کد تخفیف دیوار
  • کانال تخفیف خدمات آنلاین دیوار

کد تخفیف دریافت خدمات از دیوار با درگاه تومن

منقضی شده
50,000 تومان
منقضی شده
OFFCH50
شرایط استفاده

  • خرید هر نوع کالایی با 50 هزار تومان کد تخفیف دیوار
  • مراحل » آگهی را انتخاب کنید و وارد صفحه چت شوید
  • خریدار باید با فروشنده برای پرداخت امن هماهنگ شود
  • روی دکمه افزونه های چت دیوار (شکل پازل) ضربه بزنید
  • شروع فرآیند پرداخت امن را بزنید و مقدار توافقی را بپردازید
  • توجه شود کوپن برای حداقل مبلغ 200 هزار تومان فعال است
  • فقط برای اولین خرید از «پرداخت امن تومن» بجز خودرو و ملک
  • جزئیات سرویس پرداخت امن دیوار با مراجعه به «لینک خرید»

تخفیف‌های مشابه

با پرداخت امن تومن با خیال راحت از دیوار خرید کن

خرید اینترنتی از پلتفرم‌هایی مانند دیوار همیشه با نگرانی‌های امنیتی همراه بوده است. وقتی از طریق یک آگهی دیوار کالای مورد نیاز خود را پیدا می کنید و قصد خرید دارید، در واقع از یک فروشگاه خرید نمی کنید بلکه فروشنده یک فرد عادی است که شناختی از او ندارید. به همین دلیل هم ممکن است برخی افراد نگران از دست رفتن پولشان شوند و به خاطر بی اعتمادی از خرید منصرف شوند. راه حل این موضوع تومن است. دیوار با استفاده از پلتفرم تومن یک سرویس پرداخت امن ایجاد کرده که با استفاده از آن می‌ توانید با خیال راحت و بدون هیچ نگرانی خرید خود از دیوار را ثبت کنید.

پرداخت امن تومن در دیوار چگونه است؟

پرداخت امن تومن مثل یک صندوق امانت عمل می کند. شما می توانید زمان ثبت خرید از دیوار گزینه پرداخت امن را انتخاب کنید. سپس با واریز پول، مبلغ پرداختی شما به حساب تومن رفته و تا زمانی که محصول را دریافت نکرده باشید امکان واریز آن برای فروشنده وجود نخواهد داشت. پس از اینکه خریدار دریافت کالا را تایید کرد، فروشنده می تواند مبلغ پرداختی را دریافت کند. به این ترتیب با تومن خیال هر دو طرف از یک معامله امن و مطمئن راحت است. در ضمن می توانید از کد تخفیف تومن هم استفاده کنید تا خرید ارزانی داشته باشید.

چگونه به کمک تومن از دیوار خرید کنم؟

خرید امن از دیوار با تومن راحت است. برای پرداخت امن در دیوار کافیست ابتدا کال و آگهی مورد نظر خود را انتخاب کنید. سپس از طریق صفحه چت با فروشنده صحبت کرده و توضیح دهید که می خواهید از پرداخت امن استفاده کنید. پس از آن، روی افزونه چت بزنید و گزینه پرداخت امن را بزنید. سپس وارد تومن می شوید. در این قسمت کد آگهی دیوار مربوطه و مبلغ پرداختی را وارد کنید. در نهایت، گزینه پرداخت را زده و کد ملی خود را وارد کنید تا وارد درگاه پرداخت شوید. فراموش نکنید که پس از دریافت سفارش حداکثر تا 72 ساعت بعد از زمان مشخص شده وقت دارید که دریافت یا عدم دریافت را ثبت کنید. پس از آن، فروشنده می توانید مبلغ خرید را به صورت آنی برداشت کند.

نظر کاربران

لطفا صبر کنید
در حال دریافت اطلاعات