کد تخفیف همراه اول
  • کانال تخفیف اینترنت و اپراتور موبایل همراه اول

10 گیگ اینترنت رایگان هدیه نصب اپلیکیشن اوانو

100%
تعداد محدود
شرایط استفاده

  • با نصب اپلیکیشن اوانو 10 گیگ اینترنت رایگان بگیرید
  • 10 گیگابایت ترافیک بین الملل با مهلت استفاده یک روزه
  • اینترنت پس از آپدیت به نسخه جدید برنامه اوانو فعال میشه
  • پس از ورود به اپلیکیشن بر روی گزینه فعال سازی کلیک کنید
  • یا از قسمت جایزه ها و طرح های تشویقی آن را فعال نمایید
  • بسته اینترنت فقط روی سیم کارت های همراه اول کار میکنه
  • دانلود اپلیکیشن اوانو از گوگل پلی با کلیک «لینک خرید»

برای مشاهده کد هدیه اوانو کلیک کنید

تخفیف‌های مشابه

چگونه از اونو اینترنت رایگان بگیریم؟

اوانو یک سوپر اپلیکیشن خدمات مالی و اپراتوری است. این برنامه به عنوان یکی از زیرمجموعه های همراه اول شروع به کار کرد. با نصب این اپ روی موبایل خود می توانید خدمات مالی مانند خرید شارژ و بسته اینترنتی، پرداخت قبوض، کارت به کارت، دریافت موجودی، خرید از فروشگاه ها و حمایت مالی از باشگاه های وزشی را انجام دهید. علاوه بر این، این امکان را دارید که هتل و اقامتگاه یا بلیط هواپیما برای سفرهای داخلی و خارجی را از این طریق رزرو کنید. این امکانات برای مشترکین همه اپراتور ها قابل دریافت است و به همراه اول محدود نمی شود. علاوه بر همه این خدمات، اگر از اوانو روی گوشی خود استفاده کنید، از جوایز و امتیازاتی مانند اینترنت رایگان و هدایای نقدی مختلف بهره مند می شوید. چگونه؟ در ادامه بررسی می کنیم.

10 گیگ اینترنت رایگان اوانو

یکی از هدایای دانلود و استفاده از اوانو اینترنت رایگان است. سایر هدیه های این اپلیکیشن عبارت اند از واریز نقدی به ازای هر تراکنش، هدیه نقد برای خرید اینترنت، پرداخت اولین قبض، انجام خدمات بانکی مانند کارت به کارت و دریافت موجودی برای نخستین بار، و تهیه شارژ. علاوه بر این، با هر خرید شارژ برای همراه اولی ها، 5% اعتبار بیشتر به آن ها تعلق می گیرد.

 جذاب ترین هدیه این برنامه برای بسیاری از افراد اینترنت رایگان است. اگرچه خدمات این اپ برای همه اپراتور ها قابل استفاده است؛ اما این اینترنت تنها برای مشترکین همراه اول قابل دریافت است. برای برخورداری از این جایزه کافیست اپلیکیشن اوانو را روی موبایل اندروید یا آی او اس خود نصب کنید. پس از فعالسازی برنامه با ورود به بخش هدایا، این بسته اینترنت برای شما فعال می شود. این دیتا بین الملل بوده و برای استفاده از سایت های داخلی یا خارجی کاربرد دارد. حجم بسته نیز 10 گیگ است و یک روز اعتبار دارد. دقت داشته باشید که برای دریافت این هدیه باید حتما جدیدترین نسخه اپ را نصب کنید. این برنامه از گوگل پلی استور، کافه بازار، مایکت، سیبچه و آی اپس قابل دریافت است.

نظر کاربران

لطفا صبر کنید
در حال دریافت اطلاعات