چند پیشنهاد برای داشتن یک استایل پاییزی جذاب

استایل پاییزی جذاب

با شروع فصل زیبای پاییز و خنک شدن هوا، شاهد استایل های جذابی خواهیم بود. در این فصل دست شما برای پوشیدن انواع لباس ها باز تر می شود. چراکه هوا نه زیاد گرم و نه زیاد سرد است. به همین دلیل، این فصل یکی از بهترین زمان ها برای خلق استایل های پاییزی جذاب است. البته به یاد داشته باشید که لباس های شما باید قابل انعطاف باشند یعنی جوری لباس انتخاب کنید که برای گرمای ظهر، خنکی شب و گاهی باران های پاییزی مناسب باشد. در ادامه، بهترین آیتم ها را برای داشتن یک استایل مناسب در این فصل به شما معرفی خواهیم کرد.

استایل پاییزی جذاب با لباس های چند لایه

استایل پاییزی جذاب با لباس های چند لایه

یکی از بارز ترین ویژگی های فصل پاییز ، آب و هوای غیر قابل پیش بینی است. به همین دلیل اگر لباس های شما به گونه ای باشد که در صورت نیاز بتوانید حجم آن را تغییر دهید، بسیار راحت تر خواهید بود. لباس های لایه لایه این امکان را برای شما فراهم می کنند. به علاوه بر این، استایل های چند لایه جذابیت و جلوه خاصی نیز دارند. البته باید در انتخاب لباس ها و هماهنگی آن ها با یکدیگر بسیار دقت کنید. در هماهنگی لباس ها یکی از مهم ترین نکاتی که باید در نظر داشته باشید، انتخاب رنگ است. استفاده از رنگ های خنثی در لایه های زیرین باعث می شود کار شما برای تکمیل استایل راحت تر باشد.

همچنین، یکی دیگر از نکاتی که در ساختار این نوع استایل باید در نظر داشته باشید، ترتیب صحیح لایه هاست. اگر چه این یک قانون نیست ولی رعایت آن هم باعث راحتی بیشتر و جلوه بهتر استایل شما خواهد شد. بهتر است اولین لایه لباس شما نازک ترین باشد. هرچه به لایه رویی نزدیک می شوید ضخامت لباس را افزایش دهید. ترکیب تی شرت، پیراهن و کت و یا پوشیدن بلوز، کت کوتاه و پالتو رسمی بلند در کنار هم دو استایل پیشنهادی از نوع لایه لایه هستند. برای خرید لباس های پاییزی با کد تخفیف بانی مد، خرید ارزان تری داشته باشید.

استایل پاییزی کژوال

استایل پاییزی کژوال

یک استایل کژوال بدون شک چیزی است که برای انجام فعالیت های روزمره خود نیاز دارید. استایل کژوال یعنی پوشیدن لباس هایی که رسمی نیستند و در عین حال بسیار شیک هستند. مهم ترین ویژگی این استایل راحتی فرد است. همچنین، در این لباس ها محدودیت و تفکیک جنسیتی اصلاً معنی ندارد. اغلب پوشاک موجود در این سبک اسپورت بوده و برای زنان و مردان به صورت مشترک قابل استفاده هستند. توجه داشته باشید که این استایل هم از اصول خاصی پیروی می کند.

لباس های جین، پیراهن های ضخیم و پشمی، ترکیب کت های کوتاه و تی شرت و استفاده از سوئیشرت و هودی در کنار شلوار جین می توانند راه های خوبی برای ساخت یک استایل کژوال و پاییزی جذاب باشند. همچنین، اگر این سبک از لباس پوشیدن را می پسندید از اکسسوری ها غافل نشوید. استفاده از کلاه و شال گردن در کنار لباس های پاییزی می تواند پیشنهاد بسیار مناسبی باشد. همچنین، در انتخاب این سبک لباس ها به تناسب رنگ ها نیز توجه کنید.

ست های منحصر به فرد با کت و دامن

ست های منحصر به فرد با کت و دامن

این استایل پاییزی جذاب به طور مشخص مخصوص خانم هاست. پوشیدن دامن های کمی کوتاه همره با بوت های بلند می تواند یک انتخاب شگفت انگیز برای یک استایل پاییزی جذاب باشد. همچنین، پوشیدن دامن به همراه جوراب شلواری می تواند استایل بسیار دلنشینی را برا شما به ارمغان بیاورد. دامن های پاییزه خود را می توانید با کت های کوتاه، بلند و یا حتی پالتو های مناسب ترکیب کنید. در نهایت، از داشتن استایلی منحصر به فرد و خاص لذت ببرید. برای پوشش زیر کت هم بسته به شرایط آب و هوایی می توانید از شومیز های نازک یا بلوز ها و پلیور های کمی ضخیم تر استفاده کنید.

استایل های مونو کروم

استایل های مونو کروم

استایل مونو کروم یا تک رنگ، سبکی است که در آن همه لباس های شما هم رنگ هستند. فصل پاییز بهترین موقعیت برای لباس پوشیدن به این شکل شناخته می شود. چراکه می توانید آیتم هایی با بافت های مختلف ولی رنگ های یکسان را در کننار هم قرار دهید و استایلی خیره کننده به وجود بیاورید. همچنین، استفاده از یک اکسسوری با رنگ متضاد می تواند جلوه بسیار بی نظیری ایجاد کند. در فصل پاییز این اکسسوری می تواند یک شال گردن و یا یک جفت دستکش خاص باشد.

به یاد داشته باشید که برای ایجاد یک استایل مونوکروم استفاده از رنگ های خنثی بیشتر پیشنهاد می شود. البته که می توانید از هر رنگی دوست دارید استفاده کنید؛ اما رنگ های درخشان و جیغ باعث آزار خواهند شد. ترکیب لباس های یکدست و اکسسوری های مناسب یک استایل پاییزی جذاب را برای شما به ارمغان می آورد. اگر قصد خرید پوشاک برای یک استایل خاص را دارید، با کد تخفیف دیجی استایل می توانید با قیمت مقرون به صرفه تری خرید کنید.

استایل پاییزی جذاب با استفاده از آیتم های چرم

استایل پاییزی جذاب با استفاده از آیتم های چرم

چرم یکی از جذاب ترین انتخاب ها برای آیتم های پوشاک است. این محصولات نه تنها باعث درخشش بی نظیر استایل شما می شوند، بلکه ماندگاری بسیاری بالایی نیز دارند. البته، دقت کنید که محصولات چرمی به مراقبت های خاصی نیاز دارند. چرم به خودی خود کمی گرم است و به همین دلیل یکی از بهترین انتخاب ها برای پاییز است. کت ها و پالتو های چرمی می توانند به شما در ایجاد یک استایل رسمی کمک کنند. همچنین، از بوت ها و اکسسوری های چرمی در ترکیب با آیتم های ضخیم پاییزه می توانید به راحتی استفاده کنید. ترکیب یک شلوار جین و یک پیراهن ساده با کت چرم کوتاه یکی از بهترین پیشنهاد های ما برای درخشش در فصل پاییز است.

پیراهن های بلند

پیراهن های بلند

یکی از انواع آیتم های پوشاک که امسال حسابی ترند شده، پیراهن های رنگی و متنوع است. احتمالاً در فصل تابستان ترکیب پیراهن های نخی بلند با صندل های جذاب را دیده اید. این لباس ها علاوه بر زیبایی، راحت هم هستند و یک استایل کاملاً زنانه به شما ارائه می دهند. در فصل پاییز هم می توانید پیراهن های بلند پشمی و یا بافت را در استایل پاییزی جذاب خود بگنجانید. امکان ترکیب این پیراهن ها با کت های کوتاه و پالتو نیز می تواند دست شما را برای انتخاب باز تر کند.

در کنار تمامی این ها مهم است که به زیبایی و جوانی پوست خود هم اهمیت دهید. چرا که داشتن یک صورت زیبا و شاداب، می تواند تاثیر شگرفی در استایل شما داشته باشد. پیشنهاد می کنیم مقاله پوستی نرم و زیبا در فصل پاییز با این روتین را مطالعه کنید. با خواندن این مطلب خواهید دانست که چگونه می توانید پوست خود را سالم، زیبا و جوان نگه دارید.

0 0 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments