کد تخفیف اسنپ فود
  • کانال تخفیف سفارش آنلاین غذا اسنپ فود

کد تخفیف و جایزه ماشین شانس اسنپ فود و ایرانسل من 2

راهنمای استفاده
منقضی شده
90,000 تومان
منقضی شده
شرایط استفاده

  • ماشین شانس ایرانسل و اسنپ فود کد تخفیف می‌دهد
  • پس از عضویت و تایید شماره موبایل دکمه شروع را بزنید
  • اگر 3 تصویر نمایش داده شده یکسان شود جایزه می‌گیرید
  • جوایز ویژه گلکسی اس 22، PS5، ایفون 13، مک بوک و...
  • در هر حال هم کد تخفیف اسنپ فود برایتان پیامک می‌شود
  • اگر غذا، میوه، شیرینی از اسنپفود یا ایرانسل سفارش دهید
  • به ازای هر بار خرید 1 یا 2 فرصت اضافه به دست می‌آورید
  • توجه » این کمپین برای تمامی اپراتورهای موبایل فعال است
  • شرکت در بازی ایرانسل من و اسنپ فود 2 از «لینک خرید»

تخفیف‌های مشابه

ماشین شانس اسنپ فود ایرانسل 2

اگر سیم کارت ایرانسل داشته باشید، این شانس را دارید که از اسنپ فود آیفون 13 و پلی استیشن 5 هدیه بگیرید! البته، چندین جایزه جذاب و متنوع دیگر از آی مک گرفته تا بسته اینترنت هم وجود دارد که برای برنده شدنشان فقط کافیست ماشین شانس ایرانسل من را از اپلیکیشن بچرخانید. حتی اگر هیچکدام از جوایز به شما نرسد، باز هم دست خالی بیرون نمی روید و یک کد تخفیف اختصاصی اسنپ فود به شما هدیه داده می شود.

اگر سیمکارت همراه اول یا رایتل یا سایر اپراتورها را هم دارید نگران نباشید!!! با رفتن به لینک مستقیم ماشین شانس اسنپ فود در این کمپین شرکت کنید. در اولین کمپین برای سفارش غذا باید اپلیکیشن ایرانسل من را دانلود و سفارش خود را از اسنپ فود ایرانسل ثبت می کردید. در صورتی هم که مستقیما از طریق سایت یا اپلیکیشن اسنپ فود برای سفارش با کدهای کمپین ماشین شانس اسنپ فود و ایرانسل اقدام می‌کردید با خطای «این کد تخفیف فقط برای سفارش از اپلیکیشن ایرانسل می‌باشد» مواجه می شوید. در کمپین 2 این مشکل برطرف شده است و سفارش از خود اسنپفود هم ممکن است. توجه کنید تمامی کدهای ماشین شانس اسنپفود شخصی سازی شده و فقط برای شماره موبایل شما فعال است. در صورت واگذاری به دیگران پیام «این کد تخفیف متعلق به یک کاربر دیگر است» نشان داده می شود.

جوایز ماشین شانس اسنپ فود و ایرانسل من 2 چیست؟

20 جایزه جذاب در این برنامه برای مشترکین ایرانسل و تمامی شرکت کننده ها در نظر گرفته شده است. جوایزی که هر کدام به تنهایی می تواند هدیه یک قرعه کشی جذاب باشند. اینترنت 6 ماهه یا یک ساله و کد تخفیف اسنپ اکسپرس و اسنپ تریپ از جمله این جایزه ها هستند. شاید هم بتوانید جزء افرادی باشید که ساعت هوشمند، هدفون بیسیم، پاوربانک یا هارد اکسترنال برنده می شوند. البته، خوش شانس ترین شرکت کننده ها ممکن است برنده موبایل آیفون 13، گوشی سامسونگ گلکسی s22، مک بوک، دوربین کنون یا پلی استیشن 5 بشوند. پس اگر فکر می کنید خوش شانس هستید، این فرصت را از دست ندهید. حتی اگر به نظر خودتان بدشانس باشید، باز هم امتحانش ضرری ندارد.

برای هر اکانت نیز بلافاصله پس از ثبت نام کدهای تخفیف اسنپ فود پیامک می شود. این کدها دارای انواع مختلفی است و بسته به شرایط متفاوتی برای شما ارسال می شوند. برای مثال، اگر تا به حال از اسنپ فود چیزی سفارش نداده باشید، تخفیف 90 هزار تومانی سفارش اول غذا برای حداقل خرید 180 دریافت می کنید. اگر قبلاً از این برنامه استفاده کرده اید؛ اما مدتی از آخرین خریدتان می گذرد، کد 30 تا 50 هزار تومان غیراول دریافت خواهید کرد. به سایر کاربران هم هدایایی مانند کوپون 50000 تومان تخفیف میوه یا شیرینی هدیه داده می شود.

چطور برنده ماشین شانس اسنپ فود شویم؟

همه مشترکین ایرانسل و سایر اپراتورها یک بار فرصت دارند در این بازی شرکت کرده و شانس خود را امتحان کنند. شانس خودتان را امتحان کردید؛ اما در اولین تلاش چیزی برنده نشدید؟ نگران نباشید. با راهکار های زیر می توانید فرصت های بیشتری به دست بیاورید:

  • در ایرانسل من یا اسنپ فود غذا سفارش دهید تا به صورت اتوماتیک 2  شانس جدید دریافت کنید.
  • به کمک اپلیکیشن میوه و شیرینی خریداری کنید تا 1 بار دیگر بتوانید با ماشین شانس بازی کنید.
  • کد تخفیفی که به همه شرکت کننده ها هدیه داده می شد را به یاد دارید؟ برای سفارش بعدی از اسنپفود، از این کد استفاده کنید و یک شانس دیگر دریافت کنید.

نظر کاربران

لطفا صبر کنید
در حال دریافت اطلاعات