معرفی بهترین کتری های برقی موجود در بازار

بهترین کتری های برقی

کتری های برقی امروزه یکی از پرکاربرد ترین وسایل منزل را تشکیل می دهند. با استفاده از این محصولات تنها در چند دقیقه و بدون دردسر آب جوش خواهید داشت. حالا می توانید به سرعت چای یا قهوه خود را آماده کرده و میل کنید. شرکت های مختلفی این محصول را با ویژگی های متنوع تولید می کنند. در این مقاله، تلاش می کنیم بهترین کتری های برقی بازار را به شما معرفی کنیم تا انتخاب برایتان راحت تر شود. این کالای جذاب را می توانید به راحتی از فروشگاه های لوازم خانگی تهیه کنید. اگر برای انتخاب فروشگاه مد نظر خود دچار تردید هستید مطالعه مقاله بهترین سایت های فروش لوازم خانگی را به شما پیشنهاد می کنیم.

انواع کتری های برقی

کتری های برقی از نظر نوع عملکرد مشابه یکدیگر هستند و طرز کار آن ها بسیار ساده است. یکی از عمده ترین ویژگی هایی که می تواند این محصولات را به انواع مختلف طبقه بندی کنید جنس بدنه است. کتری برقی ممکن است دارای بدنه پلاستیکی باشد. این محصولات در برابر ضربه مقاوم هستند و کم ترین قیمت را هم به خود اختصاص داده اند؛ اما به علت وجود ترکیبات مضری مانند بیسفنول ها، خرید آن ها چندان توصیه نمی شود.

ماده دیگری که برای ساخت این محصولات استفاده می شود شیشه است. کتری های شیشه ای از نظر جذابیت ظاهری بهترین کتری های برقی هستند اما از طرف دیگر بسیار شکننده و آسیب پذیر خواهند بود. در نهایت، کتری های برقی استیل متداول ترین نوع این محصولات هستند. این کالا ها، علاوه بر ظرافت و زیبایی از استحکام کافی نیز برخوردار هستند. همچنین، می توانند دما را برای مدت بیشتری نگه دارند. به همین دلیل کتری های برقی استیل بهترین و محبوب ترین گزینه هستند.

امروزه، با پیشرفت فناوری انواع جدید از این محصولات تحت عنوان کتری های برقی هوشمند تولید و عرضه می شوند. با خرید این نوع کتری می توانید با استفاده از یک اپلیکیشن مخصوص روی تلفن همراه خود، دما و میزان آب را مشاهده کرده و سیستم را به صورت کنترل از راه دور خاموش یا روشن کنید.

لازم به ذکر است که برای خرید کالاهای آشپزخانه از جمله کتری برقی، سایت های فروشگاهی بسیار زیادی در دسترس است. بهتر است برای خرید محصولات برقی از فروشگاه های معتبری مثل دیجی کالا اقدام کنید. با تخفیف 80 درصدی دیجی کالا می توانید هزینه خریدتان را به طور قابل توجهی کاهش دهید. البته، علاوه بر این خرید ارزان هر نوع کالا با کد تخفیف دیجی کالا نیز امکان پذیر است.

بهترین کتری های برقی

ویژگی های مهم در انتخاب بهترین کتری برقی

اگر قصد خرید یک کتری برقی کاربردی و با کیفیت را دارید باید پیش از خرید چند نکته را مد نظر قرار دهید. اولین ویژگی که باید بررسی کنید حجم کتری است. این که شما کتری برقی را برای استفاده در چه محلی و با چه تعداد جمعیت تهیه می کنید، عاملی است که تعیین می کند کتری برقی با چه حجمی برای شما مناسب است. به یاد داشته باشید که کتری خریداری شده حتماً باید دارای قطع کن خودکار باشد. این ویژگی امنیت دستگاه را افزایش می دهد. علاوه بر این، قابلیت تنظیم دما، کاربری ساده و دارا بودن یک مارک معتبر می توانند از نکات قابل توجه در انتخاب بهترین کتری برقی باشند.

برای مطالعه بیشتر: 6 دسته بندی پر فروش دیجی کالا

 کتری برقی فیلیپس

برند فیلیپس یکی از شناخته شده ترین برند های تولید لوازم برقی شناخته می شود. این شرکت هلندی سال هاست در زمینه تولید انواع لوازم خانگی فعالیت دارد و یکی از بهترین و معتبر ترین برند های این حوزه محسوب می شود. انواع کتری های برقی را نیز می توانید مثل سایر لوازم منزل خود از این برند تهیه کنید.

کتری برقی فیلیپس مدل HD9350 یکی از بهترین تولیدات این برند و یکی از بهترین کتری های برقی بازار است. بدنه این مدل تماماً از جنس استیل ضد زنگ است. ظرفیت محصول 1.7 لیتر است و سیستم در هنگام رسیدن به نقطه جوش آب به صورت خودکار خاموش می شود. دارا بودن فیلتر برای حذف رسوبات آب، نشانگر میزان آب، و طراحی ارگونومی از مهم ترین مزیت های این محصول هستند. این کالا از نظر قیمت در رده متوسط قرار داشته و هزینه خرید آن چیزی حدود 1 میلیون و 800 هزار تومان خواهد بود.

بهترین کتری های برقی فیلیپس

اگر زیبایی برای شما اهمیت زیادی دارد می توانید مدل HD9339 فیلیپس را هم به عنوان یکی از گزینه ها مورد بررسی قرار دهید. این محصول از نظر ویژگی های فنی مشابه مدل قبلی است؛ اما برای ساخت بدنه آن از شیشه استفاده شده است. همین موضوع ظرافت و زیبایی بیشتری به محصول بخشیده. البته، باید دقت کنید که بسیار حساس و شکننده است. از نظر قیمتی هم این مدل چیزی حدود یک میلیون گران تر از مدل قبلی است.

کتری برقی بوش

برند آلمانی بوش یکی از قدیمی ترین و مشهور ترین تولید کنندگان لوازم برقی در جهان محسوب می شود. احتمالاً می دانید که تولیدات بوش از لحاظ کیفیت و فناوری بی رقیب هستند. به همین دلیل است که کتری برقی های بوش را می توان یکی از بهترین کتری های برقی موجود در بازار دانست.

یکی از مدل های جذاب و پر فروش کتری های برقی، مدل TWK8611Pاز این برند است. در ساختار بدنه این محصول، ترکیبی از استیل ضد زنگ و پلاستیک به کار رفته است که باعث شده کالایی با ظاهر شیک و جذاب ببینیم. استفاده از فیلتر در ورودی، دارا بودن قابلیت تنظیم حرارت در دما های 70، 80، 90 و 100 از ویژگی های منحصر به فرد این محصول هستند. لازم به ذکر است که هزینه خرید این کالا حدوداً 4 میلیون می باشد.

بهترین کتری های برقی بوش

به علاوه مدل TWK6L132 نیز می تواند پیشنهاد جذابی از این برند باشد. جنس بدنه در این محصول پلاستیک بوده و طراحی بسیار جذاب دارد. این کالا دارای سیستم ایمنی می باشد. این سیستم می تواند نسبت به تمام شدن آب و افزایش دمای بیش از حد به شما هشدار دهد.

کیچن‌ اید 

برند آمریکایی کیچن اید یکی از بهترین برند های تولید کننده لوازم آشپزخانه است. محصولات تولید این برند بسیار با کیفیت و منحصر به فرد هستند. البته، این ویژگی ها باعث می شود قیمت این محصولات نسبت به کالا های مشابه بالاتر باشد. به همین دلیل تولیدات کیچن اید را زیاد نمی بینید.

اگر به خرید محصولات خاص و متمایز علاقه دارید، کتری برقی کیچن‌اید مدل 5KEK1522E یکی ار بهترین کتری های برقی است که می توانید خریداری کنید. اولین چیزی که در این محصول توجه شما را جلب می کند طراحی خاص و منحصر به فرد است. بدنه کتری تماماً از استیل ضد زنگ ساخته شده و رنگ های متنوع و زیبایی دارد. در تولید این کتری برقی از بدنه دو لایه برای حفظ حرارت استفاده شده است. همچنین، قابلیت تنظیم دما از 50 تا 100 درجه سانتی گراد، نمایش درجه حرارت آب، داشتن سیستم سختی گیری آب و توانایی جوشاندن سریع را نیز می توان از نقاط قوت این کالا دانست. قیمت این محصول نسبت به کالا های مشابه زیاد بوده و حدود 12/5  میلیون تومان می باشد.

برند آمریکایی کیچن اید

کتری برقی برند فکر

در ادامه لیست به سراغ یک برند آلمانی دیگر می رویم. البته محصولات این شرکت در چین و ترکیه تولید می شوند. این شرکت یکی از تولید کنندگان مشهور لوازم برقی خانگی در دنیا محسوب می شود. یکی از بهترین کتری های برقی ساخت این برند بدون شک مدل GOLDIE است. این کتری برقی طراحی جذاب و قیمت مناسبی دارد. اگر می خواهید یک کتری رنگی و شیک داشته باشید این مدل انتخاب مناسبی است. البته باید به این نکته دقت کرد که به جز نشانگر میزان آب ویژگی منحصر به فرد دیگری ندارد.

تفال

برند تفال  یکی از معروف‌ترین و معتبرترین برندهای لوازم خانگی در جهان است. این برند فرانسوی به عنوان یکی از پیشتازان در زمینه تولید تجهیزات آشپزخانه و لوازم خانگی شناخته می‌شود. از میان کتری های برقی تولید شده توسط برند تفال می توان مدل KL772 را یکی از بهترین کتری های برقی موجود در بازار دانست. این محصول دارای یک بدنه پیرکس با پایه ها و درپوش استیل است. طراحی جذاب، داشتن فیلتر ضد رسوب، درپوش با عملکرد خودکار و نشانگر مقدار آب را می توان از ویژگی های این محصول دانست.

بهترین کتری های برقی تفال

1 1 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments