کد تخفیف فیلیمو
  • کانال تخفیف تفریح و سرگرمی فیلیمو

100 میلیون تومان جایزه در بازی سلطان فیلیمو 1400

راهنمای استفاده
منقضی شده
100%
منقضی شده
شرایط استفاده

  • کمپین ویژه 100 سال فیلم ، 100 میلیون جایزه فیلیمو
  • قرن جدید و نوروز 1400 با جدیدترین بازی سینمایی فیلیمو
  • جوایز نقدی میلیونی همراه با 4 گوشی موبایل HONOR 9A
  • کد تخفیف هدیه 10% و 20% فیلیمو با اتمام 5 و 10 مرحله بازی
  • با کسب 1200 امتیاز در قرعه کشی 100 میلیون تومان شرکت کنید
  • به ازای هر 100 امتیاز بیشتر یک شانس اضافه محاسبه خواهد شد
  • هر روز راس ساعت 20 شب یک مرحله جدید به بازی اضافه میشه
  • پاسخ صحیح به هر سوال 10 امتیاز و غول مرحله آخر 50 امتیاز داره
  • برای دریافت راهنما میتوانید از سکه های بدست آمده استفاده کنید
  • اگر زودتر از بقیه مراحل را تموم کنی، 1 میلیون تومان هدیه می‌گیری
  • برای برنده شدن در مسابقه سلطان باید امتیاز کامل را کسب کنید
  • روزانه 3 قرعه کشی 500 هزار تومانی نیز بین برندگان انجام میشه
  • با دعوت دوستانتان به بازی فیلیمو امتیاز بیشتری خواهید گرفت
  • جهت ورود به بازی فیلیمو 1400 روی «لینک خرید» کلیک کنید

تخفیف‌های مشابه

بازی سلطان فیلیمو 1400

این بازی که جدیدترین بازی سینمایی فیلیمو به مناسبت عید نوروز 1400 می‌باشد از طریق سایت و اپلیکیشن فیلیمو در دسترس کاربران قرار داده شده و شرکت کنندگان در بازی می‌توانند با پاسخ به سوالات هر مرحله امتیاز کسب کنند، کد تخفیف فیلیمو هدیه بگیرند و شانس خود را برای برنده شدن جوایز میلیونی و گوشی موبایل آنر امتحان کنند.

جوایز مسابقه فیلیمو 1400 چیست ؟

در این بازی به چند طریق می‌توانید از فیلیمو هدیه و جایزه بگیرید.

enlightened اگر حداقل 1200 امتیاز کسب کرده باشید در قرعه کشی جایزه 100 میلیون تومانی که به یک نفر اهدا میشه شرکت خواهید نمود. البته به ازای هر 100 امتیاز بیشتر هم یک شانس بیشتر در قرعه کشی بدست میارید.

enlightened هر شب در ساعت 20 یک مرحله جدید به بازی اضافه میشه. به کاربری که بتونه سریع تر از بقیه به سوالات آن مرحله جواب بده یک میلیون تومان وجه نقد هدیه داده میشه. البته یک شرط داره که نباید در حین بازی از گزینه «بعدی» استفاده کنید و به تمامی سوالات اون مرحله باید پاسخ صحیح داده باشید.

enlightened هر روز 3 قرعه کشی 500 هزار تومانی نیز بین شرکت کنندگانی که هر مرحله از بازی فیلیمو 1400 را به صورت کامل به پایان می‌رسانند انجام می‌شود.

enlightened 4 گوشی Honor 9A نیز به 4 نفری اولی که بیشترین امتیاز را از دعوت دوستان خود به دست آورده باشند هدیه داده می‌شود.

enlightened در صورتی که 5 مرحله از بازی را با موفقیت پشت سر بگذارید یک کد تخفیف 10 درصد فیلیمو و اگر 10 مرحله از بازی را به اتمام برسانید یک کد تخفیف 20% فیلیمو رایگان هدیه خواهید گرفت.

نحوه شرکت در مسابقه سلطان فیلیمو 1400 چگونه است ؟ آیا حتما باید اشتراک فیلیمو داشته باشیم ؟

برای شرکت در این مسابقه نیاز نیست که اشتراک فعال فیلیمو داشته باشید، فقط کافی است به حساب کاربری خود در فیلیمو وارد شوید و یا در صورتی که کاربر جدید هستید با وارد نمود شماره موبایل خود می‌توانید در فیلیمو عضو شوید و بدون هیچ گونه هزینه ای و کاملاً رایگان در مسابقه فیلیمو 1400 شرکت کنید.

بازی سلطان فیلیمو 1400 شامل چه سوالاتی است ؟

بازی شامل مراحل مختلفی است که از فیلم و سریال های خارجی و ایرانی جدید و قدیمی و همچنین بازیگران، کارگردان و سایر موارد مرتبط با آن سوال مطرح می‌شود.

به طور مثال در برخی مراحل سوال مسابقه به صورت پانتومیم یا همان ادابازی اجرا می‌شود که شما باید آن را حدس بزنید. در مرحله ای دیگر باید بخشی از دیالوگ فیلم و سریال پخش شده در ویدیوی سوال را حدس بزنید. در یکی از مراحل باید ارتباط و وجه مشترک بین فیلم و سریال های نشان داده شده را تشخیص دهید. یا با نشان دادن یک یا دو تصویر یا شیئ از شما خواسته می‌شود که نام فیلم مرتبط با آن را وارد کنید. یا اینکه ژانر مربوط به فیلم و سریال پخش شده را حدس بزنید و ....

چطور جواب سوالات بازی فیلیمو 1400 را پیدا کنیم ؟

در هر مرحله می‌توانید با استفاده از کلید «راهنما» و خرج سکه های بدست آمده از راهنمایی های مختلف برای پاسخ به سوالات مسابقه کمک بگیرید. با پرداخت 10 سکه یک حرف از جواب به شما نشان داده خواهد شد. همچنین می‌توانید برای حذف 3 حرف که جز جواب سوال نیستند 10 سکه خرج نمایید. راهنمای دیگر بازی نیز این است که با خرج 50 سکه یک راهنمای متنی در مورد سوال مطرح شده دریافت خواهید نمود.

به ازای دعوت دوستان خود به بازی فیلیمو 1400 چقدر امتیاز و سکه خواهیم گرفت ؟

در صورتی که با لینک دعوت مخصوص خود یکی از دوستانتان را به بازی دعوت کنید می‌توانید 50 سکه هدیه بگیرید. حال اگر دوست شما به سوالات یک مرحله به صورت کامل جواب دهد 10 امتیاز بیشتر می‌گیری. و اگر دوست شما یکی از اشتراک های فیلیمو را خریداری کنند شما 50 امتیاز بدست خواهید آورد.

چطور می‌توانم امتیاز بیشتری در بازی سلطان فیلیمو کسب کنم ؟

در ایام نوروز 1400 هر روز راس ساعت 8 شب یک مرحله جدید به بازی اضافه می‌شود که شامل یازده سوال سینمایی است. با پاسخ داده به هر سوال 10 امتیاز برای شما منظور خواهد شد. در صورتی که به آخرین سوال هر مرحله یا همان غول مرحله آخر پاسخ صحیح دهید 50 امتیاز کسب خواهید نمود.

سایر روش های دریافت سکه از مسابقه فیلیمو 1400 چیست ؟

enlightened با خرید اشتراک یک ماهه فیلیمو 400 سکه، با خرید اشتراک 3 ماهه 2000 سکه و برای تهیه اشتراک شش ماهه 10 هزار سکه بدست خواهید آورد.

enlightened در صورتی که روزانه به صفحه مسابقه سر بزنید از 100 تا 200 سکه به صورت رایگان هدیه خواهید گرفت.

enlightened با اتمام هر مرحله از بازی نیز 100 سکه نصیب شما خواهد شد.

نظر کاربران

لطفا صبر کنید
در حال دریافت اطلاعات