10 ایده خلاقانه برای سورپرایز روز مادر

سورپرایز روز مادر

به دنبال ایده ای خلاقانه برای سورپرایز روز مادر هستید؟ این مقاله را از دست ندهید. اگر می خواهید در این روز به شکلی خاص از مادر خود قدردانی کنید و لبخند را بر روی لبان او ببینید، همراه ما باشید. قرار است 10 ایده خلاقانه را مطرح کنیم که می توانند به شما کمک کنند روزی خاص و جذاب را برای مادرتان رقم بزنید.

1. برای یک مهمانی سورپرایزی روز مادر برنامه ریزی کنید

ایده ساده ای است؛ اما اگر بتوانید آن را به خوبی برگزار کنید می تواند روز خاطره انگیزی را رقم بزند. اگر می خواهید مادرتان را غافلگیر کنید، در خانه او یا خودتان یک دورهمی با دوستان یا فامیل ها ترتیب دهید. اگر برنامه در خانه مادرتان است به بهانه ای او را به بیرون بفرستید و شروع به تزئین کردن خانه کنید. کیک دلخواه مادرتان را تهیه کنید، می توانید خوراکی های دلخواه او را هم خریداری کنید و در نهایت یک میز جذاب و خوشمزه بچینید. افرادی که برای مادرتان عزیز هستند و با دیدن او خوشحال می شوند را دعوت کنید تا این روز در ذهن مادرتان ماندگار شود.

2. غذا مورد علاقه مادرتان را درست کنید یا او را برای شام به بیرون ببرید

ایده دیگر سورپرایز روز مادر این است که در خانه غذای مورد علاقه او را درست کنید. اگر فکر می کنید با این کار سورپرایز نمی شود، می توانید او را به یک رستوران یا کافه دنج و باحال دعوت کنید. حواستان باشد اگر تنهایی و دوتایی فضا برایتان خسته کننده می شود، حتماً از دوستان یا خانواده تان بخواهید که همراهی تان کنید، البته، این بستگی به ارتباط شما با مادرتان دارد؛ اما معمولاً در جمع های چند نفره حال و هوای شادی بیشتری جریان دارد.

سورپرایز روز مادر با درست کردن غذای مورد علاقه او

3. علاقه های مادرتان را یکی یکی مرور و برنامه جذابی را ترتیب دهید

در این روز قرار است همه چیز را به مادرتان اختصاص دهید. اگر دوست دارید کار متفاوتی انجام دهید، در ابتدا لیستی از علایق او تهیه کنید. لیستتان می تواند موارد ساده ای را شامل شود. به عنوان مثال، می توان به جمع شدن خانواده در کنار هم، قدم زدن در پارک کنار خانه، رفتن به فروشگاه یا مرکز خرید دلخواه او یا گوش دادن به آهنگ مورد علاقه اش اشاره کرد. به خوبی فکر کنید و تمام چیزهایی که مورد علاقه مادرتان است را یادداشت کنید. در ادامه، برای انجام دادن آنها یکی یکی برنامه ریزی کنید. مثلاً می توانید او را به جایی مثل مرکز خرید یا هر جای دیگری که دوست دارد، ببرید. شیرینی یا بستنی مورد علاقه اش را برای او بخرید و برای عصر یا شب، افرادی که از همنشینی با آن ها خوشحال می شود را دعوت کنید. همه چیز را به گونه ای برنامه ریزی کنید تا روزی خاص را برای سورپرایز روز مادر رقم بزنید.

4. خاطرات خوب مادرتان را به شکلی جذاب مرور کنید

بدون شک مادرتان با مرور خاطرات لذت بخش زندگی اش، شاد می شود. پخش کردن فیلم ها و عکس هایی از گذشته که برای او شیرین است، می تواند ایده ساده اما خلاقانه ای باشد. می توانید عکسی از زیباترین روز زندگی او را در قابی خاص گذاشته و به او هدیه دهید. همچنین می توانید یک فیلم به او نشان دهید که خاطران خوبی را برای او تداعی کند. با این کار می توانید عشق خود را به او ابراز و از او برای بودنش در کنارتان تشکر کنید. یک ایده خلاقانه دیگر این است عکس ها و خاطرات او را به شکل یک فیلم درست کنید. همچنین می توانید نشانه ها و عکس هایی که برای او مهم است را در یک باکس گذاشته و به او هدیه دهید. اگر مادرتان به عطر خاصی علاقه دارد و برای او خاطرات خوبی تداعی می شود، می توانید عطر دلخواهش را بخرید و به همراه شکلات و چیزهای دیگر هدیه دهید.

5. یک کادو خاص و به یاد ماندنی برای سورپرایز روز مادر بخرید

مهم نیست که ارزش مادی کادویی که تهیه می کنید، چه قدر باشد. مهم این است که حس خوبی را به مادرتان هدیه دهید. به هر حال سعی کنید سورپرایز روز مادر را با تهیه کردن یک کادوی خاص، خاطره انگیز کنید. پیشنهاد می کنیم هدیه بخرید که او بتواند برای خودش از آن استفاده کند. خرید لوازم آشپزخانه و منزل و این طور چیزها را از ذهنتان دور کنید. به دنبال خرید لوازم شخصی و وسایلی باشید که مادرتان به آن ها نیاز دارد. احتمالا اولین سؤال این است که برای هدیه روز مادر چی بخریم؟ می توانید روسری یا شال، کیف، پک مراقبتی پوست، ساعت، کفش یا صندل، گوشی موبایل، کتاب مورد علاقه مادرتان یا هر چیز دیگری که می تواند او را خوشحال کند، خریداری کنید.

سورپرایز روز مادر با خریدن یک کادوی خاص

6. یک فیلم بسازید که مادرتان با دیدن آن به وجد بیاید

ساخت یک اثر ویدئویی می تواند ایده خلاقانه دیگری برای سورپرایز روز مادر باشد. فیلم می تواند از خودتان، پدرتان، خواهر و برادرها، فرزندان و همسرتان باشد. می توانید در فیلم تان از صحنه های جذاب و خوشحال کننده گذشته مادرتان استفاده کنید. همچنین به عنوان یک کار دیگر، می توانید یک آهنگ آرام و عاشقانه دیگر بر روی تصا.یر بگذارید تا حس بهتر و عمیق تری را در دل مادرتان زنده کند. پخش کردن فیلم را می توانید در زمانی انجام دهید که او وارد خانه می شود. اگر هم از مادرتان دور هستید، فیلم را برای او بفرستید. اطمینان داشته باشید با در میان گذاشتن عمیق احساستان، مادرتان شگفت زده خواهد شد.

7. فرزندتان را هم برای سورپرایز روز مادر با خودتان شریک کنید

این که فرزند کوچک خانواده برای خوشحال کردن مادر تلاش کند، یکی از بهترین خوشحالی ها برای اوست. با کودکتان صحبت کنید و او را برای سوپرایز روز مادر در جریان بگذارید. به او بگویید که از هر راهی می تواند محبت خود را به مادرش ابراز کند و باعث خوشحالی او بشود. کشیدن یک نقاشی، هدیه دادن یک گل توسط کودکتان می تواند عشق او را به مادرتان نشان دهد.حتی می توانید با کپکتان مشورت کنید و یک برنامه ریزی هیجان انگیز داشته باشد. گاهی کودکتان با افکار خود می توانند پیشنهادهای جذابی را پیشنهاد دهند.

درست کردن یک کارت پستال با کمک فرزندتان هم می تواند یک ایده دیگر باشد. حتی می توانید هر کدامتان به تنهایی یک نامه بنویسید. شاید مادرتان با این کار بیشتر از خرید یک کادوی گران بهای دیگر خوشحال شود. همچنین می توانید کادویی که تهیه کرده اید را به دست فرزندتان بدهید تا آن را هدیه دهد. ان گونه لذت کادو دادن را برای مادرتان چند برابر می کنید.

سورپرایز روز مادر ساده اما خاص

8. سورپرایز روز مادر با دیدن یک مکان دیدنی یا رفتن به یک سفر

اگر فکر می کنید باید کار خاصی انجام دهید، رفتن به سینما، گلخانه یا یک مکان دیدنی خاص می تواند ایده خوبی باشد. البته این موضوع را در نظر بگیرید که دیدن آن مکان برای مادرتان جذاب باشد. همراه مادرتان شوید و چند ساعتی را در مکان مورد علاقه او بگذرانید. اگر کادویی تهیه کردید، بعد از گشت و گذار به او بدهید تا لذت این روز را برایش تکمیل کنید. البته سفر رفتن هم در صورت وجود بودجه کافی یک ایده عالی خواهد بود. با استفاده از کد تخفیف اسنپ تریپ می توانید یک سفر جذاب را با حداقل هزینه برنامه ریزی کنید.

9. یک کیک خوشمزه و خانگی برای مادرتان درست کنید

درست کردن کیک ایده جدیدی نیست؛ اما می تواند خودش باعث خوشحالی مادرتان شود. این کار برای بسیاری از مادران می تواند پیشنهاد دوست داشتنی و جذابی باشد. خودتان دست به کار شوید و یک کیک خانگی خوشمزه درست کنید. البته مسئله ای که باید خیلی به آن دقت کنید، تزئین کردن کیک است.

مطالعه بیشتر: رسوم روز مادر در کشور های مختلف

10. او را در دوره یا کلاس مورد علاقه اش ثبت نام کنید

اگر می دانید که مادرتان به کلاس یا دوره خاصی از هنر علاقه مند است، می توانید او را بدون اطلاع قبلی اش در کلاس یا دوره دلخواهش ثبت نام کنید. بسیاری از مادران به هنرهای حاصی مثل آشپزی، خیاطی، موسیقی و… علاقه مندند؛ اما نتوانسته اند به دلیل مشغله های زتدگی، برای یادگیری هنر مورد علاقه شان وقت بگذارند. این کار می تواند یک ایده جذاب و متفاوت باشد و دادن این خبر در روز مادر، او را تا حد زیادی خوشحال کند. این دوره های را به صورت آنلاین نیز می توانید تهیه کنید.

5 2 رای
این نوشته چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments