کد تخفیف اسنپ
50%

کد تخفیف 50% سرویس تاکسی خطی اسنپ لاین

تعداد محدود
لینک خرید
0 لایک
0 نظر
اشتراک
ذخیره
گزارش خرابی

  • استفاده از تاکسی خطی اسنپ لاین 50% تخفیف دارد
  • این سرویس نسبت به دربستی مقرون به صرفه تر است
  • چندین مسافر در یک سفر اشتراکی خودرو ون رزرو می‌کنند
  • ایستگاه ها و مسیر تردد روی نقشه نمایش داده می شود
  • بر اساس مبدا و مقصد باید یکی از مسیرها را انتخاب کنید
  • پرداخت هزینه قبل از سوار شدن است و امکان کنسلی ندارد
  • بدون کد تخفیف اسنپ سفر با این سرویس تقریبا مجانی است
  • در حال حاضر فقط برای کاربران ساکن تهران راه اندازی شده
  • همه روزه به جز پنج شنبه و جمعه و تعطیلات رسمی فعال است
  • جزئیات سرویس تاکسی خطی اسنپ لاین در «لینک خرید»

با کد تخفیف اسنپ لاین رایگان سفر کنید

سرویس های رفت و آمد اشتراکی همیشه ارزان تر از تاکسی های دربستی اند. اسنپ لاین هم سرویس اشتراکی جدید این مجموعه است که به مسافران با مسیر مشابه اجازه می دهد یک وسیله نقلیه را به صورت اشتراکی استفاده کنند. تعرفه های این سرویس به صورت کلی 50 درصد کمتر تاکسی دربست است. در اسنپ لاین از وسایل نقلیه ای مانند ون استفاده می شود. هنگام رزرو سرویس اسنپ لاین می توانید تعدادی مسیر از پیش تعیین شده را مشاهده کرده و با توجه به ایستگاه های هر کدام و مقصدی که در نظر دارید یکی را انتخاب کنید. امکان به کار بردن کد تخفیف اسنپ لاین هم برای تمام کاربران جدید و قدیم فراهم است.

اسنپ لاین در دو نوبت صبح و عصر فعال بوده و از ساعت 6 صبح تا 9 شب می توانید از آن استفاده کنید. تفاوت اسنپ لاین با تاکسی های عادی اسنپ این است که باید آن را از قبل رزرو کنید. با این قابلیت، مطمئن می شوید که در زمان مورد نظرتان حتی در صورت شدید بودن ترافیک، راحت به مقصد می رسید. از طرفی نیاز به پول نقد نداشته و امکان استفاده از کد تخفیف اسنپ لاین را هم دارید. در صورتی که همیشه برای رفتن به دانشگاه یا محل کار از مسیر های ثابتی رفت و آمد می کنید، اسنپ لاین می توان گزینه مناسبی برای کاهش هزینه ها و راحت تر کردن تردد شما باشد.

برای استفاده از سرویس اشتراکی اسنپ کافیست در اپلیکیشن اسنپ، گزینه اسنپ لاین را انتخاب کنید. پس از تأیید رزرو، زمان سوار شدن و رسیدن به مقصد نمایش داده می شود. از نیم ساعت قبل هم امکان ارتباط با راننده برای شما فراهم است. پیش از نهایی شدن خرید هم با به کار بردن کد تخفیف اسنپ لاین هزینه سفر کاهش می یابد. البته، اگر برای اولین بار از این سرویس استفاده می کند، تخفیف اسنپ لاین سبب رایگان شدن سفر شما می شود. در واقع، هزینه همه سفر های اسنپ لاین به صورت پیشفرض با 60 درصد تخفیف محاسبه می شود و اگر از کد اسنپ لاین استفاده کنید، این تخفیف به 100% می رسد.

تخفیف‌های مشابه

نامبرلند
18%
کد تخفیف 18 درصدی غیراول خرید شماره مجازی نامبرلند
افق کوروش
50,000,000
50 میلیون جایزه قرعه کشی جشنواره شکوفامنش افق کوروش
ابزارمارت
75,000
کد تخفیف 75 هزار تومانی خرید شیرآلات ابزارمارت
واروژ
90,000
کد تخفیف 90 هزار تومانی شیرالات ساختمانی واروژ
دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید
با ثبت دیدگاه خود ما را در ارائه بهتر خدمات یاری کنید