کد تخفیف اسنپ فود
  • کانال تخفیف سفارش آنلاین غذا اسنپ فود

20 میلیون تومان جایزه و تخفیف بازی فود کینگز اسنپ فود

راهنمای استفاده
منقضی شده
20,000,000 تومان
منقضی شده
شرایط استفاده

  • بازی فود کینگز اسنپ فود جایزه نقدی و تخفیف دارد
  • نفر اول تا چهاردهم جوایز نقدی 2 الی 20 میلیون تومانی
  • نفرات پانزده تا 20 ام یک سال ناهار، میوه و شیرینی رایگان
  • پس از ورود و انتخاب یک شخصیت به 5 سوال پاسخ دهید
  • یک کد 25 هزار تومانی سفارش غیراول اسنپفود دریافت کنید
  • کد 300 سکه بازی کوییز آو کینگز هم هدیه خواهید گرفت
  • با انجام ماموریت ها ستاره و چوق بیشتر بدست می‌اورید
  • و با خرج آنها کد تخفیف اسنپ فود و کوییز کسب نمایید
  • میزان امتیاز نفرات برتر داخل جدول نمایش داده شده
  • ورود به بازی فود کینگز اسنپ فود از «لینک خرید»

تخفیف‌های مشابه

از اسنپ فود عیدی بگیرید

اسنپ فود با همکاری بازی کوییز آو کینگز چالش جدیدی راه اندازی کرده است. در این مسابقه عیدانه می توانید هم کد تخفیف و سکه بازی کوییز دریافت کنید و هم از جوایز ارزنده نقدی و غیر نقدی برخوردار شوید. فودکینگز یک بازی ساده است که با شرکت در آن پول یا چوق و سکه دریافت می کنید. این پول را می توانید برای خرید آیتم های متفاوت از جمله کد تخفیف، ستاره بیشتر یا سکه کوییز آو کینگز صرف کنید. هر چه هم تعداد ستاره هایی که جمع کرده اید بیشتر باشد، شانس شما برای دریافت جایزه نفرات برتر بیشتر می شود.

جوایز فودکینگز اسنپ فود

اول از همه، با عضویت در بازی، برای تمامی کاربران یک کد تخفیف اسنپ فود و کوییز آف کینگز پیامک می شود. اگر تابه حال از این مجموعه سفارشی نداشته و کاربر جدید باشید یک کد 85 هزار تومانی سفارش اول به شما داده می شود و اگر قبلا غذا خرید کرده باشید به صورت شانسی کدهای غیراول 20 تا 50 هزار تومانی رستوران یا سایر قسمت ها مثلا بن 30 هزار تومانی بدون محدودیت خرید میوه هدیه می گیرید.

جایزه های اصلی هم به افرادی تعلق می گیرد که بیشترین تعداد ستاره را جمع کرده باشند. این هدیه برای نفر اول 20 میلیون تومان است. نفرات دوم تا چهارم 10 میلیون و رتبه های پنج تا 14 نیز 2 میلیون تومان جایزه دریافت می کنند. تا نفر بیستم هم می توانند از هدایای یک سال ناهار، میوه و شیرینی رایگان بهره مند شوند. نحوه انجام مسابقه هم ساده است. کافیست با ثبت شماره موبایل خود وارد صفحه بازی شوید. سپس 4 بار می توانید در یک کوییز 5 سؤالی شرکت کنید. همه پرسش ها نیز درباره عید نوروز، غذا، میوه و شیرینی اند. با هر پاسخ درست، پول و ستاره دریافت می کنید.

با خرج کردن چوق هایی که کسب می کنید هم می توانید کوپن اسنپ فود غیراول از مغازه فود کینگز بخرید. این کدها شامل یکبارمصرف، 3 و 5 بار مصرف 100 هزار تومانی است که برای حداقل خرید 140 از بخش رستوران قابل استفاده است. کد تخفیف های جشنواره عیدانه اسنپ فود روزانه بین ساعت ۱۲ تا ۱۳ شارژ شده و تعداد بسیار محدودی دارند. پس اگر با عبارت "تمام شد" روبرو شدید فردا دوباره موجود خواهند شد.

چطور جزء برندگان مسابقه فود کینگز باشیم؟

همانطور که مشخص است، برندگان این چالش به صورت شانسی یا با قرعه کشی انتخاب نمی شوند. تنها یک معیار سنجش وجود دارد و آن هم ستاره هایی است که دریافت کرده اید. چطور ستاره های بیشتری بگیریم؟ با خرج کردن پول هایی که گرفته اید ستاره بخرید. اگر دوستان خود را هم به این چالش دعوت کنید، هدیه می گیرید. با ثبت اکانت کوییز آو کینگز هم 7 سکه و 800 چوق جایزه دریافت می کنید. پس از ثبت کردن اکانت هم می توانید با بازی در این اپلیکیشن، امتیاز فودکینگز دریافت کنید. اگر می خواهید بهترین عیدی سال را از اسنپ فود بگیرید، همین الان بازی را شروع کنید. حواستان باشد که فقط تا 4 فروردین 1402 فرصت دارید.

نظر کاربران

لطفا صبر کنید
در حال دریافت اطلاعات