مقایسه اسنپ دکتر و دکتر ساینا | خدمات پزشکی کدام بهتر است؟

مقایسه اسنپ دکتر و دکتر ساینا

در چندین سال اخیر، ترجیح بسیاری از افراد این شده است که به جای حضور در مراکز پزشکی و کلینیک ها، از اپلیکیشن هایی همچون اسنپ دکتر و دکتر ساینا استفاده کنند. پس از تأیید ویروس کرونا در کشور، این دست از سرویس ها به منظور نشان دادن خود، فرصت بیش تری یافتند. این سامانه ها کمک کردند که مردم در حوزه سلامت و خدمات پزشکی، خدمات قابل توجهی را دریافت نمایند. به عنوان مثال، می توان به دریافت خدمات غیرحضوری، صرفه جویی در زمان، دسترسی آسان به مراقبت پزشکی و … اشاره نمود. با شناخت بهترین سایت های پزشکی آنلاین می توانید بیشترین استفاده را از این خدمات داشته باشید. در این مقاله قصد داریم به مقایسه دو اپلیکیشن پزشکی «اسنپ دکتر و دکتر ساینا» بپردازیم. هر کدام را جداگانه معرفی نموده و در پایان مقایسه شان خواهیم نمود.

اهمیت استفاده از اپلیکیشن های اسنپ دکتر و دکتر ساینا

با استفاده از اپلیکیشن های آنلاین پزشکی، بیمار و پزشک می توانند به سادگی ارتباط داشته باشند. دیگر خبری از این که بیمار ساعت ها در مطب منتظر بماند نیست. هر بیمار می تواند به راحتی از متخصص مد نظرش، مشاوره دریافت کند. با استفاده از این برنامه ها، بیماران منطق محروم روستایی هم به پزشکانی که از آن ها دور اند، دسترسی دارند. همچنین، در صورت نیاز برای رزرو نوبت نیز، امکان اقدام آنلاین وجود دارد. صرفه جویی در زمان و هزینه رفت و آمد نیز بسیاری را به سمت استفاده از این برنامه ها کشاند. دو مثال بارز از بهترین برنامه های پزشکی، اسنپ دکتر و دکتر ساینا اند. با یک بار تجربه، خودتان متوجه تفاوت استفاده از این برنامه ها به جای ساعت ها ماندن در مطب دکتر، تحمل آلودگی هوا و … خواهید شد.

خدمات ارائه شده در اپلیکیشن اسنپ دکتر

در همین ابتدا لازم است به این مورد اشار کنیم که می توانید از طریق سایت یا اپلیکیشن snapp doctor، به کلیه خدمات پزشکی و روانشناسی دسترسی داشته باشید. برخی از این موارد عبارت اند از سلامت عمومی، مشاوره زیبایی، مشاوره پزشکی بارداری، ارتوپدی، سلامت عمومی، دهان و دندان و روانپزشکی. تنها کافی است تخصص مورد نیاز خود را انتخاب کنید و از مشاوره مجرب ترین پزشکان بهره مند شوید. ناگفته نماند که در اسنپ دکتر مشاوره های روانشناسی در تمامی زمینه ها ارائه می شوند. مشاوره تحصیلی، اعتیاد، سالمندان، مادر و کودک، بلوغ، ازدواج و زناشویی از این موارد اند.

از دیگر خدمات این سامانه می توان به خدمات پزشکی در محل اشاره نمود. در صورت نیاز، می توانید از خدمات پزشکی حضوری همچون انجام آزمایش آنتی بادی و تست PCR کرونا، ویزیت پزشک متخصص و عمومی در منزل برخوردار شوید. مورد بعدی که اسنپ دکتر را از دیگر اپلیکشین های پزشکی مانند دکتر ساینا متمایز کرده است، مربوط به خدمات مشاوره دامپزشکی است. درمان حیوان خانگی بدون دردسر و نگرانی، به راحتی از طریق خدمات این مجموعه امکان پذیر است. همچنین، با کد تخفیف اسنپ دکتر استفاده از این خدمات برای شما با هزینه کم تری همراه خواهد بود.

اسنپ دکتر بهتر است یا دکتر ساینا

خدماتی پزشکی که در دکتر ساینا دریافت می کنید

سایت و اپلکیشن دکتر ساینا از دیگر سامانه هایی است که در زمینه ارائه خدمات سلامت فعالیت می کند. از امکانات این سایت و اپلیکیشن، می توان به مشاوره آنلاین پزشکی، مشاوره تلفنی و نوبت دهی آنلاین اشاره کرد. جدا از این ها، می توانید در تمامی شاخه ها و رشته های پزشکی از مجله و بانک جامع سلامت نیز استفاده کنید. بنابراین، در هر زمان و در هر کجا که باشید، می توانید به راحتی به اطلاعات پزشکی مورد نیاز و پاسخ سؤالاتتان دسترسی پیدا کنید.

برقراری ارتباط با مشاوران و پزشکان سامانه به صورت صوتی، چت آنلاین یا ارتباط تلفنی، امکان پذیر است. می توانید در زمینه های مختلفی از جمله جراحی پلاستیک و زیبایی، روانشناسی، رژیم غذایی چاقی و لاغری، مشکلات جنسی، زنان و زایمان، گوش و حلق و بینی، اعصاب و روان، دندانپزشکی، نازایی، موارد اورژانسی و غیره، مشاوره های لازم را دریافت کنید. برای آن که از سابقه علمی و تجربه پزشک مورد نظرتان مطمئن باشید، ابتدا پروفایل پزشک را مشاهده کنید. لازم به ذکر است که خدمات این مجموعه را نیز می توانید با استفاده از کد تخفیف دکتر ساینا ارزان تر دریافت کنید.

خدمات پزشکی دکتر ساینا

تفاوت خدمات اسنپ دکتر و دکتر ساینا

این دو سامانه در موارد بسیار زیادی شبیه به یکدیگرند. با این حال اسنپ دکتر و دکتر ساینا تفاوت هایی هم دارند. در این بخش به شرح آن ها می پردازیم.

در اسنپ دکتر می توانید به صورت چت آنلاین، صوتی و تلفنی با پزشکان در ارتباط باشید. همچنین، امکان حضور پزشک در محل مورد نظرتان نیز وجود دارد. همین مورد سبب می شود افرادی که نمی توانند به خاطر شرایط جسمانی از خانه خارج شوند، خدمات مورد نیازشان را دریافت کنند. علاوه بر این، سالمندان و نوزادانی که هوای آلوده بیرون برایشان خطرناک است، دیگر نگرانی از این بابت نخواهند داشت. حضور پزشک در محل از جمله مواردی است که این سامانه را نسبت به دیگر سرویس ها، متمایز نموده است.

سرویس دکتر ساینا بانک جامع سلامت و مجله سلامت هم هست. محیطی که در آن علاوه بر اطلاعات پزشکی و سلامت، به مجموعه‌ای از مراکز پزشکی و درمانی دسترسی خواهید داشت. می توانید در آن، شهر مورد نظرتان را انتخاب کنید و اطلاعات مورد نیازتان را در مورد داروخانه ها، مراکز تصویربرداری، کلینیک ها، بیمارستان ها و آزمایشگاه های شهرتان دریافت نمایید. به این ترتیب لازم نیست مدت زیادی را دنبال متخصص و مراکز درمانی بگردید. این ویژگی به خصوص در زمان مسافرت و ورود به شهر جدید کارآمد است.

پس از مقایسه اسنپ دکتر و دکتر ساینا می توان گفت هر دو از سرویس های محبوب پزشکی هستند.البته صادقانه باید بگوییم که سرویس اسنپ دکتر را می توان در صدر لیست جامع ترین سایت و اپلیکیشن ارائه خدمات پزشکی قرار داد. همان طور که پیش از این هم خواندید، خدمات هر دو سرویس را به طور مفصل شرح دادیم. هم اکنون دست خودتان است که بسته به نیازتان، کدام یک از آن ها را انتخاب کنید.

0 0 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین مفید ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments