شده است. داستان از این قرار است که ریکاردو به عنوان یک پدر نمونه مأمور می شود تا کودکان را با قطار به اردو ببرد. داستان جایی مهیج می شود که در یکی از ایستگاه ها رکاردو از قطار جا می ماند. حالا کوکان در قطار تنها هستند و باید دید چه ماجرا هایی منتظر آن ها خواهد بود. این فیلم در نهایت به شما نشان می دهد که کودکان چقدر از تصور ما قوی تر هستند.

A Castle for Christmas (قلعه ای برای کریسمس)

  • سال ساخت: 2021
  • ستارگان: Brooke Shields, Cary Elwes, Lee Ross, Andi Osho
  • ژانر:  کمدی،درام
  • امتیاز IMDB از 10: 5.5

فیلم جذاب قلعه ای برای کریسمس، اثری است از ماری لمبرت که در دو کشور آمریکا و انگلیس تولید شده است. اگرچه درباره فیلم های مناسب شب یلدا صحبت می کنیم؛ اما با توجه به این که فاصله چندانی تا کریسمس نمانده، تماشای این فیلم نیز خالی از لطف نیست. به علاوه، این فیلم خانوادگی برای تماشا در دورهمی های خانوادگی کاملاً مناسب است.

این اثر داستانی را درباره یک نویسنده معروف  روایت می کند. سوفی براون زمانی که از ماجرا های جنجالی پیش آمده خسته می شود، به اسکاتلند می رود تا بتواند کمی با آرامش زندگی کند. سوفی در اسکاتلند یک قلعه پیدا می کند و به شدت به آن علاقه مند می شود. زمانی که این نویسنده جوان با دوک، صاحب قلعه رو به رو می شود می فهمد که چندان هم برای آرامش راه درستی انتخاب نکرده است.

 Murder Mystery 2 (راز جنایت)

 Murder Mystery 2 (راز جنایت)
  • سال ساخت: 2023
  • ستارگان: adam sandler, jennifer aniston, mark strong, Mélanie Laurent
  • ژانر:  کمدی،معمایی
  • امتیاز IMDB از 10: 5.7

راز جنایت را می توان در زمره بهترین فیلم های کمدی منتشر شده در سال 2023 نام برد. نسخه اول این فیلم هیجان انگیز توانست موفقیت های زیادی کسب کند. بازی دوتا از بهترین های سینما به عنوان زوج هنری باعث شد این اثر از جرمی کارلینگ با استقبال مخاطبان مواجه شود.

اگر قسمت اول این فیلم را همز ندیده اید به شما پیشنهاد می کنیم که در دورهمی شب یلدا هر دو قسمت را با هم تماشا کنید. در راز جنایت دو خواهیم ددی که یکی از دوستان نیک و مادری، که دو کارآگاه هستند و می خواهند یک زندگی عادی داشته باشند، در روز عروسیش دزدیده می شود. حالا باید دید در ادامه چه اتفاقاتی رخ می دهد.

The Menu (منو)

منو، فیلمی برای شب یلدا
  • سال ساخت: 2019
  • ستارگان: Anya Taylor Jury, Nicholas Hoult, Rif Fiennes, Hong Chao, John Leguizmau,
  • ژانر:  کمدی،درام
  • امتیاز IMDB از 10: 7

در ادامه، باز هم به معرفی یک فیلم کمدی برای شب یلدا می پردازیم. داستان فیلم از این قرار است که یک زوج جوان برای غذا خوردن در یک رستوران منحصر به فرد به یک جزیره دور افتاده سفر می کنند. سرآشپز اسلوویک برای این مسافران یک منو مجلل، عجیب و بسیار شگفت انگیز آماده کرده است. داستان خاص و بازی طبیعی و جذاب هنرمندان بافعث شده این اثر نظرات مثبت منتقدان را به خود جلب کند.

Isn’t It Romantic ( آیا این عاشقانه نیست؟ )

رمانتیک نیست؟
  • سال ساخت: 2022
  • ستارگان: rebel wilson,liam hemsworth,Adam Devine
  • ژانر:  کمدی،رمانتیک
  • امتیاز IMDB از 10: 5.9

معرفی فیلم های شب یلدا را با یک فیلم عاشقانه کمدی به پایان می رسانیم. آیا این عاشقانه نیست فیلمی است که با بودجه 31 میلیون دلاری توسط تاد اشتراوس ساخته شد. پس از اکران و فروش 48 میلیون دلاری این فیلم توانست در رده فیلم های محبوب قرار بگیرد. داستان فیلم درباره دختر جوانی به نام ناتالی است که به عشق اعتقادی ندارد. وقتی که ناتالی در یک ایستگاه قطاری مورد سرقت قرار می گیرد، ناگهان خود را میان یک داستان رمانتیک عمیق می بیند. حالا باید دید ناتالی بین منطق و احساس قلبی کدام یک را باور می کند.

اگر یک شام جذاب هم برای این شب خاص تهیه کیند، می توانید شب یلدا را خاطره انگیزتر کنید. اگر نمی دانید دقیقاْ چه غذایی دلخواهتان است و به دنبال غذای خاص و متفاوتی هستید، مقاله 5 شام ویژه یلدا می تواند کمک کننده باشد.

جمع بندی

در این مقاله تلاش کردیم از بین تمام فیلم های مناسب شب یلدا بهترین ها را به شما معرفی کنیم. در انتخاب این فیلم ها تتوع مخاطبان و سلایق آن ها در نظر گرفته شده است. به همین دلیل آثاری در ژانر های مختلف قابل مشاهده خواهد بود.

0 0 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments