کد تخفیف دیجی کالا
  • کانال تخفیف فروشگاه اینترنتی دیجی کالا

تا 50 میلیون تومان خرید اقساطی از دیجی کالا

23%
تعداد محدود
R2EQAQ
شرایط استفاده

  • دریافت اعتبار وام 10 تا 50 میلیون تومانی دیجی کالا
  • با اقساط 6 تا 12 ماهه و نرخ سود لیزینگ سالانه 23%
  • فقط با ثبت کردن مشخصات فردی و بدون نیاز به ضامن
  • قابل استفاده برای خرید قسطی کالا از فروشگاه دیجی کالا
  • امکان خرید کالای سوپر مارکت با اعتبار دریافتی وجود ندارد
  • مهلت استفاده از اعتبار تا 180 روز پس از تخصیص می باشد
  • برای درخواست در دیجی پی روی بنر اعتبار دیجیکالا کلیک کنید
  • هنگام عضویت در دی جی پی می‌توانید کد معرف بزنید » R2EQAQ
  • احراز هویت و اعتبارسنجی آنلاین با ثبت شماره حساب انجام می‌شود
  • شروط » الزام داشتن 1 برگه چک صیادی و نداشتن چک برگشتی
  • خرید اعتباری از دیجی کالا در دیجی پی با لمس «لینک خرید»

تخفیف‌های مشابه

وام دیجی کالا

شرایط اقتصادی میزان تقاضای افراد برای خرید اقساطی را بالاتر برده است. دوست دارید از 10 تا 50 میلیون تومان وام خرید از دیجی کالا دریافت کنید؟ با ثبت نام در سامانه پرداخت اعتباری دیجی پی این امکان را خواهید داشت. بالا رفتن قیمت ها باعث شده است خرید قسطی بیش از هر زمان دیگری طرفدار پیدا کند. دیجیکالا نیز به عنوان یکی از محبوب ترین فروشگاه های ایرانی تصمیم گرفته تا از طریق دیجی پی پرداخت هزینه های خرید را برای کاربران خود ساده تر کند. یکی از مهم ترین مزیت های این طرح، نه صرفه اقتصادی آن، بلکه راحتی ثبت نام است. معمولاً خرید قسطی مساوی است با کاغذ بازی های بی پایان و خسته کننده؛ اما این مجموعه نحوه دریافت اعتبار را برای شما راحت تر کرده است.

ثبت نام وام دیجی کالا

پیش از هر چیز در نظر داشته باشید که این وام تنها برای خرید از دیجی کالا قابل استفاده است. به عبارت دیگر، پول به شما داده نمی شود، بلکه می توانید تا سقف مشخص شده از این سایت خرید کنید. اما شرایط وام دیجی کالا، نحوه ثبت نام و مدارک مورد نیاز برای آن چیست؟ پیش از هر چیز نیاز به کارت ملی هوشمند یا رسید صدور آن دارید. برای ضمانت نیز کافیست یک فقره چک صیادی یا سفته الکترونیک دارید. امضای دیجیتال، حساب بانک ملت و کارت معافیت یا پایان خدمت نیز دیگر مدارک لازم برای دریافت این اعتبار هستند. تمام فرایند نیز به صورت آنلاین و از طریق اپلیکیشن دیجی پی انجام می گیرد.

پس از تکمیل نام نویسی و تخصیص اعتبار نیز 180 روز فرصت دارید تا از آن استفاده کنید. بازپرداخت نیز بسته به مبلغ وام در اقساط 6 تا 12 ماهه انجام می گیرد. تاریخ شروع قسط ها نیز یک ماه بعد از دریافت اعتبار است. البته، اگر به هر دلیلی نمی خواهید آنلاین ثبت نام کنید یا امکان آن را ندارید، می توانید به صورت حضوری به شعب مربوطه رفته و وام خود را دریافت کنید.

وام دیجی کالا چند درصد است؟

بازپرداخت وام عموماً با سود همراه است. درصد این بهره تأثیر به سزایی در تصمیم افراد برای دریافت این اعتبار دارد. نرخ سود سالانه وام دیجی کالا 23% است. شما این امکان را دارید که حتی قبل از ثبت نام، از مبلغ دقیق هر قسط، هزینه ضمانت، خدمات و ... مطلع شوید. کافیست مبلغ مورد نظر خود از 10 تا 50 میلیون تومان را انتخاب کرده و تعداد اقساط را نیز از میان گزینه های موجود انتخاب کنید. در صورت رضایت می توانید سایر مراحل دریافت این اعتبار را انجام دهید.

ممکن است از خودتان بپرسید که آیا این کار از نظر اقتصادی به صرفه است یا نه؟ این موضع کاملاً بستگی به شما و نوع کالایی که می خواهید بخرید دارد. به صورت کلی، درصد زیادی از افراد از وام دیجی کالا برای خرید گوشی موبایل، تلویزیون یا لوازم خانگی مانند یخچال استفاده می کنند. با توجه به احتمال تغییرات ناگهانی قیمت ها ممکن است پولی که برای خرید یک محصول گران قیمت مانند تلویزیون پس انداز می کنید، ارزش خود را از دست بدهد. بنابراین، دریافت اعتبار دیجیکالا تا سقف 50 میلیون تومان می تواند انتخاب هوشمندانه ای باشد.

نظر کاربران

لطفا صبر کنید
در حال دریافت اطلاعات